What's that?
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 What's that?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: What's that?   What's that? Emptywo maa 09, 2016 8:24 pm


Het was nog niet zo lang geleden dat Kenneth een Skarmory had weten te bemachtigen. “Hij is een prima aanwinst voor het team,” Dacht hij. “Het is altijd goed om een Pokémon achter de hand te houden die kan vliegen. Zou ik op zijn rug kunnen vliegen? Dat gaan we uitproberen.” Hij pakte de Pokéball van de metale vogel en liet Hermes er uit. Hij was daarvoor nog niet uit zijn Pokéball geweest en keek Kenneth daarom ook raar aan. Kenneth stopte de Pokéball weg en zei met een monotone stem: “Je bent nu mijn Pokémon Hermes. Ik wil eens zien hoe goed je lan vliegen met iemand op je rug.
Een paar testvluchten later kwam Kenneth tot het besluit dat Hoenn niet per se de enige plek hoefde te zijn waar hij een kijkje zou nemen. Hij was nog niet echt gaan praten met andere mensen, maar hij had wel opgevangen dat een hoop mensen naar Kalos zouden vertrekken. Dit bracht hem het idee om op z’n minst even een kijkje te gaan nemen daar.
In de tijd dat Kenneth en Hermes naar Kalos waren gevlogen had Kenneth eigenlijk geen woord gesproken tegen hem. Uiteindelijk waren ze in Shalour City aan. Dat had hij gelezen op een bordje. Kenneth was hier nog nooit geweest en dacht: “Klein stadje. Aan de kust. Koud. Beter dan regen in ieder geval.” Hij wierp een blik naar zijn Skarmory en vroeg: “Wat vind je?” De Skarmory keek hem met een nietszeggende blik aan en keek eens in het rond. Daarna liet Hermes duidelijk merken dat hij het niet zo speciaal vond. “Je bent schijnbaar niet zo’n prater. Ik ook niet.” Het was pas op dat moment dat het Kenneth opviel dat er een enorme toren in Shalour City stond. “Hoe is me dat nog niet eerder opgevallen? Was ik afgeleid? Waardoor zou ik afgeleid zijn geweest? Misschien het weer?” Daar had hij wel een punt. Het was misschien geen regen, maar het was wel koud. Hij had eigenlijk altijd wel zijn sjaal en lange jas aan maar toch. Hij was nogsteeds naar de toren aan het staren en dacht verder. “Nee, het weer kan het niet zijn. Het is niet alsof ik nog nooit een winter heb meegemaakt. Het enige ECHTE verschil is de Hermes. Achja, de toren is toch veel interessanter. Wat zou het zijn?



[+Meadow Timer]
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadow Timer
Member
Meadow Timer
Punten : 340
Age : -
Icon : Mudkip

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Emptyvr maa 11, 2016 2:21 pm

"Isobel!" piepte ze naar haar nieuwste aanwinst. De kleine Eevee danste voor haar uit, glipte elke keer tussen haar handen door als Meadow haar greep. Het mormeltje bleef kort staan bij een mand met een baby en staarde erin, gefascineerd. Dat was wanneer de trainster van het kleine vachtbolletje het bij de lurven greep en optilde. Terwijl ze dit deed bleef Isobel doodstil hangen, over haar schouder starende naar de baby, tot ze een hoek omgingen. Toen ging ze spartelen. "Isobel," zeurde Meadow, stiekem genietend van de naam uitspreken. Ze was trots op de naam die ze had gekozen. De Eevee worstelde nog even en hing toen stil. Toen ze dit bleef volhouden ontvouwde het jonge meisje haar armen een beetje. Ja, done. De Eevee sprong weg, niet goed gepland waar ze heen ging. Het vachtbolletje landde pontificaal op de rug van een grote metalen vogel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Emptyvr maa 11, 2016 4:32 pm

"De toren ziet er belangrijk uit, maar het stadje niet. Er is iets dat ik mis hier. Maar wat? Misschien stel ik de verkeerde vraag? Waarom is er een toren nodig hier? Misschien een soort vuurtoren? Maar waar is de grote lamp dan? Of misschien een soort uitkijktoren? Wellicht is het een soort poging om het stadje toeristische te maken." Kenneth was nog vollop in gedachte toen Hermes opeens een verrast geluid maakte. Zijn gedachten werden meteen onderbroken en hij richtte zijn hoofd op zijn Pokémon. Hij schudde met zijn hoofd. "Waar komt die opeens vandaan? En wat is het?" De Skarmory was ondertussen aan het proberen om naar het beestje op zijn rug te kijken, maar hij kon steeds zijn hoofd niet ver genoeg draaien. Dus na een aantal mislukte pogingen keek hij maar naar zijn trainer met een hulpbehoevende blik. "Het is sowieso een Pokémon. Het heeft Hermes nog niet aangevallen, dus het zal wel vriendelijk zijn." Dacht hij. Hij zette een stap korter bij de stalen vogel, pakte het beestje op en hield het met strakke armen voor zich uit. En met een onderzoekende blik zei hij: "Wat ben je? En waarom ben je hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadow Timer
Member
Meadow Timer
Punten : 340
Age : -
Icon : Mudkip

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Emptyvr maa 11, 2016 9:54 pm

De vogel was zo groot! Meadow keek naar het beest, niet goed wetende wat het was. Mam had zo'n pokemon niet. Ze kon zo echt niet bij Isobel, hoor! Gelukkig was het de jongen die naast de vogel liep die de Eevee pakte, met twee handen. Hij strekte het jonkie voor zich uit. Wauw, hij was ook al zo lang. Toen hij vroeg aan het vachtbolletje wat het was en wat het daar deed giechelde Meadow een beetje. "Ze gaat geen antwoord geven hoor," legde ze de jongen uit, alsof hij iets niet begreep wat zo simpel was als abc. "en ze is een Eevee, ze heet Isobel," verklaarde het donkerharige kind vervolgens, met beide handen reikend naar haar pokemon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Emptyvr maa 11, 2016 10:15 pm

Van opzij hoorde hij een kinderstem die hem vertelde dat het beestje in zijn handen geen antwoord zou geven. Hij draaide zijn hoofd richting de stem en zag een klein meisje staan. "Ja natuurlijk weet ik dat," Dacht hij. "Ik.. uh.. was hardop aan het denken." Verklaarde hij.
Ze vertelde dat de Eevee in zijn handen Isobel heette. "Een Eevee? Daar heb ik wel eens van gehoord. Speciale Pokémon is dat. Zo eentje wil ik wel." Maar de kans om deze Eevee te bemachtigen was nul. Het meisje reikte naar de Eevee en Kenneth gaf haar terug. Dit was eigenlijk zijn eerste echte kans om een andere persoon normaal aan te spreken sinds het begin van zijn reis en wilde er gebruik van maken. Hij stak zijn hand recht voor zich uit en zei: "Ik ben Kenneth. Aangenaam." De Skarmory, die het interessant begon te vinden, draaide zich naar het meisje en maakte een soort buiging als begroeting. "En dit is Hermes. Mijn Skarmory."
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadow Timer
Member
Meadow Timer
Punten : 340
Age : -
Icon : Mudkip

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Emptyza maa 12, 2016 10:58 am

Hij was hardop aan het nadenken. Ja ja, ze trapte er mooi niet in! Ze grijnsde licht, en verder hield ze haar mond. Vooral toen ze Isobel terugkreeg knikte ze blij. "Niet meer wegspringen," sprak ze de kleine pluizebol toe. Toen richtte ze haar helderblauwe blik weer omhoog. Hij stelde zich voor als Kenneth. Een glimlach vormde zich om haar lippen. "Ja, leuk je te ontmoeten. Ik ben Meadow," glunderde ze, de hand aannemend en redelijk stevig - voor hoever dat kon met een kinderhand - schuddende. De vogel had een kleine buiging gemaakt. Blijkbaar heette deze Hermes. Als antwoord maakte de jonge trainster een kleine buiging terug. Het meisje keek neer op haar Eevee. "Isobel kennen jullie al, maar zij is dus mijn Eevee," Als kleine hallo piepte het vachtbolletje haar naam. De tienjarige deed een korte stap naar achter. Dan deed het minder pijn aan haar nek om hem aan te kijken. "We gingen naar de toren daar," Het meisje wees omhoog naar de top van de toren. Ze was van plan hem helemaal te beklimmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Emptyza maa 12, 2016 1:37 pm

"Ze wil de toren beklimmen? Maar waarom. Even vragen." Dacht hij. "De toren viel me al op. Mag ik mee? Ik ben er namelijk wel benieuwd naar." Hij draaide zijn hoofd naar de stalen vogel. "Wat jij?" De Skarmory richtte zijn blik naar de toren en vervolgens naar zijn benen. Vervolgens keek hij Kenneth aan en schudde zijn hoofd. "Oké." Antwoordde hij kort en stuurde Hermes terug naar zijn Pokéball. "Moet ik nu iets aardigs zeggen? Iets grappigs? Iets leuks? Iets interessants? Een complimentje? Ja doe dat maar." Dacht hij terwijl hij zijn hoofd naar het meisje draaide zei hij: "Je lengte inspireert me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadow Timer
Member
Meadow Timer
Punten : 340
Age : -
Icon : Mudkip

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Emptyzo maa 13, 2016 12:48 am

Hij wilde wel met haar mee, want ja, hij was ook wel benieuwd naar dat vreemde hoge geval midden in de stad van Shalour. Zijn Skarmory had er maar weinig zin in zo te horen, dus die koos ervoor niet mee te gaan. Meadow wist dat Isobel vooral veel zin had om zichzelf te verlossen van haar trainster in die toren, dus liet ook de jonge meid haar pokemon verdwijnen. In plaats van de enthousiaste en vooral onafhankelijke Eevee koos ze ervoor de geduldige en vriendelijke Jolteon uit zijn bal te vissen. Hij verscheen met een stevige uiting van zijn naam. "Dit is Matthew, Kenneth. Dit is Kenneth, Matthew," stelde ze de twee snel voor. De Jolteon liet zijn naam nog eens vallen, voordat hij zijn trainer volgde. Ze kreeg een soort compliment van de oudere jongen. Verrast keek de jonge trainer opzij. "Nou... Bedankt," knipperde ze. Snel bekeek ze hem nogmaals. "Ik vind je haar grappig. Op de positieve manier," Je. Had ze hem u moeten noemen? Oeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Emptyzo maa 13, 2016 12:52 pm

Het meisje verving haar Eevee met een Jolteon. Dat was haast niet te missen aangezien het beestje zijn naam twee maal kenbaar maakte. Ze stelde de twee even aan elkaar voor. "Aan de kleur en vacht te zien is er een grote waarschijnlijkheid dat dit een Electric type is. Het heeft qua bouw een beetje weg van het vorige beestje. Waarschijnlijk een evolutie." Deze gedachten hadden als resultaat dat hij helemaal vergat om op de Jolteon te reageren.
Ze bedankte hem voor het complimentje. "Ze kijkt verrast. Heb ik het fout gedaan?" En vervolgens zei ze dat zijn haar grappig was. Kenneth kreeg een verwarde blik op zijn gezicht. En niet goed wetend wat hij moest doen zei hij maar. "Positief is goed. Zullen we maar gaan dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

What's that? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's that?   What's that? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What's that?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Shalour City-
Ga naar: