Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Kip Oprah [+Arine Hayes] di aug 29, 2017 7:32 pm
Ciro Raedmund
"Vraag niet hoe ik dat weet maar volens mij omdat er mensen zijn die voedseltekort hebben. *stilte* ... Effe zere neus, waarschijnlijk heeft een Alakazam ze gehypnotiseerd. En de tour krijg je zeker, wel een voorkeur waar je zou willen beginnen?"
send message...
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Kip Oprah [+Arine Hayes] di aug 29, 2017 7:54 pm
13:56
Truck Redhead
"Wie zijn gehypnotiseerd door een Alakazam? Still can't take that name serious." *Kort moment van stilte* "Een landmark die ik kan vinden of je komt me ergens ophalen, either one."
Onderwerp: Re: Kip Oprah [+Arine Hayes] di aug 29, 2017 8:40 pm
Ciro Raedmund
"Mensjes die aan ramadan en vasten doen. *stilte* Weet je in ieder geval waar de Prism Tower is?"
send message...
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Kip Oprah [+Arine Hayes] di aug 29, 2017 8:48 pm
13:56
Truck Redhead
"Oh ik dacht die mensen van daarnet misschien. En ja dat ding is huge dus als ik maar genoeg straten probeer kom ik daar wel." *Korte stilte* "Hoop ik."
"Well... Oké, businessplan. Wat als we een zaak begonnen met spionage Keen Eye Pokémon? Gewoon inhuren en dan speuren we mensen of documenten voor je op. We hebben nu al een jingle "
"Okay dat klinkt als een best goed plan en we kunnen met mijn Meowstic beginnen. Maar weet jij misschien een goede naam, want die hebben we ook nodig."