Cupido <3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Cupido <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gavin Castle
Member
Gavin Castle
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 01/01
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Cupido <3 Empty
BerichtOnderwerp: Cupido <3   Cupido <3 Emptyzo feb 14, 2016 10:10 am

Lieve Cupido

Ook al kennen we elkaar maar sinds gisteren, ik heb heb het gevoel dat mijn hart elke keer uit mijn borstkas wilt springen als ik jou zie. Je prachtige roze gloed, je prachtige duckface en je gayheid hebben er voor gezorgd dat ik zomaar even verliefd op je werd. Ik had nooit gedacht dat jij mijn type zou zijn, maar je bent het echt.

Gelukkig voor jou is het niet alleen Valentijn, maar is het ook nog eens je verjaardag. Je bent een flink paar jaar ouder dan mij, maar ze zeggen dat liefde geen leeftijdsgrenzen kent, right? Ik wens je een super mooie verjaardag en hoop dat we deze samen kunnen vieren. Hierbij nodig ik je dus uit om naar Lumiose City te komen waar ik een romantisch diner heb georganiseerd, speciaal voor ons tweetjes <3

Cupido, wil jij mijn Valentijn zijn? <3

xxxx
Gavin

Sorry Wooka dat we dit je site aan doen.... ik kon het niet laten. RIP Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Cupido
Member
Cupido
Punten : 9416
Gender : Non-binary ♀♂
Age : Oneindig
Type : Team Rocket
Rang : Elite Spy
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Cupido <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cupido <3   Cupido <3 Emptyzo feb 14, 2016 11:26 am

Oh, dat zou ik geweldig vinden! Ik zie je in Lumiose, vanavond. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cupido <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Out of Character :: Bidoof's Birthday Parties-
Ga naar: