[Search] The blind one
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [Search] The blind one

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lyan Hyauki
Member
Lyan Hyauki
Punten : 240
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4860-lyan-hyauki https://pokemon-journey.actieforum.com/t4861-lyan-s-pokedex

[Search] The blind one Empty
BerichtOnderwerp: [Search] The blind one   [Search] The blind one Emptydo jan 19, 2017 11:08 am


Heyhey!

Zoals sommigen wel weten is Lyan blind kduh en dat zorgt ervoor dat hij sommige dingen niet alleen kan. Een van die dingen is Pokémon vangen of alleen op de fokkerij letten. Het leek me daarom misschien leuk om een paar topics te doen met mensen waar hij contacten mee kan leggen om hem te helpen. Niet alleen om hem te leren omgaan met zijn handicap (aangezien het niet een aangeboren iets is) maar ook om zijn karakter wat te laten verzachten. Algemeen betekend dit dus dat ik mensen zoek die open staan om hem te helpen of gewoon vrienden met hem willen worden. Persoonlijk ben ik opzoek naar topics die snel en vlot kunnen verlopen voor een paar pagina's c: Heel wat moeilijke en lange situaties kunnen gebeuren met deze doos, dus tja, dat is zeker ook geen probleem mocht er geen inspiratie zijn qua topic enzo.

Verder wil ik hier ook melden dat Lyan altijd open staat om van gestolen te worden van TR leden. Dit kan via overleg vie skype of pb. Ik zal proberen dit topic dan ook bij te houden voor rangers die eventueel een Pokémon moeten terughalen. c:

Kort samengevat zoek ik dus;
- Mensen die Lyan kunnen helpen met Pokémon te vangen
- Mensen die willen helpen op de fokkerij van Lyan en Bryan
- Mensen die eventueel vrienden willen worden met Lyan
- Mensen die steun kunnen bieden en hem wat kunnen helpen (al dan niet ruig) te leren omgaan met zijn 'nieuwe' handicap
- Mensen die Lyan over alledaagse dingen kunnen helpen (dit evt met een kleine beloning aan verbonden ofc). Hiermee bedoel ik boodschappen doen, huishoudelijk werk, etc.

Daarbij bied ik dus ook aan;
- Pokémon die kunnen gestolen worden (shiny!) TEAM ROCKET
- Pokémon die terug gehaald kunnen worden (shiny!) RANGER

(Ik wil wel heel graag de shiny's terug wegens breeding redenen)

• Echo Wolf - Steelt shiny Zorua

Ik kan alle topics open en laat zeker iets weten mocht er interesse zijn. <3

Bo2x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Search] The blind one
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Pokémon center :: Search board-
Ga naar: