Nieuwe moderator gezocht!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Nieuwe moderator gezocht!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptydo feb 04, 2016 5:34 pm


MODERATOR GEZOCHT

WIL JIJ HELPEN?

Lisa (Floyd Duncan) heeft helaas afstand moeten doen van haar rang als moderator. Graag willen wij haar nog eens bedanken voor wat ze allemaal voor de site heeft gedaan – binnen en buiten het team – en we wensen haar het allerbeste toe.

Dit betekent echter ook dat we weer op zoek zijn naar een nieuwe moderator die wil helpen met het regelen van de site en het inbrengen van nieuwe ideeën. Iedereen met motivatie en voldoende vrije tijd (zonder dat het ten koste gaat van je schoolprestaties, natuurlijk) is van harte welkom! Lijkt het je leuk om je met onderstaande dingen bezig te houden? Waag dan de gok en meld je aan!

x Opletten of de regels worden nageleefd
x Vangtopics en quests beoordelen
x Gymgevechten beoordelen
x Random events bedenken
x Pokémon levelen
x Pokémon op het profiel zetten
x Sales, Trades en Achievements behandelen
x Nieuwe karakters accepteren

Alvast bedankt voor jullie aanmeldingen, ze worden erg gewaardeerd. Veel succes!
- Het team
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Celica
Member
Yara Celica
Punten : 477
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1629-yara-celica#28509 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1630-yara-s-pokedex

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyvr feb 05, 2016 10:58 am

Bij deze zou ik me graag willen aanmelden voor de nieuwe moderator

Natuurlijk kan ik begrijpen dat ik niet gekozen zou worden, vanwege het feit dat ik niet meer zo actief ben als eerst. En het feit dat mijn spelling ook niet 10+ is.

Maar ik hoop niet dat ik daar op afgewezen word, want ik zou het echt super tof vinden om me met dit soort dingen bezig te kunnen houden. Want het lijkt me hartstikke leuk om over nieuwe dingen mee te kunnen denken, me mening te kunnen geven of juist zelf met nieuwe ideeën te komen. Ook vind ik het geen enkel probleem om dingen goed te keuren, of bij te houden. Want het feit dat ik geen tijd/fut meer heb om een post in elkaar te tikken. Hoeft nog niet te betekenen dat ik de tijd niet heb om even iets door te lezen, op letten wat er op de site gebeurd, en natuurlijk dingen aan te passen. Zoals pokemon levels, sale, trades en achievements te doen. Want sommige dingen kan ik ook makkelijk doen, als ik aan het reizen ben met het open bare vervoer.

Daarlangs heb ik altijd al in me 4 jaar RPG ervaring, graag mee willen werken met een RPG site of zelf een maken. Dat laatste heb ik vaak zat geprobeerd, maar ik maakte het nooit af. Maar dat gaat nog niet uit de weg dat ik graag de ervaring wil op doen van een moderator zijn van een RPG site.

Ik hoop dat dit genoeg informatie en motivatie heeft, en overbrengt naar jullie om de juiste beslissing te kunnen maken. Veel succes met de andere aanmeldingen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza feb 06, 2016 12:26 pm

Dan zal ik maar eens een tweede poging wagen, want niet geschoten is altijd mis!

De achterliggende reden waarom ik graag deze moderator-rang zou willen aannemen, is dat ik een flinke bijdrage kan leveren op het gebied van ideeën en zaken die geupdate/ afgehandeld moeten worden. Vooral bij dat laatste punt heb ik weleens opgemerkt dat het uitvoeren van sommige karweien, zoals het breeden soms aan de lange kant duurt. Natuurlijk begrijp ik daarbij de drukte van de rest van het Team en zelf ben ik ook wel flink in de weer met mijn studie. Dat zou mij echter niet moeten tegenhouden om soms even iets snel te kunnen regelen, gezien het maar een minuut of vijf maximaal duurt. Door ervaring op vorige fora heb ik echter al een idee hoe sommige zaken, zoals punten aangepast moeten worden en heb ik verstand van codes(HTML, Python, Java, CSS).

Mijn RPG verleden begon namelijk al in 2008 op een PokémonRPG en sindsdien ben ik niet enkel als RPG’er, maar ook als lid zeker vooruitgang van ‘vreemde spammer die enkel XD’s plaats’ naar iemand die iets meer een beginneling voorstelt. Eenmaal in 2010 kreeg ik mijn eerste moderator rang op een forumRPG, genaamd ‘AnimeWolves’ – bestaat inmiddels niet meer- en dat kwam voornamelijk door mijn activiteit en inzet. In 2011 werd ik nog gepromoveerd tot mede-administrator om over het forum te waken, terwijl de beheerder wat inactiever zou zijn. Met veel bloed, zweet en tranen wist ik AW actief te houden en werd de team langzamerhand groter met de hierop bekende gezichten; Quinty, Selma en Linn. Helaas verliep de samenwerking stroef en waren er vaak conflicten door verschillende meningen en het feit dat we iets minder lette op wat voor een gevolg onze uitspraken op de sfeer en de leden hadden. Dat was onze grootste fout.
De forumRPG werd uiteindelijk dan ook gesloten en ik begon met een RPG’er een nieuw forum, genaamd ‘Fanterria’, waarop de activiteit een lange tijd vrij hoog zat. Leden zoals Rolo en Femke waren hier eveneens actief op, maar ik moet eerlijk toegeven dat hun twee en de andere leden zeer braaf waren en wij – ik en de maker van FA – niet altijd in actie hoefde te komen op dat gebied. Wij voerden voornamelijk de wat positievere taken uit hierdoor, zoals evenementen voor de leden om aan mee te doen en het maken van reclame. Helaas was tijd schaars door mijn eindexamens in 2013, dus raakte het forum inactief.
Na deze periode registreerde ik mij dus op Kanto-experience – bestaat wél nog-, waarop ik vele oude leden zag uit de tijd van de PokémonRPG. Als lid was ik er zeer actief op om momenten dat het natuurlijk lukte in combinatie met mijn studie en uiteindelijk werd ik daar eveneens moderator. De activiteit kelderde toen echter weer, wegens vanzelfsprekende reden dat de leden actiever werden op PJ.
Uiteindelijk koos ik er ook voor om op het forum te registreren en hoewel ik eerst heel verlegen en vrij stil was, is dat compleet veranderd! Ik heb dan ook veel positieve ervaringen van dit forum, van de meeting en het uitbreiden of wederzien van mijn vriendenkring tot aan hilarische topics die ik met de karakters van anderen heb. Hierdoor zou ik graag iets terug voor het forum willen doen in de vorm van het inbrengen van ideeën en de moderator-klussen, en meer!

Als laatste punt wil ik jullie – het momentele Team- alvast bedanken voor het lezen van de aanmelding van mij en degene die er ook nog zullen volgen.

Groet,
Olga
Terug naar boven Ga naar beneden
Vivienne Williams
Member
Vivienne Williams
Punten : 269
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Gardevoir
https://pokemon-journey.actieforum.com/t559-vivienne-williams https://pokemon-journey.actieforum.com/t561-vivienne-s-pokedexhttps://pokemon-journey.actieforum.com/t561-vivienne-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7084-vivienne-s-work-log#139733

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza feb 13, 2016 12:21 am

Niet geschoten is altijd mis hè?

Waarom zou je mod willen worden? Een goede vraag, met een niet zo'n simpel antwoord. Ik weet dat het mod zijn een zware taak is, vooral op een forum als Pokémon Journey, er is veel te doen en een groot aantal leden om onder controle te houden. Toch is dat iets wat ik het leukste vind om te doen. Vele weten van me dat ik, onderandere door mijn werk als Mod op zowel Warrior Cats als WolfStory, een zeker 'tik' heb ontwikkeld dat ik alle nieuwe posts doorscan om te kijken of er fouten in staan en of de regels worden nageleefd. Een soms wat irritante eigenschap, moet ik heel eerlijk toegeven.

Ik heb een rijke geschiedenis als het gaat om de RPG. Ooit begonnen op een kleinschalig Harry Potter forum, Hplezier, waar ik zo'n 9/10 jaar geleden gejoined ben. Daarna via via op een wolven forum,WolfStory, terecht gekomen, waar ik een goede 7 jaar op actief ben geweest. Na een paar jaar heb ik daar zelfs als Moderator mogen werken, helaas heb ik dit op moeten geven door wat privé redenen. Ondertussen was ik ook nog actief op een AnimeWolven RPG, waar ik zowel Moderator als Admin heb mogen spelen. Door een abrupt einde heb ik dit moeten stoppen. Daarna heb ik een hele lange tijd nergens mn draai kunnen vinden, een beetje rondgedwaald op SSA, waar het ook niet echt wilde lukken. Daarna ben ik ergens op Warrior Cats terecht gekomen, waar ik tot op heden nog steeds actief ben. Heb daar ook verschillende hoge rangen mogen bekleden, waaronder BloodClan Commander, RiverClan Medicine Cat en Moderator. Ook hier heb ik mn Mod rang neer moeten leggen door overvloed aan schoolwerk.

School zal me, hopelijk, niet al te veel in de weg zitten. Ik heb twee zware blokken achter de rug, maar de komende twee zullen een stuk rustiger zijn. Wel is het zo dat ik begin volgend jaar aan mn stage moet beginnen. Ik geef eerlijk toe dat ik niet weet hoe 't dan gaat lopen. Wel wil ik gewoon in Maastricht stage gaan lopen, dus waarschijnlijk kan ik wel wat tijd vrij maken voor de zaken op PJ.

Ik weet helaas dat ik een lange tijd niet actief heb kunnen zijn, wat eveneens komt door de twee zware blokken op school die ik achter de rug heb. Maar ik hoop me voor nu gewoon in te kunnen zetten voor PJ.

Ik wil in ieder geval het team succes wensen met het kiezen, dat de beste mogen winnen. ^^.

Gr, Quinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin Castle
Member
Gavin Castle
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 01/01
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza feb 13, 2016 5:28 pm

Dit gaat waarschijnlijk de meest ironische aanvraag ooit zijn omdat ik net terugkom van weggeweest, maar niet geschoten is altijd mis, right? Ik zal hier mijn goede en zwakke punten weergeven als ook mijn motivatie voor PJ. En dan maar hopen dat jullie 'n goede keuze kunnen maken c:

De reden dat ik een poging ga doen om dit bericht te plaatsen is omdat ik er een maand tussenuit ben geweest, geen maanden. Ik denk dat ik de afgelopen maanden heb bewezen dat ik vrij toegewijd ben aan PJ en dat ik dat ook weer heb laten merken door terug te komen. En dat had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Nee, in eerste instantie had ik nooit mogen stoppen met PJ. Ik merkte al direct de week nadat ik gestopt was dat ik iets miste. Ik had eigenlijk de keuze moeten maken om met Connor te stoppen en met Gavin door te gaan, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik op dat moment niet goed nadacht en dat ik vrij... impulsief was. Dat is gelijk al een negatief kantje aan mij. Mijn impulsiviteit. Soms doe ik op een impulsieve manier dingen waarover ik eerst niet goed nadenk en waardoor de gevolgen me ontglippen. Moderator worden op PJ is eigenlijk altijd al iets geweest wat ik wel redelijk graag wilde omdat niet alleen de taken me interessant lijken, maar ook de interactie met de leden. En, ik ga niet liegen, ik vind het team zoals het er nu uitziet ook echt prachtig om in bij te horen. Dus dat is al één motivatiepunt.

Drukte? Ik? Ja, misschien wel. Ja, ik heb andere RPG's waar ik op zit. Ja, ik heb school waar ik mee bezig ben. Ja, ik heb een vriendje waar ik veel tijd aan besteed. Het voordeel met de andere RPG's is echter dat ik daar korte postjes op schrijf. Een positief punt aan mij is dat ik vrij snel kan schrijven waardoor zo'n post binnen de tien minuten af is. De meerderheid van de taken – ik zeg niet allemaal – kunnen perfect in combinatie met de rest. School zal altijd wel iets zijn dat bij mij voor blijft gaan. Ik heb dit jaar goede punten gehaald en dat wil ik heel graag zo houden, dus als jullie het geen probleem vinden ga ik school er sowieso niet onder laten leiden. School zal altijd voorgetrokken worden, ook voor het vriendje. Maar ik kan jullie zeggen dat het einde in zicht komt. Mijn examens beginnen af te nemen. En ja, daarna ga ik verder studeren en gaat het misschien lastig worden met tijd indelen, maar ik heb zoiets van: dat zie ik dan wel weer. Ik merk aan mezelf dat ik de laatste tijd veel te veel angsten heb voor dingen waarvan ik nog niet eens zeker ben of het wel terecht is. Dat moet ik echt afleren.
Waarom jullie me verder nog als mod zouden aannemen? Goh, ik heb geen idee. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik loyaal ben aan PJ ondanks dat ik er net een maand tussenuit ben gepiept met de zogenaamde reden dat ik voor eeuwig ging stoppen. Kijk hoe dat voor me gewerkt heeft. Ik ben nog nooit zo blij geweest om terug te zijn op een RPG en ik ben ook super blij dat iedereen me zo goed heeft ontvangen. Want jullie moeten weten dat ik echt spijt had en dat ik al eerder wilde terugkomen, maar dat het mijn koppigheid en ook voornamelijk mijn schrik voor de reacties is geweest om terug te komen. Maar nu ben ik weer terug, dus dat gedeelte laat ik achter me.
Mijn zwakke punten? Ik ben impulsief, heb wat bijsturing nodig met het inschatten van gymposts en het beoordelen van Quests. Op het vlak van de andere taken denk ik wel dat ik goed genoeg ben. Ik ben iemand die snel dingen opgelost wilt hebben en die het dus niet kan laten om gauw nog even iets voor iemand anders te doen als diegene ergens niet meer verder kan. Aangezien ik een vrij rijke fantasie heb, kan ik ook wel helpen met events te bedenken. Ik denk dat ik verder niet echt een goed antwoord kan geven op de vraag waarom ik nou net de beste mod zou zijn uit alle aanmeldingen, want naar mijn idee maakt iedereen hier voor mij een harstikke goed kans om het te worden, juist omdat zij ook zo toegewijd zijn aan PJ.

Nogmaals: sorry voor de ironische manier waarop ik dit gedaan heb. Eerst terug komen en dan gelijk een aanmelding inzenden als mod. Maar daar gebruik ik de motto ‘niet geschoten is altijd mis’ voor zoals een paar voor mij dat hier ook al deden. Verder wil ik nog zeggen dat ik hoop dat jullie een goede keuze kunnen maken.


Groetjes

Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe moderator gezocht!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe moderator gezocht!
» Nieuwe moderator gezocht!
» Nieuwe moderator?
» Nieuwe moderator!
» Nieuwe moderator

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: