Flynn Crenshaw
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Flynn Crenshaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Flynn Crenshaw
Member
Flynn Crenshaw
Punten : 395
Gender : Male ♂
Age : 30
Type : Team Rocket
Rang : Primo Capitano
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/u491 https://pokemon-journey.actieforum.com/t4565-flynn-crenshaw-s-pokedex#94058

Flynn Crenshaw Empty
BerichtOnderwerp: Flynn Crenshaw   Flynn Crenshaw Emptyma feb 08, 2016 5:09 pm

Naam: Flynn Crenshaw
Leeftijd: 30
Geslacht: Male
Type: Team Rocket
Hobby's: Drinken en af en toe roken.
Pokédex: -

Uiterlijk: Scruffy baard. Medium lang zwart haar en een arrogante blik als ik te veel gedronken heb.

Geschiedenis:
Een lange tijd terug in Vermilion City was het bestaan vredig. Ik werkte her en der, maar ja iedereen heeft zijn duivels. Drinken en roken waren de mijne. Ik werd niet agressief ofzo, maar mensen vonden het wat minder. Mijn familie wilde niets met mij te maken hebben sinds ik niet eens lang werk vast kon houden. Mijn kleine appartement was alles wat ik had. Op een dag werd het winkeltje waar ik in werkte overvallen door een groep Team Rocket leden. Ik wist niet echt wat ik moest doen dus ik ben ze maar gevolgd naar hun schuilplaats.
Ik zag hoe het daar was en werd meteen er in mee gesleurd. Ik wilde niet meer afgezeikt worden door alles en iedereen. Bij Team Rocket hoefde ik me niets van anderen aan te nemen en iemand die van zich af kon bijten als ik werd redelijk gewaardeerd... Ik ben niet echt een gangster, maar ik ga me zeker niet aan de regeltjes houden, ha!
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Flynn Crenshaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flynn Crenshaw   Flynn Crenshaw Emptyma feb 08, 2016 9:09 pm




Accepted
Welcome to the world of Pokémon!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flynn Crenshaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flynn Crenshaw's Worklog
» Flynn Crenshaw's Pokedex
» Flynn's secret
» {Flynn} Snowflakes
» Flynn Sutherland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Character creation :: Team Rocket-
Ga naar: