The Big Interview™
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

The Big Interview™

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptyma sep 04, 2017 9:14 pm

Ik ben altijd een slet voor karakter gerelateerde spelletjes Welkom bij the big interview! De bedoeling is heel simpel: je krijgt een grote vragenlijst en je beantwoord die vanuit het perspectief van je eigen gekozen personage, alsof je hen een interview aflegt. Waarom? Zo kan je je eigen personage beter leren kennen! Het is dan ook de bedoeling dat je de vragen zo uitgebreid mogelijk beantwoord. Weet je even geen goed antwoord? Neem dan de tijd om daarover na te denken. Wie weet vertelt je personage het uit zichzelf!

De Vragenlijst:
  • Hoe heet je? Heb je een bijnaam?
  • Hoe zie je eruit?
  • Heb je littekens? Hoe kwam je aan die littekens?
  • Met wie ben je close? Wie zijn je vrienden? Wie zijn je familieleden?
  • Waar ben je geboren? Waar heb je gewoond?
  • Wat betekent 'thuis' voor je?
  • Welk(e) geheim(en) heb je?
  • Hoe zag je kinderslaapkamer eruit?
  • In welke kleren voel je je comfortabel?
  • Wat doe je in je vrije tijd?
  • Welk beroep oefen je uit?
  • Wat is volgens jou je grootste prestatie?
  • Wat betekent het voor jou om gelukkig te zijn?
  • Wat is op het moment je gemoedstoestand?
  • Wat is je favoriete beroep?
  • Wat is je meest gekoesterde bezit?
  • Wat of wie is de grootste liefde van je leven?
  • Wat is je favoriete reis? Pokémon Journey
  • Wat is je meest opvallende eigenschap?
  • Wanneer en waar was je het gelukkigst?
  • Waar heb je de grootste hekel aan?
  • Wat is je grootste angst?
  • Wat is je grootste uitgave geweest?
  • Welk levend persoon haat je het meest?
  • Waar heb je het meeste spijt van?
  • Welk talent zou je het liefst willen hebben?
  • Waar zou je graag willen wonen?
  • Wat zie jij als het dieptepunt, als het om neerslachtigheid gaat?
  • Welke kwaliteit van een man vind jij het beste?
  • Welke kwaliteit van een vrouw vind jij het beste?
  • Welk karaktertrek haat je aan jezelf?
  • Welk karaktertrek haat je aan anderen?
  • Wat waardeer je het meeste aan je vrienden?
  • Wie is je favoriete fictieve held?
  • Wie is/zijn je helden in je echte leven?
  • Welk levend persoon bewonder je het meest?
  • Wat is volgens jou de meest overschatte goede eigenschap?
  • In welke situatie(s) lieg je?
  • Welke woorden of zinnen gebruik je heel vaak?
  • Als je één ding aan jezelf kon veranderen, wat zou dat dan zijn?
  • Wat zijn je favoriete namen?
  • Hoe zou je willen sterven?
  • Als je dood was en terug zou komen als een persoon of voorwerp, wie of wat denk je dat het zou zijn?
  • Wat is je motto?

Het wordt tijd om eens wat dieper te graven. Hopelijk zorgt het voor veel inspiratie! Veel antwoord-plezier!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptydi sep 05, 2017 12:19 am

Cecille! Ik heb heel veel bijnamen. Mijn favoriet is Cécémel, maar die is al lang niet meer gebruikt.

• Hoe zie je eruit?
    Euh… Ik ben 1 meter 84 en fit. Ik heb kort, blond haar dat erg wild zit. Als in, het krult erg, maar het zijn net geen krullen, weet je wel? Mijn ogen zijn bruin. Ik heb sproeten in mijn gezicht, nek en op mijn schouders! Meestal draag ik sportkleren en een donkerrode bandana. Oh, en een bikerjack!

Yep! Best veel, eigenlijk. Euh, waar begin ik? Oh! Mijn knie! Links op m’n knie zit een groot litteken. Ik dacht dat ik kon freerunnen, maar inschatten is nooit mijn sterkste punt geweest, heh. Op m’n rechteronderarm heb ik een klein litteken die ik te danken heb aan een potje armpje drukken. Ik won! Ik stootte alleen een glas om… Haha. Mijn onderrug heeft ook een groot litteken. Ik kwam in een bargevecht terecht en werd het raam uitgegooid. Gelukkig was ik dronken en voelde ik de pijn niet! De preek die ik van m’n moeder kreeg, naderhand, was minder fijn. Even denken, wat nog meer? Oh ja! Sivar heeft me ooit in m’n schouder gebeten. We waren aan het stoeien en hij schrok. Ik neem het hem niet kwalijk hoor. Ik moet er eigenlijk wel mee lachen telkens als ik het litteken zie. Dat heb ik ook met die onder m’n linkervoet. Ik stapte per ongeluk in een schaar bij een jongen thuis. Eigenlijk wilde ik stilletjes weglopen voor de walk of shame, maar dat mocht niet meer, haha! … En ik heb er nog eentje waar ik liever niet over praat.

Mag ik iedereen zeggen? Nee? Pff, pretbederver. Ik hou echt heel erg veel van mijn ouders en zusje! Mam, pap en Yara zijn er altijd voor me geweest. Sivar ook! Hem beschouw ik ook als familie. In het begin zag ik hem eigenlijk als kleine broertje, maar hij gedraagt zich best vaak als een zoon en dan kan ik mijn moederinstinct niet echt helpen. Sara hoort ook in dit rijtje thuis, want zij is thuis. Dat beschrijft wel zo’n beetje hoe ik me over haar voel. Weet je trouwens zeker dat ik over mijn vrienden moet beginnen? Dan zitten we hier over drie dagen nog, haha!

Ik ben in Ecruteak in Johto geboren en getogen! Of… Wacht, ik ben niet gedoopt, dus mag ik dat wel zeggen? Anyway, ik heb daar tot mijn zeventiende gewoond. Daarna ben ik door Kalos gaan zwerven.

Haha, deze vraag heb ik al beantwoord! Toch? Oh, dat is niet helemaal wat je bedoelt? Oh. Euh. Thuis is… Thuis is de plek waar je altijd naar terug kan keren. Maakt niet uit wat er gebeurd. Als je daar aankomt, dan doet niets er even toe en kan je meteen ontspannen. Je voelt je veilig en het is vertrouwd. Je bent er graag. Thuis wordt van je gehouden. Dat is wat thuis voor mij is.

Ik? Geheimen? Hahaha, waarom vraag je dat? Mag een dame geen air van mysterie meer over zich heen hebben? Fine. Ik geef niet graag mijn negatieve emoties toe, telt dat? De meesten weten ook niet dat ik hoogtevrees heb en iemand heb zien sterven. I guess dat dat mijn geheimen zijn.

Als een zooitje, haha! Overal waar je keek hingen posters, de muren waren knalrood en ik had alles volgebouwd met speelgoed en kussens. Soms hielp mam of pap met het maken van een dekenfort. En met kerst had ik altijd een lichtslang op m’n kamer! Het was echt een hele mooie met van die kleine lampjes. Mijn bed stond ook vol met een hele hoop knuffels. Die heb ik nog heel lang gehouden.

Sportkleren, vooral. Ik wil altijd bezig zijn, dus dan heb ik het liefst beweegbare kleren aan. Als er een feestje is doe ik graag een jurk aan, maar Sara vindt dat een pak me ook goed staat. Zolang het me maar niet te strak zit allemaal vind ik het best.

Sar–waarom kijk je me zo aan? Mag ik geen grapjes maken? Hahaha! … Sporten? Heh, ik weet niet wat je als antwoord verwachtte. Ik train heel veel. Als ik dat niet doe dan trap ik lol met vrienden of zit ik in de problemen. Daar ben ik ook goed in.

Trainer, maar ik wil weer gaan kickboksen. Professioneel. Dat is echt een ding, ja. Maar ik ben wel een klein beetje aan het twijfelen… De haven bewaken met Arine vond ik best leuk en ik wil iets tegen Team Rocket doen. Misschien kan ik bewaker worden?

Dit gaat heel cheesy zijn, maar Sara voor mezelf winnen? Niet één keer, maar twee! Oh, daar mag ik niet trots op zijn? … Ja, oké, normaal zou je het maar één keer moeten hoeven doen, haha! Ik vind elke badge die ik win ook een hele grote prestatie. Ik kan niet wachten tot ik de laatste heb!

Als in, wanneer ik me het gelukkigst voel? Als ik op z’n minst één van m’n doelen heb bereikt. Ik wil iets kunnen hebben betekent… Echt iets achter hebben gelaten voor ik sterf. Maar ik ben eigenlijk al heel gelukkig als ik denk aan mijn toekomst met Sara.

Euh, wat? Vrolijk?? Is dat een gemoedstoestand?

Politieagent lijkt me echt heel gaaf! Misdaden oplossen en dan met coole one liners criminelen inrekenen. Hell yeah.

Ik… Wil hem eigenlijk niet zo zien, maar Sivar. Hij is geen ding en ik reken hem niet als mijn bezit, maar hij is het beste cadeau dat ik ooit heb gekregen. Anders is het of mijn supercoole zonnebril of bandana.

Moet je dat echt nog vragen? Sara natuurlijk!

• Wat is je favoriete reis?
    Euh, nou, deze? Yeah ik heb erge downs gehad, maar ook veel ups! Ze maken me tot wie ik ben en da’s wel cool.

Mijn Skarsgård charme, natuurlijk! Echt niemand kan die weerstaan. Zelfs Sara niet. Waarom rol je met je ogen?

Hm. Ik ben best vaak gelukkig? Ik weet niet zeker wanneer ik het gelukkigst was… Misschien die kerstavond dat Sara me terugnam en naar mijn verhaal luisterde? Maar dat komt ook omdat ik toen heel erg in de put zat, dus dan voelt dat als een hele grote opluchting.

Team Rocket! Het zijn een stel liegende, bedriegende, stelende moordenaars. Hm? Ja ik heb ook apart een hekel aan die dingen, ja.

Moet ik hier echt antwoord op geven? Echt? Oké… Euh, ik vind de gedachten aan mensen kwijtraken echt heel eng. Ik denk dat het door dat hele fiasco met Nathan komt. Iemand zien sterven doet echt iets met je… Hoogtes zijn heel eng, maar dat overtreft het niet om Sara weer kwijt te raken. Of Sivar of Yara. Of mijn ouders.

Dat is denk ik nog steeds mijn ticket naar Kalos, hahaha! Ik zit er wel aan te denken om aan Sara te vragen of ze wilt samenwonen, dus daar komt hopelijk binnenkort verandering in.

Telt het als ik ze niet ken? Oké, die Team Rocket idioot die Tiffany in het ziekenhuis heeft gekregen. Als ik hem in mijn handen krijg…

Heel veel dingen… maar als ik moet kiezen, dan kies ik voor de break-up met Sara. Ik had… Open tegen haar moeten zijn. Dat verdiende ze gewoon. In plaats daarvan laat ik haar denken dat ik vreemdga. Als ik niet zo dom was geweest, dan was dat allemaal niet gebeurd.

Kunnen liegen! Ik hou eigenlijk helemaal niet van liegen, maar soms is het wel handig om een leugentje om bestwil te kunnen gebruiken……. Alleen kan ik dat dus niet en dat is zo frustrerend!

Bij Sara. Dat is de enige criteria die ik heb.

Alweer zo’n vraag? Ik heb dat dieptepunt zelf bereikt… Ik greep naar de alcohol en dat was niet slim. Mag ik dit overslaan? Ik voel me niet zo gemakkelijk bij deze vraag.

Hun machtige st–Niet wat je wil horen, oké. Ergens wil ik ‘leiderschap’ zeggen, maar ik hou er helemaal niet van om rond gecommandeerd te worden. Ik kan m’n eigen keuzes maken!! Geëmancipeerde vrouw hier! Even denken, hoor. Mannen hakken denk ik sneller een knoop door dan de meeste vrouwen die ik ken? Da’s wel chill. Dat wil ik. Ik wil niet lang nadenken over een beslissing.

De damestu–Nog steeds niet wat je wilt horen. Oké. Als ik van stereotypes uit moet gaan, dan is het hun begrip. Maar als ik naar Sara kijk, dan – Ja, dan kan ik wel uren blijven doorgaan eigenlijk, heh.

Ik weet dat ik net zei dat ik niet te lang wil nadenken over iets, maar… Een beetje meer mag wel. Ik ren altijd als een Torchic zonder kop op het gevaar af en dan worden mensen boos, want dat is onverantwoordelijk en gevaarlijk. Ik snap het wel hoor! Ik wil nog niet dood. Dus ja. Niet nadenken.

Ik haat het als mensen zeggen wat ik moet doen! Ik weet dat ze het goed bedoelen, maar het is mijn leven. Bemoei je met je eigen please.

Ze zijn altijd in voor wat lol! Dat betekent dat ze er ook altijd voor me zullen zijn. Da’s cool. Mijn vrienden zijn cool.

Korra van Legend of Korra! Badass, knap, gespierd en bi! Wat wilt een meid nog meer?

Mijn ouders. Yeah, I know, cliché, maar ze zijn echt helden! Mam redt heel vaak levens als verpleegster en pap is gewoon… Mijn grote voorbeeld. Hij heeft zoveel meegemaakt en toch is hij zoals hij is. Ik zou ze voor geen goud willen inruilen.

Pap! Fredrik! Ik heb niet voor niets een pokémon naar hem vernoemd. Mam is een close second.

Euh… Hm… Geduld? Nee! Regels volgen! Ik snap dat veel regels bestaan om chaos te voorkomen, maar kom op. Alle regels opvolgen? Er zijn er ook een paar gemaakt om gebroken te worden, hoor!

Mocht ik willen. Ik probeer het altijd om mijn negatieve emoties te vermijden. Daar praat ik echt liever niet over.

Dude? Scheldwoorden? Ik heb niet echt een catchphrase, maar ik wrijf wel altijd over de achterkant van m’n nek als ik nerveus ben.

Kan dat niet dan? Of moet het iets zijn dat niet mogelijk is? Ik bedoel, je vroeg me eerder wat ik aan mezelf haat, dus… Dat?

Sivar! Ik heb zijn naam ooit opgezocht om te zien wat het betekent. Zegevierende verdediger. Hoe cool is dat?!

Geen idee hoe precies, maar op een heldhaftige manier. Ik wil dat mijn dood iets betekent. Zoals een zelfopoffering ofzo.

• Als je dood was en terug zou komen als een persoon of voorwerp, wie of wat denk je dat het zou zijn?
    Oeh, goeie vraag. Ik wil terugkomen als zo’n supergespierde, brede schouder gebouwde sportinstructeur. Nee, geen instructrice, maar instructeur. Ik wil weten hoe het is om iets tussen je–

• Wat is je motto?
    “Att våga är att tappa fotfästet en stund, att inte våga är att förlora sig själv.” Iets durven betekent dat je je evenwicht even verliest. Iets niet durven betekent dat je jezelf verliest. Het komt het dichtste in de buurt van wat ik als motto zie, want ik durf heel veel!

boii dit is inderdaad een grote lijst dang
Hero Reinhart
Member
Hero Reinhart
Punten : 158
Icon : Abra
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6316-hero-reinhart https://pokemon-journey.actieforum.com/t6317-hero-s-dex

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptywo sep 06, 2017 1:57 pm

Mijn naam is Hero Reinhart, ja echt waar. Ik ben niet altijd eerlijk over mijn naam, maar zo heet ik toch echt. Mijn broers noemde me vaak 'kleintje'. Telt dat? Wees niet ongerust. Ik heb een hele goede band met mijn broers hoor. Mijn adoptievader noemde me ook vaak 'nutteloos'. Maar dat zal vast niet meetellen. De meesters en jufvrouwen noemde me meestal 'onruststoker'.

• Hoe zie je eruit?
    Je kunt me vaak zien in een pak met kreuken. Ik probeer me netjes voor te doen, maar mijn levensstijl laat me niet toe om helemaal presenteerbaar eruit te zien. Mijn haren kam ik naar achteren, maar de haren achter op mijn hoofd werken niet mee en steken vaak alle kanten uit. Hoe verder? Blauwe ogen? 1,77m? Twee handen?

Gek genoeg heb ik nergens fysieke littekens aan opgelopen.

Mix is mijn beste maatje. En dat zal hij ook altijd blijven. Wat betreft mijn vrienden.. ik vind het moeilijk iemand een vriend te noemen.. als ik eigenlijk niet zo vaak moeite doe om contact te houden. Maar neem maar van mij aan.. dat als ik je weer zie na een lange tijd, dat helemaal enthousiast ben. Met mijn familie heb ik bijna geen contact. Zou je willen weten dat al mijn broers ook geadopteerd zijn? Nee? Okay, dan gaan we naar de volgende vraag. Oh sorry, natuurlijk daar heb je gelijk in. Ik heb elf broers in totaal.

Dit is informatie die ik liever niet deel. Ik wil het allemaal het liefst vergeten. Mijn excuses.

Ik zou het niet weten. Ik heb me nooit ergens thuis gevoeld. Dus ik zou niet eens weten hoe het moet voelen om thuis te zijn. Maar als ik er ooit achter kom laat ik het je weten.

Oh waar moet ik beginnen..? Ik heb er nogal veel. Maar laat ik het bij de belangrijkste houden. Ik heb in een oorlog mee gevochten. Ik heb verschrikkelijke dingen gezien. Maar mijn geheim ligt in de verschrikkelijke dingen die ik heb moeten doen. Ik wil liever niet in detail treden.. maar het leerde me 'dat nooit meer'. En ik zwoor om dat soort verschrikkelijke dingen nooit meer te doen.. geen enkele reden kan zoiets rechtvaardigen. Ik zet mezelf ook in om dat soort verschrikkelijke daden tegen te gaan.

Het was eigenlijk de schuur in de tuin. Ik deelde de kamer met mijn jongste broertje. En mijn oudste broer. Ik ben zelf de op één na jongste. Onze bedden stonden naast elkaar. Verder stonden er niet veel dingen in. Er lag stro op de vloer en we hadden wat decoraties aan het plafond en de muur hangen die we zelf hadden gemaakt uit rotzooi dat we op straat hadden gevonden.

Een pak. Dan voel ik me belangrijk. En.. een fez.

Mijn vrije tijd? Ik.. uhm.. houd me bezig met een waslijst aan ethische dilemma's. Laat ik het daar maar op houden. Die vind ik het meest spannend. Ik kan niet zo makkelijk stilzitten namelijk.

Ik doe niet aan beroepen. Ik doe wat belangrijk is, op het moment dat het belangrijk is. Geld houdt me tegen in mijn persoonlijke vrijheid. Hoe meer ik heb, hoe meer ik me gevangen voel. Dat zijn dus eigenlijk twee redenen waarom ik niet werk. Even tussendoor, wat een enorm leuk interview. Je zou dit vaker moeten doen. Zul je een hoop mensen blij mee maken.

Ik heb een keer een half stokbrood in één keer in mijn mond gekregen. Dat was wel cool, maar ik denk dat echt de grootste prestatie was toen ik het voor elkaar kreeg om een kwartier stil te zitten en niks te doen.

Een blik van hoop.

Opgefokt. Maar dat komt niet door jou hoor. Er zijn zoveel dingen aan de hand in mijn leven en de wereld. En ik moet het allemaal onthouden, of er iets mee doen.

Ik heb altijd veel respect gehad voor de persoon die de 'balonverkoper' heeft uitgevonden. Maar Doctoren vind ik ook geweldig. Je leven inzetten voor glimlachen, en levens redden, beter kan toch haast niet?

Mijn busje. De G.E.M.G.I.M.

Mijn busje. De G.E.M.G.I.M.

Een roadtrip.

Ik ben holistisch. Ik doe dingen, omdat ik denk ergens naartoe gewezen te worden. Ik denk dat dat wel opvalt, aangezien anderen niet altijd snappen waarom ik doe wat ik doe. Dat is waarschijnlijk het eerste dat ze aan me zien.

Als ik aan het einde van de dag in de G.E.M.G.I.M. rijdt en ik het gevoel heb dat ik mijn dag goed heb besteedt.

Wreedheid en lafheid.

Om helemaal machteloos te zijn.

Alle briefjes geld zijn even groot, toch?

Het noemen van die naam zou ons allemaal in gevaar kunnen brengen.

Mijn oorlogsmisdaden.

Ik ben stiekem wel jaloers op mensen die goed kunnen schrijven. Het lijkt me heerlijk om dat te kunnen.

Een plaats met veel cultuur en groot belang voor samenleven.

Wat ik zelf ooit heb meegemaakt? Ik heb mijn eigen leven op het spel gezet, toen mijn jongste broertje overleed. Hij was al dood, maar ik wilde hem meenemen naar onze basis. De directe weg daarnaartoe was over een mijnenveld.

Een man kun je beoordelen aan de hoeveelheid glimlachen die hij bezorgd bij mensen en Pokémon.

Als ze drie pirouetjes achter elkaar kan! Dat lijkt me gaaf om te zien!

Mijn hyperfocus. Het laat me goed focussen, maar soms ben ik niet alert op belangrijke dingen om me heen. En dat kan ik me niet altijd veroorloven.

Wreedheid en lafheid.

Dat ze niet weg zijn, als ik mijn rug draai.

Doctor Manhattan.

De mensheid. De inventiviteit. Het doorzettingsvermogen. Iets om naar op te kijken.

Mix. Ik denk dat als iedereen een beetje meer zoals hij zou zijn, de wereld een mooiere plek zou zijn.

Leiderschap.

Ik lieg, totdat ik weet dat het niet meer hoeft.

Geronimo!

Ik zou niks veranderen. Ik ben veel te bang dat ik dan niet meer echt ben wie ik ben.

Ik vind met en Matt en David wel mooie namen.

Oh daar wil ik eigenlijk niet over nadenken.

Als mezelf.

• Wat is je motto?
    Wees aardig.
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptywo sep 06, 2017 7:38 pm

Mijn naam is Lima Matton. Meer is er eigenlijk niet aan. Ik heb geen doopnamen en ook geen dubbele achternamen. Bijnamen heb ik nooit echt gekregen dus die heb ik ook niet.

• Hoe zie je eruit?
    Ik denk dat ik er vrij normaal uit zie? Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik besteed niet zo heel veel tijd aan mijn uiterlijk en voel me daarom soms wel eens wat ongemakkelijk als anderen dat wel bij mij doen. Maar ik heb blauwe ogen en donkerblauw haar. Dat komt ongeveer tot aan de onderkant van mijn schouderbladen en is stijl. Ik ben niet geweldig groot maar echt klein ben ik ook niet.

Ik heb verschillende, kleine littekens, niets spectaculairs eigenlijk. De meeste zie je dan ook niet tenzij je er echt goed naar gaat zoeken. Ehm, ik heb één litteken dat wat groter is. Die loopt over de buitenkant van mijn rechter bovenarm. Eigenlijk praat ik daar liever niet over maar daar ben ik aan gekomen toen Team Rocket achter me aan zat.

Soul en ehm mijn pokémon? Ik ben niet zo heel open naar anderen en noem mensen niet snel vrienden. Eigenlijk is het enige persoon waarvan ik durf te zeggen dat ik er close mee ben Soul. Familie heb ik niet meer. Mijn grootouders zijn allemaal overleden voor ik was geboren of toen ik nog heel jong was. Mijn ouders zijn ook overleden en verdere familie heb ik niet.

Ik ben in Snowbelle City geboren, daar heb ik ook het grootste deel van mijn leven gewoond. Sinds ik me aan had gemeld bij de Ranger Academy heb ik in hun faciliteiten 'gewoond'.

Thuis is een plek waar je, je echt veilig voelt en waar je jezelf kan zijn. Een thuis heb ik niet, nooit echt gehad ook.

Mijn verleden houd ik liever voor iedereen geheim, enkel Soul en een andere Ranger weten het. Verder houd ik geen geheimen.

Heel wit en heel strak. Altijd netjes en opgeruimd, ik kreeg problemen als dat niet zo was. Mijn kamer was helemaal achterin het huis.

In simpele kleding. Ik hou er niet van om heel erg op te vallen en daarom vind ik opvallende kleding ook niet fijn. Het liefste draag ik ook relatief losse kleding aangezien ik niet het meest comfortabel met met mensen die naar me kijken vanwege mijn lichaam.

Vrije tijd? Ik heb eigenlijk best wel weinig vrije tijd. Dat komt vooral door mijn Ranger werk eigenlijk aangezien ik daar best actief in ben. De laatste tijd besteed ik veel van mijn vrije tijd met Soul en anders loop ik maar wat rond of train met mijn pokémon.

Ik ben een Ranger. Op het moment Graduate Ranger en hopelijk snel Red Ranger.

Ik heb niets bijzonders gepresteerd in mijn leven.

Gelukkig zijn eh? Ik zou het niet weten. Om bij de mensen zijn waar je om geeft misschien?

Verward door al deze vragen, denk ik?

Mijn huidige beroep?

Mijn pokémon, al zou ik ze niet per definitie een bezit noemen.

Die is makkelijk, Soul en Cozen. *slight blush*

Mijn huidige?

Dat ik koppig ben denk ik?

*heavy blushing* In Soul's armen.

Team Rocket en opdringerige mensen.

Meer verliezen dan ik al heb.

Ik ben vrij zuinig dus heb echt geen idee, niets duurs in ieder geval.

De Team Rocket leden die mijn ouders hebben vermoord.

Mijn verleden.

Wat zijn de opties? Hoe realistisch moet het blijven? Als een van de beste Rangers zijn een optie is, die dan?

Ergens een beetje buitenaf.

Willen verdwijnen.

Weten waar de grenzen liggen.

Het zelfde als voor de man, denk ik?

Dat ik snel stress.

Opdringerigheid, zeker weten.

Welke vrienden? *legit niet beschaamd voor haar antwoord*

*Schouderophaal*

Cozen en Soul.

Soul?

Medelijden.

Wanneer het nodig is om anderen of mezelf te beschermen.

Dat zou ik echt niet weten.

Mijn verleden.

Namen met een betekenis er achter en namen die echt bij het persoon of de pokémon passen.

Heldhaftig. Is dat vreemd om te zeggen? Ik wil of rustig en pijnloos sterven als ik heel oud ben of nog vrij jong en daarmee levens van anderen redden.

Wat is dat nou weer voor vraag? Misschien als een Sneasel?

• Wat is je motto?
    Vecht voor waar je in geloofd ofzo?
Imogen Hargreaves
Member
Imogen Hargreaves
Punten : 484
Type : Coördinator
Regions : Hoenn
Icon : Espeon
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5093-imogen-hargreaves https://pokemon-journey.actieforum.com/t5094-imogens-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6572-imogens-work-log

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptywo sep 06, 2017 7:56 pm

Ik heet Imogen Hargreaves. Mensen korten het weleens af naar Im of Immie of zoiets, maar verder heb ik niet echt bijnamen. Voor zover ik weet.

• Hoe zie je eruit?
Ik ben precies 1 meter 80 en heb een beetje zo’n ballerina-achtige bouw. Wat op zich logisch is, want ik heb zelf ook op ballet gezeten. Ik heb paars haar tot kinlengte en mijn ogen zijn ook paars. En mijn kledingstijl? Ik houd erg van rokken en jurkjes en ik draag eigenlijk bijna nooit broeken. Ik houd van kleding die vrolijk rondfladdert, maar ook elegant is. Ik probeer me wel een beetje netjes te kleden, dus ik draag geen overdreven korte rokjes of dingen met extreem diepe décolletés. Ik kies meestal voor wit en pastelkleuren, al is af en toe een wat feller gekleurd accent ook niet verkeerd. Verder draag ik vaak sieraden. Dit medaillon draag ik meestal, en vaak ook een armbandje en oorbellen, maar ik houd het wel simpel. Ik doe wel mijn best om het goed op elkaar af te stemmen, ja, ik vertoon me echt niet in zomaar een bij elkaar geraapte outfit over straat, haha.

Geen opvallende, gelukkig. Ik heb wel een klein litteken op mijn linkerknie, kijk. Die is van een valpartij op een grindhelling op vakantie toen ik, ja, wat zal het geweest zijn… toen ik een jaar of tien was? En deze op mijn pink is van een ongelukje bij het aardappels schillen.

Met mijn pokémon, natuurlijk! We zijn wel een goed team, vind ik. Ik bedoel, ieder team heeft wel wat ruzietjes enzo, toch? Oh, vrienden heb ik best een hoop, zowel van vroeger als mensen die ik op reis heb ontmoet. Maar het is lastig om contact te houden als je de hele tijd rondreist, snap je? Oh, mijn familie, die zijn geweldig! Mijn moeder heet Ayla en ze heeft echt een extreem goede neus. En mijn vader, Theo, heeft een fokkerij voor allerlei bloempokémon. Ze hebben samen ook een eigen parfumerie met parfums die ze zelf hebben ontwikkeld: Orchard, heet het. Echt, ik zou erlangs gaan, ze zitten in Oldale Town. Vooral de Petal Dance reeks is erg aan te raden. Maar we hadden het over familie. Ik heb twee zussen: Phoebe, die is ouder dan ik. Ze is superartistiek, maar echt overal bang voor. Zij is ook coördinator, net als ik. Mijn jongere zusje heet Agnes, zij is wat minder van het coördineren. Eigenlijk weet ze sowieso nog niet echt wat ze wil doen later. Ze wil misschien ranger worden, of schrijfster, of ornitholoog. Ze houdt in ieder geval heel erg van vogelpokémon. Ze heeft ook alleen vogelpokémon in haar team. Ik kan het erg goed met haar vinden. We hebben weleens ruzie, maar we zijn tegelijk echt heel erg close. Zo gaat dat met zussen, hè?

Geboren en getogen in Oldale Town!

Ja, toch wel ons eigen huis daar, en de fokkerij, en de parfumerie. Het is, denk ik… vooral de geur? Het ruikt altijd heel lekker bij ons thuis. Ook altijd als er iemand voorbijloopt die Orchard parfum draagt, is het even een vleugje thuis, snap je?

Haha, geheimen zijn er om geheim te houden, toch? Maar nee, ik heb ook echt niet zo veel geheimen. Ik ben best wel een open persoon. Nou ja, ik weet niet of je het een geheim kunt noemen, maar… ik laat mensen niet gauw foto’s van mij zien uit het begin van mijn middelbareschooltijd. Ik had best wel last van puistjes toen, het ziet er écht niet uit. En ik kleedde me toen ook nog niet zo goed als nu.

Ik heb eigenlijk twee slaapkamers gehad. De eerste deelde ik eerst een tijdje met Phoebe en daarna met Agnes, maar uiteindelijk werd dat Agnes’ kamer en had ik die ertegenover. In die eerste kamer had mijn moeder allemaal bloemen op de muren geschilderd, en het plafond was mooi blauw, met een zon in het midden, daar zat dan ook de lamp. Mijn eigen kamer later was wat simpeler, die heb ik ook later zelf opnieuw gedecoreerd. De muren waren voor de onderste helft wit en de bovenste helft lichtblauw, met daartussen een decoratief bloemenrandje, heel kleurrijk. Verder was het best netjes. De kamer die ik met Agnes deelde wat enorm rommelig, maar dat kwam vooral door haar. Mijn eigen kamer hield ik wel opgeruimd. Ik had ook een paar planten op mijn kamer. Oh, en ik zou het bijna vergeten: de kussens! Oh, de kussens! We hebben overal van die kussentjes liggen met van die geborduurde teksten erop. ‘Home’ en ‘love’ enzo, of soms complete spreekwoorden.

Oh, deze vraag heb ik eigenlijk al deels beantwoord. Ik voel me het meest comfortabel in alles wat me er mooi uit laat zien. Als ik niet tevreden ben met mijn outfit, voel ik me ook niet goed. Ik wil gewoon rond kunnen lopen en weten dat het er goed uitziet, dan ben ik op mijn gemak.

Als ik niet bezig ben met contests voorbereiden en trainen, ga ik graag uit. Ik houd van dansen. Of ik ga een beetje sight-seeën op de plek waar ik dan toevallig ben. Ik schrijf ook wel eens wat, gedichten, korte verhalen enzo. Ik kan niet echt tekenen of iets, maar ik vind het wel heel leuk om creatief bezig te zijn. Daarom ben ik natuurlijk ook coördinator geworden.

Ik ben coördinator. Telt dat als beroep? Oh, en ik ben ook heel eventjes presentatrice van het weerbericht geweest!

Nou, ik ben op dit moment toch wel het meest trots op de contest die ik heb gewonnen. De Valentine’s Contest in Lumiose City. Maar ook gewoon in het algemeen dat ik nu deze reis aan het maken ben… ja, daar ben ik wel trots op.

Gelukkig ben ik met degenen van wie ik houd. Als ik mijn familie weer zie, of als ik een mooi moment heb met mijn pokémon…

Oh, ik ben reuzeblij! Ik vind het echt heel leuk om vragen over mezelf te beantwoorden.

Oh, da’s een lastige. Ik heb veel respect voor alle beroepen die iets creëren. Kunstenaars, musici, modeontwerpers, mensen zoals mijn ouders, die parfums ontwikkelen. Het is zo mooi als iemand iets maakt wat echt een emotie over kan brengen.

Dat is ook al zo moeilijk! Pokémon tellen niet als bezit, toch? Ik bedoel, je zegt altijd wel dat je pokémon ‘hebt’, maar ik bedoel, het zijn geen voorwerpen ofzo. Dus als ik een voorwerp moet noemen… Oef, moet ik echt één ding kiezen? Ik hecht wel veel waarde aan dit medaillon. Ik draag het altijd bij me.

Hihi, die moet ik nog ontmoeten! Ik heb wel liefdes gehad, maar aangezien ik nu single ben hoop ik op zich dat er nog wel grotere en blijvendere komen dan dat.

Die waar ik nu mee bezig ben, natuurlijk! Al zijn de vakanties met mijn familie ook altijd erg leuk, ik heb daar mooie herinneringen aan.

Dat is moeilijk van jezelf te zeggen. Ik denk… dat ik heel levendig ben? Ik reageer altijd wel heftig op dingen. Ik kan echt heel boos worden, maar ik kan ook heel enthousiast zijn, ik denk dat dat wel het opvallendst is.

Aaah, het is onmogelijk om één moment te kiezen! Ik ben al heel vaak heel erg gelukkig geweest, meestal doordat ik bij mensen was van wie ik hield. Toen ik kennismaakte met Helios was ik heel blij, en eigenlijk heel vaak toen ik bij mijn eerste vriendinnetje was, of als we met het hele gezin iets leuks deden. En soms ook gewoon zomaar. Heb je dat ook wel eens, dat je op een zonnige dag buiten rondloopt, je bent in de natuur, het is lekker warm, het licht schijnt mooi, er zingt ergens een Jigglypuff in de verte en je wordt een beetje slaperig… en dan gewoon dat overweldigende geluksgevoel van zo’n moment? Dat het leven en de wereld en eigenlijk alles gewoon helemaal goed voelt?

Verliezen. Echt, ik heb een hekel aan verliezen. Zeker als ik ergens heel hard voor heb gewerkt. Ik bedoel, ergens sta je gewoon voor gek dan. Ik heb een hekel aan voor gek staan. Dat soort dingen blijven je achtervolgen, weet je, ook al was het misschien rationeel gezien niet eens zo heel erg, het zijn van die dingen die gewoon blijven knagen, snap je?

Alleen op de wereld zijn. Niet per se letterlijk, want die kans is niet zo groot, maar ook gewoon... dat ik op een gegeven moment om me heen zou kijken en zou beseffen dat er eigenlijk niemand meer is met wie ik echt een goede band heb. Ik bedoel, ik ben ook heel bang voor het donker, maar alleen zijn is wel mijn grootste angst. Ik bedoel, een mens bestaat in zekere zin door zijn band met anderen, en als die anderen er niet zijn… besta je dus eigenlijk niet echt meer. En het lijkt me ook gewoon heel eenzaam.

Oh, dat zal iets uit mijn kledingkast geweest zijn, ik heb een paar peperdure zijden blouses. Of misschien die jurk… Ik weet niet precies wat het duurste ooit was.

Oké, ik wil wel even zeggen dat ik probeer niet echt iemand te haten. Ik bedoel, mensen zijn nu eenmaal imperfect enzo, en hebben weer hun eigen standpunten. Ik word wel boos op mensen enzo, maar haat is zo… blijvend. Maar ik moet wel zeggen dat er iemand is bij wie het wel een beetje in de buurt van haat komt. Of in ieder geval is die boosheid nooit echt weggegaan. Ik noem geen namen, maar er is een meisje en… nou ja, laten we zeggen dat ik haar niet zo meer mag. Ze is ongelofelijk jaloers, ze zeurt o-ve-ral over, en ze heeft ook gewoon hele gemene dingen tegen me gezegd. Nee, ik ga het niet allemaal herhalen. Maar neem maar van mij aan dat het echt, écht… niet aardig was. Dat was trouwens ook mijn laatste vriendinnetje… maar dat is dus niet helemaal goed afgelopen… Maar goed, zullen we voor mijn humeur compleet verpest is maar gewoon naar de volgende vraag gaan?

Pff, komen nu alle deprimerende vragen ofzo? Weet ik veel, dat zal ook wel daar iets mee te maken gehad hebben, maar ik heb nu geen zin om het daarover te hebben. Kun je niet wat vrolijks vragen? Iets over welk talent ik graag zou willen hebben ofzo? Ik bedoel, als je niet wil dat ik hier straks zit te huilen ofzo.

Het talent om mensen aan het lachen te maken, aan het huilen… Om mensen te ontroeren. Dat is het, ik wil mensen kunnen ontroeren. Ontroering is de mooiste emotie die er is. Dat wil ik kunnen veroorzaken.

Oef, da’s een moeilijke! Ik heb best wel veel gave plekken gezien. Maar ik denk dat ik eigenlijk het liefste gewoon in Hoenn zou willen blijven wonen, misschien zelfs in Oldale Town, maar dat ik dan wel heel veel reizen maak. Want alleen in mijn woonplaats blijven zitten is echt niets voor mij.

Ik… begrijp de vraag niet helemaal. Bedoel je hypothetisch? Of specifiek in mijn leven? Als het dat laatste is zou ik zeggen, denk aan een paar vragen terug en je krijgt een beetje een idee.

Uh… veel van de mannen die ik ken maken zich niet zo druk om dingen, dat vind ik wel een goede eigenschap.

Ik heb het idee dat veel vrouwen hun emoties wat meer durven te delen dan mannen, wat ik erg goed vind. Maar misschien is dat een vooroordeel? Dat van de vorige vraag ook, trouwens, maar goed.

Oké, misschien klinkt het heel arrogant, maar geen enkele? Ik ben best wel tevreden met mezelf. Ik bedoel, ik ben ook niet perfect, ik reageer soms iets te overdreven op dingen, ik zou soms wel wat meer na kunnen denken voor ik iets doe, maar dat maakt mij ook weer mij, snap je?

Ik haat het als mensen actief proberen anderen ongelukkig te maken. Ik bedoel, ik snap het als iemand iets ondoordachts zegt, dat doe ik ook zo vaak, maar als iemand écht gaat nadenken van ‘wat kan ik zeggen of doen om die persoon echt te kwetsen?’, dat is echt gewoon te erg. Gelukkig doen niet zo veel mensen dat. Ik geloof dat de meeste mensen op zich niet slecht zijn en anderen vooral per ongeluk kwetsen. Wat ook niet geweldig is, maar zo gaat dat nu eenmaal.

Dat ik me bij hen op mijn gemak kan voelen. Ik ken ze, zij kennen mij, het is gewoon heel ontspannen. Je vertrouwt elkaar.

Hm, ik vind het lastig om een favoriet te kiezen, maar ik vind Selva uit de webcomic Namesake erg leuk. Ik bedoel, ze is cool, ze is paars, ze kan mensen in schoenen en handtasjes veranderen en ze heeft een erg schattig liefdesverhaal.

Mijn ouders! Echt, ze zijn mijn voorbeeld in zo veel dingen. Ze zijn gewoon… heel goed? En ze houden enorm van elkaar, ik hoop later ook de helft van zo’n goed stel te vormen.

Oh, het is lastig om één persoon te kiezen. Het lijkt een beetje op de vorige vraag, dus ook wel weer mijn ouders, maar ik heb ook wel heel veel bewondering voor de grote coördinatoren. Vroeger keek ik weleens naar dvd’s met opnames van hun contests, en dan had ik echt zoiets van wauw. Het is echt bijzonder wat sommige van die mensen en pokémon deden.

Bescheidenheid. Ik bedoel, je hoeft niet meteen arrogant te zijn, maar ik vind het zo irritant als mensen zichzelf de hele tijd onderschatten om niet arrogant over te komen. Ik bedoel, daar wordt toch niemand blij van? Laat mensen gewoon trots zijn op zichzelf!

Om aardig te zijn, denk ik? Of als ik iets heel beschamends heb gedaan, dan ga ik dat niet echt vrolijk rondvertellen.

Haha, ik geloof dat ik in dit interview best wel vaak ‘snap je’ en ‘weet je’ enzo heb gezegd, oh, en ‘ik bedoel’. Dat is er wel echt eentje, die kende ik al van mezelf. En misschien heb ik nog wel meer van dat soort tussenwoordjes, ik merk ze ook niet allemaal op.

Ik zou wel graag beter kunnen zingen.

Mijn favoriete namen? Uh… Ik vind Helios, Solarium en Meri erg mooi. En Imimi, maar die heb ik niet bedacht. Ik vind mijn eigen naam ook wel mooi, trouwens. Maar… ik weet niet precies?

In de armen van mijn geliefde, met tijd voor een hartverscheurend, diep ontroerend afscheid. Of zou dat in het echt toch wat minder mooi en romantisch zijn dan in de verhalen? Ergens is er ook wel wat voor te zeggen om erg plotseling te sterven. Het lijkt me eigenlijk vreselijk om het aan te zien komen. Maar dat is dan misschien weer erger voor de nabestaanden… dus ik weet het eigenlijk niet.

Een spiegel is het eerste wat in me opkomt, maar ik weet eigenlijk niet waarom.

• Wat is je motto?
“Het is nu. Het is altijd maar nu.” Ik heb hem niet zelf bedacht, hoor, het komt uit een boek, en ik weet ook niet of de boodschap daar helemaal overeenkwam met wat ik ervan maak, maar ik hoor er in ieder geval in dat je je niet druk moet maken om het verleden of om de toekomst, maar gewoon in het nu moet leven, want dat is waar je bent en daar moet je met volle teugen van genieten. Het is zoiets als mindfulness, misschien? Ik weet eigenlijk niet precies wat mindfulness is, maar ik denk ook zoiets?
Echo Wolf
Member
Echo Wolf
Punten : 475
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Icon : Absol
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4218-echo-wolf https://pokemon-journey.actieforum.com/t4219-echo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6575-echo-s-work-log

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptywo sep 06, 2017 8:32 pm

De naam is Echo Wolf, officiële naam is Keane Æðelstan. Bijnamen heb ik een hekel aan en daarnaast heb ik geen idee of ik bijnamen had in m'n verleden.

• Hoe zie je eruit?
    Mijn bleke huid en witte haar vallen waarschijnlijk toch wel het snelste op. Verder heb ik één grijs rechter oog en een zwart linkeroog, met een rode pupil. Ik ben van een standaard lengte; ongeveer 1,80m en mijn gewicht is iets wat aan de lichte kant. Ik heb een slanke bouw. Meer hoef je niet echt te weten.

Hahaha, heb je eventjes? Het opvallende litteken moet wel diegene over mijn oog zijn. Ik heb van m'n linker wenkbrauw tot aan de onderkant van m'n kaak een brandwond zitten door een gevecht met een ranger. Een Ember aanval van haar Charizard heeft mijn gezicht verbrand en m'n oog gemold. Ik ben dan ook blind aan dat linkeroog. Verder heb ik enkele littekens over mijn hele lichaam verspreid, een paar stab wounds op m'n rug en buik, wat kleinere brandwondjes over m'n armen heen en één groot litteken over m'n borst overgehouden aan een auto ongeluk.

Ga je nu medeleven tonen als ik zeg dat ik geen vrienden heb? Enige overlevende familie, mn vader, wilt me dood hebben en echt vrienden heb ik toch niet. Flynn komt misschien nog het dichtste in buurt, maar hell no dat ik echt close met hem ben.

Geboren en getogen in een landhuis in Black City, Unova. Daar heb ik een goede 11 jaar gewoond? Na het auto ongeluk en het onterft worden door m'n pa ben ik naar Kalos gekomen waar ik lange tijd in kroten heb gewoond. Momenteel heb ik m'n eigen plekje in het TR Hoofdkwartier.

Een plek waar men me met rust laat.

Geheimen, wat een verschrikking. Maar als je 't zo graag wilt weten. Het feit dat ik schuldig was aan de dood van m'n moeder en zusje is iets wat ik niet snel aan men zou vertellen. En het feit dat ik een stiekeme crush had op m'n beste vriend Darcia vroeger.

Don't know. Don't care. Ask that ass of a father if you want to know.

Gemakkelijke kleding. Spijkerbroek, sneakers, t-shirt en een hoody. Of een lab jas, die zitten ook opvallend comfy.

Rondklooien in het lab, lezen of proberen systemen te hacken om m'n oude skills terug op orde te brengen.

Elite Professor van Team Rocket.

Op twintig jarige leeftijd een Elite Professor van Team Rocket worden lijkt me toch wel een prestatie op zich.

I don't like being happy. I haven't been happy in a long long time, screw that question.

Twijfelend en ongemakkelijk, vervloekte gevoelens ook.

I kinda like my job, if the people under me weren't a bunch of idiots.

Probably Okami, my shiny Absol.

Muk. This. Why are you doing this to me? No, I won't answer that. I will set you on fire if you try.

Kalos is pretty neat tbh. Hoenn is me soms wat te vrolijk en ik begin een hekel te krijgen aan Mossdeep City. But ye, Kalos is nice.

I can hate people with a passion and will never forgive anyone.

*Grumble* *Grumble* Wisselend tussen het etentje met Riddle en de blind date met Alex.

Mensen met een verkeerde definitie van rechtvaardigheid.

Losing control over myself and hurting someone I actually care for.

Het leven op straat maakt je nogal zuinig met je geld, dus ik heb werkelijk geen idee.

De ass die zich m'n vader noemt.

I fucked up around a few people, might have regretted that, ye.

Being more social would be nice once in a while. Or just being less sarcastic...

Ik ben best gelukkig op m'n huidige stekkie, thanks.

... What?

Onze kwaliteit tot leidinggeven en andere intimideren.

De kwaliteit van een vrouw om voor iedereen te kunnen zorgen onder elke omstandigheden dan ook, vind ik wel een goed punt.

Sarcasm is muking me, what do you think?

Zodra iemand begint dat ze het beter weten/kunnen/vinden, wil ik ze een slag op hun neus geven.

Friends?

Ik heb het niet echt op die fictieve zooi, ik ben nogal voor het hier en nu.

.. No one? Helden zijn voor kinderen.

Probably Allison, she did a dann good job with Team Rocket.

Taking care of people. It's harder then you would think.

Every day, all day. Even this is a lie.

Uhm...?

Momenteel ben ik best tevreden over mezelf, maar misschien zou er wel wat meer vriendelijkheid in gepompt mogen worden ofzo.

Favoriete ... namen? Sarcastic voice Steve

Anything but being burned alive.

Een steen *blank stare* I don't know. Probably some people, would be epic.

• Wat is je motto?
    Wat motte met u? Hahaha.
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptywo sep 06, 2017 10:08 pm

De naam is Ciro Raedmund, en bijnamen? Pfoe, ik heb nogal wat bijnamen maar ik sta o.a. bekend als ‘Ciromaan’, ‘skaterboy’, ‘kippenliefhebber’ en nog een heleboel maar ik weet ze allemaal niet meer zo uit mijn hoofd. Mensen komen en gaan, net zoals bijnamen.

• Hoe zie je eruit?
    Ik ben… kort van stuk. Ja ja, houd je ‘kabouter’ of ‘smurf’ beledigingen maar voor je! Maar ja, dus, ik heb een onder gemiddelde lengte voor een persoon van mijn ‘jeugdige’ leeftijd. Ehm, verder heb ik kort donkerblond haar met een ietwat rode tint, bruine ogen, blanke huid en… Gewoon verder als een mens…? Ehm, qua kleren draag ik meestal loszittende kleren mar het vaakst een witte shirt met een V-nek, korte donkergroene broek, rode vest en een paar gympies en… mijn trouwe zwarte beanie.

…. Ik heb twee littekens, de eerste is vrij klein en zit op mijn voorhoofd maar ik heb mijn pony expres overheen laten groeien. De oorsprong erachter is eigenlijk niet zo heel spannend: ik kreeg het nadat ik voor het eerst had ontdekt hoe je met zand en vuur glas kon maken. Ik lette niet goed op. En… de tweede, huh, die zit op mijn borstkas. Amper een jaar geleden, of nee, het is zelfs iets meer dan een jaar geleden inmiddels, zou ik uitgerekend zijn te sterven door een hart aandoening maar op tijd konden ze een hartdonor vinden. De rest zegt genoeg.

In ieder geval niet met jóu! Maar ik zou mezelf wel close willen noemen met mijn grootmoeder, moeder en zus al… gaat ze nu de puberteit door. Zijn zulke etterbakken dan, janken als ze hun potentieel vriendje naar huis nemen en ik hem vraag welke Torchic hij op zijn bord voor het avondeten wilt. Bedoel maar, ik geef je een keuze? Maar nee, rent weg n mijn zusje scheldt me uit. Tsjonge. Verder be-nee-was- ik close met mijn Pokémon, sinds de hart transplantatie en een uit de hand gelopen gymgevecht is die band minder sterk. Sorry, ik wil er niet dieper op in gaan. Dan heb ik nog een hele scala aan vrienden; Kannibaal, Mamo, Cowgirl, opa, oma, mede-pyromaan, damschreeuwer, Honchcrow,  oger en.. ik mis vast een enkeling en… Ik heb een relatie met een mei-Au! JONGE VROUW. Ze heet Jeanne.

Pyromaan. Waar denk je? Fallarbor Town natuurlijk in Hoenn.

Een plek waar ik mijn pyromanische activiteiten vrijuit kan uitvoeren zonder dat iemand de pret bederft én ik rust kan vinden. Hoe cliché het ook klinkt, een plek waar ik… geliefd ben.

Ik doe niet aan geheimen. Ik ben een open boek. Oké, bij nader inzien, ehm, ik heb een geheime behoefte om mezelf op te sluiten in mijn kledingkast en keihard “TO NARNIA!” te schreeuwen. Nee, nu ik me bedenk het was niet de kledingkast. Het was een kamer. Een hele kleine kamer waar allemaal zooi in gaat maar… hea, same idea.

Vrij klein eigenlijk en rechthoekig met aan elke muur een paar posters van Fire type Pokémon. En een prehistorische Pokémon hier-en daar. Voor de rest een bureau bij het raam die ik onder Minecraft stickers had geplakt. Ehm, even denken… Oja, ik had een autovormige bed, aan de zijkant van de kamer, en allemaal kasten en dozen met speelgoed aan de andere zijde.

Losse kleren vooral, dus vesten, shirts, spijkerbroeken, gymschoenen maar heel soms ook nette kleren. Een colbert, nette broek en een baret. Barets zijn cool.

Moet je dat écht nog vragen? Nieuwe manieren bedenken om met vuur om te gaan, nieuwe apen combinaties te bedenken, Pokémon aanvallen die mijn tegenstander flink kunnen irriteren, thee drinken, koken en voor de rest Minecraft.

Beroep. Hobby. Allemaal hetzelfde voor mij. Ik ben ten eerste een professionele pyromaan die je kan inhuren, jij ook, en voor de rest behoor ik tot één van de toppers van een succes… bedrijf. Team... Raket noemen we ons zelf. Niet dat we raketten maken – al zou het geweldig zijn de maan eens te bezoeken – maar ik kan je verraden dat we héél succesvol zijn. Verder ben ik momenteel bezig met het opzetten van een restaurant, een kippenrestaurant als kok en ik ben al maanden bezig met het bedenken van innovatieve gerechten met kip in het middelpunt. Het lukt niet geheel op het moment met  het restaurant maar… ik geef niet op.

Dit gaat cliché klinken maar het vinden van een plaats waar ik mijn hobby’s en passie na kan gaan. En dat is..  Team Raket. Het is één grote prestatie, gezien ik pyromaan kan blijven, betrokken ben met leuke activiteiten én ook nog kan koken daar buitenom. Daarbij… ik heb vrienden gemaakt. Goede vrienden. Dus überhaupt de aansluiting was een grote prestatie voor mij.

Praktisch dezelfde vraag. Ik denk dat als je de mogelijkheid heb alles en iedereen in de fik kunnen steken. Hé, ik sta daar écht achter! Maar goed, serieus antwoord, huh… Als je je passies na kan gaan, gemotiveerd wordt door anderen – op hun eigen manier, de een schreeuwt en de ander doet gezellig mee – en je een groep mensen om je heen hebt die je daarin steunen.

Verveeld door jou, nu. Ugh, maar moe, ik heb een hele dag vol vuur achter de rug, het kost eenmaal veel energie. Zelfs als professional.

… Het tegenovergestelde van een brandweerman? En ook dief maar ook kok. Kan er niet één uitkiezen.

Aansteker óf mijn hart. Letterlijk. Dure operatie.

Kip. Vuur. Vle-AAAAAAAAAU! OKE, OKE, JIJ JE ZIN! JEANNE, IK HOU VAN JEANNE!

Ik denk Kalos by far. Het begon ook allemaal met een gezellige BBQ.

Energiek… Koppigheid... Impulsiviteit?

Ik was het meest gelukkig en – wacht, ik heb iets in mijn oog. Ja, ik heb allergie voor… je pen. Het is zeldzaam, ja. Maar… Ik denk toen ik de laatste gym had verslagen in Kalos. Of beter gezegd, die hele dag. Mijn… vader heeft iets gegeven wat ik al jaren wilde. Zijn hart… Oké, allergie wordt teveel. Kunnen we pauzeren…? *snik*

Rangers. Otaku’s. Water. En… Naïeve, goedgelovige mensen.

Alles te verliezen. Ow, iets te… duister… In dat geval… Water, wereldovername door vegetariërs.

Een flatscreen TV voor op mijn bureau.

De leiders achter de Rangers.

Van huis weggelopen te zijn toen ik klein was.

Ik heb al zoveel talenten maar ik denk kracht-gerelateerd. Ik zou graag fysiek dingen makkelijker kunnen doen, ik ben namelijk niet de meest gespierde. Ik had het geprobeerd.

Hoenn of Kanto. Kijk, Kalos is druk, levendig en al maar ik wil uiteindelijk wel flinke bossen in de fik kunnen steken.

Willen opgeven, verdwijnen en denken dat je waardeloos bent. Leven afnemen van jezelf om meest stompzinnige reden.

Ehm, ik ben niet-Ah, zo, ehm, ik denk vastberadenheid óf hun meer directe aanpak. Vooral dat laatste, ik kan er niet tegen als mensen in het algemeen zo vaag zijn of indirect een vraag beantwoorden. Moet ik meer moeite doen voor een antwoord.

Sympathie. Kijk, bij Rangers is dat vervelend maar het blijft indrukwekkend dat ze zich meer in kunnen leven in andermans situatie en – Kijk me niet zo aan, ik méén het!

Alles. Jinx! Ik denk mijn impulsiviteit, ik moet toegeven dat het me vaak in situaties breng die ik makkelijk had kunnen vermijden als ik iets langer had nagedacht over een actie.

Is domheid een karakteristiek? In dat geval, extreme naïviteit. Waarom zou je veel hopen heb voor iets als de realiteit duidelijk anders bewijst.

Ik zou willen zeggen, hun loyaliteit maar ik heb weleens anders beleefd, maar ik denk hun passie die óf hetzelfde is als de mijne of net zo groot in iets anders. Het is altijd leuk ze mensen te zie- Never mind. Ze zijn gewoon zo energiek of ambitieus in datgene wat ze geweldig vinden en dat waardeer ik.

Zuko van Avatar. Beetje cliché, maar hij heeft ook dingen achter de rug gehad maar dat heeft hem sterker gemaakt. Ik zou hier nog uren kunnen praten waarom ik hem zoveel waardeer, maar het komt erop neer dat ik mezelf in hem herken. Niet alleen wegens het vuur.

Mijn vrienden. Ze den niet echt heldhaftige dingen maar ze hebben allemaal dingen beleefd die hun kapot had kunnen maken en kijk waar ze nu zijn. Ugh, het is echt heel erg cliché.

Gordon Ramsey. This question is Mukking RAW! Redenen lijken me voor de hand liggend.

Optimisme. Soms zijn mensen zó naïef… dat het niet normaal is en ze overdreven reageren als de realiteit anders blijkt te zijn dan ze verwachten. Een beetje positiviteit is prima, maar dat je voor je ziet dat oorlog verdwijnt uit de wereld en iedereen hand-in-hand gaat zingen en dansen? Pfft.

In… interviews? Oké, tweede Jinx, maar ik lieg vooral als het mij goed uit komt in een nare situatie, waarbij ik een mens op mijn keel gedrukt heb.

Ik denk ‘Arceusdomme!’, 'Ruimt lekker op' en ‘Zop’.

Graag mijn lengte óf spierkracht. Simpel.

De namen van wapens, dus ‘Rifle’ of ‘Revolver’.

… Echt, als jij nu een poging gaat wagen dan… Oké, goed, maar ik denk óf in de hitte van een gevecht om – ja, cliché walhalla- iemand die ik lief heb te redden of te beschermen, óf door een aanrijding in het verkeer. Liefst trein, irriteer ik heel Kalos en hea, anders wil ik niet herinnerd worden. Derde optie zou zijn... Stilletjes in mijn slaap met mijn Pokémon, geliefde, familie en vrienden om me heen.

Als een Fire type Pokémon, het liefst een Torchic maar… vrij. Niet van een Trainer.

• Wat is je motto?
    Blijven ademhalen.
Yancy Anderson
Member
Yancy Anderson
Punten : 133
Rang : Area Ranger
Icon : Snover
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6846-yancy-anderson https://pokemon-journey.actieforum.com/t6848-yancy-s-dex#136626 https://pokemon-journey.actieforum.com/t6849-yancy-s-worklog#136627

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptyzo okt 08, 2017 12:15 pm

Hoe heet je? Heb je een bijnaam?
    Yancy Anderson. The Terminator. Fancy Yancy.

Hoe zie je eruit?
    Wat?

Heb je littekens? Hoe kwam je aan die littekens?
    Ik bedoel.. waar heb ik géén littkens? Ik val nogal vaak.

Met wie ben je close? Wie zijn je vrienden? Wie zijn je familieleden?
    Ik heb een aantal kekke partybuddies op de Rangerbase. Amal is zeker m'n beste bro. Ik noem hem Transformer. En tja, familie, ik weet het niet.

Waar ben je geboren? Waar heb je gewoond?
    Ik ben opgegroeid in het Slaterport weeshuis. Een paar maanden geleden heeft Bill me meegenomen om een Ranger van me te maken.

Wat betekent 'thuis' voor je?
    Dat iemand het woord 'tehuis' verkeerd heeft gespeld.

Welk(e) geheim(en) heb je?
    Ik ben een beetje verliefd op Huang.

Hoe zag je kinderslaapkamer eruit?
    Een hoop bedden. Een hoop anderen. Er stond niet zo veel in. Ze waren bang dat we anders niet zouden gaan slapen.

In welke kleren voel je je comfortabel?
    Sweatshirts en joggingbroeken.

Wat doe je in je vrije tijd?
    Roeien, Skiën, Discuswerpen, Zwemmen, Jeu de boules en Pokémon aaien.

Welk beroep oefen je uit?
    Ik ben een Ranger. Maar uuh.. ik heb nu een vrije dag dus..

Wat is volgens jou je grootste prestatie?
    -Kijkt naar zijn kruis-

Wat betekent het voor jou om gelukkig te zijn?
    Om bij mijn beste maten te zijn.

Wat is op het moment je gemoedstoestand?
    Hey even niet van die moeilijke woorden alsjeblieft.

Wat is je favoriete beroep?
    Pokémonverzorger.

Wat is je meest gekoesterde bezit?
    -Kijkt naar zijn kruis-

Wat of wie is de grootste liefde van je leven?
    -Kijkt verdrietig- Weet ik niet.

Wat is je favoriete reis? PokémonJourneyiseenjourneydiealtijdtegenanderejourneyszegtdatzejourneydingenmoetengaandoenophetmomentdatzegeenjourneydingendoen
    De reis met Bill naar de Ranger Base honestly, idk why.

Wat is je meest opvallende eigenschap?
    -Kijkt naar zijn kruis- Oh.. je bedoeld qua persoonlijkheid.. uh.. Mensen zeggen dat ik veel pep heb.

Wanneer en waar was je het gelukkigst?
    Hey ik ben altijd gelukkig man :)

Waar heb je de grootste hekel aan?
    Stil zitten.

Wat is je grootste angst?
    Verplichtingen.

Wat is je grootste uitgave geweest?
    -Krijgt grijns en laat stilte vallen, waarna hij bloedserieus kijkt- Mijn boot.

Welk levend persoon haat je het meest?
    Uh.. Ik denk dat ik niemand haat.

Waar heb je het meeste spijt van?
    -Gaat achterover zitten- Jemig.. weet ík veel. Van die Chili gisteren??

Welk talent zou je het liefst willen hebben?
    Het talent om niet overal tegen op te knallen.

Waar zou je graag willen wonen?
    Samen met een leukerd. Waar maakt me verder niet zo veel uit. Als ze maar lief is.

Wat zie jij als het dieptepunt, als het om neerslachtigheid gaat?
    -Denkt na- Hm, Toen mijn beste vriend in het weeshuis werd geadopteerd. Het was erg mooi voor hem.. maar ik was er toch wel verdrietig om.

Welke kwaliteit van een man vind jij het beste?
    Ik zal deze keer maar niet naar mijn kruis kijken. Ik vind het belangrijk dat een man weet wat goed en kwaad is.

Welke kwaliteit van een vrouw vind jij het beste?
    Ik vond dat antwoord van die dude met zijn pirouetjes wel cool. -Tries to hide the real, sweet, answer-

Welk karaktertrek haat je aan jezelf?
    Niks.

Welk karaktertrek haat je aan anderen?
    Bemoeizucht, Bazigheid en nog wat andere woorden die met een 'B' beginnen.

Wat waardeer je het meeste aan je vrienden?
    Dat ze niet zo moeilijk doen over dingen weetje. Ze willen gewoon lol maken. Hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.

Wie is je favoriete fictieve held?
    The Terminator.

Wie is/zijn je helden in je echte leven?
    Ik zeg het hem nooit, maar Bill is echt een hele coole gast.

Welk levend persoon bewonder je het meest?
    Ja, Bill dus. Hij is echt vet man.

Wat is volgens jou de meest overschatte goede eigenschap?
    -Denkt na- Jij houdt wel van moeilijke vragen zeg.. Ik denk.. Planningen kunnen maken..

In welke situatie(s) lieg je?
    Als de situatie er om vraag denk ik.

Welke woorden of zinnen gebruik je heel vaak?
    -Fronst- Gast. Waarom zou ik dat allemaal gaan onthouden?

Als je één ding aan jezelf kon veranderen, wat zou dat dan zijn?
    Ik zou wel echt zo grote handlaser als Megaman willen hebben.

Wat zijn je favoriete namen?
    -Is stil- Ben je me nu gewoon voor de zot aan het houden? -Schud denkend zijn hoofd- Peter ofzo.

Hoe zou je willen sterven?
    Wow! Zit ik ineens in Jigsaw?! Kalm aan kerel!

Als je dood was en terug zou komen als een persoon of voorwerp, wie of wat denk je dat het zou zijn?
    Je maakt het er niet minder creepy op man..

Wat is je motto?
    Aju! -Maakt dat hij wegkomt-

Er zijn geen Yancy's beschadigd tijdens het maken van dit interview
Noa Burns
Member
Noa Burns
Punten : 11
Regions : Kalos
Icon : Flareon
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4240-noa-burns#87868 https://pokemon-journey.actieforum.com/t6153-noa-s-dex

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptyma okt 09, 2017 10:46 pm

Ik heet Noa. Voor zover ik weet heb ik niet echt een bijnaam.

• Hoe zie je eruit?
    Moet je dat serieus vragen aan een vrouw? Goed ik heb lang zwart haar, dat ik vaak met twee haarklipjes vast maak aan de zijkanten. Ik heb een witte muts op mijn hoofd staan.. oh en ik heb een roze sjaal om mijn nek. Mijn kleding op dit moment bestaat uit een ranger uniform.

Littekens? bedoel je mentaal of lichamelijk? Want mentaal heb ik er nogal veel.. oh je bedoelde lichamelijk? Dan moet ik je te teleurstellen want die heb ik niet..hehe.. *kuch* [size]tenminste nog niet[/size=8] *kuch*

Dat is sowieso Kenai, hij is mijn beste kameraad op dit moment! Maar ik heb sowieso al een goede band met al mijn Pokémon hoewel ik die met mijn Piplup wel moet herstellen. Tsja, vrienden.. die heb ik niet echt hoewel die ene knul.. -ik ben zijn naam vergeten- ik mag hem wel, denk ik? Tsja mijn familie.. ik ehm.. vind je het goed als ik die over sla?

Ik ben geboren en getogen in Sinnoh waar ik in Hearthome City ben opgegroeid.

Een plek waar je je veilig voelt, denk ik?

Ja, dat ga ik jou niet aan je neus hangen!

Uhm roze.. heel veel roze. Mijn moeder was namelijk heel erg enthousiast toen ik werd geboren en heeft de muur tot en met het plafond helemaal roze geverfd. En knuffels, heel veel knuffels die over de grond bezaaid lagen. De vloer was altijd verborgen onder het speelgoed.

broeken en gewone t-shirts. Hoewel ik mijn uniform ook niet verkeerd vind zitten.

Uhm.. niks. Nou ja, buiten het verzorgen van mijn Pokémon vind ik het geweldig om te lezen ofzo?

Ik ben een Ranger.

Dat ik ben geslaagd van de Ranger Academy.

uh.. ehh.. ik denk met degene zijn die je het meest liefhebt.. zoals je familie en vrienden?

Zeg.. ben je psycholoog ofzo!?!

Het beroep dat ik op dit moment uitvoer? Ranger?

Als ik zou moeten kiezen tussen mijn Pokémon dan word dat een groot catastrofe want een Pokémon bezit je niet, dus ik kies voor dit armbandje. Ik heb hem ooit van iemand gehad die me heel erg dierbaar is.. maar.. diegene is er niet meer..

Ja, weet ik veel. ik hou me met dat soort onzin niet bezig, oké?

Waarschijnlijk de reis die ik naar Kalos heb gemaakt. Ik heb er nooit spijt van gehad.

Mijn impulsiviteit. Ik ehm ben meer een doener dan een denker.. haha.

Toen ik Kenai ontmoette drie jaar geleden.. dat was nog in Sinnoh en ja ik voelde me toen het gelukkigste meisje op aarde met mijn Riolu!

Om mijn bed uit te komen ‘s morgens. Serieus, die wekker kan me gestolen worden.

Dat er iets met mijn Pokémon gebeurd?

Ik denk de reis van Sinnoh naar Kalos.. man dat was een rib uit me lijf!

Mijn vader. ik hem echt een ********!

Moet ik hier op antwoorden? Oké goed, dat ik meer problemen veroorzaak dan dat ik ze oplos..

Uhm.. ik heb eigenlijk geen idee.

Hier in Kalos.

Ik denk als je jezelf kwijtraakt en zelf geen weg weet terug te vinden.

Oh gaan we nu op deze tour? Geen idee, ik ben niet met deze shit bezig maar als het dan toch moet. Humor. Humor is altijd goed.

Wat bedoel je precies? Nou kijk dan maar naar boven dan zie je het antwoord vanzelf, hehe

Dat ik een doener ben en geen denker.

Mensen die zeggen dat je voorzichtig moet zijn? Een beetje avontuur op zijn tijd kan geen kwaad, ha!

Zoals ik net al zei ik beschouw mijn Pokémon als mijn vrienden en wat ik aan hen waardeer is dat zij altijd loyaal blijven, Ongeacht wat voor stomme fout ik maak in me leven.

Dat is natuurlijk Jack Sparrow.

Dat is misschien toch wel me moeder. Tsja ondanks alles blijft ze mijn moeder en ik bewonder haar voor d’r doorzettingsvermogen. Een kind verliezen is toch niet niks.. oeps ik heb geloof ik teveel gezegd..

Mag het ook een Pokémon zijn? Dan kies ik dit keer voor mijn Pikachu. Ronin tsja, hij is klein, misschien niet zo sterk als Kenai maar wat ik aan deze Pikachu waardeer is dat hij altijd zijn best probeert te doen, ongeacht wat de situatie is. Het mag een keertje gezegd worden; Ronin ik ben trots op je, jongen.

Uhm weet ik veel.. zijn we klaar?

Oh.. damn.. op het moment dat het nodig is ofzo?

Maak je geen zorgen!

Niks. ik ben prima tevreden met mezelf

Kenai ofzo.. weet ik veel.

Nou ja.. ik denk op vredige manier? in me slaap ofzo? in ieder geval dat ik niet hoef te lijden.

Een boom. Bomen zijn cool

• Wat is je motto?
    Blijf dicht bij jezelf.

Sagamore Ballantyne
Member
Sagamore Ballantyne
Punten : 183
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7160-prof-dr-sagamore-oswald-ballantyne https://pokemon-journey.actieforum.com/t7162-sagamores-pokedex

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptydi maa 27, 2018 10:40 am

Ik ben het gewend om met u aangesproken te worden.

• Oh, natuurlijk, neem me niet kwalijk. Hoe heet u?
Mijn volledige naam inclusief titels is professor doctor Sagamore Oswald Ballantyne. Vrienden spreken me over het algemeen gewoon met Sagamore aan. In mijn studententijd waren er een paar die me Ozzie noemden, maar dat is gelukkig niet blijven hangen. Mijn pokémon noemen me vaak kapitein, maar dat weet ik niet.

• Hoe zie je- ziet u eruit?
Ik ben zo'n 1.82 lang als ik volledig rechtop sta, maar mijn leeftijd heeft mijn rug wat kromgetrokken, dus ik lijk kleiner. Mijn haar is wit, maar ik ben verre van kaal. Het zit in de familie. Mijn vader, mijn grootvader, mijn ooms, geen van hen werd kaal. Ik heb blauwe ogen en borstelige wenkbrauwen, en een snor en flinke baard. Mijn dochter zei toen ze klein was wel eens tegen vrienden dat haar vader de kerstman was.

• Heeft u littekens? Hoe kwam u aan die littekens?
Ik was nogal een wildebras, zoals de meeste jongens, en ik heb dan ook nogal wat littekens overgehouden aan valpartijen en dat soort ongein. Ik heb er een op mijn kin door een val tijdens een fietsrace met wat vrienden, een op mijn elleboog door een val uit een boom. Verder nog een litteken op mijn voorhoofd van toen ik een steen tegen mijn hoofd kreeg tijdens een soort oorlogje spelen. Een brandlitteken op mijn linkerarm komt van een poging een wilde Ponyta te temmen. En zo heb ik er nog wel een paar, maar die zijn klein en ik weet ook niet van alles hoe ik er precies aan kom. Tot slot loopt er een groot litteken over mijn knie, maar die is van later, van een operatie.

• Met wie bent u close? Wie zijn uw vrienden? Wie zijn uw familieleden?
Op dit moment trek ik vooral op met mijn pokémon. Hiëronymus ken ik al bijna mijn hele leven, en ook Isidoor is een trouwe vriend geworden. Ik heb op de universiteit wel wat vrienden onder mijn oud-collega's, en ik kon het goed vinden met onze overbuurman, maar ik spreek ze niet veel sinds in terug ben in Kalos. En wat familie betreft, mijn ouders zijn overleden, mijn vrouw eveneens. Ik ben enig kind. Ik... heb een dochter. Ik heb haar al lang niet gezien.

• Waar bent u geboren? Waar heeft u gewoond?
Ik ben geboren en opgegroeid in Lumiose City. We woonden niet in het centrum, meer aan de rand van de stad, in een rustige buitenwijk met een school in de buurt. Mijn middelbare school was ook in Lumiose. Toen ik ging studeren ben ik naar Kanto verhuisd, naar Celadon City. Daar was de universiteit. Daar heb ik mijn vrouw ontmoet en het grootste deel van mijn leven gewoond, maar ik heb Kalos altijd gemist. Dus nu ben ik terug.

• Wat betekent 'thuis' voor u?
… Dat is een moeilijke vraag. Elspeth was lange tijd mijn thuis, ons huis in Celadon, de universiteit... Maar Kalos is ook altijd mijn thuis geweest, dat heb ik ook in Kanto altijd gevoeld. Nu reis ik rond en heb ik niet echt een vaste plek om naar terug te keren, al zou ik graag mijn ouderlijk huis weer eens opzoeken. Op dit moment is heel de regio mijn thuis, en mijn team. Hiëronymus heb ik nog van mijn moeder gekregen. Hij is altijd een stukje thuis geweest dat ik met me mee droeg.

• Welk(e) geheim(en) heeft u?
Dat ga ik jou niet aan de neus hangen, jongeman. (lacht) Nee, ik heb niet echt geheimen. Geen skeletten in de kast, zoals ze het in het Engels zeggen. Er zijn dingen waar ik niet graag over spreek, maar dat is iets anders.

• Hoe zag uw kinderslaapkamer eruit?
Het was een echte jongenskamer. Vrij klein, maar niet claustrofobisch. Het was op zolder en ik had een groot dakraam waar mijn bed onder stond. Ik had ook een bureau waar ik mijn huiswerk maakte, en veel boekenplanken. Ik had modeltreintjes voor mijn boeken staan, en er hingen vliegtuigjes aan het plafond. Ik had een gedroogde roos in een vaas op mijn bureau en een wereldkaart aan de muur. Ik wilde altijd graag reizen. Ik heb nog een schriftje waar ik een hele route in heb uitgeschreven van alle plaatsen die ik op mijn grote wereldreis zou bezoeken. Ik wilde op die kaart markeren waar ik allemaal was geweest.

• In welke kleren voelt u zich comfortabel?
Netjes, maar onopvallend. Een simpele pantalon, een overhemd en een tweedjasje. Op het werk droeg ik altijd een stropdas of vlinderdasje, maar zo op reis is dat niet zo nodig. En ik voel me het best met mijn kapiteinspet op mijn hoofd. Die heb als kind gekregen, toen zakte hij nog over mijn ogen.

• Wat doet u in uw vrije tijd?
Lezen, wandelen, mijn pokémon trainen…

• Welk beroep oefent u uit?
Ik ben op het moment met pensioen, maar daarvoor heb ik het grootste deel van mijn leven archeologie gedoceerd aan Celadon University.

• Wat is volgens u uw grootste prestatie?
Mijn vrouw zou zeggen dat het mijn aanstelling als professor was, maar eigenlijk… ben ik er nu mee bezig. Deze reis. Ik ga de beste pokémontrainer van Kalos worden. Je vindt dat misschien kinderachtig klinken, als iets wat elfjarigen die net hun eerste pokémon hebben gekregen nastreven, maar voor mij is het mijn droom.

• Wat betekent het voor u om gelukkig te zijn?
Vrijheid is voor mij geluk. Reizen, de wereld zien, samen met mijn team.

• Wat is op het moment uw gemoedstoestand?
Op dit exacte moment? Ik ben een beetje dorstig. Dat komt van al dat praten.

• Wilt u een glaasje water?
Je hebt zeker niet iets sterkers? Nee, water is goed, dankjewel.

• Wat is uw favoriete beroep?
Na mijn hele leven gedoceerd te hebben zou het nogal treurig zijn als ik niet kon zeggen dat dat mijn favoriete beroep was, nietwaar? Ik heb zelfs nog wat mooi veldwerk mogen verrichten.

• Wat is uw meest gekoesterde bezit?
De foto van ons gezin die ik in mijn portemonnee meedraag. Het is een oude foto. Clémentine – mijn dochter – was toen… vijftien, als ik het me goed herinner.

• Wat of wie is de grootste liefde van uw leven?
Dat is Elspeth, natuurlijk. Ik ontmoette haar tijdens mijn doctoraalonderzoek, ze was typiste. Ze was… zo mooi. En slim ook. Gevat. Ze had een hekel aan flauwe moppen, maar ze kon heel scherp uit de hoek komen. Ze… was niet altijd makkelijk. Als zij iets wilde, dan gebeurde het, dat bewonderde ik aan haar, maar het kon ook lastig zijn. Clémentine, zij kon daar niet zo goed mee omgaan. Elspeth bepaalde hoe het ging en als je het niet met haar eens was… Maar ze was een goede vrouw. Zorgzaam, behulpzaam. Ze heeft mij altijd gesteund in mijn carrière, ze wilde altijd het beste voor anderen. Ik hield veel van haar.

• Wat is uw favoriete reis?
Ik heb niet zo veel gereisd als ik zou willen, maar de reis waar ik nu aan bezig ben is een droom die uitkomt.

• Wat is uw meest opvallende eigenschap?
Dat is een lastige. Ik val als oudere man natuurlijk nogal op tussen al die piepjonge trainers hier. Ik ben van nature geen erg opvallende persoonlijkheid, meen ik, dus ik denk dat het meer mijn leeftijd en mijn uiterlijk zijn die de aandacht trekken.

• Wanneer en waar was u het gelukkigst?
Dat vind ik een moeilijke vraag, ik heb verschillende soorten geluk gekend. Nee, ik kan die vraag niet beantwoorden.

• Waar heeft u de grootste hekel aan?
Kou. Dan krijg ik last van mijn knie.

• Wat is uw grootste angst?
Oud worden. En haal die verbazing van je gezicht, jongeman, jij denkt ‘maar hij is toch al oud?’. Nee, je hoeft je excuses niet aan te bieden, ik ben oud, dat kan ik moeilijk ontkennen. Maar ik ben gezond oud. Ik moet er niet aan denken om niet meer te kunnen lopen, langzaam mijn verstand te verliezen en ergens achter de geraniums van een verzorgingstehuis te verwelken.

• Wat is uw grootste uitgave geweest?
Dat zal mijn huis geweest zijn.

• Welk levend persoon haat u het meest?
Ik haat niemand.

• Waar heeft u het meeste spijt van?
… Ik had misschien…
Laten we doorgaan naar de volgende vraag.

• Welk talent zou u het liefst willen hebben?
Ik zou graag goed kunnen dichten. Ik bewonder dichters. Zelf heb ik ook wel wat bescheiden pogingen gewaagd, maar de schrijfsels die ik heb neergepend komen niet in de buurt van het niveau van echte dichters.

• Waar zou u graag willen wonen?
Ik weet het niet. Eerlijk gezegd heb ik wel genoeg gewoond in mijn leven. Ik ben nu van plan deze reis te maken en daarna… nee, de tijd van vooruit denken ben ik wel voorbij. Misschien blijf ik vanaf nu wel reizen tot ik er dood bij neerval.

• Wat ziet u als het dieptepunt, als het om neerslachtigheid gaat?
Een druilerige dag, zo eentje waarop het alleen maar grijs is en miezert en waarop alleen alle slechte herinneringen naar boven komen, aan alles wat je niet hebt gedaan, aan alles wat je niet had moeten doen… (zucht) Dat soort dagen kun je alleen maar uitzitten. Wachten tot de zon weer schijnt.

• Welke kwaliteit van een man vindt u het beste?
IJver. Een man hoort een werker te zijn, de kost te verdienen, voor zijn gezin te zorgen. Vind je dat erg traditioneel klinken? Ik ben niet tegen werkende vrouwen, mijn vrouw had ook een baan, maar als gezinsman – zeker als je kinderen hebt – kun je niet al het werk aan de vrouw overlaten. Dat is geen emancipatie, dat is luiheid.

• Welke kwaliteit van een vrouw vindt u het beste?
Ik heb het idee dat vrouwen vaker klaarstaan voor anderen. Misschien is dat iets van het moederinstinct, dat ze willen helpen, verzorgen. Ik vind zorgzaamheid een mooie eigenschap.

• Welk karaktertrek haat u aan uzelf?
Ik ben niet zorgzaam. Behulpzaam, ja, maar niet zorgzaam. Ik mis die warmte, ik ben te afstandelijk. Misschien lijk ik te veel op mijn vader.

• Welk karaktertrek haat u aan anderen?
Egoïsme. Sommige mensen denken dat de hele wereld om hen draait, dat anderen alleen maar instrumenten zijn om ze verder te helpen. Of mensen die gewoon niet stilstaan bij wat ze anderen aandoen. Ik zie dat in veel van die ambitieuze jonge mensen. Ambitie is goed, maar je medemensen zijn geen opstapjes. Ik kan daar zo kwaad om worden. Oh, en een gebrek aan respect, dat kan ik ook niet waarderen. Dan gaat het niet alleen om respect van jongeren naar hun ouders of docenten, maar ook in het algemeen. Heb respect voor je medemens.

• Wat waardeert u het meeste aan uw vrienden?
Dat ze er voor me zijn, dat ze me steunen. Dat geldt vooral voor mijn pokémon. Ik heb vaak het idee dat zij er vaker voor mij zijn dan ik voor hen…

• Wie is uw favoriete fictieve held?
Tegenwoordig heb ik niet echt fictieve helden, maar als jongen was ik natuurlijk een groot bewonderaar van al die stoere helden die spannende avonturen beleefden.

• Wie is/zijn uw helden in uw echte leven?
Mijn ouders zijn altijd een voorbeeld voor mij geweest, en een van mijn docenten aan de universteit heeft me erg geïnspireerd. En mijn vrouw, natuurlijk, die me altijd heeft gesteund. Veel van mijn boeken zijn aan deze mensen opgedragen.

• Welk levend persoon bewondert u het meest?
Dat is een lastige. Ik ken niet zo veel levende mensen, zie je (droog lachje)

Volharding. In veel opzichten ís het een goede eigenschap, dat zal ik niet ontkennen, maar soms is het beter voor anderen om je mening bij te stellen, je plannen te veranderen in plaats van alles om te willen buigen naar jouw ideaal. In deze samenleving wordt nogal neergekeken op het compromis, maar de gulden middenweg heeft niet naam niet voor niets.

In situaties waarin dat beter is voor de betrokkenen. Ik spreek liever de waarheid, maar soms is een leugentje voor eigen bestwil noodzakelijk.

• Welke woorden of zinnen gebruikt u heel vaak?
Ik voel vrij vaak de behoefte om mensen met ‘jongeman’ aan te spreken. De mensen om me heen worden dan ook steeds jonger… Hoe oud ben jij eigenlijk? Jij ziet eruit als een van mijn studenten. Loop je hier stage?

• Ik ben 26, meneer. Vorig jaar mijn master afgerond. En ik werk hier.
Hm, net klaar met je studie dus. Nou, het is mooi dat je al zo gauw een baan hebt gevonden. Dat is met de huidige economie geen vanzelfsprekendheid. Je bent zeker ambitieus. Cum laude afgestudeerd?

• Zullen we het interview voortzetten?
Natuurlijk, natuurlijk. Ga door.

• Als u één ding aan uzelf kon veranderen, wat zou dat dan zijn?
Nu, ik zou mezelf best een paar jaartjes jonger willen zien, en met een betere knie. Oh, dat zijn twee dingen. Nu, dan heeft de knie de prioriteit.

• Wat zijn uw favoriete namen?
Clémentine. Zo heette mijn moeder. Mijn dochter is naar haar vernoemd. Ik ben over het algemeen wel een liefhebben van Franse namen. Het is een mooie taal.

• Hoe zou u willen sterven?
Nou, voorlopig nog niet, dat eerst. En het liefste plotseling. Geen maandenlange aftakeling, dat heb ik al vaak genoeg bij anderen gezien, en het is geen pretje. Nee, geef mij maar een paar jaren in goede gezondheid en dan een ongeluk of iets dergelijks.

• Als u dood was en terug zou komen als een persoon of voorwerp, wie of wat denkt u dat het zou zijn?
Ik geloof niet in reïncarnatie. Ik zou het niet willen ook. Genoeg is genoeg. Wat zeggen die jongeren van tegenwoordig ook alweer? You only live once? Ik ben het voor één keer met ze eens, al kan ik niet zeggen dat ik hun invulling van die uitspraak waardeer.

• Maar even puur hypothetisch?
Een schip.

• Een schip?
Ja, een schip, is dat zo gek? (tikt tegen zijn pet) De zeeën rondreizen, de wereld zien… En ik zou nog een praktisch nut dienen ook. Meer dan een rondreizend mens doet.

• Wat is uw motto?
Je bent niet alleen op de wereld.
Tiffany Marchetti
Member
Tiffany Marchetti
Punten : 252
Rang : Elite Ranger
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3274-tiffany-marchetti https://pokemon-journey.actieforum.com/t3279-tiffany-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6554-tiffany-s-work-log

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Emptyzo apr 08, 2018 1:35 am

Whoa, whoa, whoa - time out. Je nodigt mij hier uit voor een interview - mij, Tiffany Marchetti, Elite Ranger, meer dan vijfhonderdduizend volgers op Mewtube en een paar honderdduizend op Chatter, en dan vraag je me hoe ik heet? Hoe durf je. Dit is een schande. Nee, dit doe ik niet. Zoek eerst maar uit wie je voor je hebt voor je met zo'n domme vraag aan komt zetten. Hoe heet je. Pff. Aju!
Gesponsorde inhoud

The Big Interview™ Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Interview™   The Big Interview™ Empty

The Big Interview™
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Out of Character :: Gible's Game Hall-
Ga naar: