Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyza feb 21, 2015 10:40 pm

5:18
Friday 20 February
die ene
5:18 PM
kwam vast door die gast die met je aan het flirten is. hoe gaat het trouwns met hem?
THANKS TO LOUIS AT SHINE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyza feb 21, 2015 10:41 pm

Chagrijn

Daar heb ik - gelukkig - niks meer van gehoord. Het lijkt net alsof ze mij moeten hebben. Verleden week ook al een akkefietje gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyza feb 21, 2015 10:55 pm

5:20
Friday 20 February
die ene
5:20 PM
oh? wat dan?
THANKS TO LOUIS AT SHINE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyza feb 21, 2015 11:15 pm

Chagrijn

Oh nee, hij begint weer te sms'en, de flirter...

En oh, een paar jongens die dachten dat ze leuk waren door vieze opmerkingen te maken en zo. Niet bijzonders.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyza feb 21, 2015 11:37 pm

5:23
Friday 20 February
die ene
5:23 PM
speak of the devil! je zou die gast moeten laten geloven dat hij je helemaal te pakken heeft, je kunt de beste grappen met die mensen uithalen.
als iemand dat bij mij zou doen, zouden ze nu in het ziekenhuis liggen.
THANKS TO LOUIS AT SHINE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyza feb 21, 2015 11:40 pm

Chagrijn

Liever niet. Als hij me weet te vinden, heb ik de poppen weer aan het dansen. Ik wil situaties zoals die juist vermijden.

Ik geloof dat de toestand van één van hun wel een ziekenhuis nodig had, though. Ik kan schijnbaar best hard trappen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 12:15 am

5:26
Friday 20 February
die ene
5:26 PM
wat, jij hebt tch grote sterke pokémon die die gast voor je kunnen neerhalen?
goedzo!
THANKS TO LOUIS AT SHINE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 12:21 am

Chagrijn

Zijn Pokémon zijn sterker dan die van mij, dus ik ga het moeten doen op een vuistgevecht.

Dankjewel!:)

Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 12:23 am

5:30
Friday 20 February
die ene
5:30 PM
nou ja, je kan zo te horen goed trappen, dus dat zou helemaal goed moeten komen, niet?
ik had eigenlijk verwacht dat je tegen 'm zou gaan schreeuwen tho, net zoals je tegen bij begon te tetteren die ene keer. werkt even goed.
THANKS TO LOUIS AT SHINE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 12:32 am

Chagrijn

Ik denk het wel. Tenzij hij zo flauw gaat zijn om zijn Pokémon erbij te halen, natuurlijk. Ik zie al voor me hoe ik verbrand word door zijn Rapidash, haha.

Nee, ik heb zwijgend de klappen uitgedeeld en hem nadien uitgescholden. Het waren er trouwens meerderen. Drie, geloof ik. Hebben me wel goed geraakt. Mijn oog ziet nog altijd een beetje blauw.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 12:42 am

5:36
Friday 20 February
die ene
5:36 PM
tsja, dan heb je pech ja. veel succes ermee. hoe weet je dat hij een rapidash heeft? wat is dat eigenlijk?
jammer, het was effectiever geweest als je je bek open getrokken had. dat doen pokémon toch ook, gekke geluiden maken om de tegenstander af te schrikken?
nou ja, veel erger dan gewoon kan je er niet uit zien, dus dat blauwe oog maakt weinig verschil. altijd positief blijven hè!
THANKS TO LOUIS AT SHINE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 12:51 am

Chagrijn

Omdat hij me dat vertelde. Een Rapidash is een fire-Pokémon dat veel trekt op een paard. Komt van Kanto.

Ach, een keer er goed op slaan is ook wel effectief, hoor. Bovendien kreeg ik er ook nog hulp bij, dus dat zat wel goed.

En dankjewel. Fijn om te weten dat ik toch niet lelijker kan worden. Jij weet me altijd met de juiste opmerking op te vrolijken op de momenten dat ik het het meeste nodig heb.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 1:00 am

5:38
Friday 20 February
die ene
5:38 PM
oh, leuk. wat een wijf. (daar bedoel ik niks slechts mee, voel je niet aangevallen)
je had hulp? wat fijn dat mensen zo vriendelijk zijn! was het ook zonder hulp gelukt?
ben blij dat ik zo goed in staat ben je op te beuren.
THANKS TO LOUIS AT SHINE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 1:10 am

Chagrijn

Geen zorgen. Ik kan om meer dingen van jouw lachen dan de gemiddelde persoon.

Wat denk je? Natuurlijk was het zonder hulp gelukt! Het was niet dat ik er uit zag alsof ik veel verwondingen had of zo, hoor...

Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Emptyzo feb 22, 2015 1:12 am

5:41
Friday 20 February
die ene
5:41 PM
zeker weten? ga me nu niet uitdagen, ik kan heel erg niet grappig zijn.
ja ja, dat zeg je nu het gevecht achter de rug is! volgende keer dat we elkaar weerzien (mocht er ooit een volgende keer komen) zullen we kijken of je je ook in je eentje red.
THANKS TO LOUIS AT SHINE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]   Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Abort Mission -- !! [ & Rose Aberdeen ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Accidental show [& Rose Aberdeen]
» Well, hello [Rose Aberdeen]
» Grandpa? (Rose Aberdeen)
» Shouldn't have done that... [Rose Aberdeen]
» Bond for flight [& Rose Aberdeen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Holo Caster Network-
Ga naar: