[route 5] are you kidding me
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [route 5] are you kidding me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

[route 5] are you kidding me Empty
BerichtOnderwerp: [route 5] are you kidding me   [route 5] are you kidding me Emptyma nov 24, 2014 9:53 am

&Emily Thorne

De straten van Lumiose City waren vol met energie, het was er zoals altijd druk en er was zoals gewoonlijk een oneindige stroom van mensen. De witharige keek vanaf de zijkant doen, misschien dat hij richting Champrier Town kon gaan, al was het alleen maar voor de rust. Over het algemeen wou de man er niet meer heen, omdat het er zo vreselijk stil was en dat maakte Ren alles behalve gemakkelijk. De poort van route vijf was niet ver van hem aan de linkerkant, zolang hij maar niet in de stroom mensen ging mengen, welke de andere kant op leek te gaan, zou het waarschijnlijk goed gaan. De man had pasgeleden op het hoofdkwartier gehoord dat er meerdere mega evoluties in Hoenn waren ontdenk en hij kon er werkelijk niet op wachten tot de stenen naar Kalos zouden komen, wie weet of hij nog een andere Pokémon had behalve Myra die kon gaan mega evolueren. Hij kon het pas met zekerheid zeggen als de lading zou aankomen maar dat zou jammer genoeg nog wel een tijdje duren, eerst moest Ren zelf nog een keystone krijgen en zijn Pokémon een stuk sterker worden. De witharige werkte zich overeind, liep precies zo langs de rand dat hij geen last van van de mensenstroom en de mensen langs de kant kon irriteren en kwam uiteindelijk aan in Route vijf aan. Het eerster wat hem opviel waar de man eerder geen aandacht aan had besteden was de rollerskate baan, welke iets van twintig meter van Ren verwijdert was. Hoe had hij dat ding niet eerder gezien? Arceus kon het weten maar verder intresseerde het ding de man niet bepaald, dus hij liep gewoon door. Het was wel elke keer een raar en tegelijkertijd een prettig gevoel, eerst het vele geluid van Lumiose horen en dan ineens een stuk stiller. De witharige viste de Pokéball van de Endurance Pokémon uit zijn zak en liet de ronde Pokémon eruit, het was vrijwel onmogelijk om de Shelgon in Lumiose eruit te laten zonder al te veel aandacht te gaan trekken. Verwonderd keek Tygo om zich heen en de man gaf de Pokémon even de tijd om zich te gaan orienteren, waneer dat was gebeurd brulde deze vrolijk en snelde naar voren. Waarom had de Shelgon nou weer zo veel veranderd bij zijn evolutie? Het enige wat de witharige kon gaan hopen was dat de Endurance Pokémon weer zou 'veranderen' in karakter waneer dat gekke beest naar een Salamence ging evolueren, dat was jammer genoeg niet iets wat zeker was. Tygo beukte met zijn hoofd tegen een boom waardoor en er een geschrokken bij-achtige Pokémon uitvloog, zo bijzonder leek het ding ook weer niet, dus ongeïnteresseerd liep Ren door. In tegenstelling van zijn trainer leek de Endurance Pokémon het gele ding juist intressant en keek er met open ogen naar, waarom, waar had de witharige dit aan verdient?
De man liep stug door, de Shelgon achterlatend, natuurlijk wist hij wel dat de Shelgon hem zou volgen waneer het ronde ding doorhad dat zijn trainer ergens anders naartoe was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[route 5] are you kidding me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You gotta be kidding me | Route 17 & open
» You've got to be kidding me
» Curfew? You've got to be kidding me!
» [T-Wheel] Are you *** kidding me!?!?
» You have cat to be kidding me | &Break

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: