Nieuwe moderator gezocht!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Nieuwe moderator gezocht!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyma jan 12, 2015 8:06 pm





NIEUWE MODERATOR GEZOCHT


Nu de site steeds actiever wordt, zijn wij op zoek naar een extra helpende hand die ons in het team zou kunnen vergezellen. Op die manier kunnen we de site actueel houden! Wil jij ons team komen versterken? We zoeken iemand die gemotiveerd is en tijd vrij wilt maken voor de site (let wel: school gaat natuurlijk altijd voor), daarom krijgen jullie de mogelijkheid om weer auditie te doen voor de moderator rang. Uiteindelijk zullen wij iemand kiezen waarvan wij denken dat die de beste kandidaat is voor de job.

Waar zul je ons als moderator van Pokémon Journey mee kunnen helpen?

x Opletten of de regels worden nageleefd
x Vangtopics beoordelen
x Gymgevechten beoordelen
x Pokémon levelen
x Pokémon op het profiel zetten
x Sales, Trades en Achievements behandelen
x Nieuwe karakters accepteren
x Helpen met ideeën voor events en dergelijke

We zullen enorm blij zijn met de hulp om Pokémon Journey een succes te houden!

Mvg,
het team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyma jan 12, 2015 8:27 pm

Hihi!
Well, mijn naam is zoals de meeste onderhand wel weten dus Daniëlle. Maar omdat er meerdere naamgenootjes rondlopen in deze rpg wereld sta ik vooral bekend onder de afkorting Daan. Ik ben nu veertien jaar oud, maar in maart wordt ik alweer vijftien. Ik woon in de grote stad Rotterdam, en ik zit in de derde van havo.
Ondertussen doe ik alweer zowat vijf jaar aan rpg's. Op mijn tiende begon ik namelijk op een groot online paardenspel genaamd horse-nation waar ze dus ook een speciaal rpg forum hadden. Hier werd ik dus ook vreselijk actief op, al waren de post daar vaak niet meer dan een paar zinnetjes. Uiteindelijk vond ik een jaartje later de echte rpg wereld, en die vond ik op Warrior Cats. Ik werd hier -naar mijn mening- toch wel redelijk actief en ik heb nog steeds een aantal accounts daar die ik zo goed mogelijk probeer te onderhouden. Ook heb ik sinds een aantal maanden een high rank gekregen daar. Verder heb ik nog nooit een echte admin/moderator rang bezeten, maar voor alles moet een eerste keer zijn, right?
De reden dat ik me aanmeld om mod te worden is omdat het gewoon weer iets is wat ik mee kan nemen in mijn ervaring in deze hele online wereld. Pokémon was sowieso een onderwerp wat mij vanaf jongs af aan altijd enorm interesseerde. Toen ik ergens in oktober deze site opmerkte, werd ik meteen erg enthousiast en meldde ik mij dus aan. Ondertussen ben ik hier dus alweer een paar maandjes te vinden, en ik zou het enorm leuk vinden om ook mee te mogen helpen aan het onderhouden van deze site.
Over het algemeen heb ik -ondanks af en toe de periodes met toetsen- best wel wat vrije tijd en omdat ik deze toch al besteed aan rpg's, zou ik net zo goed wat tijd in kunnen delen om een rang als moderator te bezitten. Sowieso ben ik al best vaak te vinden hier, en kan dus in het grootste geval snel reageren op dingen, al zal mij in het begin alles nog wel even uitgelegd moeten worden omdat ik natuurlijk niet precies weet hoe de site achter de schermen in elkaar steekt ^.^
xx Daan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyma jan 12, 2015 9:16 pm


Weet je, we doen dit gewoon yolo, eens zien~
Well, mensen kunnen Bo en ik al uit elkaar houden en ik denk dat jullie me wel kennen als Bo2, Bonbon en tja, roep maar hoe je me wil noemen ik luister naar alles waar 'Bo' in voorkomt. Ik ben nu al 16 jaar oud en ik woon in België, West Vlaanderen, lekker ver van Nederland. Ik volg nu het vijfde jaar van Biotechnische Wetenschappen in TSO. Ik heb de maandag en dinsdag les tot 5u en donderdag en vrijdag tot 4u. Woensdag ben ik altijd om 12u uit. België werkt namelijk met vaste uren en met vaste vakanties, zo hebben wij Belgen geregeld vakantie, waardoor ik mijn inactiviteit in het schooljaar vaak kan herstellen in vakanties. Ik zit nu al bijna een paar maanden op PJ en dit forum is me echt gaan aanspreken op verschillende vlakken. Het concept, de leden, de sfeer, kortom gewoon alles. Ik RPG nu alweer 5 jaar dacht ik. Ik ben begonnen op een forum genaamd Dragon World en ben van daar naar Anime Wolves gegaan, gevolgd door Kanto Experience, om zo naar Warrior Cats te vliegen en tja, nu zit ik hier.
Dus nu heb je wat basis info over hoe en wat, op naar het volgende punt dan maar. Ik heb zelf wat ervaring kunnen opdoen als admin op verschillende fora zoals Asenia. Zijn die actief? Niet echt nee, maar ik leerde er wel wat verschillende dingen uit die me vaak nog van pas komen. Ik vind het geweldig om nieuwe dingen uit te vinden en ben vaak iemand die door mijn random gedrag nogal vaak 'goede' ideeën kan maken. Met het puntensysteem ben ik nog niet bekend, maar ik denk niet dat een probleem is, want ik ben gek op rekenen
Nerd en ik kan het goed (A) Ik ben ook doordeweeks niet zo actief, dit komt door de lange uren en het zware jaar, maar in de weekends en vakanties ben ik wel merendeels actief (: Ik probeer toch actief te zijn, zoal op wc als pj ^^ Ik verdeel mijn tijd over de twee forums, maar ben wel vaker geneigd om hier rond te hangen omdat het hier rustiger is. Ik draag nu ook al enkele maanden een hoge rang op Warrior Cats waardoor ik eigenlijk een soort van... Hoe zeg je het? ...Oog voor detail heb gekregen. Ik had het al een beetje, maar nu is het nog erger geworden. Op wc komt dit als vormen zoals namen, maar ook dingen in het profiel, dus tja ik ben nogal precies als het daar om gaat.

wat valt er nog te zeggen? Ik twijfelde of ik dit zou doen, maar als ik een handje zou kunnen helpen vind ik dat altijd fijn~ + Fach dwong me
en steunde me ook wat xD (: Daarom doe ik dit eigenlijk ^^ Ik heb erg veel respect voor alles wat jullie doen en zou het met veel plezier doen eigenlijk aangezien het echt iets lijkt waar veel tijd inkruipt.
Even zien... Nog iets? Nee, ik dacht het niet. Of misschien is het ook nog interessant om te weten dat mijn acc's Tawnee Aguna en Matthew Syco zijn~ Ik maak niet vaak nieuwe acc's aan, maar ik herbruik vaak mijn acc's. Zo heb ik Tawn waarschijnlijk al 5 verschillende karakters gegeven zodat ik geen onnodige acc's moet aanmaken. xD

En dat was het... Jep, dat was het xD
Bo2x
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyma jan 12, 2015 9:34 pm


Hallo ^^, laat ik als eerste maar iets over mezelf vertellen,

Ik ben Denise, ben 14 jaar oud leef in Rotterdam en zit op school bij het Roncalli Mavo in de derde klas. Ik zit nu ongeveer iets van 5 maandjes hier op Pokémon-Journey.

Ik heb nu ongeveer 2 á 3 jaar RGP-ervaring en ben begonnen op Warrior Cats al vond ik het daarvoor al vreselijk leuk om dingen te schrijven. Omdat het ook wel eigenlijk de enige RPG waar ik vanaf wist ben ik daar een flinke tijd bezig geweest en flink actief geweest. Ik heb op meerdere sites Admin/Mod geweest maar deze werden inactief of daar is eigenlijk niet bepaald veel mee gebeurd dus het lijkt me wel een leuke uitdaging om moderator te zijn van een actieve, drukke en natuurlijk gezellige site. Vrijwel meteen toen ik van deze site had gehoord melde ik me meteen aan, gewoon omdat ik de spellen van Pokémon echt gaaf vindt en het me geweldig leek om met Pokémon te RGP'en.

Omdat ik niet bepaald veel huiswerk heb en andere taken heb ik dus best veel vrije tijd om te reageren en dat soort dingen. dit was het eigenlijk wel zo een beetje ^^

Denise c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyma jan 12, 2015 10:04 pm

Naam; Bo
Leeftijd; 15 Jaar jong {oud} (:
Motivatie; Hey~!
Ik ben Bo van Ee, ook wel beter bekend als Bo 1. Ik loop (al) 15 jaar rond op deze wereld. Ik woon in Doorn/Driebergen, in gemeente Utrechtse Heuvelrug gelegen in de provincie Utrecht. Mijn ouders zijn gescheiden, al een tijdje en ik zit op het Revius Lyceum Doorn in de klas H4A.

Genoeg over mij! Ik praat eigenlijk al te lang over waar ik woon. Meer dan genoeg tenminste. Ik zat hier op Pokémon Journey een tijdje geleden, en toen vond ik het al cool. Maar ik werd inactief voor bepaalde redenen, maar guess what? I'm back~

Ik zou het echt gewoon cool en leuk vinden om een moderator rol op me te mogen nemen. Maar, ik heb geen ervaring. Misschien een minpunt voor jullie om mij niet te kiezen boven anderen. Nog een minpunt, volgend jaar zit ik in mijn examen jaar. Dit betekend niet meteen dat ik poef inactief word, maar misschien wel een stukje minder. Dus dat is nog een minpunt.

En ja, ik geef het toe, soms doe ik een beetje gek. Maar dat ben ik gewoon. Ik heb soms van die momenten waarop ik druk ben en ik andere avatars of onderschriften heb, maar hierbij beloof ik dat áls ik moderator word ik geen grappen daarmee zal uithalen :')

Wel kijk ik iedere dag op dit forum, of het nou op mobiel is of op de laptop, ik kijk er altijd wel op als ik Wifi heb. Ik ben bereid om hard te werken, en geef echt niet snel op! Ik gun het iedereen! Ik zal echt niet huilen als ik het niet word. Ik vertrouw op jullie dat jullie een goede keuze maken, een keuze die goed is voor jullie én de site. Maar, zoals jullie al zeiden, school gaat ook bij mij voor. Ik zit nu in mijn voorexamenjaar, dus alle cijfers tellen nu al voor mij mee, waardoor ik soms wel een middag zit te blokken, maar bij mij zijn bijna alle avonden huiswerk-vrij, dus geeft mij dat gewoon de tijd voor eventuele moderatorschap (:

Ik heb op dit moment alleen nog maar Alana, sinds ik de rest inactief laat. Ik ben eigenlijk ook niet van plan om nieuwe accounts aan te maken, misschien ooit. Maar voor nu hou ik het bij Alana (:

Ik wens iedereen heel erg veel geluk, ik gun het iedereen!

xox Bo (1)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyma jan 12, 2015 10:11 pm


Take every chance. Ik probeer dit gewoon ;p
Ik ben Chris, maar jullie kennen me allemaal als Evelynn. Dat was eerst mijn pseudoniem, maar ik zal het niet moeilijker maken dan het is. Mijn paspoort noemt me Chris, het internet noemt me Evelynn (of Evy, of Ev, of F). Dus kies lekker wat je wil. Ik ben slechts 13 jaar oud, maar 28 januari ben ik 14. Ik woon in Nederland, in Noord-Holland. Ik zit op school in Amsterdam-Noord en doe Atheneum+ op het Hyperion. Mijn schooltijden veranderen eens in de paar weken, en huiswerk rooft tijd, maar ik hou zeker genoeg tijd over voor de pleziertjes, zoals gezellig RPG'en op Pokémon Journey en Warrior Cats. Ik RPG in april twee jaar. Dat is vrij kort, maar ik heb in die tijd zeker een eigen stijl van schrijven opgebouwd. Af en toe is het nog wel even zooien als ik zeur over m'n eigen schrijven, dus het verandert regelmatig, maar dat is geen echt probleem, denk ik. Ik heb geen ervaringen als moderator of administrator, maar wel als bèta-reader op quizlet.nl. Dat draagt ook weer een steentje bij.
Op Pokémon Journey ben ik actief met Alyss Timer en Lionell Aguna. In september 2014 was ik ook een tijdje actief met Fria Glateri, maar dat account heb ik, toen ik drie maanden later weer eens actief kwam, laten vallen. Ik ben overgestapt op Lionell, en van hem op Alyss. Alyss is mijn actiefste account, en zij zou dus mijn mod account worden.

Nou... Waarom heb ik me aangemeld? Eigenlijk durfde ik niet, omdat ik niet de bekendste ben met de regels en nog wel eens een foutje maak of ergens overheen lees. Maar ik grijp gewoon een kans aan, en het ergste wat er kan gebeuren is dat ik niet gekozen word. Nou, zo erg is dat niet. En waarom wel? Ik denk dat ik actief genoeg ben om een mod te worden, en ik zit hier nu weer bijna een maand actief en krijg alles weer een beetje door. Ik denk dat ik de verantwoordelijkheden zeker aankan, en ik beloof dat ik actief zal blijven als mod. Ik kijk altijd best tegen mods op, en om er zelf één te zijn zou te gek zijn, dus ik zou de taken die ik heb nooit verwaarlozen ^-^
Succes dan maar!
Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Vivienne Williams
Member
Vivienne Williams
Punten : 269
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Gardevoir
https://pokemon-journey.actieforum.com/t559-vivienne-williams https://pokemon-journey.actieforum.com/t561-vivienne-s-pokedexhttps://pokemon-journey.actieforum.com/t561-vivienne-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7084-vivienne-s-work-log#139733

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyma jan 12, 2015 10:55 pm

Nieuw jaar, nieuwe kansen~

Hi, de naam is Quinty.
En dit is de tweede keer dat ik me aanmeld voor deze rang. Waarom? Omdat ik het toch nog een keer wilde proberen. De eerste keer greep ik naast de boot, misschien heb ik deze keer meer geluk.

Goed, ik zal me eerst maar eens voorstellen. Zoals ik al zei is mijn naam Quinty, ik ben 19 jaar en woonachtig in Maastricht. Ik zit op Zuyd Hogeschool, waar ik eerste jaars Communication and MultiMedia Design studente ben. Ik woon thuis met m'n ouders en twee katten.
Ik heb bijna 6,5 jaar RPG ervaring, waarbij ik begon op WolfStory. Op dit forum heb ik uiteindelijk ook nog een jaar lang rondgehuppeld als Moderator, maar door veranderingen binnen en buiten het forum, ben ik hiermee gestopt. Daarna vond ik mijn thuis in WarriorCats en ook daar beklede ik enkele high ranks én was ik Moderator. Ik gaf daar uiteindelijk mijn Deputy rol op omdat het niet leuk meer was en ben een tijdje geleden gestopt als Moderator door enkele problemen. Mijn huidige rol op WC is alleen nog Medicine Cat Apprentice. Momenteel ben ik actief op de twee bovengenoemde fora en spendeer ik ook nog aardig wat tijd op dit forum.
Gelukkig heb ik een project-gerichte opleiding, wat betekend dat ik korte dagen school heb en zelfs als ik op school zit een oogje in het zeil kan houden op verschillende fora. Dit bekend helaas wel dat ik af en toe een dag of twee, maybe drie, helemaal kan verdwijnen van het forum, puur omdat ik dan hele dagen aan projecten en huiswerk bezig ben. Dit probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen, maar ik kan het nooit geheel garanderen.

Mijn motivatie om hier als Moderator op te gaan treden is toch eigenlijk wel de sfeer. Pokémon Journey is één van de gezelligste fora waar ik at the moment op zit en ik heb zo het gevoel dat iedereen zich hier ook wel thuis voelt. Het is een forum waar mensen zich snel geaccepteerd voelen en waar iedereen voor elkaar klaar zal staan. Ik wil hier graag mijn eigen steentje aan kunnen meedragen, niet alleen als lid, maar misschien ook als Moderator. Ik heb een groot deel, niet alles, van de uprising van Pokémon Journey inmiddels wel mee gekregen en zou het daarom ontzettend leuk vinden om het team te mogen helpen met het onderhoud van dit prachtige forum.

Glhf met kiezen iedereen n_n

xx Quinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe moderator gezocht!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe moderator gezocht!
» Nieuwe moderator gezocht!
» Nieuwe moderator
» Nieuwe Moderator!
» Nieuwe moderator!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: