Egg Moves
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Egg Moves

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nao Himura
Member
Nao Himura
Punten : 228
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5588-nao-himura https://pokemon-journey.actieforum.com/t5589-nao-s-pokedex

Egg Moves Empty
BerichtOnderwerp: Egg Moves   Egg Moves Emptyma mei 01, 2017 3:41 pm

Alright, ik was bezig met wat berekeningen rond egg moves en ben er achter gekomen dat in de spellen sommige pokémon in dezelfde evolutielijnen meer of minder egg moves kunnen. De pokémon die hier last van hebben zijn sommige baby pokémon die je (in de spellen) met middel van een Incense moet breeden.

Pokémon die dit hebben:
Azurill (12 egg moves) -> Marill (20 egg moves)
Budew (13 egg moves) -> Roselia (14 egg moves)
Happiny (11 egg moves) -> Chansey (12 egg moves)
Munchlax (12 egg moves) -> Snorlax (13 egg moves)

Nu zijn dit geen pokémon die echt worden gebreed en ik weet niet of het invoeren van Incense een goed idee zou zijn, maar het is verwarrend voor degene die wel een keer deze pokémon willen breeden. En op Azurill na is het verschil maar 1 EM, niet dramatisch, maar welke egg moves zou je moeten aanhouden? Want als je de egg moves van de evolutie neemt zullen de baby pokémon moves kennen die normaal niet in hun movepool zit, maar het is ook jammer als je geëvolueerde pokémon een move kent die normaal een egg move is voor zijn soort en de kans misloopt die door te geven in een breed. Ik wilde dit gewoon kort even aanspreken, ik denk persoonlijk dat de beste oplossing gewoon een kleine regel te maken (bijv. het aanhouden van de baby pokémon egg moves) voor het geval iemand deze pokémon ooit breed, zodat in elk geval de verwarring uit de weg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Egg Moves
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Moves.
» 1-hit KO moves
» Gym pokémon & TM moves
» Don't make any sudden moves
» [sale] Torchic (Pot 11 & Egg Moves!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Helpdesk :: Questions-
Ga naar: