Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Ow, dat je het terug zou geven had ik dan weer niet van je verwacht.
Er zijn mensen die óf verslaafd zijn aan hun Holo Caster of gewoon niet houden van mensen die aan hun spullen zitten. Die knul leek de tweede te zijn... Bij nader inzien klinkt het eerder dat hij te moe of lui is om zijn mobiel terug te jatten.
Onderwerp: Re: Digimon Go[+Nathan Malone] zo jul 31, 2016 11:24 am
...
Natuurlijk geef ik het weer terug, anders vermoord hij me wel.
En ja, vooral dan eigenlijk het laatste, vooral te lui. Niet dat ik het hem kwalijk kan nemen.
Ja, maar bij lange na niet zoveel als vroeger meer. Jij dan?
Member
Chakra Sato
Punten : 500
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: Digimon Go[+Nathan Malone] di aug 02, 2016 3:25 pm
Dus, toch!
Hmm, dat is eenmaal deze generatie.
Jammer, ik zeker wel! Na mijn training keek ik altijd een episode ervan, maar ik heb de twee eerste seizoenen nou al zo vaak gekeken dat ik haast al weet wat ze zeggen.
Onderwerp: Re: Digimon Go[+Nathan Malone] di aug 02, 2016 4:55 pm
...
Dat ligt eraan wat je 'deze generatie' noemt. 20 jarigen vast niet meer he?
Damn, dat is dan wel echt veel zeg. Ik keek het soms toen ik nog wat vrije tijd had na schoolwerk, jammer genoeg was dat heel weinig.
Member
Chakra Sato
Icon :
Onderwerp: Re: Digimon Go[+Nathan Malone] di aug 02, 2016 8:57 pm
Figuren onder de 16 jaar ongeveer.
Zeg mij wat, maar ik had nog training erbij dus enkel in de avond had ik iets vaan tijd om het te kijken én dan moest ik nog huiswerk maken. Soms hadden we het dan zo druk met schoolopdrachten dat we geeneens naar huis gingen en op school bleven. Tot in de avond werkten we door.
Onderwerp: Re: Digimon Go[+Nathan Malone] di aug 02, 2016 9:21 pm
...
Dacht ik al, dan valt hij -en ik ook trouwens niet meer- in die categorie.
Wow, dát is pas erg. Hier was was niet heel veel beter, moest namelijk echt al mijn huiswerk diezelfde dag afhebben. Soms waren het echt stapels en ik mocht niets anders doen tot dat klaar was.
Member
Chakra Sato
Icon :
Onderwerp: Re: Digimon Go[+Nathan Malone] di aug 02, 2016 10:21 pm
Nadruk op 'Niet meer', zeker? Net 17? En... Wacht. Je bent dan minderjarig.
WAAROM KOM IK ALTIJD IN CONTACT MET MINDERJARIGEn?!
Weet je, nvm, het is chill. Coolio.
Jezus, ook herkenbaar.. Hadden jullie ook docenten die monotoon spraken of die zó zacht spraken en het moment dat je niet oplet begint te slaan met een liniaal op een tafel?
Onderwerp: Re: Digimon Go[+Nathan Malone] di aug 02, 2016 10:50 pm
...
Dat is wel weer té jong hoor. Hij's bijna 20 en ik ben 23. Maar trouwens, wie is dit eigenlijk?
Oh Arceus, begin er niet over. Dat was bij mij de directeur op het middelbaar, hij gaf ook lessen jammer genoeg, dus daar moesten we ook twee uur lang door leiden.
Ooc; gosh, dat is idd hel x.x
Member
Chakra Sato
Icon :
Onderwerp: Re: Digimon Go[+Nathan Malone] do aug 04, 2016 11:55 am
Dan ben ik zeker ouder dan de eerste figuur en een jaar of twee jonger dan jij. dacht echt even met kinderen te maken hebben. Of nou ja, pubers. Al leek die 19-jarige wel eerder op een knul.
Lijkt mij beleefd eerst jezelf voor te stellen voordat je naar een ander vraagt?
... twee uur? Was dat dan toevallig gym? Dat duurde bij ons altijd twee uur?