Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 09, 2016 9:23 pm
Lima Matton schreef:
Soul Storm schreef:
Fae Eidyia schreef:
Shark Stone schreef:
Lima Matton schreef:
Soul Storm schreef:
Fae Eidyia schreef:
En nog steeds ship ik Lima en Soul veel te erg ahh ._.
*Inserts like*
+1
Al duurt het waarschijnlijk nog een jaar voor ze het door gaan hebben van elkaar
Op dit tempo wel ja < / 3
NOOO ._. me heeft geen geduld ahh
Soul gaat d'r wel naar een speciale plek meenemen tho <3
Waarschijnlijk wil ik dat nog meer weten dan Lima tho && I HAD TO MAKE HER JELOUS OR SOMETHING BC I WANTED TO TRY THAT AND AAAAAH
Edit: Kennen jullie dat dino spelletje dat je krijgt als je geen internetverbinding hebt? Ik haalde een score van 4969 net. Moet je nagaan hoe slecht mijn internet hier is...
Hopelijk is Soul's reactie naar je zin en geslaagd <3
Ja ik ken dat spelletje ik speelde dat altijd op school wanneer ik internet moest gebruiken en het werkte niet xD
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 09, 2016 10:11 pm
I SCREAM OMG IT'S TOO CUTE AFKLEJESRGE Het is echt zowat mijn hobby geworden gezien het internet het hier echt zo slecht doet
Member
Soul Storm
Punten : 324
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 09, 2016 10:14 pm
Lima Matton schreef:
I SCREAM OMG IT'S TOO CUTE AFKLEJESRGE Het is echt zowat mijn hobby geworden gezien het internet het hier echt zo slecht doet
Hahahaa <3
Als je eens goed internet hebt moet je deze challenge kijken. Ik verloor al toen die oma tegen die kast viel lol
Ik zweer dat ik huilde toen die mannen elkaar op de konten sloegen in die Spider-Man pakken
Member
Leysa Kolisnyk
Punten : 339
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 10, 2016 2:08 pm