Well yeah...
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Well yeah...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Well yeah... Empty
BerichtOnderwerp: Well yeah...   Well yeah... Emptyma maa 23, 2015 8:03 pm

Waarschijnlijk zagen jullie dit al wel aankomen. Ik ga dus stoppen met PJ, gewoon door gigantisch tijdsgebrek. Mijn inspiratie en motivatie om hier te posten werd de laatste tijd ook al minder. En met de weinige tijd voor alle sites lukt het gewoon niet meer. Wel moet ik zegen dat die paar maandjes wel heel leuk en gezellig waren. Het grootste deel van jullie zie ik nog wel op andere sites. Ondanks dat ik eigenlijk inactief was leek het me wel even zo netjes om het nog te melden dat ik ook echt ging stoppen.

Soof
I'm sawry voor Caro en Aria. Je kan gewoon zeggen in de rpg dat Aria terug was gegaan naar d'r Breedery naast d'r huis zodat ze zich daar wat beter op kon focussen.

Team
Jullie doen het geweldig, ga vooral zo door hea!

De rest
Het spijt me echt voor alle topics die ik inactief {heb laten} worden. Ik moet wel zeggen dat ze allemaal leuk en vele ook origineel waren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well yeah...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Well yeah...
» Empty? Yeah, right

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: