Bugging bugs. - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Bugging bugs.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. - Pagina 2 Emptyvr jul 25, 2014 11:03 pm

words
330

tag
therin

mood
cheery

comment
wilde 't niet uitrekken
De aanvalskracht verlagen was een defensieve actie geweest. Fennel was behoorlijk geschrokken van de kracht die de Fennekin bezat – de Flame Charge had Keira behoorlijk hard geraakt en ze was er niet zeker van of de Elgyem het nog heel lang zou volhouden, zeker met de brandwonden die de vlammen veroorzaakt hadden. Psychics waren niet direct zwak tegenover vuur, maar met het levelverschil (ze wist niet hoe groot het was, maar het was wel duidelijk dat het er was) deed het toch nog een hoop schade.
Keira verdroeg de pijn echter voorlopig en haar Growl had het gewenste effect: die Flame Charge zou de volgende keer (als er een volgende keer kwam) minder schade doen.

De onaangekondigde tackle kwam hard aan en Fennel juichte. ‘Goed gedaan, Kei!’ riep ze haar toe. Dit was de eerste keer dat ze zoiets deed en ze zou er juist niet blij mee moeten zijn, omdat Keira geen opdracht had gekregen, maar deze keer kwam het maar wat goed van pas.
De klap was echter amper over of Therin reageerde met een snelle sintel. Fennel’s ogen verwijdden van schrik. Shit, daar had ze niet op gerekend. De sintel zou niet beïnvloed zijn door haar growl en Keira was veel te dichtbij om het te kunnen ontwijken.

De Elgyem werd vol geraakt door de sintel en viel op de grond, zachtjes jankend. Het leek er niet op dat ze door kon gaan, nu. Fennel haalde diep adem en knikte naar Therin. ‘Het lijkt me beter om haar niet verder uit te putten. Je hebt gewonnen.’
Ze had haar trots, maar maakte zich op het moment meer zorgen om haar Pokémon. Keira had gedaan wat ze kon, maar de Fennekin was simpelweg te sterk. Ze liep op haar Elgyem af, Pokéball in de hand. Ze knielde neer en met een zacht tikje tegen haar voorhoofd deed ze Keira teruggaan in haar ball.
Fennel stak haar hand uit naar Therin. ‘Goed gevochten.’ lachte ze. ‘Cheers is behoorlijk sterk.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. - Pagina 2 Emptyvr jul 25, 2014 11:38 pm

let me live that fantasy
De Sintel raakte de Pokémon en opnieuw juichte Therin haar Pokémon aan. Waar ze normaal redelijk bedeesd was, gevend om wat anderen van haar dachten, was ze in gevechten fanatiek en enkel gefocust op het gevecht zelf. Ze sprong, gilde en liet haar emoties duidelijk zien, iets wat je – tenzij je een insect voor haar neus hield – verder niet snel van haar zou zien.
De Elgyem leek niet al te actief meer te zijn na nogmaals geraakt te zijn door een aanval, waarna Fennel zei dat het misschien beter was om haar niet verder uit te putten. Even glimlachte Therin. Het was fijn om te zien dat het meisje om haar Pokémon gaf, ze niet door liet gaan tot ze echt niet meer konden. Bij haar zelf lag het aan de Pokémon. Immers was haar Hollow niet te stoppen. Hoe dichter het verlies in de buurt kwam, hoe groter zijn drang om door te gaan. Dat was dan ook de reden dat ze hem vaak uit gevechten hield, tenzij ze er zeker van was dat hij het aankon, of als hij zelf aandrong om te vechten. Ze hield van hem, net als van al haar Pokémon. Ze waren allemaal anders en verdienden allemaal een andere aanpak.

De woorden dat ze gewonnen had klonken als muziek in haar oren. Haar Fennekin kwam enthousiast op haar af rennen en sprong in haar armen, waarna deze enkele enthousiaste kreetjes liet horen. “Je bent geweldig, Cheers,” zei ze, voor ze een kus op het hoofd van de Pokémon drukte en haar weer op de grond zette.
Het meisje zei haar goed gevochten te hebben, waarna ze zei dat Cheers behoorlijk sterk was. Therin glimlachte even. “Bedankt, maar ik heb haar dan ook al vijf jaar,” glimlachte ze vriendelijk. Voor vijf jaar ervaring was dit niets, echter hadden ze nauwelijks gevochten, aangezien het trimmen voor ging.
Je Elgyem is gaaf. Haar onverwachtse tackel was goed,” glimlachte Therin toen. Al was het geen Pokémon voor haar, was het zeker een interessant wezen om te zien. Ze was benieuwd hoe dit meisje het tegen de Gymleader zou doen.

351 words | tagged: fennel |  (o.o) 
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. - Pagina 2 Emptyza jul 26, 2014 12:00 am

words
323

tag
therin

mood
cheery

comment
 (zz) 
Het eerste wat ze zou doen in Santalune City was een Pokécenter opzoeken. Allebei haar Pokémon hadden aandacht nodig. Marshall een routine checkup en Keira… Wel, Keira was net compleet ingemaakt door Therin’s Fennekin, dus die mocht wel iets meer dan een checkup.
Ze hoefde gelukkig niet vaak met zo’n situatie naar het Pokécenter. Meestal waren het kleine deukjes in Marshall’s schild of een schaafwond of iets. Ze vocht dan ook niet veel serieus. Dit gevecht had haar doen beseffen dat ze het battelen serieuzer moest gaan nemen. Wilde ze een goede trainer worden en de gymleiders allemaal verslaan, dan zou ze hard moeten trainen. De band met haar Pokémon moest sterker worden en haar Pokémon zelf moesten ook sterker worden.

Cheers sprong enthousiast in Therin’s armen. Fennel sloeg haar armen over elkaar en glimlachte, misschien een beetje jaloers op de band die het meisje met haar Pokémon had. Zij had dolgraag zoiets met haar starter gehad, maar het leek erop dat dat nooit werkelijkheid zou worden. De Fennekin slaakte vrolijke kreetjes en Therin gaf haar complimentjes. Ze gaf Marshall bijna nooit complimentjes, laat staan dat ze hem na een gewonnen wedstrijd knuffelde. Misschien dat ze daar maar mee moest beginnen, dat hij dan wat meegaander zou worden.
Therin reageerde dat ze Cheers immers al vijf jaar had. ‘Hey, ik heb Marshall al zeven jaar en hij luister nog steeds de helft van de tijd niet naar me.’ grijnsde ze half. ‘Je mag echt trots op d’r zijn.’ Ja, dat mocht ze.
Ze kreeg een compliment terug over Keira en haar onverwachte tackle. ‘Dank je. Het was voor mij ook de eerste keer dat ze zoiets deed.’ Ze keek naar de Pokéball in haar hand, degene waar haar Elgyem nu in zat.
‘Anyway, het lijkt me een goed idee om nu een Pokécenter op te zoeken.’ sprak ze, en ze keek verwachtingsvol naar Therin. Zij was immers degene die hier de weg wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. - Pagina 2 Emptyza jul 26, 2014 6:08 pm

let me live that fantasy
Het meisje zei haar Pokémon, Marshall, al zeven jaar te hebben en dat hij nog steeds niet naar haar luisterde. Therin meende zich te herinneren dat Marshall de insect-Pokémon was, waardoor ze het idee kreeg dat deze trainster inderdaad maar twee Pokémon in haar bezit had. Natuurlijk kon Therin hier vrij weinig over zeggen, gezien het feit dat ze er zelf maar drie had, waarvan ze geen enkele had hoeven vangen, alle drie waren in haar schoot gevallen. Al was het met Hollow niet altijd koek en ei geweest, waardoor de twee nauwelijks gevechten hadden kunnen doormaken, was de band tussen haar en Cheers altijd al enorm goed geweest, even als de band tussen haar en Bella.
Toen het meisje zei dat ze trots mocht zijn op haar Pokémon, keek ze haar Fennekin even aan. “Hoorde je dat, Cheers?” vroeg ze met een kleine glimlach. Deze liet een vrolijk geluidje horen en Therin glimlachte naar haar, voor ze het meisje weer aankeek. “Dat ben ik ook, geen twijfel mogelijk,” sprak ze toen. Ja, Cheers was zeker haar grote trots. Zowel qua uiterlijk als innerlijk, was de Pokémon alles wat ze had gewild. Ze had niet gelukkiger kunnen zijn met haar starter.

Na het meisje gecomplimenteerd te hebben, reageerde deze dat het ook de eerste keer was dat de Elgyem dit deed. Therin besloot er verder niet op in te gaan, immers had ze er verder vrij weinig over te zeggen.
Het meisje zei dat het handig was om een Pokécenter op te gaan zoeken, waarop Therin glimlachend knikte. Haar twee andere Pokémon kwamen eraan en ze pakte twee Pokéballs, om haar Fennekin en Mareep terug te laten keren. “Hollow, ik vertrouw op je,” sprak ze. Ze liet altijd één pokémon los lopen, voor het geval er iets zou gebeuren, zoals het opduiken van een insect.
Oké, kom mee,” sprak ze met een kleine glimlach tegen Fennel, om op weg te gaan naar het Pokémon center.

325 words | tagged: fennel |   (:S) 
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Fennel Kingsley
Member
Fennel Kingsley
Punten : 543
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t111-fennel-kingsley https://pokemon-journey.actieforum.com/t114-fennel-s-pokedex

Bugging bugs. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. - Pagina 2 Emptyza jul 26, 2014 10:49 pm

words
292

tag
therin

mood
relieved

comment
short 'n late
Yep. Ze was jaloers. Ontzettend jaloers. Maar het was goed jaloers. Het zette haar ertoe om de band met haar Pokémon te verbeteren. Fennel wilde ervan uit kunnen gaan dat haar twee reisgenootjes te vertrouwen waren, en dat zij haar ook te vertrouwen vonden. Als dat niet gebeurde, zou ze de eerste gym nooit halen. Zeker niet als je ook nog rekening hield met het feit dat Kei een psychic-type was en dat die van nature zwak waren tegenover insect-types.
De Fennekin en Mareep keerden terug naar hun Pokéballs en Therin vertelde tegen Honor dat ze haar vertrouwde. Kennelijk wist de Pokémon de weg naar het Pokécenter. Zou wel door een goed reukzintuig ofzoiets komen. Fen ging er geen vragen over stellen, zolang ze maar bij het center kwam en haar Pokémon kon herstellen vond ze alles best.

Fennel stak haar handen in haar zakken en volgde Therin’s Pokémon. Ze hield haar ogen voornamelijk op Honor gericht, om zeker te weten dat ze hem niet uit het zicht verloor, maar keek af en toe rond. Ondanks dat ze niet echt van bossen hield, zou ze liegen als ze zei dat het niet mooi was. Het was groen en leefde, er klonk vogelengezang en af en toe zag ze een Pokémon die ze niet kennen wegschieten.
Ze besloot Therin maar niet te zeggen dat ze al meerdere insect-types had zien langskomen en besloot in plaats daarvan te genieten van de natuur. Fennel was een stadskind, zag dingen zoals dit niet zo vaak.

De trainer grijnsde toen Santalune City in zicht kwam. ‘Ik voel me best dom nu.’ gaf ze toe, terwijl ze de stad nadereden. ‘Ik heb volgens mij ontzettend in rondjes gelopen.’ Ja, dat had ze gedaan. En ze schaamde zich dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Bugging bugs. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. - Pagina 2 Emptyzo jul 27, 2014 11:25 am

let me live that fantasy
Al was het normaal zo dat haar Fennekin uit de Pokéball liep, was de rest ook weleens de gelukkige. Immers had ze met hen ook een goede band en wist ze dat deze enkel beter werd als ze tijd met hen doorbracht, in plaats van wanneer ze opgesloten zaten in een bal. Ze vroeg zich sowieso af hoe dat zou zijn, het opgesloten zijn in een bal. Toch leken haar Pokémon er niet al te erg tegen op te zien, al was het vrije leven natuurlijk veel beter. Toch kon ze dat niet, was het voor haar onmogelijk om altijd op de drie te letten, stel je voor als ze er eenmaal meer had dan drie. Nee, het was ook niet gepast om ze allemaal gebouwen in te nemen. Haar Fennekin kon ze nog optillen en in haar armen meenemen, maar om haar Furfrou nou op te tillen..? Nee, dat zou niet haar beste actie zijn.

‘Ik voel me best dom nu,’ klonk de stem van het andere meisje, welke de blondine hiermee uit haar gedachten haalde. Het meisje zei rondjes te hebben gelopen en Therin glimlachte toen ze erachter kwam dat dit was omdat het stadje al in zicht was. “Dan ehm…” begon ze, waarna ze tot stilstand kwam en haar hand uitstak naar het meisje, om hem te schudden als een soort gedag. “Dan wens ik je heel veel succes in je Gymgevecht,” glimlachte ze, waarna ze zich omdraaide. Ze wilde eens wat meer weten over die Gym, voor ze deze zou uitdagen.

255 words | tagged: fennel | :3 
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Bugging bugs. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugging bugs.   Bugging bugs. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bugging bugs.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bugging the bugs
» It's Bugging Me
» Bugging, bugging you
» Bugging you
» You Know What's Bugging Me?[Quest]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: