After the light died
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 After the light died

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: After the light died   After the light died Emptyvr maa 20, 2015 9:18 pm

Met zijn handen diep weggestopt in de zakken van zijn donkere jas slofte hij door de uitgestorven straten van Lumiose City. Hij had een capuchon over zijn hoofd getrokken zodat het niet zichtbaar was wie er achter de redelijk lange gestalte zat die ondanks de avondklok nog over straat heen banjerde op dit late uur. August had zijn kaken op elkaar geklemd en keek naar de grote, rode R'en die overal aan de gebouwen geplakt of geverfd waren. Intimiderend was het zeker, moest hij toegeven. Er waren genoeg redenen dat hij hier nu was op dit moment, maar om ze allemaal op te gaan noemen had ik hij niet. De roodharige stopte toen er aan het andere eind van de straat een figuur verscheen. De lantaarn knipperde een beetje en hij bleef staan, afwachtend wat er zou gaan gebeuren.

{Eerste post voor Allison}
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Emptyma maa 23, 2015 12:03 pm

Avondklok. Het was hemels. Met haar Zweilous aan haar zijde, de twee koppen in stilte van elkaar wegkijkend omdat ze ze net tegen elkaar geslagen had in frustratie (al dat bekvechten was ze spuugzat), was het best wel rustig. Met haar hand streek ze door haar paarse en roze haren, haar heupen zwierend terwijl ze op de veel te hoge hakken liep. Toen haar blik op een gestalte liep, hief ze haar wenkbrauwen en keek ze even op haar Holo Caster. De avondklok had al geslagen, dus… Zonder twijfels wandelde ze op het gestalte af, de Zweilous nog altijd aan haar zijde. “Wat doe jij zo laat nog op straat?” vroeg ze, haar blauwe ogen strak op de jongen gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Emptyma maa 23, 2015 5:23 pm

De grote gestalte was stil blijven staan en keek kalmpjes toe hoe er iemand zijn kant op kwam lopen, een vrouw. “Wat doe jij zo laat nog op straat?” vroeg deze toe, haar blauwe ogen strak op hem gericht. De jongen tilde zijn kin een beetje op en keek op haar neer, hij was absoluut niet een van de kleinste, redelijk groot zelfs. "I don't think I have a reason to tell you," zei hij schaamteloos en op een kalme toon. August keek neer op de vrouw. De enige mensen die zo tegen een vreemde durfden te spreken hier waren hen van die ene organisatie. Team Rocket.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Emptyma maa 23, 2015 6:51 pm

Hij had geen reden om het haar te vertellen. Allison hief haar kin, haar wenkbrauwen optillend terwijl haar blauwe ogen even enige verbazing lieten zien. “Ik denk van wel,” zei ze echter al snel, zichzelf herstellend. Ze streek haar witte jurkje met een simpele beweging glad en zette de meest onschuldige glimlach op haar gezicht. “Want met één simpele roep heb ik hier Team Rocket-leden en dan zul je wel moeten,” sprak ze veel te liefjes, veel te onschuldig. Al kon je aan haar woorden merken dat ze boven de leden stond, zou ze het nooit letterlijk uitspreken. Ze was niet zo achterlijk als Marcus daarmee geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Emptyma maa 23, 2015 8:19 pm

Ze was verbaasd. Mooi zo. “Ik denk van wel,” zei de vrouw toch alweer redelijk snel, waarna ze haar jurkje glad streek en een onschuldige glimlach rond haar lippen toverde. “Want met één simpele roep heb ik hier Team Rocket-leden en dan zul je wel moeten,” zei ze toen liefjes. August glimlachte een keertje kort naar haar, maar trok zijn lach toen vanzelf weer in een strakkere uitdrukking. "Daaruit kan ik opmaken dat jij geen grunt bent?" zei hij en trok zijn wenkbrauw een beetje op. Waarschijnlijk had hij dus te maken met een van de hoger staande mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Emptydo maa 26, 2015 5:46 pm

Daaruit kon hij opmaken dat zij geen Grunt was, zei hij. Een grijns trok over Allison’s gezicht heen. “Ik denk inderdaad dat het een wijze beslissing is om mij niet zo te noemen,” sprak ze kalm. De houding van deze jongeman irriteerde haar. Geen vleugje angst, geen beetje twijfel. Waarom bleef hij hier staan, terwijl hij wist dat ze niet was zoals de rest? Had hij een doodswens, of was hij hier juist voor contact met Team Rocket? Er waren er genoeg. Ze dachten even zo een Pokémon terug te kunnen halen, nu Team Rocket makkelijk te bereiken was. Helaas was dat zo simpel nog niet. “Maar, ik denk dat het tijd is dat jij heel gauw naar binnen gaat.” De glimlach die over haar gezicht trok was veel te onschuldig voor haar woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Emptydo maa 26, 2015 9:28 pm

Een grijns trok over het gezicht van de vrouw heen, hij had nog altijd zijn kalme en beheerste glimlach op. “Ik denk inderdaad dat het een wijze beslissing is om mij niet zo te noemen,” zei de vrouw toen op haar beurt, kalmpjes. Kort streek hij door zijn vuurrode haar heen, waarvan de puntjes net wat lichter gekleurd waren. Wat hem over had doen halen wist hij niet precies, maar hij wist wel dat deze organisatie hem een stuk interessanter leek dan het doorsnee leventje als trainer. “Maar, ik denk dat het tijd is dat jij heel gauw naar binnen gaat.” August reageerde niet bepaald op haar reactie, op haar veel te zoete glimlach. Hij bleef gewoon kalmpjes staan, terwijl hij zijn arm weer had laten zakken. Kort ging zijn blik naar de Zweilous aan haar zijde, maar al snel ging deze weer terug naar haar. "Ik hoopte eigenlijk al dat ik iemand van jouw standaard tegen zou komen," ging hij vervolgens kalmpjes verder, zijn groene ogen nog altijd op haar gericht. "Team Rocket heeft mijn interesse getrokken," zei hij toen, "zeker met alle geruchten die ik hoor over bepaalde experimenten." Het was duidelijk dat hij zo hier en daar zijn bronnen had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Emptyma maa 30, 2015 12:59 pm

Hij hoopte iemand van haar standaard tegen te komen. Allison’s blik vernauwde, terwijl hij tegen haar sprak. Zijn toon was haar te kalm, alsof hij enig idee had waar hij over sprak. Hoe meer woorden er dan ook uit zijn mond kwamen, hoe meer de jonge vrouw zich eraan stoorde. Ze was ook geen makkelijke om mee te leven, helaas. Absoluut een persoon dat een gebruiksaanwijzing nodig had, maar helaas bleek die van haar verloren te zijn. Waarschijnlijk ergens op die plek in de wasmachine waar ook af en toe willekeurige sokken schijnen te verdwijnen.
Als je een beetje je huiswerk had gedaan, had je begrepen dat iemand van mijn standaard niet zomaar iemand vertrouwt,” sprak ze rustig. “Wat maakt jou anders? Wat maakt dat jij een… kans krijgt?” Lid zijn van Team Rocket was nu immers niet zomaar iets meer: het was nu de beste tijd om erbij te komen. Nu hadden ze macht.
Terug naar boven Ga naar beneden
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Gender : Male ♂
Age : 21 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Emptydo apr 16, 2015 1:40 pm

“Als je een beetje je huiswerk had gedaan, had je begrepen dat iemand van mijn standaard niet zomaar iemand vertrouwt,” sprak de vrouw toen op een rustig toontje. “Wat maakt jou anders? Wat maakt dat jij een… kans krijgt?” Eventjes was de roodharige stil, waarna hij een nonchalant handgebaar maakte. "Ik heb je veel te bieden," sprak hij vervolgens met een grijns, hij grijnsde altijd. "Ik heb een team wat ik in wil zetten voor jullie organisatie, misschien nog niet het sterkste, maar wel iets wat een kans heeft om sterker te worden in de toekomst." Hij hielt even een adempauze. "En," hij wachtte eventjes, "ik neem dit serieus. Ik ben niet iemand die er allemaal zo makkelijk over denkt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

After the light died Empty
BerichtOnderwerp: Re: After the light died   After the light died Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
After the light died
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No light, no light {Aiden}
» The mouse got the cheese and then he died, the end
» Light 'em up!
» Lost in the light
» Light the world up

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: