Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Down with a Sickness[Lizzy Ezra] do mei 05, 2016 11:43 pm
Lizzle
Lizzy Ezra
Ik ben enigst kind, maar ik heb dus een vriendin die ik soms zag, en mijn Riolu
Ik zal vast wel een keer ziek worden, maar liever dat dan nog langer in dat huis
Geen idee eigenlijk, ik ben waarschijnlijk bang dat ze teveel verandert. Van babypokémon naar normaal kan een grote invloed hebben
Hmm, ik hoop het
Waarschijnlijk, mensen zijn raar
Wat is het probleem?
Member
Florian Ace
Punten : 408
Icon :
Onderwerp: Re: Down with a Sickness[Lizzy Ezra] vr mei 06, 2016 12:10 am
Unknown,
Zolang je maar niet volledig eenzaam bent en zo gezond mogelijk blijft, want dat lijkt mij wel slim met een baby Pokémon waar je ook op moet gaan letten. Nou, mensen veranderen ook indien ze een nieuw lichaamsdeel zouden krijgen of krachtiger worden, zowel fysiek als mentaal. De meest krachtige mensen en Pokémon zouden echter hun karakter moeten behouden omdat ze hun nieuwe lichaam en kracht in hun alledaags leven gaan gebruiken om hun geliefden te beschermen. Als je echt in Dante gelooft en zijn mening hierover vraagt - zover dat mogelijk is - dan kom je vast een heel eind, maar... ik weet weinig over Pokémon psychologie.
Vertel mij wat...
Het wordt regelmatig even zwart voor mijn ogen en had een milde verhoging toen ik laatst mijn temperatuur had gemeten, vandaar dat ik ook niet zou gaan wergfgfjhj...
Onderwerp: Re: Down with a Sickness[Lizzy Ezra] vr mei 06, 2016 12:36 pm
Lizzle
Lizzy Ezra
Dante is een zij, maar ik weet zeker dat ze binnenkort wel een keer evolueert
Oh, ben je ziek?
Beterschap, hopelijk is het alleen een griep
Member
Florian Ace
Icon :
Onderwerp: Re: Down with a Sickness[Lizzy Ezra] vr mei 06, 2016 2:03 pm
Unknown,
Excusez-moi, en ze zal hoogst waarschijnlijk pas evolueren indien jij het teken geeft of op een andere wijze laat blijken dat je genoeg in haar gelooft.
Merci! Zelden ben ik aan bed gebonden maar met het sterk afwisselend weer wat we tegenwoordig hebben takelt mezelf toch lichtelijk af etfhgfnhfjf FDGSDFDBCVV%r%r%rûtDGHFJ___
Onderwerp: Re: Down with a Sickness[Lizzy Ezra] za mei 07, 2016 5:27 pm
Lizzle
Lizzy Ezra
Waarschijnlijk, ja
Kan ik me voorstellen, ik ben de laatste tijd ook grieperig
Lukt het met die computer?
Member
Florian Ace
Icon :
Onderwerp: Re: Down with a Sickness[Lizzy Ezra] zo mei 08, 2016 12:37 am
Unknown,
Het gaat uitstekend met mijn mobiele toestel maar het wordt net iets te vaak voor mijn gevoel zwart voor mijn ogen en dat terwijl de apotheek niet al te ver is van mijn tijdelijke vestiging vandaan zit. Momenteel zie ik ook weer vlekjes en dsafeGrw&^^GG&GG&G&*drukt in zijn val video-bellen functie aan* *enkel een blonde, niet bewegende achterhoofd is te zien, middenin in een drukke straat*