|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Nathan MalonePunten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 9:59 am | |
| Mooi~ en wat heb ik allemaal gemist? oops |
|
| |
Member Leroy NightePunten : 399
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 10:02 am | |
| Ik heb geen flauw idee wat je gemist hebt, behalve je aPJocalypse die door actieforum veroorzaakt is en waardoor enkele accounts tijdelijk verdwenen waren (de accounts zijn inmiddels allemaal terug, maar hun profielen zijn compleet gereset) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 10:06 am | |
| Oh gezellig zeg, nja, goed dat t goed is gekomen dan xD |
|
| |
Member Catherine SnowPunten : 226
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 11:53 am | |
| - Nathan Malone schreef:
- ... 'sup mensen.
Omg Denise, kei lang geleden! Hoe gaat het met je? :3 (Freedje hier trouwens) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 11:57 am | |
| Hey Freedje C: en t gaat goed gelukkig ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? |
|
| |
Member Julian SnowPunten : 332
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 12:39 pm | |
- Hey Freedje C: en t gaat goed gelukkig
ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? Goed hoor. Twee vaste karakters nu op het forum en fulltime werken, dus het gaat gewoon zijn gangetje (: Kom je terug RPG'en dan? ;D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 12:51 pm | |
| - Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? Goed hoor. Twee vaste karakters nu op het forum en fulltime werken, dus het gaat gewoon zijn gangetje (: Kom je terug RPG'en dan? ;D Nicee~ en dat is wel in mn planning ja. Niet zo actief meer als vroeger :') maar in welk geval dat ik soms weer eens wat probeer te schrijven c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 1:34 pm | |
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? Goed hoor. Twee vaste karakters nu op het forum en fulltime werken, dus het gaat gewoon zijn gangetje (: Kom je terug RPG'en dan? ;D Nicee~ en dat is wel in mn planning ja. Niet zo actief meer als vroeger :') maar in welk geval dat ik soms weer eens wat probeer te schrijven c: Tof. We zouden nog eens een topic moeten doen (: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 1:58 pm | |
| - Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? Goed hoor. Twee vaste karakters nu op het forum en fulltime werken, dus het gaat gewoon zijn gangetje (: Kom je terug RPG'en dan? ;D Nicee~ en dat is wel in mn planning ja. Niet zo actief meer als vroeger :') maar in welk geval dat ik soms weer eens wat probeer te schrijven c: Tof. We zouden nog eens een topic moeten doen (: Hell yish. Eerst moet ik een.. hele ombouw ff aan Natey hier maken want er is karakter plot. Iets waar ik pas na volgende week aan kan beginnen B) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 3:02 pm | |
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? Goed hoor. Twee vaste karakters nu op het forum en fulltime werken, dus het gaat gewoon zijn gangetje (: Kom je terug RPG'en dan? ;D Nicee~ en dat is wel in mn planning ja. Niet zo actief meer als vroeger :') maar in welk geval dat ik soms weer eens wat probeer te schrijven c: Tof. We zouden nog eens een topic moeten doen (: Hell yish. Eerst moet ik een.. hele ombouw ff aan Natey hier maken want er is karakter plot. Iets waar ik pas na volgende week aan kan beginnen B) Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Julian heeft wel een bff nodig hoor |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 3:20 pm | |
| - Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? Goed hoor. Twee vaste karakters nu op het forum en fulltime werken, dus het gaat gewoon zijn gangetje (: Kom je terug RPG'en dan? ;D Nicee~ en dat is wel in mn planning ja. Niet zo actief meer als vroeger :') maar in welk geval dat ik soms weer eens wat probeer te schrijven c: Tof. We zouden nog eens een topic moeten doen (: Hell yish. Eerst moet ik een.. hele ombouw ff aan Natey hier maken want er is karakter plot. Iets waar ik pas na volgende week aan kan beginnen B) Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Julian heeft wel een bff nodig hoor Ofc <3 als ik gwn een keer niet mn schoolwerk ga uitstellen kan ik eraan werken.. wat zeker gaat gebeuren :') |
|
| |
Member Catherine SnowPunten : 226
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 3:59 pm | |
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? Goed hoor. Twee vaste karakters nu op het forum en fulltime werken, dus het gaat gewoon zijn gangetje (: Kom je terug RPG'en dan? ;D Nicee~ en dat is wel in mn planning ja. Niet zo actief meer als vroeger :') maar in welk geval dat ik soms weer eens wat probeer te schrijven c: Tof. We zouden nog eens een topic moeten doen (: Hell yish. Eerst moet ik een.. hele ombouw ff aan Natey hier maken want er is karakter plot. Iets waar ik pas na volgende week aan kan beginnen B) Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Julian heeft wel een bff nodig hoor Ofc <3 als ik gwn een keer niet mn schoolwerk ga uitstellen kan ik eraan werken.. wat zeker gaat gebeuren :') Wel vet leuk dat je terug gaat komen<3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 4:10 pm | |
| - Catherine Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
- Julian Snow schreef:
- Nathan Malone schreef:
ik kom precies terug op een tijd dat ik het druk heb maar shhttt. Hoe gaat t met jou? Goed hoor. Twee vaste karakters nu op het forum en fulltime werken, dus het gaat gewoon zijn gangetje (: Kom je terug RPG'en dan? ;D Nicee~ en dat is wel in mn planning ja. Niet zo actief meer als vroeger :') maar in welk geval dat ik soms weer eens wat probeer te schrijven c: Tof. We zouden nog eens een topic moeten doen (: Hell yish. Eerst moet ik een.. hele ombouw ff aan Natey hier maken want er is karakter plot. Iets waar ik pas na volgende week aan kan beginnen B) Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Julian heeft wel een bff nodig hoor Ofc <3 als ik gwn een keer niet mn schoolwerk ga uitstellen kan ik eraan werken.. wat zeker gaat gebeuren :') Wel vet leuk dat je terug gaat komen<3 hihi thanks <3 |
|
| |
Member Evan LakePunten : 185
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 08, 2018 8:20 pm | |
| Dus... Evan is alive! Iemand die een topic met 'm wil zodra hij geaccepteerd is? c: |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di mei 08, 2018 2:34 pm | |
| Beetje vol atm met topics.... Sorry, Freedje! D: --- It seems I'm cross-eyed... |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|