De dag van Een goed begin ! - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 De dag van Een goed begin !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Emma Teller
Member
Emma Teller
Punten : 431
Gender : Female ♀
Age : 16 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2003-emma-teller#38268 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2036-emma-s-pokedex#39214

De dag van Een goed begin ! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De dag van Een goed begin !   De dag van Een goed begin ! - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 1:59 pm

Nu sprong de Croagunk met razende snelheid op Emma's Purrloin af. "Eva, probeer te ontwijken!" Emma hoopte dat de kikkerachtige Pokémon Eva niet zou raken, want wie weet was het dan gedaan met de pret. De Purrloin sprong opzij en ontweek Croagunk's aanval nét op tijd. "Nu, Scratch!" Eva stond nog nauwelijks met vier poten op de grond toen Emma dat zei, maar de Devious Pokémon draaide zich en klauwde richting de Croagunk.
Words: 73
Tag: Tatsumi & Croagunk
OOC: Sorry dat ik wat laat ben, ik had gisteren niet gezien dat je al gepost had ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De dag van Een goed begin !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Komt wel goed, joh
» wie wil mij eben goed opweg helpen?
» Begin the End
» Het begin van de reis
» Begin of a new story*~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Petalburg City-
Ga naar: