Grand Opening!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Grand Opening!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cecil Walker
Member
Cecil Walker
Punten : 402
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t28-cecil-scott-walker https://pokemon-journey.actieforum.com/t59-cecil-s-pokedex

Grand Opening! Empty
BerichtOnderwerp: Grand Opening!   Grand Opening! Emptydi jul 22, 2014 10:15 pm

Welkom!
Pokémon Journey

Grand Opening! RFVF_Oak
Hallo daar!
Aangenaam kennis te maken. Mijn naam is OAK, maar men noemt mij ook wel de Pokémon Professor. Voor sommige mensen zijn Pokémon als huisdieren. Andere gebruiken ze om mee te vechten. Als voor mezelf: ik studeer Pokémon als beroep.

Het is mij een genoegen om je vandaag als nieuwe trainer te verwelkomen in de wereld van Pokémon! In dit trainer handboek staat alles wat je moet weten. Lees deze goed door voordat je op pad gaat. Op die manier ben je het beste voorbereid op het avontuur dat je te wachten staat.

Je eigen Pokémon legende staat op het punt te beginnen! Een wereld van dromen en uitdagingen staat je te wachten.
Veel succes!

~
Welkom Trainers, Breeders en Coördinatoren in het majestueuze land van Kalos!

Ben je klaar om je eigen Pokémon reis te beginnen? Want sinds nu is Pokémon Journey na lang werken eindelijk geopend! We hopen dat jullie veel plezier zullen hebben en dat Pokémon Journey nog een lang, actief leven kan hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grand Opening!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Louis Le Grand
» Grand Theft Catch 'Em [+Irvin Stanwick]
» Grand Theft Oshawott[+Nathan Malone]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: