Ice scream
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Ice scream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Ice scream   Ice scream Emptyma jan 19, 2015 7:48 pm

lyrics will go here okay
De ijscoman (ja de ijscoman) wierp hem een uiterst verbaasde blik toe. De man had waarschijnlijk gedacht dat hij minder dan nul klanten zou hebben in de winter, maar had toch optimistisch zijn kar uitgestald en er liep toch echt werkelijk een jongen op hem af. Niet alleen een jongen, ook een zeer tevreden roze, zwevende pokemon. 'Munn!' Bracht de pokemon uit toen Andy, met een schaamrood hoofd, een ijsje bestelde. Toen hij het geld had gegeven aan de sprakeloze man, gebruikte Jem zijn telekinetische krachten om het ijsje zelf te pakken en bracht het zo naar zijn mond en bracht hierna zeer tevreden geluidjes voort. Andy schudde zijn hoofd, met een grote grijns op zijn gelaat en voelde een sneeuwvlokje op zijn neusbrug vallen en daarna gelijk smelten. Hè bah.
Toch bleef Jem vrolijk door eten van het koude gerecht en zweefde hij zomaar over straat, zonder op te letten waar hij heen ging. Het ging zelfs zover dat de pokemon bijna tegen een meisje aanliep. "Jem!" Riep Andy en nog voordat er een impact kon komen draaide de Munna zich om, maar het gebrek aan concentratie zorgde ervoor dat het ijsje uit de lucht viel. Andy stopte in zijn pas en keek geschokt naar het vallende ijsje. Please niet op haar..
tag you? // notes ice cream!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice Turner
Member
Venice Turner
Punten : 291
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1521-venice-turner https://pokemon-journey.actieforum.com/t1651-venice-s-pokedex#29044

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptydi jan 20, 2015 6:55 pm

Voor een van de weinige keren had ze besloten dat ze twee van haar pokémon uit hun pokéball zou laten. Normaal gesproken deed ze dit dus niet, gewoon omdat het zeer onhandig was en je ze makkelijk uit het zicht kon verliezen. Het meisje zuchtte dan ook een keer toen de Spritzee weer een stukje te ver bij haar vandaan zweefde. "Nova, kom hier!" riep ze voor de zoveelste keer die dag dus maar weer. Het meisje keek toe hoe de Spritzee weer op haar af kwam zweven en dit keer wel bij haar in de buurt bleef, al wist Venice dat dit maar voor een bepaalde tijd was. Moana, haar Sylveon, was echter wel een braaf wezentje en liep nog altijd keurig aan haar zij met haar mee. Omdat Venice een koptelefoon met muziek op had staan vergat ze de wereld om haar een een beetje, iets wat vaak gebeurde als ze naar muziek luisterde. Ze keek wat rond tijdens het lopen, zoals gewoonlijk niet echt een doel voor ogen hebbend. Ze zag dat een pokémon haar tegemoet kwam zweven, maar dat berichtje kwam terecht in haar niet-bewuste innerlijk. Pas op het moment dat het te laat was zag ze wat er ging gebeuren. Het ijsje wat de roze pokémon mee had gedragen viel bovenop haar hoofd. Haar koptelefoon gleed af en hing wat om haar nek heen te bungelen, terwijl het meisje ongeloofwaardig naar de roze pokémon staarde. Hij had zojuist een ijsje bovenop haar hoofd gedropt.. midden in de winter.. Waar zat de logica?
ba
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptywo jan 21, 2015 3:53 pm

lyrics will go here okay
De schrik leek hem op zijn plaats te hebben gemesteld en hij keek schuldig naar de grond toen Jem het ijsje liet vallen en hij voelde bijna zelf hoe het koude spul over haar hoofd droop. Zelfs de altijd zo vrolijke Munna slaakte een geschrokken geluidje en omdat Andy niet wilde dat de pokemon straks de volle laag zou krijgen, liep hij op het meisje af. Zijn wangen ware zoals altijd rood gekleurd bij zulke situaties (die hem hier steeds vaker leken te gebeuren?) en keek haar uitermate schuldig aan. "Oh.. het spijt me zo erg!" Een beetje beschermend kroop hij voor Jem, die zich dankbaar achter zijn rug verschool en verlegen naar de grond tuurde. "Hij.. ik... kan ik iets voor je doen? Echt alles, want ik voel me nu o zo schuldig." Murmelde hij.
tag you? // notes ice cream!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice Turner
Member
Venice Turner
Punten : 291
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1521-venice-turner https://pokemon-journey.actieforum.com/t1651-venice-s-pokedex#29044

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptyvr jan 23, 2015 4:29 pm

Het ijsje op haar hoofd was alles behalve aangenaam. Eerst was ze van plan om een best wel wat geïrriteerde opmerking te maken naar het wezen dat deze schade had aangericht, maar haar blik verzachtte toen toch iets toen ze een Munna weg zag schieten achter diens trainer. Deze kwam met een redelijk rood gekleurd gezicht op haar aflopen, terwijl het meisje met het roze haar nog altijd even stil was blijven staan. "Oh.. het spijt me zo erg!" begon de jongen toen en Venice keek zijn kant op. Waarschijnlijk was hij een jaartje of wat jonger dan zijzelf, niet dat het veel uit maakte op dit moment, want het enige waar ze aan dacht was het ijs op haar hoofd. "Hij.. ik... kan ik iets voor je doen? Echt alles, want ik voel me nu o zo schuldig." De toon van de jongen was best zacht en het meisje met de roze haarkleur kon aanvoelen dat hij zich schaamde en het goed probeerde te maken. "Nee, hoeft niet.." mompelde ze toen misschien iets botter dan bedoeld was en ze keek naar de Spritzee, die nog altijd wat vreemd rond haar trainer heen zweefde. "Nova, haal het weg, please." De ogen van de Spritzee begonnen te glimmen en het ijsje werd langzaam van haar hoofd af gehesen door de telepathie van de roze pokémon. Een kleine glimlach kwam op het gezicht van het meisje en Nova liet het ijs naar de jongen heen vliegen, om het vervolgens vlak voor zijn voeten op de grond te laten kletteren. Venice kon een kleine grinnik niet onderdrukken en de Spritzee keek trots naar haar trainer. Moana was ondertussen gaan zitten en keek kalmpjes naar de andere trainer en zijn pokémon.
ba
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptyza jan 24, 2015 6:50 pm

lyrics will go here okay
Ze leek niet te koken van woede (anders zou het ijs nu wel als melk langs haar gezicht druipen), maar de toon waarmee ze tegen hem sprak deed hem toch wel iets schrikken. Oh nee. Zoveel ongelukjes gingen goed, eentje moest er natuurlijk wel eens goed fout gaan. De jongen klemde zijn kaken wat nerveus op elkaar en hoorde een soort bevel van haar tegen haar pokemon, die het ijs met telekinetische krachten van haar hoofd lifte en vervolgens vlak voor zijn voeten op de grond liet vallen. Roze spetters vestigden zich op zijn schoenen, maar Andy keek er niet echt naar. "Dat verdien ik wel, als straf." Glimlachte hij. "Maar het minste wat ik en Jem terug kunnen doen is je trakteren op een ijsje, ik sta d'r op." Ging hij vervolgens rustig door.
tag you? // notes ice cream!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice Turner
Member
Venice Turner
Punten : 291
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1521-venice-turner https://pokemon-journey.actieforum.com/t1651-venice-s-pokedex#29044

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptyza jan 24, 2015 7:46 pm

Dat het ijs op zijn schoenen spatte was eigenlijk ook niet echt haar bedoeling geweest, maar soms kwamen er van bepaalde acties nu bepaalde gevolgen. Maar goed. Het meisje wierp een zijdelingse blik op de Sylveon die er nog altijd kalmpjes bijzat, terwijl de Spritzee met grote oogjes naar het andere tweetal keek en een beetje rondzweefde. "Dat verdien ik wel, als straf." De jongen glimlachte een keer, hij was dus ook niet erg boos. Goed. "Maar het minste wat ik en Jem terug kunnen doen is je trakteren op een ijsje, ik sta d'r op." Ondertussen was de Spritzee op haar schouder geland en sloot het haar oogjes, blijkbaar was ze een beetje moe geworden van al dat zweven. Venice liet het maar zitten, maar knikte toen licht glimlachend naar de jongen. "Oké dan, omdat je zo aandringt," zei ze met een grijns rond haar lippen en keek even naar Moana, die nog altijd erg neutraal op de grond zat en opkeek naar haar trainer. "Ik ben trouwens Venice, en dit zijn Moana en Nova," stelde ze toen meteen het hele roze gezelschap voor. Vaak was het wel een beetje opvallend. Een meisje met knalroze haar en dan enkel pokémon die de kleur roze hadden, het was nou eenmaal zo. Zelf maakte ze zich er in ieder geval geen zorgen over. Hehe.
ba
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptyza jan 24, 2015 8:00 pm

lyrics will go here okay
Het meisje leek zich verder niet echt veel aan te trekken van het hele gebeuren, gelukkig maar. Dan liep het maar eens weer goed af voor hem. knikte toen licht glimlachend naar de jongen. "Oké dan, omdat je zo aandringt," Tja als dat nou zijn specialiteit moest zijn, dan was het dat. Hierbij moest de jongen zelf ook wel een glimlach rond zijn gelaat tonen. "Ik ben trouwens Venice, en dit zijn Moana en Nova," De pokemon om haar heen werden voorgesteld. De roze kleuren waren wel iets dat ze allen bij elkaar hield. "En je lievelingskleur is blauw?" grijnsde de jongen plagerig. "Maar aangenaam Venice, ik ben Andy en dit is de boef Jem." De munna kwam voorzichtig achter zijn rug tevoorschijn en maakte een wat verlegen geluidje.
tag venice // notes ice cream!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice Turner
Member
Venice Turner
Punten : 291
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1521-venice-turner https://pokemon-journey.actieforum.com/t1651-venice-s-pokedex#29044

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptyzo jan 25, 2015 12:04 pm

De kleine grijns op haar gezicht verdween niet toen de jongen begon over de kleur blauw. "En je lievelingskleur is blauw?" zei hij grijnzend op een plagerige toon, en Venice kon het niet laten om haar tong voor een kort moment naar hem uit te steken. "Maar aangenaam Venice, ik ben Andy en dit is de boef Jem." Toen de Munna weer wat tevoorschijn kwam was de Spritzee meteen een en al oor, want ze opende haar oogjes en keek nieuwsgierig naar het roze wezentje die een ander verlegen geluidje maakte. "Aangenaam dan maar," zei Venice toen met een kleine glimlach en zag hoe de Spritzee voorzichtig naar de jongen toe zweefde. Ondertussen was de Sylveon opgestaan en schudde zich sierlijk uit, waarna het een stapje naar voren zette en de straat rondkeek. "En trouwens, de kleur blauw is ook wel mooi hoor," zei ze met een kleine glimlach. "Alleen vindt ik roze toch net iets beter bij mij en mijn team passen." Vaak had ze roze, zwarte, witte of lichtblauwe kleding aan. Dat waren namelijk de enige kleuren die niet vloekten bij haar kleding. Vandaag had ze een normale, lichte spijkerbroek aan met hier overheen een spierwitte jas.
ba
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptyzo jan 25, 2015 12:21 pm

lyrics will go here okay
De pokemon die op haar schouder had gezeten zweefde wat dichter naar hem toe. Andy trok er zich weinig van aan, niet dat hij het irritant vond, maar straks deed hij iets fout. "En trouwens, de kleur blauw is ook wel mooi hoor," Ah, wat had hij toch een goed gevoel voor kleuren. "Alleen vindt ik roze toch net iets beter bij mij en mijn team passen." Maar natuurlijk. "Ik zie het." Glimlachte hij. "Jem zou er zo in passen." Grijnsde hij.
"Maar goed, zeg maar even wat voor een ijsje je wilt, dan haal ik die snel."
tag venice // notes ice cream!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice Turner
Member
Venice Turner
Punten : 291
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1521-venice-turner https://pokemon-journey.actieforum.com/t1651-venice-s-pokedex#29044

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptydi jan 27, 2015 4:37 pm

"Ik zie het." Het meisje grijnsde voor een kort moment naar de iets jongere jongen, waarna ze haar blik even op haar Sylveon richtte die nog altijd haar blik op de straat gericht had. "Jem zou er zo in passen." Het meisje liet haar blik weer omhoog dwalen en knikte toen de Munna haar opviel. "Inderdaad, pas maar op voordat ik haar kidnap!" zei ze toen plagerig en hoorde hoe de Spritzee zachtjes gniffelde. "Maar goed, zeg maar even wat voor een ijsje je wilt, dan haal ik die snel." Venice wist natuurlijk al welke smaak ze wilde nemen, dat was gewoon een smaak die ze altijd nam. "Aardbei als het kan," zei ze toen met een glimlachje en voelde hoe de Spritzee weer neerplofte op haar schouder.
ba
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptywo jan 28, 2015 9:21 pm

lyrics will go here okay
"Inderdaad, pas maar op voordat ik haar kidnap!" Bij het woordje 'haar' leek Jem's aandacht terug te keren bij het meisje en boos zweefde de munna voor haar gezicht en begon boos te murmelen. "Waar zijn je manier, Jem?" Vroeg Andy hoofdschuddend en duwde de munna weg, die nog wat chagerijnig na mompelde. "Ondaks dat ie roze is, wil hij nooit bekend staan als een meisje." Grijnsde hij toen.
Aardbei, ah natuurlijk. De jongen draaide zich om, liep weer naar de verbaasde ijscoman en bestelde een aardbeienijsje dat hem natuurlijk snel aangeboden werd want veel andere klanten waren er niet. "Hier is uw ijsje dan." Glimlachte hij en reikte zijn hand met de hoorn uit.
tag venice // notes ice cream!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice Turner
Member
Venice Turner
Punten : 291
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1521-venice-turner https://pokemon-journey.actieforum.com/t1651-venice-s-pokedex#29044

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptydo jan 29, 2015 2:44 pm

Binnen een paar tellen zweefde de Munna boos mopperend voor haar gezicht rond. "Waar zijn je manier, Jem?" hoorde ze de trainer van het roze wezentje zeggen, die het roze wezentje bij haar gezicht vandaan duwde. Verbaasd keek het meisje toe en hoorde de Munna nog wat na mompelen. "Ondaks dat ie roze is, wil hij nooit bekend staan als een meisje." Oh, dat betekende dus dat het een jongetje was. Oeps. Ze wierp een schuldige blik op het roze wezentje en zag hoe de iets jongere jongen het ijsje voor haar ging halen. "Hier is uw ijsje dan." Met een glimlach op haar gezicht nam ze het ijsje aan. "Bedankt!" Vervolgens kwam ze op een idee. "Wacht even, ben zo terug." Ze nam ondertussen een hap van het aardbeien ijsje en rende de jongen voorbij. Haar pokémon bleven rustig rondhangen bij de jongen en zijn mopperende Munna. Bij de ijscokar bestelde ze een zelfde soort ijsje als dat de Munna eerder had gehad. Hierna rende ze terug naar de rest en knielde bij de Munna neer. "Hier, dat is wel het minste wat ik kan doen na het maken van zo'n vreselijke belediging," zei ze met een brede glimlach en hield het ijsje voor de roze pokémon.
ba
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Emptydo jan 29, 2015 10:43 pm

lyrics will go here okay
Het ijsje werd met een bedankje aangenomen en Jem murmelde nog wat na met zijn mopperige toontje en plots vertrok het meisje, zonder haar pokemon. Even later keerde ze terug met een ijsje en dat werd voor de neus van de munna gehouden. Hm? De roze pokemon keek wat verbaasd naar Venice. "Hier, dat is wel het minste wat ik kan doen na het maken van zo'n vreselijke belediging," Het bleef even stil en Andy keek met opgetrokken wenkbrauwen naar de twee. Tenslotte maakte de pokemon een vrolijk geluidje nam het ijsje aan en zoefde vrolijk rond het hoofd van de trainster. "Nou je hebt nu een vriend erbij." Grinnikte Andy bij het zien van de uiterst vrolijke munna. Ja met ijs kwam je ver bij deze pokemon.
tag venice // notes ice cream!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Ice scream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice scream   Ice scream Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ice scream
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Spookhuis] Closed - Pumpkins scream in the dead of night.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: