Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ethan Campbell
Member
Ethan Campbell
Punten : 491
Gender : Male ♂
Age : 17 years old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t459-ethan-campbell#6301 https://pokemon-journey.actieforum.com/t461-ethan-s-pokedex#6308

Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Empty
BerichtOnderwerp: Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]   Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Emptyvr jan 30, 2015 12:12 am

  ethan campbell  
Woop. De stapel papierwerk op zijn bureau was stof aan het verzamelen. Hij zou 't ooit allemaal wel doen, maar gewoon niet nu. Nope, hij had vanochtend besloten om een dagje vrij te nemen en het wonderlijke Kalos eens te gaan ontdekken. Aangezien hij nog geen missies had omdat hij pas net terug was, moest hij andere manieren vinden om zichzelf te vermaken, dus was hij maar weer eens steden en dorpjes en natuurgebieden gaan bezoeken. Dat vond hij ook leuk, zeker als hij er nog nooit geweest was. Heel Kalos was zo wat nieuw voor hem, dus had de jongen al langere tijd staan te popelen om alle plekjes en Pokémon hier te kunnen ontdekken. Spannend~ Momenteel stond de jongen (wegens tekort aan bankjes) tegen een van de witte muren geleund. In zijn ene hand had hij een kitkat, zijn andere hand zat verborgen in zijn broekzak. Hoewel dit dorpje niet zo heel spectaculair was, was het toch een geslaagde dag geweest. Hij had wat Pokémon brokken in verschillende smaken en een boek over Bug Type Pokémon weten te bemachtigen, waarmee hij dus zijn Pokémon en zichzelf blij kon maken. Met een zucht duwde hij zich uiteindelijk weg van de muur. Hij zou nog een rondje door het stadje lopen en dan maar weer 's naar huis vertrekken. Na een hap van zijn kitkat genomen te hebben, begon de Team Rocket Grunt uiteindelijk de winkelstraat door te lopen. Feest.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]   Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Emptyvr jan 30, 2015 12:31 am

Ze jaste nog eens een voorwerp door het hoofd van die Marcus of Floyd. Kwaad gemompel kwam uit de mond van de jonge vrouw, gecombineerd met enkele scheldwoorden die niet herhaald mochten worden wegens de aanwezigheid van kleine kinderen in Kalos. Nee, in een goed humeur was ze niet. Ze voelde zich gedenigreerd, had het idee dat de twee haar autoriteit niet accepteerden en de neiging om hun hoofden van hun rompen te trekken werd met de dag groter. En echt, ze had aan Giovanni voorgesteld of een ongelukje met Marcus niet mogelijk was, maar hij had haar gezegd dat dit nog niet kon, dat op dit moment de Elite leider hard nodig was. Verdomme, Giovanni.
En toen viel haar blik op een roodharige jongen. Een opgeluchte zucht kwam uit haar mond en ze wandelde op hem af, om zonder enige waarschuwing haar armen om zijn nek te slaan. “Heilige Arceus, ik ben zó blij om het enige normale persoon in dit team te zien,” zuchtte ze opgelucht in zijn oor, voor ze hem losliet en een pasje naar achteren zette. De Lucario, welke enkele meters achter haar fronsend tot stilstand was gekomen, zei geen woord en leunde tegen een muur. Allison daarentegen keek Ethan aan. “Weet je, ik had nooit gedacht het te zeggen, maar ik denk dat je mijn favoriete grunt bent.” Ja, ze was wanhopig. Ze was het helemaal zat. Als het nog veel langer had geduurd voor ze iemand tegen kwam als Ethan, had ze persoonlijk een eind gemaakt aan Marcus.
Allison kan het leven niet meer aan man xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Campbell
Member
Ethan Campbell
Punten : 491
Gender : Male ♂
Age : 17 years old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t459-ethan-campbell#6301 https://pokemon-journey.actieforum.com/t461-ethan-s-pokedex#6308

Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]   Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Emptyvr jan 30, 2015 11:35 am

  ethan campbell  
En toen hing er plotseling iemand om zijn nek. Wat verbaasd zette de roodharige jongen een stap naar achter om wat meer stabiliteit te krijgen, waarna hij wat verbaasd omlaag keek. Nou, hij had niet verwacht om daar zijn opdrachtgever te zien. Not at all. Ze verzuchtte in zijn oor dat ze blij was om hem te zien, om hem vervolgens weer los te laten en een stapje achteruit te doen. Ethan kon haar voor enkele seconden alleen maar verbaasd en mijn zijn mond iets open aanstaren. Well then. En hij was ook nog eens haar favoriete grunt. Ging alles wel goed met Allison? Misschien had ze een zenuwzwenking en moest ze naar het ziekenhuis. Ze was nooit zo aardig. "Eh," wist hij uiteindelijk uit te brengen, waarna hij een hand door zijn haar haalde en begon te grijnzen. "Wauw, Allison, ik voel me vereerd," zei hij toen zelfvoldaan. Hij was haar favoriet. Dat had hij dan toch wel goed voor elkaar gekregen. "Nu maar hopen dat ik er ook nog iets leuks uit dat favoriete dingetje kan krijgen." Hij grinnikte zachtjes, waarna hij weer was serieuzer werd. "Dus. Goed je te zien, eh, baas," zei hij toen, hoewel de grijns nog wel om zijn lippen zweefde, "waar heb ik dit warme welkom aan te danken?" Zijn looks? Zijn geweldige persoonlijkheid? Zijn talentvolle bestaan?
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]   Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Emptyvr jan 30, 2015 3:02 pm

Ethan leek verbaasd om haar begroeting en Allison keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, wachtend tot hij eindelijk spreken zou. Dit gebeurde en hij zei zich vereerd te voelen. Goed zo! Goed zo, gedraag je Ethan. Ze werd er gewoon vrolijk van dat zijn woorden met zorg gekozen waren en dat hij wist waar hij stond. Hij wist dat hij geen grote mond tegen haar op moest zetten. Goed zo, Ethan. Hij mocht blijven leven.
Weet je waaraan?” vroeg ze met een fronsje na zijn vraag. “Ik heb Marcus moeten benoemen tot elite. Marcus! Ik zie hem liever onder vier wielen,” zuchtte ze. “En om het nog erger te maken is die Floyd nog eens hierheen gekomen vanuit Unova. Oh, echt waar hoor… Het is dat Giovanni het niet goedkeurt, anders had ik aan beiden een eind willen maken.” Ze ging even met haar hand door haar veel te lange haar en slaakte een zucht. Nee, dan had ze veel liever de roodharige Ethan. Hij deed tenminste normaal en wist zijn plek. In tegenstelling tot die Marcus. Hmnpf. Nee, ze was absoluut niet in haar beste humeur deze dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Campbell
Member
Ethan Campbell
Punten : 491
Gender : Male ♂
Age : 17 years old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t459-ethan-campbell#6301 https://pokemon-journey.actieforum.com/t461-ethan-s-pokedex#6308

Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]   Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Emptyvr jan 30, 2015 9:56 pm

  ethan campbell  
Een klaagvloed kwam over hem heen nadat de jonge Grunt gevraagd had wat er allemaal gebeurt was. Wijselijk hield Ethan zijn mond terwijl Allison sprak, hoewel zijn wenkbrauw langzaam omhoog kroop toen ze meerdere namen noemde. Marcus was er eentje. Heuh. Marcus? Marcus wie? Hij kende er twee, of nou ja, had er van twee gehoord. Ludovic en nog eentje, hoewel Ethan zijn achternaam niet meer wist. Maar hij was dus een elite en Allison vond het niet leuk. Duidelijk. Dan was er nog Floyd. Daar wist Ethan wel wat meer van, want hij kwam ook uit Unova. Gek kind was dat. Veel wist Ethan er niet over, maar om eerlijk te zijn hoefde hij het ook niet. En zo te horen wilde Allison hem maar al te graag omleggen, wat nog meer reden was voor Ethan uit zijn buurt te blijven. "Ik wist niet eens dat zij in Kalos waren..." merkte de jongen uiteindelijk op, omdat hij niet zo goed wist wat hij anders moest zeggen. 'Ja, ik ben het helemaal met je eens. Hak hun koppen eraf' zou ze vast leuk vinden, maar om heel eerlijk te zijn waren ze voor Ethan geen probleem, dus kon het hem niet zo veel schelen. "Maar.. Marcus? Marcus wie?" besloot hij toen maar al fronsend te vragen. Hij had echt veel gemist...
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]   Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hope you're happy with it |&Allison
» A proper Introduction, eh?
» Hope I caught you!
» Courtney Hope
» Lets hope we won't get lost

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: