Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: The ChuChu Express [+Jane Harper] wo jun 28, 2017 7:42 pm
Met welke buttons stop je een voertuig? De rode, groene, de hendels, welke? ... ... Het is een beetje urgentDFHGHJ ... Het is een trein, trouwens en... ik heb absoluut niet net bijna een Fearow aangereden. Neuh.
Onderwerp: Re: The ChuChu Express [+Jane Harper] wo jun 28, 2017 11:34 pm
Jane Harper
Calling..
"Yo vreemdeling, what's u—uhh. Een hendel? Yeah, ik denk een hendel."
"Wacht zit—bestuur je nu een echte trein? Zijn jij en die Fearow oké?"
Member
Chakra Sato
Punten : 500
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: The ChuChu Express [+Jane Harper] do jun 29, 2017 10:51 am
"O-Oké, enn... uhm.. stomme vraag misschien, maar op of neer? Staat nu in het mid-Whaa! Heilige Ho-Oh! Ow, ehm, ja, de Intercity richting... Slateport City?
Wacht, betekent dat ik dan ook de stations moet omroepen?!
En ja, de Fearow is oké, hij ligt de slapen op mijn RAAM! Ik zie het spoor niet meer."
Onderwerp: Re: The ChuChu Express [+Jane Harper] za sep 23, 2017 5:08 pm
Jane Harper
Calling..
"[Geluid dat alleen als '? ?!?!!? ?!' omschreven kan worden]"
"Maar ik weet niks over treinen! Straks laat ik jullie botsen of iets! Help! Zal ik het noodnummer bellen? Het noodnummer bellen klinkt als een veel beter idee."
"Oh shit ben je oké? Is de vogel oké?"
Member
Chakra Sato
Punten : 500
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: The ChuChu Express [+Jane Harper] zo okt 01, 2017 1:26 pm
*pijnlijk gekreun*
"Bedankt dat je meer bezorgd was over mij dan de Fearow en... Ik heb hem K.O. geslagen so... 'T gaat!"
Ën wacht.. een noodnummer, zei je? Dat wordt hem niet. Nee, nope. Ik beland dan juist in de gevangenis. Ik.. heb roekeloze dingen gedaan en ze willen mij waarschijnlijk oppakken. Anyhow, kan je niet-" *geluid van stuur die stroef draait*
"Waaaaah! Zo, pfoe, ehm, je kan echt niet toevallig helpen op één of andere manier?!"