Accidental show [& Rose Aberdeen]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Accidental show [& Rose Aberdeen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Irvin Stanwick
Member
Irvin Stanwick
Punten : 414
Age : -
Icon : Mudkip

Accidental show [& Rose Aberdeen] Empty
BerichtOnderwerp: Accidental show [& Rose Aberdeen]   Accidental show [& Rose Aberdeen] Emptywo jun 10, 2015 6:31 pm

Text with unknown
...Dat was niet de opnameknop, of wel?
Thanks Sarah!

Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Accidental show [& Rose Aberdeen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accidental show [& Rose Aberdeen]   Accidental show [& Rose Aberdeen] Emptydo jul 09, 2015 4:51 pm

Onbekend

Toevallig wel ja. Geen zorgen, het klonk vrij goed! Wie ben je eigenlijk en hoe kom je aan mijn nummer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Irvin Stanwick
Member
Irvin Stanwick
Punten : 414
Age : -
Icon : Mudkip

Accidental show [& Rose Aberdeen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accidental show [& Rose Aberdeen]   Accidental show [& Rose Aberdeen] Emptyma aug 03, 2015 1:57 pm

Text with unknown
Oh, echt? Eh, dank je. Hoe ik aan je nummer kom... tja, ik raakte mijn Holo Caster niet zo lang geleden kwijt in een winkel. Toen ik hem terugvond bij de verloren voorwerpen, had één of andere grappenmaker er allemaal willekeurige nummers in gezet en de namen veranderd. Ik heb een paar nummers herkend en de namen terug veranderd, maar ik weet niet goed welke nummers er eerst niet in stonden... En blijkbaar is die van jou er één van. Ik heet Irvin, trouwens.
Thanks Sarah!

Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Accidental show [& Rose Aberdeen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accidental show [& Rose Aberdeen]   Accidental show [& Rose Aberdeen] Emptywo aug 26, 2015 2:25 pm

Irvin

Dat is ook een spectaculaire manier om aan nummers te komen, zeg. Dan heeft hij zeker wat random nummers ingetikt, want niet veel mensen hebben mijn nummer. Maar goed, dat doet er ook niet zo toe. Ik heb al ontdekt dat ik via de Holo Caster best leuke contacten kan krijgen. Aangenaam kennis te maken, Irvin. Mijn naam is Rose.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Accidental show [& Rose Aberdeen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accidental show [& Rose Aberdeen]   Accidental show [& Rose Aberdeen] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Accidental show [& Rose Aberdeen]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]
» Well, hello [Rose Aberdeen]
» Grandpa? (Rose Aberdeen)
» Shouldn't have done that... [Rose Aberdeen]
» Online {&Rose}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Holo Caster Network-
Ga naar: