Rain, cave...safe? |&Lilium
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Rain, cave...safe? |&Lilium

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyza jan 10, 2015 11:23 pm

Als West mocht kiezen tussen sneeuw of regen koos hij zonder twijfel voor sneeuw. Het was kouder maar ook weer warmer. Je werd niet helemaal nat om nadien onderkoelt te geraken. Door sneeuw kon je ook onderkoelt geraken maar...dat was bijzaak. Niets meer dan bijzaak. Buiten was het die dag dan ook hard aan het regenen, maar werkelijk hard. West had 's morgens besloten om toch verder te reizen maar daar had hij al snel spijt van gehad. Eerst was het maar druppelen maar die druppels werden steeds harder en harder tot het er uiteindelijk bijna als een storm uit zag. Door de regen was het moeilijk te zien waar je moest lopen, maar wonder boven worden had de zwart harige jongen het toch tot een droge plaats weten te halen. Een grot. Het was de ideale plek om in te gaan schuilen. Skull had hij voor de veiligheid in zijn bal gelaten, maar de pokémon liet hij weer los toen hij de grot had bereikt. 'Niets zeggen, ik weet dat ik op een verzopen kat lijk.' zei hij meteen tegen zijn pokémon, die eigenlijk niet eens wat kon zeggen. Aan de blik te zien vond hij het best nog grappig hoe zijn trainer erbij liep. Toch iemand die het grappig vond.
In zijn rugzak ging hij opzoek naar een zaklamp die hij vervolgens aan zetten. 'Het was toch een goed idee van je om een zaklamp mee te nemen. Wie had ooit gedacht dat jij met een goed idee zou komen.' West keek Skull aan en knipoogde even. Zijn pokémon had al lang geleden geleerd dat zijn trainer het allemaal niet slecht bedoelde en volgde de jongen dan ook wanneer die dieper de grot in ging. 'Aangezien we hier toch vast zitten kunnen we beter maar wat rond kijken. Wie weet wat we nog tegen komen.' dromerig keek hij voor zich uit terwijl hij zich bedacht wat hij zou kunnen vinden. Misschien wel een fossiel van het één of het ander, of als hij veel geluk had een schat. Die dingen kwam hij echter niet tegen. Wat hij wel tegen kwam was net iets zachter, dat voelde hij zodra dat hij ertegen aan liep. 'Oh wauw! Een levende ziel.' het drong pas later tot hem door tegen wie hij precies was aan gewandeld. Een glimlach verscheen dan ook meteen op zijn gezicht zodra dat hij haar herkenden. 'Haihai, dat is lang geleden.'


& Lilium
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyza jan 10, 2015 11:37 pm


"Kom terug Leo!" De grote Charizard die eerst nog in het veld stond, werd al snel opzogen in de Pokéball en verdween. Kleine regendruppels spetterden uiteen op het glanzende metaal van de Pokéball en Lilium keek eventjes met een bezorgde blik omhoog. Gatver. Toen het al snel begon te stortregenen, begon ze te rennen, wetend dat ze dicht bij Terminus Cave was. Dit haalde niet weg dat haar haren al vlug genoeg tegen haar hoofd waren gaan plakken en dat haar kleren doorweekt geraakt. Het was dan ook een opluchting toen ze de grot binnen kon stappen, al had ze een hekel aan grotten ondertussen. Je kwam zoveel vage figuren tegen dat het echt niet meer grappig was. Eventjes bleef ze dan ook in de opening van de grot staan, tot de wind besloot de regen naar binnen te blazen. Nope, ze ging dan wel dieper de grot in.
De zachte geluiden van haar voetstappen echoden tegen de wanden van de grot terwijl ze rondkeek. In eerste instantie had Lilium geen zaklamp nodig gehad, met het licht wat de grot inviel. Maar uiteindelijk, toen ze een hoek om was gegaan, had ze besloten dat ze er wel degelijk één nodig had. Ze ritste haar tas open en trok een vies gezicht. Heel veel dingen waren nat geworden dankzij de regen. Was dat ding ondertussen zo oud en versleten dat het water doorlatend was? Voorzichtig trok ze haar zaklamp aan, stilletjes biddend tot de Arceus dat hij het nog wel deed na de regenbui, maar kwam tot de conclusie dat dit niet zo was. Dat betekende dus dat ze maar beter rechtsomkeert kon maken. Met een lichte zucht draaide ze zich om, totdat ze iets hoorde. Voetstappen. Niet van haar. Verstard bleef ze staan. Wat voorn creep kwam ze nu weer tegen. Ze deinsde wat achteruit toen de persoon in kwestie tegen haar aanbotste. "Oof!" Bracht ze uit. Pas toen zag ze dat ze deze persoon wel kende op een niet negatieve wijze. "Oh, jij bent het," zuchtte ze opgelucht, waarna ze glimlachte, "Hey West!" Groette ze hem, "Terminus Cave aan het verkennen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 11:38 am

Lilium leek haast opgelucht te zijn dat hij het maar was. 'Jups, ik ben het.' zei hij met een glimlach op zijn gezicht. Te zien aan hoe ze er op dat moment uit zag had zij de regen ook moeten trotseren. Waarschijnlijk had ze dan ook het zelfde idee als West gehad. 'Ook genoten van het pracht weertje?' vroeg hij.
'Eerder schuilen, maar verkennen ook wel ja. Het is beter dan aan de ingang blijven zitten en wachten tot de regen stopt.' hij had gewoon iets nodig om te doen. Aan de ingang blijven zitten en naar buiten staren zou hem al snel gaan vervelen. Daarbij zou hij nog depressief gaan worden van het weer. Waar was dat lekker warme zonnetje van een hele tijd geleden? Het mocht zeker wel eens gaan terug keren. 'Je weet maar nooit wat je hier nog gaat vinden of tegen komen.' na het laatste dat hij zei gaf hij Lilium een zacht stootje tegen haar schouder. Nadien liep hij even langs haar heen om verder in de grot te kunnen schijnen 'Zin om nog verder gaan?' vroeg hij terwijl dat hij niet echt op antwoord wachten maar gewoon al verder ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 12:11 pm

Lilium glimlachte voorzichtig naar West toen deze inderdaad aangaf dat hij het was, al trok ze een vies gezicht toen deze over het weer begon. "Alsjeblieft zeg, snertweer," merkte ze op met een lichte pruillip. Ze liet haar hand eventjes door haar natte haar gaan. Bah, zou nog wel eventjes duren voordat dat weer droog was. Ze haatte regen in de winter, je had het dan altijd per direct ijskoud. Nog erger dan in de Frost Cavern in ieder geval. "Jij ziet er inderdaad wel uit alsof je ervan genoten hebt," kaatste Lilium licht plagerig terug.
Lilium keek eventjes naar de donkere gang achter zich en daarna naar zijn zaklamp. "Jij hebt inderdaad een zaklamp," grinnikte ze, "ik heb alleen Leo.. En of jij daar nou zo vrolijk van wordt," kwam er met een onschuldig toontje achteraan. Laatste keer wilde Leo zijn haar op eten. "Ik zal je coupe voor nu sparen. Maar het is wel beter dan de ingang ja, de regen waait gewoon naar binnen." Lilium huiverde eventjes kort. Bah. Ze keek eventjes onwennig naar achter toen West zei dat je hier allerlei dingen tegen kon komen. "Weet je wel zeker dat je hier alles wilt tegenkomen..?" Kwam er toch licht benauwd uit. Ze had genoeg grotten gehad voor de eerst komende tijd... Ze keek eventjes twijfelachtig naar West toen deze vroeg of ze zin had om verder te gaan. "Wat als we verdwalen of.." eventjes viel ze stil, onwennig, "wat als er een monster zit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 2:26 pm

Het weer buiten was verschrikkelijk, en hij was niet de enige die dat vond. Lilium leek het ook maar rot weer te vinden en daar kon hij haar geen ongelijk in geven. Het had gewoon te hard geregend. Door de regen die snel uit de lucht viel was het bijna onmogelijk geweest om echt iets te kunnen zien. ‘Natuurlijk, regen is het leukste wat er is. Zo lekker nat, en koud! Geweldig gewoon!’ de sarcasme in zijn stem was heel duidelijk hoorbaar, maar een glimlach was wel op zijn gelaat zichtbaar.
Wanneer er gesproken werd over Leo, de Charizard van Lilium greep West even naar zijn eigen haar waarna hij met een pruillipje naar haar keek. ‘Dankje, ik ben er zeker van dat ik door hem ooit nog kaal word. Misschien moet ik maar een anti-Charizard shampoo gaan kopen.’ zei hij lachend. Nee, hij had niks tegen zijn grote haar-etende vriend. Zolang hij van zijn haar bleef, wat niet gebeurde.
West keek over zijn schouder naar Lilium wanneer dat ze begon op te sommen wat dat er allemaal zou kunnen gebeuren. Heel even bleef hij staan en keek hij haar zwijgend aan voor hij zich naar haar toe bewoog. Hij greep naar haar pols om hoor vervolgens mee te trekken. ‘Kom op, waar is je gevoel voor avontuur?’ vroeg hij op zijn gewoonlijke vrolijke toon. ‘Je moet je geen zorgen maken met mij in de buurt. Ik bescherm je wel.’ bij die laatste zin keek hij even naar achter naar Lilium en knipoogde hij even. West had zeker een gevoel voor avontuur, maar misschien had hij wel te veel gevoel voor avontuur. Ach ja, je leefde maar één keer dus moest je er maar het beste van maken. ‘Daarbij hem ik een Beartic aanval weten te doorstaan, een grot is in vergelijking niks mee.’ de witte beer pokémon des tijds was echt niet zijn beste vriend geweest. De sneeën die hij veroorzaakt had op zijn borst waren daardoor nog steeds zichtbaar als littekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 2:52 pm

Lilium gniffelde eventjes kort toen West over het weer begon. "De wolken huilen gewoon om je," plaagde ze met een onschuldige grijns op haar gezicht, waarna ze haar tong eventjes kort uitstak. Het gaf haar wel een manier om West nog meer te plagen toen deze op Leo inging. "Ach, je haar kan best wel een Charizard lik gebruiken na dat weer van zonet," haar ogen twinkelden terwijl ze eventjes Leo's Pokéball erbij pakte en omhoog haalde. Ze stopte hem echter toch maar weer terug. Zolang West een zaklamp had, had ze de Charizard niet nodig.
Ze was zo geabsorbeerd in het feit dat er vanalles kon gebeuren, dat ze in eerste instantie niet doorhad dat West op haar afliep. Het meisje bevroor lichtjes en maakte even een protesterend geluid toen West haar pols beetgreep. "Wat doe je," kwam er als eerste uit. Ze had slechte ervaringen met mensen die haar grotten insleepten. En ondanks dat ze West best wel vertrouwde, vond ze dit alsnog minder. "Mijn gevoel voor avontuur is weggespoeld door de regen," kwam er licht geschrokken uit, al viel ze heel snel stil toen West zei dat hij haar wel beschermde. Eventjes keek het meisje weg. Arceus, waar was ze nu weer in beland? "Uhm.. Nou.. oké dan," sprak ze met een lichte zucht. Haar hoofd kwam weer geschrokken omhoog toen West over een Beartic begon. "Beartic aanval? Gaat het wel?" Haar ogen waren even groot geworden van schrik.
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 3:12 pm

Bedenkelijk keek West even naar de pokébal die vermoedelijk van de Charizard was. ‘Hm, als zijn lik werkt als haardroger wil ik het wel eens uit proberen.’ zei hij. Hij wist dat het niet zo was, dus daarom dat hij het zei. Nope, zijn haar lag al verschrikkelijk, een lik zou het er zeker niet beter op gaan maken.
Lilium had niet meteen veel zin om hem te volgen. Wel, dan moest hij haar eerst maar overtuigen dat er niks ging gebeuren. Haar pols liet hij dan ook maar los. ‘Als het weg gespoeld is door de regen zal ik het laten terug komen door mijn zonnige verschijning.’ hij had zeker geen zin om op dezelfde plek te blijven. De muren om hem heen had hij al lang genoeg gezien. Zolang dat ze vast zaten in die domme grot moest hij iets doen om tijd te doden. Een grot verkennen was dan ook zeker geen slecht idee in zijn oren. ‘Yuah, veel stelden het niet voor. Die Beartic vond mijn rugzak zeer interessant en wilde die niet terug geven en dat heb ik mogen voelen.’ hij draaide zich met een kwartslag om naar Lilium en trok de kraag van zijn zwarte hemd wat naar beneden waardoor dat de littekens zichtbaar werden. Met de zaklamp scheen hij er even op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 3:20 pm

Haar glimlach verdween niet toen West opmerkte dat hij het misschien wilde proberen als de lik als haardroger werkte. "Oh?" Vroeg ze, waarna ze de Pokéball eventjes lichtjes opwierp en weer opving, maar daarna klikte ze de Pokéball weer aan haar riem, lekker veilig. Ze was wel blij om Leo weer in haar team te hebben. Dan had je toch afschrik materiaal tegen Ace sommige creeps.
Lilium grinnikte toen West begon over zijn zonnige verschijning en wees eventjes naar zijn doornatte haren. "Zeer zonnig," plaagde ze hem. Maar het lachen verging haar al snel op het moment dat West zijn littekens liet zien. Lilium trok eventjes wat bleker weg en keek er geschrokken naar. "Arceus," bracht ze uit. Zou dat monster wat ze in de Frost Cavern had gezien ook een Beartic zijn geweest. "Gaat het nu dan wel?" Kwam er bezorgd achteraan. De littekens zagen er niet echt prettig uit en Lilium moest stilletjes aan zichzelf toegeven dat ze het moeilijk vond om ernaar te kijken. Eventjes bleef ze ongemakkelijk stil, waarna ze het op een ander onderwerp gooide. "Ik ben trouwens blij dat jouw zaklamp het nog wel doet," merkte ze droogjes op, "de mijne was niet zo blij met de regen." Licht in een grot was altijd redelijk fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 3:34 pm

Misschien moest hij maar eens stoppen met spreken over Leo, straks liet ze de pokémon echt nog uit zijn bal en dan moest hij weer vrezen voor zijn prachtige haar. ‘Bij nader inzien gaan we dat toch maar niet doen.’ zei West vervolgens nog wel lachend. Natuurlijk was de jongen ook doorweekt door de regen, en plakten zijn zwarte haar - waar sowieso al niet veel model in zat - tegen zijn gezicht aan. ‘Je moet voorbij het verzopen kat uiterlijk kunnen zien, als dat je lukt zal je merken dat ik een zeer zonnige uitstraling heb.’ hij moest zijn eigen woorden toch wel kunnen verdedigen zeker? West liet zijn shirt maar weer los en scheen met de zaklamp ook maar op wat anders. ‘Het is al een hele tijd geleden, dus heb er totaal geen last meer van.’ zei hij alsof dat het allemaal niks voorstelden. Op dat moment was het natuurlijk anders geweest. Hij had het geluk gehad dat Lucia hem toen ten hulp was geschoten.
Lilium wist te melden dat haar zaklamp het niet meer deed door de regen. Had West even geluk dat die van hem het wel deed. Hij had geen wandelend licht in zijn team zoals Lilium. ‘Omdat jij het bent zal ik mijn geheim prijs geven.’ zei hij terwijl dat hij zijn rugzak van één schouder af liet hangen maar zodat die nog wel aan de andere hing. ‘Waterdichte rugzak.’ dat was vermoedelijk ook de enige reden dat de zaklamp het nog deed. Naja, de rugzak was van binnen een beetje nat maar waarschijnlijk veel minder erg dan een rugzak die alles gewoon door liet. ‘Maar aangezien dat ik een werkende zaklamp,’ begon hij terwijl dat hij Lilium zo lief mogelijk aan keek. ‘, wil je vast wel verder de grot in gaan?’ hij kon het alleen maar proberen. Een nee heb je, maar een ja kon je nog altijd krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 3:42 pm

West leek het idee dat Leo tevoorschijn kon komen toch niet zo leuk te vinden en Lilium keek hem nog steeds met dezelfde brede grijns aan. "Niet? Wat jammer. Hij zal je missen, hij is zo op je gesteld," merkte ze op plagerige toon op, maar ze liet de Pokéball daarna met rust. Ze pakte een lok van haar haar beet en wrong er iets aan, waarna enkele druppels weer op de grond uiteen spatten. Het zou wel even duren voordat ze droog was en voordat ze het weer warm had. "Ik zal het onthouden," zei Lilium met een glimlach, die al snel weer in een plagerige grijns veranderde, "maar eerst zien, dan geloven." Ze knikte vervolgens nog maar lichtjes toen West over de Beartic sprak. "Nou ja.. maar goed dat het goed is afgelopen dan," merkte ze nog maar op, nog één bezorgde blik op West's borstkas richtend. Beartics waren immers sterk, geen lachertje. Cubchoo's waren nog wel schattig.
Ze vernauwde haar ogen eventjes lichtjes. West had blijkbaar een waterdichte rugzak. Lilium zuchtte eventjes lichtjes en kantelde haar tas ook iets, waardoor er weer een klein straaltje regenwater uitdrupte. "Ik wou dat ik dat geheim eerder kende, beste West," zei ze met een scheef grijnsje. Alles was nat. Alles. Bah. Hierna ging ze de hengsels weer over haar schouders heen en trok ze weer wat vaster aan de gespen. Niks aan te doen voor nu. Ze zou de tas later wel bij Leo leggen. Uiteindelijk zwichtte Lilium voor West's woorden. "Oké, nou goed dan avonturier," zei ze met een lichte glimlach, "hopelijk trek je geen Beartics aan." Ze keek nog wel even nerveus om zich heen, maar liep daarna naar West toe. No way in Heatran's Hell dat ze hem uit het oog ging verliezen. Hij had immers de zaklamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 4:50 pm

Het meisje bleef verder gaan over haar Charizard, maar hij vond het niet erg. De pokémon was aardig en at enkel graag haar, dat was het enige minpuntje. ‘Sssst, hou op. Straks krijg ik nog medelijden met hem.’ zei hij overdreven dramatisch. Hij zou bijna een hand tegen haar mond hebben gelegd om haar te doen zwijgen. Iets dat hij net niet deed maar hij had wel zijn arm even op gehoffen om op het laatste moment te besluiten het niet te doen. De aanval van de Beartic was zeker niet de leukste geweest maar dat had hij ook weer gehad. Door die gebeurtenis had hij in ieder geval iets om later verder te vertellen. ‘Ach, het is een mooi verhaal om later verder te vertellen aan random mensen, of mijn kinderen. Stel je voor dat ik zo’n klein ding rond me heen heb lopen.’ zei hij lachend. Hij was niet geweldig met jonge mensen omdat hij niet wist wat hij ertegen zou kunne zeggen of hoe hij zich precies moest gedragen. Meestal gedroeg hij zich aardig serieus als er een klein kind in zijn gezelschap was.
‘Het is niets voor niets een geheim.’ West begreep wel dat ze het eerder had willen weten. Als haar zak ook waterdicht was, waren haar spullen misschien niet zo nat geworden en had haar zaklamp het nog steeds gedaan. Ze had in ieder geval het geluk dat hij nog een werkende zaklamp had, en ook voor West was het een geluk. Als hij het ding niet had gehad zouden ze vast nooit de grot dieper in gaan. ‘Nhaaa, die vind je hier niet.’ zei hij om haar gerust te stellen. ‘Maar misschien komen we wel een Tyranitar tegen.’ zei hij vervolgens bedenkelijk. Nee, dat was ook niet een pokémon die hij graag wou tegen komen als die een slechte dag had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 5:03 pm

Lilium snoof eventjes lichtjes toen West zijn hand hief om haar aan te geven dat ze stil moest zijn. "Censuur!" bracht ze nog eventjes licht verontwaardigd uit, al had ze nog steeds een plagerige uitdrukking op haar gezicht. Ze draaide zichzelf eventjes half van hem weg en sloeg haar armen over elkaar. Ook haar neus trok ze nog lichtjes op. Ze draaide haar hoofd weer naar West toe en keek hem eventjes peilend aan. "Zo, jij hebt grote plannen zeg," lachte ze. Arceus, kinderen, nope. Niet aan haar besteed.
Ze keek eventjes op en rilde eventjes toen haar rugzak nog even een extra natte vlek op haar rug maakte. "Vertel me dan maar vaker wat geheimen," zei ze met een glimlach, "Ik weet zeker dat ik een nieuwe rugzak ga halen straks," merkte ze vervolgens op. Hierna verstarde ze lichtjes. "Laten we maar geen Tyranitar gaan zoeken," merkte ze voorzichtig op, "Dan moet ik toch echt Leo eruit laten hoor," de waarschuwing stond. Gevaar opzoeken betekende dat Leo zijn haar op zou eten. Mooie deal toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 6:39 pm

Kinderen. Hij zag zich er echt nog niet mee rondlopen. In zijn ogen liepen ze alleen maar in de weg. Ettertjes. Dat was wat ze waren. Niet meer en niet minder. Ze werden pas verdraagzaam wanneer ze een leeftijd van 15 hadden, maar zelfs dan nog was 16 een pak beter. ‘Je weet maar nooit wat de toekomst ons gaat brengen.’ was zijn antwoord op de opmerking van Lilium.
‘Nhaw, maar dan zijn het geen geheimen meer.’ een klein pruillipje kwam op zijn gezicht, maar die verdween alweer zodra dat Lilium begon over haar rugzak. Het was zeker geen slecht idee om een waterdichte rugzak te kopen. Bij de volgende storvloed zouden al haar spullen dan misschien niet zo heel nat worden. ‘Zat er nog iets in deze zak dat kapot kon?’ vroeg hij terwijl dat hij haar aankeek. Voor hetzelfde geld was haar Pokédex ook verpest.
Als er een Tyranitar voorbij zou komen die besloot even lekker gemeen te zijn dan had West niet liever dan dat Leo zou helpen. Hij had natuurlijk ook nog Skull maar het kon geen kwaad om er nog een pokémon bij te hebben. Om er niet alleen voor te staan. ‘Als het moet, dan mag hij uit zijn balletje komen.’ zei hij terwijl dat hij al verder de grot in wandelde. Kort keek hij op zodra hij enkele Noibats voorbij zag vliegen die ook dieper de grot in gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 11, 2015 7:17 pm

Lilium trok eventjes een gezicht bij het idee van kinderen. Daar voelde ze nog echt zeer weinig voor. Nee, sowieso nog lang niet. Misschien ooit, maar liever nooit dan ooit voor nu. "Ik hoop geen kinders de eerst komende tijd," merkte het meisje op licht droge toon op. Dan moesten er toch wel heel erg vreemde dingen gaan gebeuren en daar zat ze absoluut niet op te wachten.
Ze gaf West eventjes een lichte por in zijn zij. "Inderdaad ja, geen geheimen voor West," merkte ze op, waarna ze hem weer aankeek, "heb je zoveel duistere geheimen dan?" Het was een hele plagerige opmerking, maar stiekem was ze wel echt nieuwsgierig. Ze schudde vervolgens even haar hoofd. "Heb de meeste spullen in het Pokemon Center kunnen achterlaten en m'n dex zat in m'n binnenzak." Ze krabde eventjes over haar achterhoofd. "Al is mijn brood niet helemaal meer zoals het had moeten zijn."
Het idee van een Tyranitar vond ze wat minder. Ze keek eventjes op naar West. "Z'n hart, je breekt z'n arme hart met je afkeuring," merkte ze dramatisch op.
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Emptyzo jan 18, 2015 12:26 pm

West deinsde even een klein stukje opzij wanneer dat hij de por in zijn zij kreeg. Het was is waar hij niet meteen tegen kon, en dat was wel te merken aan de reactie. ‘Geen geheimen meer voor mij...wat wil je allemaal weten? Ik heb een zeeeeeeeeeer interessant leven namelijk met , inderdaad, veel duistere geheimen.’ het was dat West altijd al een flapuit was. Echt geheimen kon je aan hem beter niet toevertrouwen want de kans dat hij het per ongeluk door vertelden was groot. Daarbij heeft hij gewoon geen moeiten met ergens over te spreken. ‘Maar gelukkig dat er niks stuk is. Het brood zou ik wel niet meer op eten.’ nat brood. Nope, klonk niet lekker. Zag er vast niet lekker uit en voelde waarschijnlijk sponsig aan.
West plaatsten zijn hand op de plek van zijn eigen hart en draaide zich vervolgens half naar Lilium toe waardoor hij zeg maar scheef aan het wandelen was. ‘Als zijn arme hartje breekt, breekt dat van mij ook. De arme schat...’ zei hij overdreven dramatisch, gevolgd door een diepe zucht. ‘Hij mag gerust uit zijn bal als hij daar gelukkig van word.’ eindigde West zijn dramatische ‘toespraak’. Ondertussen zetten hij nog wel de kap op van zijn jas. Het ding was nat, en niet plezant om te dragen maar toch deed hij het. 'Voila, mijn haar is veilig dus hij kan eruit.' en West stak zijn duim even omhoog op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Rain, cave...safe? |&Lilium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain, cave...safe? |&Lilium   Rain, cave...safe? |&Lilium Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rain, cave...safe? |&Lilium
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let's play it safe |&Lilium
» Rain, rain and even more rain |&Scarlet
» Safe Haven
» Safe and sound
» { Cozy cave

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Couriway Town :: Terminus Cave-
Ga naar: