[TK] Houndoom lv60 + starters.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [TK] Houndoom lv60 + starters.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[TK] Houndoom lv60 + starters. Empty
BerichtOnderwerp: [TK] Houndoom lv60 + starters.   [TK] Houndoom lv60 + starters. Emptywo jan 21, 2015 3:46 pm


Yo,

Aangezien ik niets met deze Pokémon meer ga doen, zet ik ze hier maar neer. De punten zullen volledig gebaseerd zijn op wat ik aan ze heb uitgegeven in levels, aankoop en TM's. De Houndoom dus vooral, aangezien het levelen van 50 naar 60 al 200 punten is (en je vangt toch niet hoger dan 50 (A)), er 2 TMs in zitten etc. De Treecko is iets hoger van prijs omdat deze geen lv.1 meer is c:

In zekere zin is een ander offer (minder pt + rare candy, TM o.i.d.) ook toegestaan c:
Indien er interesse is kan er zelfs een bod worden gedaan op de Blastoise lv.50 in Aiden's box, maar die zal niet voor weinig weggaan.
[TK] Houndoom lv60 + starters. HoundoomKratos (Houndoom ♂)
Lv.60 (potential: 1)
TM's: Sludge Bomb, Dark Pulse
200 pt. Gereserveerd door Vivienne.
[TK] Houndoom lv60 + starters. TreeckoEzio (Treecko ♂)
Lv.20 (potential: 1)
30 pt
[TK] Houndoom lv60 + starters. ChimcharChimchar (Chimchar ♂)
Lv.1 (potential: 1)
20 pt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TK] Houndoom lv60 + starters.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mystery Starters
» { Gz } Houndour/Houndoom breed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Trading Post :: Sales-
Ga naar: