Lost
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Lost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Lost   Lost Emptyza jul 26, 2014 6:04 pm

wake me up when it's all over
Adem in, adem uit Lilium. Het blonde meisje sloot haar ogen en leunde eventjes lichtjes tegen de muur. Ze deed een poging om zichzelf te kalmeren voordat ze helemaal zou doorslaan in emoties. Welke? Ze wist het niet eens, paniek, furie, verdriet. Ze was gewoon moe en dat maakte het er niet veel beter op. Eerst had ze het Pokémon Center hier niet kunnen vinden en natuurlijk was ze veel te trots om gewoon aan iemand te vragen waar het verdomde gebouw stond. Maar toen ze eindelijk, toch na het vragen van een willekeurige voorbijganger, wist waar het gebouw stond, was ze op het briljante idee gekomen om haar nieuwe Axew, Gilbert, een moment van vrijheid te gunnen. Met als resultaat dat de groene spruit er meteen vandoor ging.
Dus nu stond ze hier, tegen een muur, zoekend naar het groene draakje. Het was duidelijk dat deze nog steeds beledigd was om het feit dat hij gevangen was en dat hij zich er niet bij neer ging leggen. Eventjes drukte Lilium met haar vingers tegen haar voorhoofd, waarna ze Oz toch maar uit z'n Pokéball liet. "Gilbert is ervandoor," mopperde ze tegen de Vivillon. Beide keken ze meteen dezelfde richting op toen ze wat hoorden om de hoek en meteen rende Lilium erheen, Oz in haar kielzog. Toen ze de hoek om liep zat hij daar, rustig uit een vuilnisbak een weggegooide appel te eten. Bah. Maar dat was niet van het grootste belang. Met een sprong wierp ze zich op de onwillige Pokémon en greep ze deze stevig beet tussen haar armen. "Hebbes!" Gromde ze, terwijl ze de spartelende Pokémon stevig vast hield. Ze kneep even haar ogen dicht toen hij op haar brandwond sloeg, maar hield vol. "Gilbert gedraag je," gromde ze.

{Eerste post voor Therin/Samuel c: }


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyza jul 26, 2014 6:22 pm

let me live that fantasy
HLangzame passen brachten een blondine vooruit, terwijl ze – alles behalve gehaast – door de stad heen liep. Het was niet lang geleden dat ze in de buurt van de eerste Pokémon Gym was geweest, welke ze direct weer had verlaten na de Pokémon in de buurt te hebben gezien. Al vielen die van de Gymleider enorm mee, aangezien een Surskit niet eng te noemen was en ze was er nog niet helemaal uit of ze Vivillon mooi, of best eng vond. Het lag er ergens tussen, misschien vond ze het gewoon een beetje spannend? Immers had zeniets met insecten, maar vielen vlinders best mee. Echter waren de vleugels van de Pokémon mooi, maar was het lijf typisch insect-achtig, iets wat ervoor zorgde dat ze de Pokémon enkel vanaf een afstandje kon bewonderen.

Toen een groene draak-achtige pokémon niet al te ver weg uit een prullenbak begon te stelen, hief het jonge meisje haar wenkbrauwen op. Wat was dit dan? Had de Pokémon geen trainer, dat hij zich verlaagde naar zulke ordinaire gewoontes? Even keek ze haar Fennekin, wie zoals vaker trouw naast haar liep, bedenkelijk aan. Deze had een walgende blik op haar koppie, aangezien ze nog banger was om vies te worden dan haar eigenaar. De eerste de beste die een vlek in haar vacht maakte, zou te maken krijgen met haar vuur-aanvallen. Ze brannde dan van woede. Och, wat grappig.
Het duurde niet lang voor een meisje zich boven op de Pokémon wierp en hem beetpakte, waarop Therin opnieuw verbaasd haar wenkbrauwen optrok. Ze had een Vivillon bij zich, waardoor Therin even slikte voor ze het interessante stel benaderde.

Ehm… Gaat alles wel goed?” vroeg ze, duidelijk niet begrijpend waarom een meisje een Pokémon zou tackelen. Wat was dit nou weer voor nieuws? Als reactie hoorde ze haar Pokémon, Cheers, enthousiast haar Fennekin-kreetje slaken, duidelijk geïnteresseerd in alle ophef, zolang de viezigheid maar uit haar buurt bleef.

318 words | tagged: lilium | no notes
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyza jul 26, 2014 6:36 pm

wake me up when it's all over
Binnensmonds mopperend hield ze de spartelende draak vast. Dit ging nog een lange, lange training worden wilde ze deze in toom krijgen. Eventjes slaakte ze een zucht, maar schrok meteen weer op toen ze een stem hoorde. Schaapachtig grijnzend keek ze over haar schouder. Arceus, je ging haar toch niet vertellen dat iemand dat gezien had. Een meisje keek met een licht vreemde blik op haar neer. Mooi wel dus. Haar glimlach werd wat krampachtiger en ze voelde een lichte blos van schaamte op haar wangen. Heerlijk dit. Wat een geweldige eerste indruk. Dit persoon zou waarschijnlijk voor altijd en eeuwig nu denken dat ze een incompetente trainer was. "Uhm.. Nou ja.. Het gaat we-" En toen besloot Gilbert dat hij maar weer eens los wilde en dat hij dit ging bereiken door zijn tanden in haar hand te zetten. "Auw!" Ze liet de Pokémon los en deze begon het weer op een lopen te zetten. "En nu heb ik het gehad." Gromde ze binnensmonds en ze greep zijn Pokéball beet. De rode lichtstraal was gelukkig sneller dan de Axew en zoog deze net zo hard weer in de Pokéball. Nu schaamde ze zich alleen maar meer. "Sorry dat je dit moest zien," mompelde ze, waarna ze naar de deuken in haar hand keek. Gelukkig had de Pokémon geen bloed getrokken. Zwijgend uit schaamte liet ze de Pokéball in haar zak glijden en kwam ze weer overeind, het stof uit haar kleding kloppend.


Smooth, very smooth dit. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyza jul 26, 2014 7:03 pm

let me live that fantasy
Met een schaapachtige grijns werd de blondine aangekeken, waarop ze zelf een wat onzekere grijns liet zien. Zo’n grijns die mensen vaak trokken als ze iemand aankeken waarvan ze niet zeker wisten of ze diegene mochten of niet, of als er een situatie was waarvan ze niet wisten of ze moesten lachen of huilen.
Het meisje wilde zeggen dat het wel ging, maar werd gebeten door de Pokémon en liet hem los met een luide auw. Therin’s hand ging naar haar mond, in een soort geschrokken status, waarna haar Fennekin zacht gromde naar de Axew, klaar om aan te vallen zodra deze ook maar één stap in de richting van haar trainer zette. Gelukkig ging de Axew de hele andere kant op, waarbij wat binnensmonds gegrom uit de mond van de onbekende blondine, waarna de Pokémon terug zijn Pokéball in werd geroepen.

Het meisje verontschuldigde zich en keek naar haar hand, waarop Therin meteen in haar rugtasje op zoek ging naar het flesje water wat ze bij zich had. Deze hield ze naar voren, richting het meisje. Immers was het nat maken van pijnlijke plekken met koud water vaak al een hele opluchting. “Hier, misschien helpt dit?
Even keek ze naar haar Fennekin, en toen weer naar het meisje. Net als zij zelf, had het meisje blauwe ogen en blond haar. “Ik ben Therin en dit is mijn Fennekin, Cheers,” zei ze. “Doet je Pokémon dat vaker?” vroeg ze toen, doelend op het… interessante gedrag wat de Axew had vertoond.

250 words | tagged: lilium | smooth indeed.
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyza jul 26, 2014 7:21 pm

wake me up when it's all over
Zwijgend wierp Lilium nog een licht treurige blik op de lichte bolling die de Pokéball maakte in haar zak. Dit ging nog wat worden, als die Axew niet wilde luisteren. Ze had gehoord over het temperament van draken, maar dat het zo vroeg al zo erg kon zijn had ze niet verwacht. Het was in een moment van verstandsverbijstering geweest dat ze het draakje überhaupt gevangen had. Maar opgeven ging ze op het moment nog niet. Er moest een manier zijn om Gilbert te laten luisteren naar haar. Ze keek op toen haar een flesje water aangereikt werd. "Dank je," zei ze meteen met een dankbare glimlach, waarna ze voorzichtig de dop eraf draaide en spaarzaam wat water over de plekjes goot. Ze wilde immers niet de hulp belonen met het wegspoelen van al het water. Voorzichtig gaf ze hierna dan ook de fles terug. "Aangenaam Therin, Cheers," zei ze vervolgens warm, "Mijn naam is Lilium en dit is Oz," ze gebaarde eventjes naar de Vivillon, die wat afwezig naar wat bloemen aan het kijken was. De Pokémon schrok op en keek om toen zijn naam genoemd werd. "En die kleine druktemaker die heet Gilbert.." Zei ze er wat aarzelend achteraan. "Ik heb hem gister pas gevangen en dit was de eerste keer dat ik hem eruit liet. Dat belooft dus nog wat te worden."


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyza jul 26, 2014 7:56 pm

let me live that fantasy
Het meisje nam de fles water aan en spoelde haar hand voorzichtig af, waarna Therin de fles terugkreeg, zodat deze de fles terug in haar tas kon stoppen. Ze was geen water-drinker, maar het meenemen ervan was altijd handig. Voor haar Pokémon en voor situaties als deze. Water was namelijk heerlijk verkoelend en spoelde een klein gedeelte van de bacteriën weg, al leek het meisje niet enorm gewond te zijn dus zou dit genoeg zijn om ontstekingen en dergelijken te voorkomen. Immers waren ontstekingen lelijk.

Het meisje stelde zich voor als Lilium en haar Vivillon droeg schijnbaar de naam Oz. De druktemaker, de kleine groene draakpokémon waar Therin nooit eerder van had gehoord, heette schijnbaar Gilbert. Even glimlachte Therin. Ze was benieuwd of dit meisje ook een coördinator was, of misschien een trainer? “Aangenaam,” sprak ze echter glimlachend.
Ze vertelde de Pokémon pas sinds gister te hebben en dat dit de eerste keer was dat deze de vrijheid sindsdien had geproefd, dus dat dit nog wat zou worden. Therin lachte even, voor ze terugdacht aan hoe haar Furfrou in het begin was geweest. “Dat komt vast wel goed,” glimlachte ze. “Al had ik geluk met Cheers, luisterden ze bij mij ook lang niet allemaal in het begin,” zei ze toen, een grijns op haar gelaat. Nee, met Hollow had ze heel wat meegemaakt voor hij besloot naar haar te luisteren.

230 words | tagged: lilium | mn posts worden steeds korter  (o.o) 
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyza jul 26, 2014 8:11 pm

wake me up when it's all over
Lilium glimlachte naar het meisje tegenover haar en veegde haar vochtige hand af met haar mouw. Na nog een laatste inspectie, besloot ze dat het wel goed kwam. Haar armen hadden het de laatste tijd wel te voorduren gehad, helaas, maar daar was niks aan te doen. Ze keek weer omhoog naar het meisje toen deze opbeurend begon te spreken en ze voelde een lichte glimlach aan haar mondhoeken trekken. "Ik denk dat iedereen wel eens van dat soort Pokémon heeft," besloot ze vervolgens met hernieuwde moed. Het was dus niet dat zij gek was, het lag gewoon aan de Axew. Ze ging eventjes iets door haar knieën om beter naar Cheers te kijken. "Ze is geweldig schattig," besloot ze met een glimlach, "een Fennekin toch? Je starter?" Vroeg ze vervolgens, waarna ze weer wat meer overeind kwam. Als ze Oz niet had gehad, had ze zeker weten zo'n Pokémon gekozen. Misschien kon ze er later nog aan eentje komen, maar zeker niet nu. In het wild leefden ze niet. Misschien ooit maar eens bij een breeder buurten. "Doe je eigenlijk de gym challenge of ben je een coördinator?" Besloot ze toen maar te vragen om het gesprek gaande te houden. Ze hield niet zo van die ongemakkelijke stiltes.


Hahahaha, quality over quantity  (^^) 
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyza jul 26, 2014 9:15 pm

let me live that fantasy
Het meisje sprak te denken dat iedereen weleens zo’n Pokémon zou hebben, waarop Therin licht glimlachte. Vast en zeker, al stonden ze misschien allemaal niet zo voor schut als zij erdoor had gestaan. Hij had haar zo vaak voor schut gezet in de salon, door weg te rennen, andere Pokémon te bijten, aan te vallen, dingen te vernielen en ga zo maar door. Dit was tot ze het had omgegooid, boos was geworden en hem had laten zien de baas te zijn. Dit leek alles wat nodig was, aangezien de Furfrou haar sindsdien gehoorzaamde.
Ik ben in ieder geval al blij niet de enige te zijn die ermee voor schut komt te staan,” glimlachte ze opgewekt naar het meisje.

Cheers werd schattig genoemd en meteen slaakte de Fennekin een enthousiaste kreet. Therin grinnikte even. Toen haar werd gevraagd of het een Fennekin – en haar starter – was, knikte ze. “Ja, ik begon mijn reis enkele jaren geleden met Cheers, al ben ik niet langer dan twee weken echt op reis geweest ben ik bang,” zei ze glimlachend. Ja, Cheers was het eigenlijk wel zat in de salon tegen de tijd dat ze vetrokken. Het diertje was nog veel te jong om haar leven op één plek door te brengen.
Het meisje vroeg haar of ze de Gym Challenge deed, of een coördinator was. “Ik ben een beginnende coördinator, nog zonder lintjes,” gaf ze wat verlegen toe. “Maar, ik ben wel van plan de Gyms langs te gaan. Ik denk dat er geen betere training is dan dat, immers is kracht in gevechten nog altijd belangrijk,” zei ze toen met een glimlach. Ja, ze was behoorlijk ambitieus. “En jij?

277 words | tagged: lilium | dat is waar!  (!)  
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyzo jul 27, 2014 11:46 am

wake me up when it's all over
Het andere meisje had het erover dat iedereen wel eens voor schut zou komen te staan. Eventjes verscheen er weer een lichte blos op het gezicht van Lilium te staan. Ze had dus echt helemaal voor schut gestaan, oh the joy. Maar ze slikte dit al redelijk snel weer weg, er was nu niks meer aan te doen. Eventjes kneep ze lichtjes in Gilbert's Pokéball. Jouw schuld. Maar toen besefte ze zich dat de woorden van het meisje wel meer aanduidden. Licht nieuwsgierig keek Lilium dan ook op. "Hoe bedoel je?" Besloot ze te vragen. "Wat hebben jou Pokémon dan uitgevreten?" Ze keek eventjes vanuit haar ooghoek voor een seconde naar Cheers. Die kleine schat zou toch niet zoveel problemen opgeleverd hebben? Ze verwierp het idee prompt. Nee, dat kon niet. Vooral omdat het meisje net vertelde dat Cheers al meteen goed luisterde.
Ze giechelde eventjes zachtjes toen de Fennekin een enthousiaste kreet maakte. Ja, echt super schattig. Hierna richtte ze haar blik weer op Therin, wie begon te vertellen hoe ze aan hun reis begonnen waren. "Wat heb je dan gedaan, in die jaren dat je niet gereisd hebt? Als ik vragen mag natuurlijk?" Vroeg ze, redelijk nieuwsgierig. Stil zitten en thuis blijven leek haar toch niet. Iets anders moest een beginnende trainer of coördinator tegen gehouden hebben, daar was ze van overtuigd. "Die lintjes komen nog wel!" Sprak ze bemoedigend, "en zeker die eerste gym komt wel goed met Cheers, het zijn ten slotte insecten, Cheers hakt ze wel in de pan." Zei ze met een knipoog, "ikzelf doe gyms, we zijn nu op weg naar Santalune," vertelde Lilium vervolgens. "Maar ook hier, nog geen bewijzen in de vorm van badges."


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyzo jul 27, 2014 12:07 pm

let me live that fantasy
Nadat Therin had gezegd dat ze allemaal weleens voor schut zouden staan, was haar gevraagd wat ze hiermee bedoelde, wat haar Pokémon hadden uitgevreten. Ze zag de blik van het meisje even naar haar Fennekin schieten, waardoor Therin kort lachte. “Mijn Furfrou heeft me weleens een hele salon door gesleurd toen ik probeerde hem te trimmen,” sprak ze. “Ook weigerde hij te vechten door gewoon weg te lopen, terwijl er mensen stonden te kijken,” glimlachte ze toen, waarna ze haar hoofd kort lachend heen en weer schudde. Ja, Hollow was beslist een eikeltje geweest toen ze hem net kreeg… Al had ze het idee dat dat juist de reden was geweest dat ze die Pokémon van Bianca had gekregen. Een Pokémon die haar de assertiviteit zou geven die een Coördinator nodig had.

Het meisje vroeg haar wat ze had gedaan in de jaren waarin ze niet gereisd had, als ze het mocht vragen tenminste. Therin glimlachte droogjes. “Ik kwam in aanraking met een trimsalon, waar ik enkele jaren heb meegelopen,” sprak ze. “Het was echt heel leuk en ik ben zeker van plan ooit terug die wereld in te gaan, maar pas als ik wat ouder ben,” glimlachte ze toen. Ja, ze was zeker niet van plan haar jeugd nu al op één plek door te brengen. Ze wilde reizen, ze wilde leren, zien, sterker worden en dromen najagen. Natuurlijk zou ze onderweg nog wel altijd ervoor zorgen dat al haar Pokémon er perfect uitzagen. Ze was immers een coördinator.

Het meisje zei dat de lintjes nog wel zouden komen, waarna ze zei dat de eerste Gym met Cheers wel goed zou komen, aangezien het insectpokémon waren. Bij het horen van dat woord alleen al kreeg Therin een bleke kleur over haar gezicht en slikte ze even. Het meisje vertelde zelf Gyms te doen en op weg te zijn naar de Santalune Gym, maar nog geen badges te hebben. Therin glimlachte even wat verslagen. “De Gymleidster heeft een Pokémon die deels water is,” sprak ze rustig. “Een Surskit.” Ja, dat was degene waarvoor ze uit moest kijken. Ze wist niet zeker hoe graag ze haar Fennekin tegen een waterpokémon inzette, aangezien dat haar kans op winst in de tweede ronde van het gevecht zeer erg zou verlagen.

377 words | tagged: lilium | no notes 
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyzo jul 27, 2014 2:07 pm

wake me up when it's all over
Eventjes knipperde Lilium verrast met haar ogen. "Nee dat is inderdaad niet prettig," reageerde ze ietwat verbaasd, al trok een lichte glimlach aan haar mondhoeken bij de gedachte aan hoe het eruit gezien moet hebben. Ze had wel eens Furfrou's gezien in haar jeugd en ze hadden er altijd sterk uit gezien. Maar zelf had ze het niet zo op het getrim en vond ze ze in hun natuurlijke staat mooier. Maar die mening hield ze op dit moment maar voor zich uit beleefdheid. Ieder zijn of haar ding. "Maar nu luistert hij dus wel goed?" Besloot ze toen maar te vragen. Ze nam aan van wel. "In het geval van ja, hoe heb je dat voor mekaar gekregen?" Vervolgde ze met een schaapachtige grijns. Wat was het geheim. Dan zou Gilbert immers misschien ook kunnen gaan luisteren. Maar ja, waarschijnlijk zou het gewoon een kwestie van overwicht of iets dergelijks zijn en dat moest ze dan maar gewoon gaan krijgen op het gegeven moment.
Bij het woord trimsalon werd ze iets ongemakkelijker. Echt niet haar ding. Maar ja, als de Pokémon er sterker door werd, dan was het voor het goede doel toch? Misschien was ze daarom wel een trainer en geen coördinator geworden. "Ik denk dat je na veel ervaring met Pokémon, een nog betere trimmer zal worden," zei ze met een glimlach. Je wis dan immers veel meer over Pokémon als je echt met ze in aanraking kwam. Ze had zelf best veel over Pokémon gelezen in boeken toen ze klein was, maar niks ging boven een echte Pokémon hebben. "Trimde je salon alleen maar Furfrou's of ook andere Pokémon?" Besloot ze toen maar te vragen. Het was immers best wel bekend dat Furfrou's heel erg veel getrimd werden. Maar konden andere Pokémon met lange haren dat ook krijgen?
Eventjes fronste ze lichtjes bij het horen van Therin's woorden over de Surskit. Ze was even helemaal vergeten dat die half water was. "Oh.. Daar heb je gelijk in ja," kwam er dan maar licht ongelukkig uit. Het was niet de bedoeling om Therin te ontmoedigen, juist om haar aan te moedigen. "Heb je geen Pokémon die sterk is tegen water?" Vroeg ze vervolgens, proberend het gesprek rollend te houden. Zijzelf had helemaal geen voordeel, zeker niet als Gilbert besloot om lastig te gaan doen. Ze wilde niet voor paal staan in de gym zelf immers.


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyzo jul 27, 2014 2:36 pm

let me live that fantasy
Het meisje zei dat dat inderdaad niet prettig was toen Therin haar vertelde over de ervaringen die ze met haar geliefde Furfrou had doorgemaakt. Hij had haar nooit gebeten of opzettelijk pijn gedaan, maar had haar gewoon niet als leider gezien destijds.
Het meisje vroeg of hij nu wel goed luisterde en hoe ze dat voor elkaar had gekregen, waarop een enorme grijns op het gezicht van Therin ontstond. “Ik ben heel boos geworden en zei het niet te waarderen, dat als hij alles zo goed alleen kon dat hij er ook alleen voor stond,” glimlachte ze. “Hollow is een… Pokémon die een hardere hand nodig had om duidelijk te worden wie de baas is. Nu zal hij elk woord van me gehoorzamen,” glimlachte ze toen. Ja, nu was hij een enorm fijne Pokémon, maar daarvoor… Nee, soms had ze hem wel kunnen wurgen.

Het meisje zei dat ze door ervaring met Pokémon vast een betere trimmer zou worden, waardoor Therin glimlachte. “Bedankt,” sprak ze rustig. Het was ook zo, maar dat was niet waarvoor ze het deed. Meer een… goed meegenomen extra.
Het meisje vroeg of de salon enkel Furfrou’s of ook andere Pokémon trimde, waardoor Therin even fronste. “Nee, we deden meer dan alleen Furfrou’s, al is het bij Furfrou’s een hele andere manier van trimmen,” glimlachte ze. “Bij hen kan je varieren, verschillende coupes in het haar gooien. Het bevordert hun snelheid als ze getrimd zijn, dus veel mensen lieten het doen,” sprak ze. “Anderen werden voornamelijk eens in de zoveel tijd getrimd om hun vacht mooi glanzend te hebben,” zei ze toen. Cheers vond het altijd heerlijk als ze haar trimde of borstelde, maar lang niet alle Pokémon waren zo. Sommigen moest je echt stevig hanteren.

Het meisje gaf haar gelijk over de Surskit en vroeg of ze geen Pokémon had die het voordeel had tegen Waterpokémon. Even fronste Therin kort, denkend aan haar Mareep. “Ik heb een… Mareep,” sprak ze, duidelijk bedenkelijk. “Alleen ik betwijfel of zij klaar is voor een Gymgevecht,” gaf ze toen glimlachend toe. “En hoe zit dat met jou? Heb je nog meer Pokémon dan deze twee?” vroeg ze glimlachend.

359 words | tagged: lilium | no notes 
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyzo jul 27, 2014 7:25 pm

wake me up when it's all over
Lilium's grijns werd wat breder toen ze de verklaring van Therin hoorde met hoe ze de Furfrou aan het luisteren had gekregen. Ze lachte eventjes kort. "Ik zal dat eens onthouden," reageerde ze al lachend, waarna ze eventjes kort tegen de Pokéball in haar zak tikte. Ooit zou Gilbert gaan luisteren, dat moest gewoon. Het zou haar persoonlijke uitdaging worden. Het was geen berg, het was een horde en dat moest ze zichzelf in blijven prenten. Het verhaal over trimmen kon ze wat minder mee, maar ze bleef glimlachen. "Zijn er niet ook Pokémon die het helemaal niet willen?" Vroeg ze toen maar. Haar moeder's Purrloin had er altijd een hekel aan gehad, maar tegelijkertijd, die was ook absoluut een vals kreng, gestuurd door Darkrai zelf dacht ze soms. Hoe vaak die haar wel niet te grazen had genomen...
Een Mareep? Was dat geen elektrisch schaap? Daar had ze wel eens over gelezen. "Een Mareep moet goed zijn voor een Surskit," zei ze vrolijk, "Een Surskit berust op snelheid, dus als je een paralysis erin krijgt.. Dan heb je hem al redelijk kreupel." Zei ze met een schouder ophaal. "Tenminste, ik zag een keer een gymbattle van de Santalune Gym op TV en die trainer was helemaal overweldigd omdat Surskit zo snel is," legde ze vervolgens uit met een voorzichtige glimlach.


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptyzo jul 27, 2014 8:55 pm

let me live that fantasy
Het meisje zei haar manier te onthouden en Therin glimlachte even. Ja, bij Hollow had het geholpen. Bij de anderen had ze het niet hoeven proberen, maar ze had het idee dat als ze echt boos zou worden op Bella, dat die uren onder de indruk zou zijn en nooit meer zou durven doen wat ze verkeerd had gedaan. Daarom zou ze ook nooit zo reageren op de gevoelige Pokémon, maar zou ze die langzamer en meer begripvol behandelen. Immers wist Hollow precies wat hij destijds fout deed, het kon hem gewoon helemaal niets schelen.

Het meisje vroeg of er ook Pokémon waren die helemaal niet wilden, waarop Therin knikte. “Maar natuurlijk,” zei ze met een kleine glimlach. “Genoeg zelfs. Dan is het een kwestie van kijken wie de baas is,” glimlachte ze. Als ze eenmaal wisten dat er niet met je te sollen viel, lieten ze het meestal wel toe. En anders haalden ze de Chespin van Bianca erbij en gebruikte die zijn roede. Dan was er ook vrij weinig wat de Pokémon verder kon doen.

Het meisje zei dat een Mareep goed moest zijn en dat de Surskit op snelheid berustte, dus dat een paralysis hem snel kreupel zou krijgen. Ze vertelde het te weten omdat ze een keer een gymgevecht van de Santalune Gym op tv had gezien, waardoor Therin even glimlachte. “Ik ben van plan daar langer over na te denken, aangezien ik ook verhalen heb gehoord en dingen heb gezien. Zodra zij het ijs bevriest, maakt mijn Mareep niets meer. Daarentegen zou Cheers het gewoon kunnen laten smelten,” sprak ze. Hier was ze immers een coördinator voor: alles inplannen op de best mogelijke manier, ervoor zorgend dat ze altijd drie stappen voor liep, zodat ze de kans kreeg alles in volle rust en in perfectie uit te voeren.
Ben jij van plan haar binnenkort al uit te dagen?” vroeg Therin nieuwsgierig.

316 words | tagged: lilium | no notes 
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Emptydi jul 29, 2014 11:33 am

wake me up when it's all over
Het meisje legde uit dat het een kwestie van overwicht was. Eventjes leek Lilium licht verbaasd en glimlachte toen vrolijk. "Dan heb je duidelijk genoeg overwicht," reageerde ze met een glimlach, "ik weet dan waar ik aan moet werken," sprak ze vervolgens met een lichte grijns. Ze moest gewoon meer overwicht hebben over de Pokémon en dan zou alles goed komen. Dat ging haar best wel lukken! Hoopte ze...
Het onderwerp verschoof al snel naar het gym gevecht en daar was ze meer in thuis. Ze voelde zichzelf bijna gewoonweg fanatieker worden. Haar glimlach werd wat breder en minder gereserveerd en haar hoofd begon te lopen met mogelijke strategieën die gebruikt konden worden in de wedstrijd. Het blonde meisje tegenover haar had ook zeker al haar plannen en daar dacht ze maar wat graag in mee. "Hmm.. Daar zit wat in," zei Lilium dan ook, waarna ze haar Pokédex pakte en Mareep opzocht. Die Pokémon kende ze nou net weer niet zo goed. "Misschien, als je Mareep het kent, kun je Cotton Spore gebruiken?" Vroeg ze met een glimlach, toen de ze details van de aanval gelezen had. Ja, ze hield van die Pokédex. Bij de volgende vraag werd haar glimlach wat verlegener. "Ik weet het nog niet," gaf ze eerlijk toe, "ik heb alleen Oz die ik echt in kan zetten tot Gilbert besluit te luisteren. Ik wil niet voor paal staan bij een gym gevecht. "


notes notes notes notes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost   Lost Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» This is probably called the 'Lost Hotel' because you get lost easily. [&ICARUS ALIS]
» Lost.
» Lost
» Lost
» Lost!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: