Well, hello [Rose Aberdeen] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Well, hello [Rose Aberdeen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Well, hello [Rose Aberdeen] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, hello [Rose Aberdeen]   Well, hello [Rose Aberdeen] - Pagina 2 Emptyzo maa 15, 2015 3:53 pm

Judah

Cool, dan kom ik even naar je toe. Ik denk dat ik wel weet waar het is. Ik geloof niet dat die bende... oh shit, toch wel. Ze roepen irritante dingen en weet ik veel wat. Denken dat ze stoer zijn. Het ziet er naar uit dat ze me de weg gaan blokkeren, dus het kan een paar minuten duren voordat ik daar ben. Sorry.

OOC: Ik voel een topic aankomen... zal ik 'm maken? Ik heb met Athan al gezegd dat jij die zou maken, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Judah Kana
Member
Judah Kana
Punten : 527
Gender : Male ♂
Age : 19 years
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2083-judah-kana https://pokemon-journey.actieforum.com/t2084-judah-s-pokedex

Well, hello [Rose Aberdeen] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, hello [Rose Aberdeen]   Well, hello [Rose Aberdeen] - Pagina 2 Emptyzo maa 15, 2015 4:07 pm


Ik kan wel even wachten, maar laat je het dan even weten als je er bent? Ik weet namelijk niet hoe je eruit ziet. Je zegt het maar als je daar hulp nodig hebt, oké?

OOC: Ik begin ook zoiets te vermoeden. En jij mag hem wel maken, hoor ^^ Dan gaat het HC-gesprek daar wel verder als het nodig is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well, hello [Rose Aberdeen]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]
» Shouldn't have done that... [Rose Aberdeen]
» Grandpa? (Rose Aberdeen)
» Accidental show [& Rose Aberdeen]
» Bond for flight [& Rose Aberdeen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Holo Caster Network-
Ga naar: