Prepare for trouble - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Prepare for trouble

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 1:18 pm

‘Excuseer?’ de felle toon waarop er gesproken werd stond hem niet aan. Ze wist goed genoeg dat ze in fout was en ze zou er niet altijd makkelijk van af kunnen komen. Moest het iemand anders geweest zijn had Floyd misschien nog anders gereageerd, maar hij kende haar. Ze was al vervelend genoeg geweest, al had ze daar haar volste redenen voor gehad. Dat wilde echter niet zeggen dat ze een speciale behandeling diende te krijgen. Ook zij werd gestraft, en misschien waren de straffen van andere mensen anders dan die van hem. Iedereen had zo zijn eigen manieren namelijk. ‘Als jij nu al weet dat het je niet gaat lukken om je gewoon als een braaf klein kind aan de regels te houden, zal ik toch echt maatregelen moeten nemen.’ Iets zei Floyd dat het zeker niet de laatste keer ging zijn dat ze om dit uur nog buiten rond liep. Ze ging het vast en zeker nog vaker doen en dat moest hij tegen gaan.
‘Ik kan je natuurlijk ook altijd meenemen naar onze basis, ik ben wel eens benieuwd hoe dat je daar benaderd zal worden. Vermoedelijk speel je dan zeker je pokémon kwijt, maar die zal je dan nooit meer heel terug zien.’ Traag zetten Floyd een stap naar voor. Zijn rug had hij gerecht om een wat dreigende houding aan te nemen. Voor een man was hij niet de grootste, maar nog steeds groter dan Domonique. ‘Maar je kan er wel wat aan doen dat je veel te lang in dat restaurant bleef, als je gewoon een uur vroeger weg was gegaan was je niet in deze situatie verzeild geraakt.’ Naast hem begon de Braixen gevaarlijk te grommen, waarbij zijn witte tanden werden ontbloot. Voor de pokémon begon het allemaal te lang te duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 4:01 pm

Dominique beet kort op haar lip toen ze de reactie van de ander zag. Misschien had ze dat inderdaad beter niet kunnen zeggen, maar aan de andere kant had ze er alles behalve spijt van. ‘Excuseer?’ Het meisje tilde haar hoofd een beetje op en keek hem aan, proberend om niet bang over te komen. Al moest ze toegeven dat zijn gestalte haar altijd wel angst aanjaagde. Misschien was ze er ondertussen gewend aan geraakt, gezien ze hem vaker tegenkwam. ‘Als jij nu al weet dat het je niet gaat lukken om je gewoon als een braaf klein kind aan de regels te houden, zal ik toch echt maatregelen moeten nemen.’ Maatregelen. Pff. De maatregelen van de andere Team Rocket grunt waren anders geweest, meer intimiderend in haar ogen toen. Die had haar wel de mond gesnoerd, maar dan net even op een andere manier. ‘Ik kan je natuurlijk ook altijd meenemen naar onze basis, ik ben wel eens benieuwd hoe dat je daar benaderd zal worden. Vermoedelijk speel je dan zeker je pokémon kwijt, maar die zal je dan nooit meer heel terug zien.’ De basis? Dominique slikte een keertje en keek de ander aan. Ondertussen had ze haar hand op haar riem gelegd, die een klein beetje onder haar zwarte jas uitstak. Zo kon je zien dat er wel degelijk pokéballs aan hingen. Floyd kende een aantal van haar pokémon goed genoeg. En zij hem ook. "Je blijft van mij en mijn pokémon af," zei ze op hetzelfde eigenwijze toontje dat ze wel vaker had gebruikt tegen hem. De man zette traag een pas naar voren en rechtte zijn rug. Hij was groter dan haar. Automatisch deed ze een stap naar achteren, wetend dat zijn Blastoise daar ook nog ergens was. Maar het werd wel duidelijk dat ze er helemaal niet van hield als mensen haar zo benaderden. Het liefst wilde ze haar pokémon niet in deze discussie mengen. In haar fout betrekken. Maar no way dat ze een van die grunts ooit nog zo dichtbij haar liet komen. ‘Maar je kan er wel wat aan doen dat je veel te lang in dat restaurant bleef, als je gewoon een uur vroeger weg was gegaan was je niet in deze situatie verzeild geraakt.’ Het meisje keek hem nog even aan, maar hoorde een grom uitstijgen uit zijn team en richtte haar blik iet wat geschrokken daarop. Vervolgens wendde ze zich terug tot Floyd. "Zou ik best wel willen, en ik was ook op tijd weg gegaan omdat de ontmoetingen met je collega's niet bepaald een pretje waren.." Kort stopte ze en beet op haar lip. "Ik raakte verdwaald, en gezien er tegenwoordig amper meer een Magikarp op straat te vinden is als het al ietsje later is, was er ook niemand om de weg aan te vragen." Natuurlijk wist ze dat ze het niet met zo'n slecht verhaal goed kon praten, maar misschien zou hij het wel gewoon opgeven als ze zo door bleef gaan en kwam ze weer onder een afrekening uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 4:46 pm

Floyd moest de pokémon van het meisje niet hebben, dus als hij ze uiteindelijk toch mee moest nemen, gewoon door haar eigen stommiteiten, ging hij ze vast aan iemand afgeven. Misschien dat ze er nog leuke experimenten op konden testen. ‘Daar had je aan moeten denken voor dat je besloot te verdwalen,’ zei Floyd, haast alsof hij haar de schuld was dat ze was verdwaald. Ach, het was niet dat er hier in Lumoise nergens een stadsplan hing. Een waarschuwende blik richten hij op de Braixen wanneer dat die aan het grommen was, en koppig keek de pokémon even de andere kant op.
Floyd had geluisterd naar het begin van haar zin, maar ze haalde hetzelfde zwakke excuus weer naar boven. Zijn pasieve doofheid kwam op dat moment goed van pas. Hij luisterde totaal niet naar wat ze allemaal aan het zeggen was, in plaats daarvan nam hij een flacon boven om het dopje ervan los te draaien. Heel de tijd hield hij wel oogcontact met Dominique, om haar toch het gevoel te geven dat hij aan het luisteren was. Tegen het einde van haar verhaal probeerde hij snel de flacon boven haar hoofd te houden in de hoop dat de alcohol zo op haar terecht zou komen. ‘Ben je klaar?’ was wat hij ondertussen tegen haar zei. ‘Voor als je het nog niet door hebt, dat flauwe excuus van je gaat je niet verder helpen. Je hebt de regels overtreden en het gaat je niet lukken om onder een straf uit te komen, enkel omdat jij een grote en domme fout bent begaan.’ Er waren al verschillende mensen die wisten dat hij een mes op zak droeg, daarom dat hij besloot dat wapen niet te gebruiken. Sowieso gebruikten hij het niet graag om anderen mee aan te vallen, daarom dat hij misschien moest proberen om met iets anders te dreigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 5:03 pm

Wat hij tijdens haar verhaal naar boven had gehaald had ze niet gezien, niet zo vreemd omdat ze op dit moment midden in een redelijk donkere straat stonden met enkel het licht van de maan en een aantal van de straatlantaarns. Eigenlijk best creepy, het scheelde dan toch weer dat ze elk moment een paar van haar pokémon kon laten verschijnen, maar liever hield ze hen erbuiten. Het risico dat er straks weer een van hen zou worden opgezogen door zo'n speciale pokéball van Team Rocket liep ze liever niet. Want het zou zomaar kunnen dat haar pokémon dan niet meer werd doorverkocht aan iemand op de zwarte markt. Het zou zelfs zomaar kunnen dat het voor slechte doeleinden gebruikt werd, en dat was iets wat ze als breeder al helemaal verafschuwde. In elk geval, het meisje had genoeg om aan te denken en ze had ook niet de plop gehoord toen hij de flacon openmaakte. Toen ze klaar was met haar iet wat vage verhaal zag ze plots hoe zijn hand zich razendsnel naar voren bewoog. Hij had iets vast, maar ze kon in de gauwigheid niet zin wat precies. Als reflex sprong ze met een iet wat geschrokken piep naar achteren.  ‘Ben je klaar?’ klonk zijn stem ondertussen. ‘Voor als je het nog niet door hebt, dat flauwe excuus van je gaat je niet verder helpen. Je hebt de regels overtreden en het gaat je niet lukken om onder een straf uit te komen, enkel omdat jij een grote en domme fout bent begaan.’ Maar aan zijn woorden besteedde ze niet bepaald veel aandacht. Nee, haar aandacht was volop gericht op de vloeistof die hij zojuist op haar had gegooid. "What the.." mompelde ze en voelde hoe de drank langs haar wang heen drupte. Omdat ze naar achteren was gestapt had ze ervoor gezorgd dat een groot deel op de grond was gevallen, maar voorkomen dat haar gezicht voor een groot deel doordrenkt was met de alcohol was vrijwel onmogelijk geweest. "Arceus, wat bezielt jou nou weer!" zei ze nu, zowel gepikeerd als geschrokken. Met haar hand veegde ze wat van de vloeistof van haar gezicht. Just.. what the..
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 5:22 pm

Ergens was Floyd dankbaar dat hij toch nog iets van de vloeistof op Dominique had gekregen, anders was het dood zonde geweest van de alcohol. Hij had het haast altijd wel op zak, maar vaak dronk hij er niet van. We wilden namelijk niet dat hij één of andere dronke kerel ging worden. Zo’n mensen verafschuwde de jongen namelijk.
Floyd nam rustig een slok van de overige alcohol die nog in de Falcon zat waarna hij die weg stak zonder meteen te reageren op wat Dominique wist te zeggen. Het flesje verdween weer in zijn jas en hij keek nadien rustig terug naar Dominique. ‘Wist je dat alcohol en vuur niet samen gaan? Het is brandbaar, en kan zware brandwonden veroorzaken.’ Vanuit zijn ooghoeken keek hij toen naar de vuurpokémon die in hun gezelschap was. Deathshot. De pokémon had een gevaarlijk grote grijns op zijn gezicht wanneer hij zelf door had waar dat zijn trainer op wees. Floyd wist soms niet hoe het kwam dat de schattige kleine Fennekin zo was uitgedraaid, maar daar stelde hij zich niet teveel vragen bij. Het kwam vast toch door zijn eigen karakter dat o-zo geweldig was. ‘Snap je dat ik bedoel?’ vroeg Floyd uiteindelijk maar aan Dominique want hij was er niet zeker van dat ze de hint wel had gesnapt. Je wist met vrouwen en meisjes namelijk maar nooit.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 6:08 pm

Haar mond was zowat open gezakt van verbazing toen hij de alcohol over haar heen had gekieperd, maar toen ze de onbekende smaak van alcohol in haar mond proefde sloot ze deze meteen. De man tegenover haar nam rustig een slokje van de overige vloeistof in de flacon en stopte het vervolgens weg. ‘Wist je dat alcohol en vuur niet samen gaan? Het is brandbaar, en kan zware brandwonden veroorzaken.’ Dominique volgde de blik van de man, die bleven hangen op de Braixen die ze zelf nog had gekend als Fennekin. De adem stokte in haar keel, en dat was ook wel duidelijk te zien omdat haar ogen zich weid open sperde. Wait. Wat. Nee. "Dat kan je niet doen.." zei het meisje met een duidelijke toon die van slag was nu. Nee. Nee. Nee. Nee. "Dat doe je niet," zei ze vervolgens wat statig, iets meer zeker van zichzelf. Hij wilde geen moord op zijn geweten hebben, toch? Of was hij echt zo'n monster die er geen problemen mee zou hebben dat te doen? ‘Snap je dat ik bedoel?’ Het meisje slikte een keertje en keek hem aan, hij zou haar niet aansteken. Hij zou zijn pokémon dat niet laten doen. "Dat kan je niet." Het was wel duidelijk dat ze heel goed wist wat hij bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 6:17 pm

Het meisje leek door te hebben wat hij bedoelde, en wat hij misschien wel niet van plan was. Angst had hij haar zeker wel bezorgt, maar natuurlijk ging ze nu in de ontkenning. Dat was altijd de eerste fase. ‘Ik mag je pokémon niet van je af pakken maar ik moet er toch zeker van zijn dat je niet nog eens van deze streken uit haalt?’ Floyd keek het meisje rustig aan. Dat was het handige als je gezicht haast nooit echte emoties toonde, mensen konden niet aan je zien of je aan het liegen was of niet. Misschien was Floyd wel aan het bluffen. Wie zal het zeggen. Zijn pokerface verraadden niks. ‘En waarom zou ik dat niet kunnen? Omdat ik o-zo-veel van mensen houd? Omdat ik een geweten heb?’ zijn hoofd had hij weer een tikkeltje gekanteld. Zijn armen sloeg hij weer over elkaar. Vanuit zijn ooghoeken kon hij zien hoe dat Death de stok al uit zijn staart had genomen, klaar om die ook vuur te laten vatten. De pokémon zou het maar al te leuk vinden. ‘Jij weet niet wat ik allemaal al op mijn geweten heb.’ Geen doden in ieder geval, en ook geen ernstige gewonden. Eigenlijk was hij nog niet zo heel slecht. Floyd reageerde enkel op de daden van anderen, dus ze hadden in zijn ogen alles zelf in handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 7:15 pm

Dominique klemde haar kaken op elkaar en keek hem aan. Hij zou het niet doen. Hij zou zijn pokémon er geen toestemming voor geven. ‘Ik mag je pokémon niet van je af pakken maar ik moet er toch zeker van zijn dat je niet nog eens van deze streken uit haalt?’ Met zijn rustige blik keek hij haar aan. Zelf keek ze enkel strak naar hem, haar handen tot vuisten verkrampt. "Dan heeft mij aansteken weinig zin denk ik," zei ze vervolgens, met een vreselijk rommelend gevoel in haar maag. ‘En waarom zou ik dat niet kunnen? Omdat ik o-zo-veel van mensen houd? Omdat ik een geweten heb?’ Hij kantelde zijn hoofd en sloeg zijn armen over elkaar heen. In haar ooghoek had ze gezien dat zijn Braixen zijn stok al vast had gepakt. Ze slikte. ‘Jij weet niet wat ik allemaal al op mijn geweten heb.’ Haar blik werd terug gericht op de man, nog altijd met haar handen gespannen tot vuisten geknepen. Zo hard dat ze voelde hoe haar nagels pijnlijk in de binnenkant van haar hand prikte. "Dat weet ik inderdaad niet, nee," zei ze vervolgens en keek hem aan. Een van haar handen bewoog en ze veegde haar gezicht weer een keertje af. Verdarrie. Nou rook ze naar drank. "Maar ik weet wel dat je het niet doet. Dat kan je niet." Eventjes was het meisje stil, terwijl ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 8:30 pm

Floyd haalde bij de opmerking even zijn schouders op. Het had wel degelijk effect. Ze ging niet meer ronddwalen na de avondklok, en als haar verwondingen te erg zouden zijn ging hij zeker geen last meer van haar hebben. Hij zag dus niet in waarom dat het misschien weinig effect zou hebben. Hij besloot er maar niks over te zeggen, en in plaats daarvan luisterde hij naar de rest van de woorden die ze uit sprak. Geloofde ze haat eigen woorden nu?
‘Jou begrafenis,’ zei hij rustig terwijl dat hij enkele stappen naar achter zetten om zeker niet te dicht in de buurt stond. Zijn blik gleed naar de Braixen en hij knikten even rustig. De pokémon liet op dat moment de stok in brand schieten, klaar om ook het meisje aan te vallen, en dat was ook precies wat die van plan was. Een Flamethrower ontstond maar het raakten nooit zijn doel. Bellamy was tussen Dominique gaan staan en de Braixen. Floyd had het moeten weten dat de grote teddy beer het nooit zo ver zou laten komen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 8:41 pm

‘Jou begrafenis,’ klonk zijn rustige stem. Vrijwel meteen flitsten haar ogen naar de Braixen. Arceus. Hij ging het serieus doen. Een Flamethrower ontstond en de vlammen waren in haar geschrokken ogen te zien. Maar plotseling viel er een schaduw over het nu wel degelijk trillende meisje heen. De Blastoise was tussen haar en de fire type gaan staan. Het vuur had haar niet bereikt. Nog altijd rillend over haar hele lichaam zakte ze op haar knieën, ze was te erg geschrokken vanwege het feit dat hij haar inderdaad bijna geflambeerd had als de water type niet in had gegrepen. Hij was te ver gegaan met deze actie. Dat was dan ook de reden dat er een luide klik door de nacht heen klonk, en er vervolgens een metershoge, groene gestalte naast Dominique en dus achter de Blastoise verscheen. Een luide, ijskoude kreet werd geslaakt door de Serperior die groter was dan de gemiddelde pokémon van zijn soort. Zijn woedende ogen keken fel naar de belagers, met name Floyd en de Braixen. Het was duidelijk dat de pokémon alles behalve blij was met het feit dat de andere persoon zojuist geprobeerd had om zijn trainer te verbranden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 8:48 pm

Floyd keek kort naar de Blastoise die hoofdschuddend naar de grond keek. De pokémon had altijd die zwakke plek van hem, hij wilde niet dat mensen echt pijn hadden en ergens was het niet erg. Het had er altijd al voor gezorgd dat de jongen niet te ver ging met zijn acties. De jongen vond het echter niet heel erg. Het meisje wist nu dat hij het wel durfde, en dat niks hem ging tegen houden maar er was niks gebeurd. Eigenlijk had hij haar gewoon gewaarschuwd.
Wanneer dat er een klik was zetten de Blastoise enkele stappen opzij om te zien welke pokémon net uit zijn bal was gekomen, en ook Floyd kon het groene ding nu zien. Dus ze had een nieuwe aanwinst in haar team. Gezellig. Dat kon nog eens gezellig zijn. Deathshot ging in ieder geval haast meteen beschermend voor zijn trainer staan met de brandende stok in zijn handen. Een luide grom ontstond van diep uit zijn keel en keek naar de groene pokémon. Zonder echt op toestemming te wachten stuurde de pokémon een Flamethrower op de pokémon af om die weg te houden bij zijn trainer. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 9:03 pm

Dominique zat nog altijd op de grond. Het was maar goed dat Lurking uit zijn pokéball was gekomen, want de kans was natuurlijk groot geweest dat Floyd simpelweg zijn Braixen z'n gangetje had laten gaan en dat ze nu alsnog verschroeid zou zijn. Nog altijd was ze in lichte shock, maar toen ze zag hoe de Serperior beschermend boven haar uittorende wierp ze een blik op Floyd, die nu beschermd werd door zijn Braixen. De Serperior was er niet op uit om aan te vallen, nog niet in elk geval. Toen de Flamethrower op hem af kwam razen, en daarbij ook op Dominique, produceerde het wezen razendsnel een plotselinge, maar wel krachtige, Leaf Tornado. De Flamethrower werd opgevangen door de tornado en verschroeide hierin de blaadjes, maar kwam zo nooit aan bij de ruim vier meter hoge Serperior. Het wezen slaakte nog een keer een luide kreet en liet zich toen wat op de grond zakken, waar zijn grote lichaam zich tegen die van het meisje aandrukte. Dominique pakte zich bij zijn nek vast en de pokémon hees haar zo weer op haar benen. Vervolgens richtte ze haar blik weer op Floyd, nog altijd lichtjes trillend op haar benen, maar wel weer wat steviger dan eerst. Lurking was hier om haar te beschermen, er zou haar niks meer gebeuren nu hij er was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 9:12 pm

De pokémon wist zijn trainer te beschermen tegen de Flamethrower. Death was er niet blij mee dat zijn aanval zijn doel niet had geraakt, maar na even naar zijn trainer te hebben gekeken stopte hij met aanvallen. Floyd had zacht met zijn hoofd geschud om te laten weten dat hij niet meer mocht aanvallen. Het had geen zin om het te laten uitlopen tot een heus gevecht in het midden van de stad terwijl dat het laat was. ‘Ik hoop dat jij je lesje hebt geleerd,’ zei hij tegen Dominique die recht werd geholpen door het groene ding. Wat het precies moest voorstellen was voor Floyd een groot raadsel. ‘Of moet ik mezelf nog verduidelijken?’ Floyd kon alleen maar hopen dat dit de laatste keer ging zijn dat ze het nog ging proberen om na de avondklok rond te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2015 9:25 pm

‘Ik hoop dat jij je lesje hebt geleerd,’ zei hij vervolgens tegen haar terwijl ze overeind werd geholpen door de Serperior. ‘Of moet ik mezelf nog verduidelijken?’ Het meisje schudde haar hoofd een keertje en keek naar de grond. Deze avond was haar een beetje te veel geworden, en het liefste zou ze dan ook meteen terugkeren naar het pokémon center. "Mag ik nu gaan?" vroeg ze en keek hem licht twijfelend aan. Het enige was dat ze geen idee had waar het pokémon center, maar alles was beter dan nog langer in zijn buurt te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Emptydo maa 26, 2015 7:10 am

Floyd keek nog even naar zijn pokemon om vervolgens enkele pokeballen boven te halen. Zo goed als elke pokemon van hem liet hij terug keren behalve Death, en dag gewoon omwille van de graspolekom die nog uit zijn bal was. 'Natuurlijk, maar enkel als je met zekerheid kan zeggen dat ik je hier niet meer ga tegen komen om dit uur,' zei Floyd. Als ze besloot om toch nog avond wandelingen te maken moest ze maar hopen dat ze iemand anders zou tegen komen dan Floyd. Rustig zetten de man een stap opzij en wees naar een punt in de verte. 'Je zal naar daar willen gaan,' zei hij zonder zijn blik af te wenden. Hij wees naar het pokemoncenter dat daar ergens te vinden was. Kort gleed zijn blik nog even naar de groene pokemon van het meisje.

Ooc: sorry voor eventuele fouten xD mobielpost ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Prepare for trouble - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for trouble   Prepare for trouble - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prepare for trouble
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Prepare for Trouble
» Prepare for trouble, make it double... [FREEDJE]
» I want no trouble, I want no trouble | Vivienne Williams
» Trouble
» Double Trouble

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: