Little me
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Little me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Little me   Little me Emptydi jul 29, 2014 6:50 pm

let me live that fantasy
Zittend op de grond, tegenover een Ralts, keek een trainster diep in de ogen van haar Pokémon, iets wat alleen ging als je je lager dan zij bevond, aangezien het grote, groene hoed-achtige ding op haar kop haar perfecte rode oogjes verborg. “Gaat alles wel goed?” vroeg ze met een kleine frons aan de Pokémon, waarna deze even knikte. Ze had de Pokémon nog niet zo lang, had deze net voor haar uitdaging tegen Gymleader Viola gevangen, maar de Pokémon leek zich niet op haar gemak te voelen. Erg verlegen kroop ze steeds weg achter haar trainster wanneer deze de andere Pokémon uit hun balls liet, terwijl daar geen enkele reden voor was. Immers hadden de drie haar zonder problemen in de groep opgenomen. Nou ja, Hollow was wat afstandelijk en keek enkel wat toe, maar ook die veroorzaakte geen echte problemen.
Vind je ze niet aardig?” vroeg Therin met een fronsje, maar de kleine Pokémon begon meteen haar hoofd wild heen en weer te schudden. Dat was het probleem niet? Therin zuchtte eventjes. “Wil je niet met me mee?” vroeg ze toen, maar opnieuw die reactie. Dat was het ook niet. Een kleine frons gleed over het gelaat van het meisje. Wat was er toch?

206 words | tagged: acacia |  alleen acacia!
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Acacia Vapor
Member
Acacia Vapor
Punten : 479
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t190-acacia-vapor https://pokemon-journey.actieforum.com/t194-acacia-s-pokedex

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Emptywo jul 30, 2014 11:26 pm

“Kom op Chev,” sprak Acacia rustig. De pokémon keek haar doordringend aan, haar staart bewoog rustig heen en weer. Acacia keek nu naar Echo, die ook rustig naar het meisje keek. Acacia zuchtte diep. “Chevy, bied je excuses aan,” sprak ze streng, maar de Dratini snoof zachtjes en hief haar hoofd op, met een blik van ‘ik ben veel leuker en geweldiger dan die Espeon dus ik bied me excuses nooit aan’. Acacia keek even fronsend naar de Dratini. Wauw, die had echt een te groot ego zeg. Echter was de Espeon niet veel anders. “Chevy,” klonk het nu iets bozer, ze fronste eventjes diep. “Bied je excuses aan omdat je jou Twister heb uitgeprobeerd op Espeon,” klonk haar stem nog strenger. “Nu!” ze verhief haar stem wat. De Dratini zag eindelijk in dat Acacia er echt niet blij mee was, dus keek even geïrriteerd naar de grond en murmelde daarna wat woordjes. Echter snoof de Espeon hard en keek ze de Dratini geïrriteerd aan. Nu zuchtte Acacia nog harder. Serieus. Accepteerde ze dit niet? Ze stond op en pakte de pokéball van haar Larvitar. “Rowan, kom eruit,” zuchtte ze en ze drukte op het knopje. Misschien kon hij wel helpen. Die keek vrolijk naar de twee geïrriteerde pokémon, maar zijn stemming werd merendeels verpest toen hij de twee pokémon zag. Algauw kwam er een kleine grijns op zijn gelaat. Acacia zuchtte opnieuw. “Serieus, vind je dit grappig?” zuchtte ze en ze schudde haar hoofd. Ze pakte de Larvitar op. “Kom mee,” sprak ze hard, zodat het eindelijk eens duidelijk werd dat ze dit echt zwaar irritant vond. Met grote stappen liep het meisje verder, al viel haar blik algauw op een Ralts en een meisje. “Blijf naast me,” commandeerde het meisje haar twee pokémon, die beide aan een andere kant van haar stonden. “Hallo,” sprak ze rustig, ze keek met een kleine glimlach naar het meisje. “Is alles okay?” sprak ze vragend, kijkend naar de Ralts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Emptydo jul 31, 2014 12:10 am

let me live that fantasy
De Ralts hield haar handen voor haar hoofd en stak één van de handen naar voren, alsof ze bokste. Haar Trainer keek ze aan, een zielige blik in haar rode ogen. Wilde ze… Trainen? “Is dat wat je wil?” vroeg Therin fronsend. “Sterker worden?” vroeg ze toen en de Ralts knikte enthousiast. Therin wist niet goed wat ze ervan moest denken. Ze had tot nu toe wat voorzichtig gedaan met de Ralts, maar dat leek deze niet te waarderen. Moest ze harder zijn, de Pokémon meer… leren?
Nou,” begon ze, voor ze een stem hoorde. Fronsend keek ze op, haar blik laten vallend op een brunette. Deze begroette haar en vroeg of alles oke was, haar blik richtend op haar Pokémon. Therin glimlachte en stond rustig op.
Ja, alles is helemaal oké, is het niet?” vroeg ze aan haar Ralts, welke achter haar ging staan, onder de indruk van de aanwezigheid van een vreemde. “Sorry, Rayne heb ik nog niet zo lang. Ze moet nog wennen aan alle indrukken,” legde ze aan het meisje uit, waarna ze keek naar de drie Pokémon die het meisje bij zich had. “Interessante Pokémon heb je daar,” glimlachte ze. “Is dat geen Espeon?” vroeg ze toen. Eevee’s waren zo schattig, even als de evoluties ervan. Op een dag zou ze haar eigen Eevee vangen, al zou ze niet zo snel weten in wat ze deze zou laten evolueren. Ze twijfelde tussen Umbreon, Leafeon en Vaporeon…

241 words | tagged: acacia |  no notes
thanks melissa

Terug naar boven Ga naar beneden
Acacia Vapor
Member
Acacia Vapor
Punten : 479
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t190-acacia-vapor https://pokemon-journey.actieforum.com/t194-acacia-s-pokedex

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Emptydo jul 31, 2014 12:46 am

“Ja, alles is helemaal oké, is het niet?” sprak het meisje. Acacia keek eventjes naar de Ralts, die zich achter de benen van het meisje verstopte. Wat schattig. “Sorry, Rayne heb ik nog niet zo lang. Ze moet nog wennen aan alle indrukken,” legde het meisje uit. Een kleine glimlach sierde haar gelaat. “Mooie naam, Rayne,” sprak ze vriendelijk, kijkend naar de Ralts. De Espeon keek nog steeds met een dodelijke blik naar de Dratini, die even woedend terug keek. De Larvitar strekte zijn armpjes uit naar de Ralts. “Interessante Pokémon heb je daar,” glimlachte het nog onbekende meisje. “Bedankt!” sprak ze glimlachend. Interessant waren ze zeker, vooral qua karakter. Alleen Larvitar was tegen alle drie de pokémon aardig, de Dratini leek de Espeon niet zo te waarderen en deed deze steeds maar pijn, wat de Espeon ook weer woedend maakte. “Is dat geen Espeon?” vroeg het meisje, en Acacia knikte. “Jazeker!” sprak ze met een glimlach. “De Espeon heet Echo,” sprak ze rustig, maar haar blik veranderde toen ze zag zat de Espeon de Dratini een harde klap met haar poot wilde verkopen. “Hé!” sprak de brunette waarschuwend en ze keek woedend naar de twee pokémon, die elkaar nog steeds dodelijk aankeken. Ze zuchtte diep.
“De Dratini heet Chevy en de Larvitar heet Rowan,” glimlachte ze, al keek ze nog met een waarschuwende blik naar de twee pokémon, die haar nu eens gehoorzaamde en rustig naar de Ralts keken. Arme Ralts, ineens keken 6 paar ogen naar de pokémon, die al zo bang was. Ze zette de Larvitar op de grond en zag dat deze rustig, maar vriendelijk, op de Ralts afliep en zijn rechter armpje naar deze uitstrekte en tegelijk wat woorden te mompelen. Opnieuw hoorde ze wat gesis onder de twee pokémon naast haar, die elkaar opnieuw woedend aankeken. Ze zuchtte weer en keek naar de Espeon. “Bied jij je excuses maar aan omdat je het excuses geweigerd heb,” sprak ze streng. De Espeon zuchtte en murmelde wat woorden, maar nu weigerde de Dratini het excuses op haar beurt. “Serieus.” Sprak Acacia kortaf en ze keek hoofdschuddend naar de twee pokémon, die elkaar weer woedend aankeken. “Het spijt me,” zuchtte het meisje met een kleine glimlach. “Er was een klein probleempje tussen die twee, de Dratini oefende een net geleerde aanval op Echo,” sprak ze glimlachend. "Oh, en ik heet trouwens Acacia."
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Emptydo jul 31, 2014 2:31 pm

let me live that fantasy
Het meisje complimenteerde de naam die Therin haar Pokémon gegeven had, waardoor ze even glimlachte. “Bedankt,” zei ze rustig. Ja, zelf vond ze het ook een hele mooie naam, al paste hij voor nu nog niet bij de kleine Ralts, wie zich niet leek te gedragen als een koningin, terwijl dat wel de betekenis was van haar naam.
Het meisje bedankte haar toen ze zei dat ze interessante Pokémon had, waarna bevestigd werd dat de roze Pokémon een Espeon, één van de vele Eevee evoluties, was. Het was jammer dat haar Ralts nog te weinig aanvallende mogelijkheden had om een 1 op 1 gevecht aan te kunnen. Twee op twee zou het wel kunnen, daarentegen. Haar Teleport en Double Team zouden enorm van pas kunnen komen in combinatie met haar andere Pokémon, Bella of Cheers. Toch betwijfelde ze of dat handig was, aangezien beiden een nadeel hadden over de Larvitar en de Espeon en Dratini elkaar niet leken te liggen.

Het meisje vertelde dat haar Espeon Echo heette, de Dratini droeg de naam Chevy en de Larvitar heette Rowan. Therin glimlachte even toen ze voelde hoe de Ralts zachtjes in haar been kneep bij het zien van alle blikken die op haar gericht stonden, waarna de Pokémon zachtjes de tas van haar trainster beetpakte en de eerste Pokéball eraf griste, om deze op de grond te laten vallen. Als reactie op de klap kwam een Braixen eruit, wie verbaasd om zich heen keek bij het zien van de situatie. Ze was gewend er pas uit te moeten bij gevechten, of tijdens het reizen. Niet midden in een gesprek?
Therin glimlachte even toen ze haar Braixen uit de bal zag komen en pakte de op de grond gevallen bal op. “Dit is Cheers. Rayne zoekt vaak bescherming bij haar,” glimlachte ze droogjes. De Braixen pakte de hand van de Ralts en ging zo naast Therin staan, om glimlachend aan de Ralts te laten zien dat er niets aan de hand was. Ook zei de Pokémon, in haar taal, dat de eerste die haar met een vinger aanraakte levend zou verbranden.

Het gesis van de onderlinge Pokémon van het meisje deed Therin één wenkbruaw opheffen. Ze vertelde dat de twee een probleem hadden, aangezien de Dratini een net geleerde aanval op de Espeon had geoefend. Therin lachte kort, waarna Acacia zich voorstelde.
Aangenaam,” glimlachte Therin. “Ik ben Therin en dit zijn twee van mijn Pokémon, Rayne en Cheers,” zei ze toen rustig. “Hebben je Pokémon altijd zulke problemen met elkaar?” vroeg ze met een klein fronsje.

424 words | tagged: acacia |  no notes
thanks melissa

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: