School
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 School

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

School Empty
BerichtOnderwerp: School   School Emptyma apr 04, 2016 11:20 am

Hey daar,

Ik wou even melden dat ik het de aankomende twee maanden vreselijk druk ga krijgen met school, gezien ik volgende week een toetsweek heb en dan ook nog in mei mijn eindexamens. Hierdoor ben ik deze en volgende week weinig te vinden op PJ om te leren voor mijn toetsweek dus.
Kort daarna, van 25 april tot 6 mei, heb ik meivakantie en kan dus wel voor dan even iets meer actief worden, al zal dat nog niet heel veel zijn. In mei zal ik echter helemaal niet meer op PJ te vinden zijn, hoogsten een enkele keer of twee in het weekend om misschien een postje op belangrijke topics te plaatsen zoals missies. Door mijn inactiviteit ben ik dus voorlopig niet beschikbaar voor mijn taken als Elite.
Na deze periode zal ik wel weer online komen, tenzij ik natuurlijk niet ben geslaagd.

Het spijt me dus voor de mensen met wie ik een topic heb :c
Terug naar boven Ga naar beneden
 
School
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» School, school & nog eens school
» School >.<
» School
» School
» School 24/7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: