[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [Valentines Day] Irresistible

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptydo maa 12, 2015 7:41 pm


Ze had het laten halen. Cecille gromde. “Ja, omdat die sukkels me niet binnen wilden laten. Dachten zeker dat ik die film af wilde zien ofzo. Van m’n leven niet.” Nee, ze had echt alleen die doos willen halen – misschien nog haar middelvinger op willen steken naar een willekeurig persoon die haar een chagrijnige blik toewierp – en dat was alles. Waarom dat schijnbaar verboden was, was voor de blondine een raadsel. Ze zuchtte en besloot het maar te laten varen. Gebeurd is gebeurd en dat uur van haar leven kreeg ze toch niet meer terug, dus waarom zou ze nog meer tijd eraan moeten verspillen? Sara scheen er ook zo over te denken, want zij was dit keer degene die haar arm naar Cecille uitstak, die breed grijnzend haar arm aannam. Het voelde raar om na zo’n lange tijd weer eens een arm in die van een ander te haken in plaats van de gehaakte te zijn, maar het was positief vreemd. Toen de witharige vertelde dat ze de weg kon leiden, brak inwendig het zweet bij Cecille uit. Ze was nu alweer vergeten waar het precies te vinden was en de kaart van haar Holocaster was nog altijd Chinees voor haar.

“Deze kant op!” Desondanks liet ze dat niet blijken en leidde ze hen – volgens de schrijver van deze post – regelrecht naar hun doem. Oftewel; de compleet verkeerde kant op. Maar dat wist Cecille niet en Sara waarschijnlijk ook niet, dus wie weet kwam de blondine er nog mee weg ook. Ze leidde hen door veel straten, steegjes en pleinen, maar kon het uiteindelijk niet meer volhouden. Ze wist bij Arceus niet waar ze heen gingen. “Euh...” begon ze na een tijdje. “Ik euh, ga de weg even vragen,” meldde ze, terwijl ze zich losmaakte van haar vriendin en naar een omstander toe rende. Hij leek eerst verward te zijn omdat hij niet precies wist waar haar stem vandaan kwam en of het überhaupt wel tegen hem was. Cecille lachte, maakte vrolijk een babbeltje met hem en kreeg na een tijdje de informatie van hem die ze wilde hebben. Ah, sociaal zijn had zo zijn voordelen. De zeventienjarige bedankte hem en keerde terug bij Sara. “Oké, deze kant op,” sprak ze vervolgens, terwijl ze naar een straat om de hoek wees. “Hierdoor, dan naar rechts, dan naar links en dan zijn we er.” Of was het daarheen, dan naar links en dan naar rechts?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptywo maa 18, 2015 4:40 pm


Het verbaasde Sara niet dat Cecille de uitgestoken arm zo makkelijk aannam. Wel moest ze er even op letten dat ze de spullen niet op de grond liet vallen. Eventjes overwoog ze om één van haar Pokémon tevoorschijn te roepen en iets te laten dragen, maar ze had haar Pokémon niet om haar vuile klusjes op te laten lossen, dus deed ze dat maar niet. Ze kon zich prima redden in haar eentje. Nou ja, niet helemaal haar eentje, want Cecille was natuurlijk ook nog altijd bij haar. Ze weigerde echter om iets van de spullen aan haar terug te geven, zelfs niet voor heel even. Het was nu haar verantwoordelijkheid.

Het was dat Sara geen idee had waar ze lasertag konden spelen, anders had ze allang door gehad dat Cecille ze de verkeerde kant op leidde. Nu liep ze alleen maar nietsvermoedend achter haar vriendin aan. Het enige wat haar opviel, was dat de weg erg… tussendoor was. Ze passeerden steeds meer steegjes en weggetjes waarvan Sara zich afvroeg of ze hier wel moesten zijn. Natuurlijk kon een bedrijf zich vestigen in een woonwijk, maar het leek haar niet zo logisch voor een lasertag gebouw om zich tussen de huizen te plaatsen. Maar goed, wat wist zij er ook van. Bovendien raakten ze al snel weer in een meer binnenstad achtig straatje waar wel winkels en dingen zaten. Echter bleek het niet de goede straat te zijn, want Cecille moest de weg aan iemand vragen. Waarom verbaasde dit Sara niet?

Niet veel later keerde Cecille alweer terug met de nodige informatie. Gelukkig sprak ze de instructies hardop uit, want dan kon Sara haar er eventueel nog op wijzen als ze alsnog de verkeerde kant op ging – al verwachtte ze niet dat het met zo’n korte route nog eens fout kon gaan. Sara stapte al in de aangegeven richting, toen haar oog opeens op een straatbordje viel. Dit was het soort bordje waarop leuke dingen in de omgeving aan stonden gegeven, en er stond een woord bij wat precies was waar het tweetal naar op zoek was. Lasertag. “Wilde je naar Lumineon’s Lasertag?” vroeg Sara, terwijl ze op leesafstand van het bordje bleef staan. Ze draaide zich om, zodat ze Cecille aan kon kijken. “Want dan moeten we hier naar links. Niet rechts.”
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptywo maa 18, 2015 5:53 pm


Cecille was nog niet uitgepraat of Sara was alweer in beweging gekomen. Vlug liep de blondine achter haar aan, maar voor ze de witharige bijna had ingehaald, was die alweer stil gaan staan bij een bordje. Er werd een vraag gesteld en toen de bekende naam van het lasertag gebouw viel, keek ze meteen op. “Ja! Dat is ‘m!” Toen de ander eraan toevoegde dat ze dan naar links moesten, in plaats van naar rechts, wreef de zeventienjarige met haar hand in haar nek. “Oh, zei ik rechts?” probeerde ze nonchalant. “Ik bedoelde links, haha!” Het viel totaal niet op dat ze haar fout probeerde te verbergen. Voor Sara er überhaupt de kans voor had om erop te reageren, pakte Cecille haar bij de arm en trok haar de goede kant op, erop lettend dat ze niks lieten vallen op hun reis naar hun volgende bestemming. Ze hoefden immers geen weg terug te volgen, dus een spoor achterlaten was wel degelijk overbodig.

Het duurde niet lang voor het gebouw in zicht kwam. Niet dat het te missen was, want het had een vrij grote Lumineon op de voorgevel afgebeeld, met daarnaast de naam van het gebouw in gigantische letters. “Ah man, ik ben hier nog nooit geweest, maar het roept al nostalgie in me naar boven,” gaf de blondine als commentaar, terwijl ze naar boven staarde in een poging om alles in zich op te nemen. Lang de tijd nam ze echter niet, want ze beende een paar tellen later al naar de ingang van het gebouw. Eenmaal binnen was al direct te zien dat dit inderdaad om een lasertag ging. Het licht was gedempt en er waren overal lichtjes geplaatst om te zorgen dat mensen en pokémon de weg nog wel konden zien. Het gebeurde dan ook met Lumineonlicht, dat de vloer en de wanden fel verlichtte in de vele verschillende kleuren. De balie was ook niet moeilijk te vinden; die bevond zich een aantal meter recht tegenover de deur. Cecille liep er vastberaden op af en begroette de baliemedewerker vrolijk.

“Goedemiddag. Waarmee kan ik u van dienst zijn?” vroeg de jongeman met een vriendelijke glimlach. “Mijn vriendin en ik zouden graag een potje mee komen spelen,” reageerde ze met een scheef grijnsje naar de jongen. Ze gebaarde naar haar witharige metgezel. De medewerker was voor een moment verward om het feit dat ze de nadruk had gelegd op vriendin, maar hij besloot er verder maar niet op in te gaan. “Natuurlijk. Wilt u uw eigen teamgenoten kiezen of kunnen wij dat voor u regelen? Pokémon zijn toegestaan hier,” deelde hij mee. Cecille fronste even en keek toen om naar Sara. “Wat zeg je ervan? Team Sara tegen team Cecille?” Ze wiebelde eenmaal met haar wenkbrauwen en kreeg een uitdagende glinstering in haar ogen. Ze kon haast niet wachten.

Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptyza maa 21, 2015 8:29 pm


Sara kon alleen maar hoofdschuddend met een glimlach toekijken hoe Cecille probeerde haar fout te verbeteren. Het was dat de witharige niet wist wat er precies in haar hoofd om ging, of wat de man die ze om de richting had gevraagd tegen haar had gezegd, maar anders zou ze zweren dat de blondine vergeetachtig genoeg was geweest om zo snel na de instructies te hebben gekregen ze alweer fout op te noemen. Sara liet het maar rusten – beide omdat het toch niet uitmaakte, en omdat ze al snel werd meegesleept aan haar arm. “Voorzichtig!” siste ze nog, omdat ze bijna de doos chocolade liet vallen, maar het ging goed en ze merkte dat Cecille ook oplette of ze niks achterlieten. Sara was daar aangenaam door verrast, al was het eigenlijk niet zo bijzonder. Welk mens zou nou willen dat zijn of haar gegeven cadeautjes achtergelaten werden?

De grote Lumineon, gevormd van neon lichtbuizen, maakte flink indruk op Sara. Ze kon het niet helpen om even er naar te staren. Bijna miste ze zelfs de woorden die Cecille sprak, maar gelukkig kon ze daar net iets te goed voor multitasken. “Bij mij niet,” voegde ze als grapje aan haar woorden toe. Het tweetal vervolgde hun weg naar de ingang van het gebouw, waar Sara nog meer onder de indruk raakte. Het duister maakte haar een beetje oncomfortabel, maar om dat te compenseren waren overal lichten opgehangen. Buizen, lampjes in verschillende kleuren, het was er allemaal. Zo te zien had de hal een onderwaterthema, wat goed paste bij de naam die ze gekozen hadden. Deze keer was wel al haar aandacht besteed aan de omgeving, want het gesprek tussen Cecille en de baliemedewerker kreeg ze niet mee. Pas toen ze persoonlijk weer werd aangesproken, keek de witharige op.

Het was een uitdaging. Cecille daagde Sara uit en dat had haar niet moeten verbazen, maar ergens maakte het Sara bang om te weten dat ze zich straks moest bewijzen tegen Cecille. Ze had gehoopt dat ze samen in een team konden en als een ijzersterk tweetal iedereen in konden maken – al was de kans erg klein dat Sara ook maar iemand inmaakte. Waar Cecille altijd met liefde een uitdaging aannam, twijfelde Sara of ze wel genoeg vaardigheid had om het te proberen. Aan de andere kant vond Sara juist dat ze het één keer moest proberen voor ze zichzelf negatief beoordeelde. Daarom knikte ze op het voorstel. “Sure. Maar doe het rustig aan, wil je? Ik heb dit nog nooit gedaan.”
Met die vraag beantwoord, speelde er een volgende op in Sara’s gedachtes: Welke Pokémon zou ze gebruiken? En hoeveel mochten er in totaal meedoen? In plaats van dingen af te wachten, besloot ze het te vragen. “Hoe groot mogen de teams eigenlijk zijn?”
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptyma maa 23, 2015 1:58 pm


Haar vriendin stemde in. Op één voorwaarde: Ze moest het rustig aan doen. Cecille lachte even ongemakkelijk. “Euh... Ik kan niks beloven, maar ik zal mijn best doen,” reageerde ze ietwat serieus. Ze meende dit namelijk. De blondine was erg fanatiek en liet zich vaak meeslepen door dingen. Dus het zou haar niks verbazen als ze zich alsnog niet in kon houden. Op de vraag hoe groot de teams mochten zijn, draaide het meisje zich niet eens om naar de medewerker om het te vragen. Ze kende de regels uit haar hoofd, dus tenzij deze zich speciaal voelde en aan andere regels deed, dan kon ze zelf al antwoord geven daarop. Ze opende haar mond – en hoorde vervolgens een stem praten die niet van haar was. “Dat ligt een beetje aan de grootte van de groep,” deelde de man achter de balie mee. Cecille wierp hem een gemene blik toe, maar besloot maar verder geen kinderachtige fratsen uit te halen en hem uit te laten spreken. “Voor nu hebben we acht pakken klaarliggen, dus ik zou zeggen dat er vier per team mag? Tenzij jullie meer dan twee teams willen.”

De zeventienjarige keek op. Meer teams? “Het ligt dus aan hoe we de teams willen vormen?” vroeg het meisje aan hem. Hij knikte. Cecille wierp een blik op Sara. “Wil je de standaard twee teams; de jouwe tegen mij?” Dat was wel hoe ze het net had voorgesteld, niet? Maar ze had niet geweten dat ze hier aan meer teams deden. Haar vriendin had echter nog nooit gespeeld, dus ze kon het zich wel voorstellen dat het niet al te ingewikkeld moest worden gemaakt met al die extra toepassingen. Bovendien hadden haar pokémon ook nooit echt zoiets gedaan... Daarover gesproken; ze kon niet al haar pokémon gebruiken. Cecille trok een nadenkend gezicht. Elias kon sowieso niet echt meedoen, want hij liep op alle vier zijn poten. En Minnoo ook niet, want zij had geen poten die op handen leken. Zij had vleugels. Sivar, Björn, Åsa en Dahlia waren haar potentiële teamgenoten. Al was ze het nog niet helemaal zeker van haar Riolu, omdat ze die pas net had gekregen. “Ik heb vier pokémon tot mijn beschikking. Hoeveel kan jij er gebruiken?” Het was vast slimmer om eerst de meespelers te kiezen voor ze het over teams hadden... Niet?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptywo apr 01, 2015 5:49 pm


Cecille kon niks beloven. Sara hief één wenkbrauw op, kort beledigd, maar herstelde zich daar al snel van. Haar uitdrukking werd daarom ook al snel weer neutraal. Ze begreep het wel. Zijzelf was ook best fanatiek, zeker als ze ergens goed in was. Gelukkig was ze een snelle leerlinge en kon ze redelijk makkelijk meedoen met nieuwe dingen. Misschien kon ze het zelfs redelijk goed tegen Cecille op nemen na één of twee potjes. Vervolgens was de vraag hoe groot de teams mochten zijn en blijkbaar hadden ze daar veel keuze bij. Niet alleen kon de grootte van de teams verschillen, maar er mochten ook nog eens meer dan twee teams zijn. Het kwam voor Sara allemaal als nieuwe informatie en ze had geluk dat ze dat redelijk makkelijk in zich op nam, anders was ze vast heel erg in de war geraakt.

Cecille legde de keuze voor de teams bij Sara, wat misschien niet het slimste idee ooit was. De witharige vond het fijn om de keuzes te kunnen maken, maar omdat ze nog weinig van lasertag wist kon het zijn dat ze voor zichzelf een nogal nadelige keuze maakte. Het idee om gewoon te gaan voor hoe ze het gepland hadden was haar eerste keuze, maar toen Cecille meldde hoe veel Pokémon ze tot haar beschikking had begon ook Sara te tellen wie bruikbaar waren. Slechts twee van haar Pokémon hadden op dit moment armen. Vanilla en Gelato. Vanilla leek haar echter zo fragiel, dat ze zich afvroeg of het wel slim was om die mee te laten doen. Toch kon ze haar deze kans niet afnemen. “Ik geloof twee. Tenzij armloze Pokémon ook mee kunnen doen, maar ik gok van niet.” Ze ging nog eens haar Pokémon na, alsof ze niet allang wist wie ze allemaal had, en trok toen een volgende conclusie. “Met ons er bij is dat precies acht. Als we teams van vier maken, komt één van jouw Pokémon bij mij in het team, maar we kunnen ook teams van drie doen.” Ze dacht hardop, hopend dat Cecille haar voorkeur duidelijk zou maken.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptywo apr 01, 2015 6:24 pm


Sara kon er maar twee gebruiken. Dat betekende dus dat twee pokémon niet mee mochten doen, toch...? Cecille toverde een pruillipje op haar gezicht, maar die verdween als Snover voor de Solrock toen haar vriendin hardop verder na dacht. “Hey, ja! Goed idee!” reageerde ze, terwijl ze met haar rechtervuist op haar linkerhandpalm sloeg, alsof Sara een geweldig groot probleem had opgelost. Oké, vanuit Cecille’s perspectief? Dan was dit een heel groot probleem. Arceus, wat was ze toch blij met een slimme vriendin als Sara. “Kijk, wij zijn dat prachtige duo van cartoons,” begon ze toen, eigenlijk doelend op spierkracht en hersenen, maar ze koos ervoor een andere afslag te nemen. “Beauty and the brains!” Ze grinnikte even om haar eigen grap, waarmee ze het gebaar van de man achter de balie miste; hij rolde namelijk met zijn ogen omdat hij het gesprek had opgevangen. Misschien was het maar beter ook dat Cecille het niet zag, anders had ze hem wellicht bij de kraag gevat en over de balie heen getrokken om hem een lesje te kunnen leren.

Ze draaide zich niet veel later om naar de man en vertelde hem precies wat ze net besproken hadden, want dat was hoe Aries dat doet, deal with it. De man deed maar alsof hij het nu voor het eerst hoorde, want hij moest wel klantvriendelijk blijven, en vertelde hen toen dat ze even moesten wachten voor ze konden spelen. Hij wees naar het kleine cafeetje dat zich links van de balie bevond vanuit zijn perspectief. Daar konden ze wel wat drinken. Zo te zien waren er ook een aantal arcadekasten en air hockey tafels te vinden. Cecille keek grijnzend naar haar vriendin. “Heb je ooit air hockey gespeeld?” Ergens gokte ze van niet, maar Sara miste in ieder geval niet veel ervaring. De blondine was er namelijk bagger in, al vond ze het wel erg leuk om te doen. Eén van de weinige dingen waarin ze had geleerd om met haar verlies om te gaan. Ze liep nonchalant naar de tafel toe, haalde haar portemonnee tevoorschijn en keek uitdagend naar de witharige. Ze moesten toch wachten, dus het maakte in principe niet uit of ze haar geld hier aan uitgaf of aan wat drinken.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptywo apr 01, 2015 8:33 pm


Cecille had er geen problemen mee om haar mening over Sara’s idee te uiten. Sterker nog, Sara deed bijna een stap naar achteren door de uiting van de blondine. Anderhalve maand was nog niet genoeg om te wennen aan deze meid. Gelukkig hadden ze nog veel meer tijd om samen door te brengen. Dan kon ze ook wat meer wennen aan dat vreemde gebrabbel waar Sara geen touw aan vast kon knopen. Vergeleek ze hen nou echt met Beauty and the Brain? Wacht, was Cecille in dit geval dan de beauty? Niet dat Sara het daar niet mee eens was. Cecille was een prachtige meid, en Sara durfde te zeggen dat ze qua intellect inderdaad wat hoger zat, maar toch vond ze het een vreemde vergelijking. In tegenstelling tot Cecille, ving zij de oogrol van de baliemedewerker wel op. Eerst wilde ze boos naar hem staren, maar Cecille hield hem al bezig. Als hij eerst niet zo raar met zijn ogen had gerold had Sara zich voor haar vriendin verontschuldigd, maar ze vond het niet correct dat hij achter Cecille’s rug om een stuk minder klantvriendelijk was. Helaas kon ze zich ook wel in hem vinden, en wist ze hoe lastig klanten konden zijn. Ze zou zich later wel verontschuldigen. Nu eerst werden ze naar een andere ruimte begeleid, waar allerlei speeltoestellen te vinden waren. Sara moest toegeven dat deze zaak echt veel uit de kast had getrokken. Wat ze helemaal niet erg vond natuurlijk, want in de kast had ze er niet zo veel aan.

Verwonderd keek Sara om zich heen om de voor haar nieuwe lichtjes in zich op te nemen, toen Cecille haar een vraag toewierp. Sara’s blik gleed op haar gemak verder naar de air hockey tafel. Haar passen waren al net zo rustig, er niet bij stilstaand dat Cecille dit misschien vervelend vond. “Toevallig wel ja,” antwoordde ze. “Toen ik negen was, op vakantie in een bungalowpark. Ze hadden daar een ruimte met spelkasten en er stond ook een air hockey tafel. Mijn pa en ik hebben er een paar keer op gespeeld.” Sara was die vakantie al bijna vergeten. Wonderbaarlijk hoe zoiets als een air hockey tafel het dan weer naar boven kon halen. Ze nam plaats aan een kant, om aan Cecille te laten zien dat ze wel wilde spelen. “Eens zien of ik sinds ik negen was beter ben geworden.” Ze glimlachte vrolijk.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptywo apr 01, 2015 10:15 pm


Cecille liet het niet blijken, maar het viel haar wel op. De manier waarop haar vriendin haar ogen uitkeek door de verschillende lichtjes. Dat had Yara ook gedaan bij haar eerste keer en dat was altijd Sivars reactie wanneer hij lichten zag. Zoals het vuurwerk tijdens nieuwjaarsfeest. Als de blondine iets moest kiezen wat ze superschattig vond, dan was het de blik van verwondering wel. Hierdoor viel het haar eigenlijk niet zo zeer op dat Sara zich wel heel langzaam naar de tafel bevond; ze was te druk bezig met staren om echt ongeduldig te worden. Dat was, zeker in haar geval, erg zeldzaam. Sara had dus meer effect op haar dan origineel gedacht.

Ze vertelde dat ze het wel eens had gespeeld met haar vader. Cecille wist niet hoe goed haar vader was, maar waarschijnlijk wel beter dan het meisje. Iedereen was beter dan de blondine, dat was gewoon een feit. Dat liet ze echter niet merken aan de ander, want ze wilde natuurlijk wel dat Sara haar uiterste best ging doen en niet half onderuit gezakt meespeelde omdat ze toch wel ging winnen. Cecille grijnsde, sprak een ‘we zullen zien’ en gooide toen het benodigde muntje de kast in. Niet veel later ging de trademark lucht aan van het veld en was het geluid van het geblaas hoorbaar. Het schijfje viel in het vakje naast de muntjesgleuf en de blondine haalde het eruit, waarop ze het nonchalant naar Sara toe schoof. “Verliezer mag beginnen,” sprak ze, haar mondhoeken gevaarlijk omhooggetrokken en een speelse glinstering in haar ogen. Cecille nam plaats aan haar kant van het veld, zakte ietwat door haar knieën en wachtte af.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptyvr apr 03, 2015 5:00 pm


Ze deed haar uiterste best om zichzelf te kalmeren voor het potje begon. Sara wist van zichzelf dat ze nog wel eens fanatiek kon worden met dingen als het haar interesse had. Air hockey was niet bepaald een sport waar ze kampioen in wilde worden, maar de herinneringen die ze er aan vast legde gaven haar wel een motivatie om zo goed mogelijk te spelen. Ze wist dat Cecille ook fanatiek was, en ze wist ook dat fanatiek tegen fanatiek nog wel eens in een ramp kon eindigen. Daarom deed ze haar best om tot rust te komen terwijl Cecille het muntje in het apparaat gooide en vervolgens de puck haar kant op wierp, met de melding dat de verliezer mocht beginnen.

Eerst was Sara even verward, want voor zover zij wist had ze helemaal niks verloren. Na drie tellen drong het echter tot haar door en waren al haar pogingen om kalm te blijven volledig voor niets geworden. Dus Cecille wilde het zo spelen? Prima. Dat kon Sara ook. “Verliezer? Maar ik ben toch juist een winnaar nu ik jou heb?” zei ze, met een zwoele glimlach. Haar geflirt was slechts een afleidingsmanoeuvre, want vlak nadat ze haar woorden had uitgesproken gaf ze een harde stoot tegen de puck. Met een rotgang schoot het voorwerp naar de andere kant van de tafel, hopelijk voorbij Cecille en in haar doel, al betwijfelde Sara of ze daar goed genoeg voor gericht had.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptyza apr 04, 2015 3:20 pm


Cecille had veel verwacht, maar de flirt die van Sara afkwam was alles behalve wat aan haar verwachtingen voldeed. Ergens had ze gedacht dat haar vriendin boos zou worden of, in het beste geval, net zo competitief werd als de blondine. Maar dat bleek niet het geval. Een warm gevoel trok meteen door het meisje heen zodra de woorden waren bezonken en ze vocht er wel tegen, maar ze was er vrij zeker van dat er een blos op haar wangen stond. Als een ware zoutzak stond ze afwezig voor zich uit te staren, waardoor ze niet door had dat Sara had besloten al te beginnen en het schijfje niet veel later haar hand voorbij zoefde, om uiteindelijk te belanden in de gleuf die het doel was aan haar kant. De 00 aan Sara’s kant veranderde in 01. Het geluid van de puck die in het doel belandde, zorgde ervoor dat Cecille uit haar verlamde staat ontwaakte. Toen ze de puntentelling zag, fronste ze verbaasd. “Oh,” bracht ze uiteindelijk uit. “Je wilt het zo spelen?” Haar gebruikelijke, gevaarlijke grijns verscheen weer rond haar lippen, waarna ze het schijfje weer tevoorschijn haalde en die voor haar hand neerlegde.

Haar blik hield ze strak gericht op Sara. De witharige zou sowieso wel winnen, daar was geen twijfel aan mogelijk en dat wist Cecille zelf ook wel. Maar dat betekende niet dat ze niet haar best ging doen. Met flink wat kracht liet ze haar hand met de peddel naar voren schieten, die ze zo ver mogelijk naar achteren had getrokken, waardoor de puck met flink wat snelheid Sara’s kant op schoot. Eens zien of haar vriendin dit soort pucks ook kon tegenhouden en niet alleen kon afvuren.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptyzo apr 05, 2015 9:31 pm


Zelfs voor Sara was het een verrassing dat de puck direct in het doel van Cecille verdween. Ze had eigenlijk gedacht dat ze net iets te ver naar rechts had gericht, maar blijkbaar had ze geluk. Als ze niet Sara was geweest, had ze waarschijnlijk van geluk een sprongetje gemaakt. Dat zat echter niet in haar karakter, en in plaats daar van grijnsde ze zelfvoldaan. Vooral toen Cecille haar frustraties om haar techniek uitte, moest ze toch even grinniken. Ze wist dat ze met deze valse move Cecille’s strijdlustigheid aanwakkerde. Mooi, want ze wilde niet dat de blondine haar anders zou behandelen zodat ze zou winnen. Ze onderschatte de blondine dan ook niet toen zij een harde stoot tegen de puck aan gaf. Toch hoefde ze niet veel moeite te doen om het voorwerp uit haar doel te houden, want ze zag al meteen dat deze richting een hoek ging in plaats van het midden van haar kant. Ze besloot niks tegen de aanval te doen, waardoor de puck direct terug stuiterde naar Cecille’s kant. “Je doet toch wel je best, hè?” vroeg ze met één opgetrokken wenkbrauw aan Cecille. Was het mogelijk? Was er een ‘sport’ waar Cecille niet goed in was? Nee, dat kon niet. Ze hield zich gewoon in om Sara te laten winnen. “Ik wil niet dat je mij expres laat winnen. Geef me alles wat je in je hebt.” Ze nam haar actieve houding weer aan, die iets was veranderd door haar verbazing over het slechte schot van Cecille.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptyma apr 06, 2015 9:26 pm


Het was die uitdagende grijns van Sara na het maken van dat doelpunt die haar toch wel het meeste frustreerde. Ze wist dat ze een slechte speler was als het om luchthockey ging, maar ze was ook een hele slechte verliezer, dus als er iets haar vuur aanwakkerde, dan was het dit wel. Cecille wierp een vurige, waarschuwende blik naar haar vriendin toe, maar het mocht niet echt baten, want haar eigen aanval liep zo erg in de soep dat het meisje niet eens iets hoefde te doen. De puck schoot een hoekje in en kwam toen weer richting Cecille. De opmerking of ze wel haar best deed, ontging haar niet. Er vertrok een spiertje op de blondine haar voorhoofd, terwijl haar grip op de peddel verstrakte. Wát. Zij en haar best niet doen? Ze zou Sara eens laten zien. “Oh, je wilt dat ik mijn best doe, huh?” sprak ze op een gevaarlijke toon, haar blik strak op de puck gericht, maar haar woorden overduidelijk op het witharige meisje gericht. Haar hand schoot meteen naar voren, waardoor de peddel de puck weer hard raakte en het voorwerp opnieuw over de tafel suisde. Echter week het pad wederom van de goal af en knalde het schijfje nu in de andere hoek van de hockeytafel aan Sara’s kant. Het resultaat? Precies hetzelfde als net. En opnieuw sloeg Cecille zo hard als mogelijk tegen de puck aan. Het mocht alleen niet baten; want de puck werd zo wild weggespeeld, dat het een aantal keer tegen de randen van het veld aanbeukte en zo terug werd gespeeld – recht in Cecille’s goal. De 01 aan Sara’s kant werd 02 en de blondine kookte bijna over van woede. Mukspel. Gefrustreerd begaf ze zich weer naar de zijkant van het apparaat om het schijfje weer uit de bak te vissen en sloeg hem ietsje te hard op tafel. Vervolgens besloot ze voor een subtielere aanpak te gaan en het schijfje minder hard over te laten spelen naar Sara. Hopelijk ging dat wel goed...
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2015 6:13 pm


Sara merkte de details van Cecille’s frustratie op, maar kon niet goed bepalen of het geacteerd was of dat ze oprecht een slechte dag had. Daar voor was de afstand tussen beide net te groot en het licht net te schemerig. Ze ging er van uit dat het eerste het geval was, omdat Cecille goed was in alle sporten. Of was air hockey meer een spel dan een sport? In elk geval moest Cecille er wel goed in zijn, anders stelde ze vast niet voor om het te doen. Echter kreeg ze het voor elkaar om zonder Sara wat te laten doen haar score van 1 punt naar 2 punten te krijgen. Sara vond het leuk om te winnen, maar op deze manier? Ze had liever een uitdaging.

Om dat hardop te zeggen, deed ze nog maar even niet, want ze twijfelde toch echt over de frustraties van haar vriendin. Ze had gesproken alsof ze haar best deed, maar als dit haar best was dan was ze echt heel slecht. Sara wilde net informeren of er niet alsnog iets mis was met de blondine, maar kreeg daar niet echt de tijd voor. De puck werd nogmaals haar kant op geslagen – deze keer verbazingwekkend zacht, en ook nog eens redelijk goed gemikt. Eindelijk begon het spel serieus. Aan het einde zou ze wel twee punten van haar score af rekenen, om het eerlijker te maken. De puck was voor Sara niet moeilijk om tegen te houden, en ze sloeg hem zo dat hij – mits Cecille hem niet tegenhield – via de zijkant in haar doel zou belanden. Het was een slimme, uitgerekende zet, en Sara was benieuwd hoe Cecille er op zou reageren.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2015 2:07 pm


Cecille kon dit. Vroeger had ze een concentratieprobleem gehad en deed haar dat vaak de das om tijdens een kickbokswedstrijd, maar gaandeweg had ze daar haar voordeel uit weten te halen en de ene overwinning na de andere binnen gesleept. Het enige wat ze ervoor hoefde te doen, was haar tegenstander de kans niet geven om haar in een hoekje te drijven en haar te forceren om op te letten. Cecille had uithoudingsvermogen. Dat had ze vanaf het begin al heel sterk, maar ze had het meer en meer getraind naarmate ze haar draai had gevonden binnenin haar vechtsport. Het was dus uiteindelijk geen optie om er gewoon voor te gaan, maar een must om de tegenstander zo snel mogelijk uit te schakelen. De ene naar de andere waaghals die het tegen haar op durfde te nemen, verdween sneller en sneller uit de ring omdat ze geen partij meer voor haar waren. Het was een eigenschap waar de blondine trots op was en die trots werd gedeeld met haar ouders – al vond haar moeder dat vechten een heel stuk minder dan haar vader. Cecille bloeide uit tot een ware vechtersbaas en door haar hoge uithoudingsvermogen blonk ze ook uit in andere sporten. Zoals hardlopen of voetbal. Iedereen wilde haar vroeger in hun sportteam hebben.

Het meest logische wat het meisje zich nu bedacht, was om diezelfde technieken te gebruiken. Sara de kans niet geven om een strategie te verzinnen; om Cecille in een hoekje te drijven en haar te dwingen om na te denken. Dat bedacht het meisje zich toen de witharige de puck weer haar kant had op geduwd. Het was een hele simpele slag en de blondine dacht dat ze deze wel tegen kon houden. Het enige wat ze hoefde te doen, was op het juiste moment toe te slaan. Net als bij kickboksen. Maar toen Cecille haar peddel naar voren schoof in een poging het schijfje weg te werken, had het zich al een weg langs haar hand en peddel gebaand en schoof het zo haar doel weer in. Een gefrustreerd geluid bleef in haar keel hangen, terwijl de 02 van Sara veranderde in 03. Vervolgens liet ze haar hoofd hangen en nam ze haar verlies maar gewoon aan. Dit kon ze gewoon niet winnen, dus besloot ze het niet meer naar haar hoofd te laten stijgen. Cecille pakte het schijfje weer, plaatste het op tafel en gaf een nog zachtere stoot ertegen als ze daarnet had gedaan. Ze pakte Sara wel terug tijdens het lasergamen.  
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentines Day] Irresistible   [Valentines Day] Irresistible - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Valentines Day] Irresistible
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: