|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Yuuki TsukinoPunten : 164
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 6:01 pm | |
| Zo, looks like I have some time :') Dus nadat ik mn eten op heb, kan ik misschien wat posts eruit wringen :'D
Something, or someone, got me my motivation back, hell yeah xD |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 7:06 pm | |
| *stares* Waarom zijn fossielen zo duur en moeilijk te vinden? xD Ik wil gewoon een simpele winkel waar ik naar toe kan x3 |
|
| |
Member Tore AdolfssonPunten : 391
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 7:09 pm | |
| Bedoel je in real of op PJ? XD Ik heb trouwens geen skeletten, maar ik heb wel opgezette dieren like twee krokodillen, kikker en twee schildpadden. c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 7:27 pm | |
| Real life xD Oehhhh, wat voor schildpadden? :"D Ik heb twee geslepen en gespleten Ammonieten, eentje is klein en heeft wat merg bij de kern, de andere is groter en heel zuiver. Als je hem in het licht houd bij de buitenkant reflecteert hij in een mooie kleuren, aan de binnenkant van de krul oranje en rood, aan de buitenkant van de krul blauw en paars <'3 Dan heb ik nog een kleine volle Ammoniet die afdrukken van alg in zich heeft en er bad-ass uit ziet xD
Ik ben hier een veel te grote nerd in xD Nu wil ik graag meer fossielen maar er zijn dus geen goede winkels waar ik het bestaan van weet ;-; |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 7:40 pm | |
| `Misschien omdat t like geen dingen zijn die je maakt (en al helemaal niet massaal zoals in een fabriek ofzo), dus ja dan gaat er een prijskaartje aan zitten eh x'D |
|
| |
Member Silva GrymPunten : 392
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 7:43 pm | |
| Good evening, I wasted most of today on writing a (probably shitty) Undertale oneshot fic :') |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 7:48 pm | |
| Zeeschildpadden, geen idee welke soort om exact te zijn. Mijn opa had ze enkel als presentje in Cuba gekregen en we hebben ze dus nog steeds in de woonkamer zitten. Om eerlijk te zijn vond ik de krokodillen het leukst en rende ik er als 8-jarige gewoon mee rond, alsof het helemaal niet vreemd was x'D
Wij hebben helaas dan niet weer zulke dingen, maar wel beeldige schelpen en restanten van zeesterren? :'3
Verder kan ik je interesseren in een animé waarin botten een enorme rol in spelen en de protagonist er helemaal weg van is? Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru heet het en is nog ongoing. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 7:56 pm | |
| Dat begrijp ik wel maar ~200 euro voor een fossiel waar zelfs de verkoper de naam niet van weet zit me nog net wat te zwaar xD Maar anders moet ik geduld hebben tot die markt er weer is waar ik mijn Ammonieten gekocht heb :')
Schildpadden zijn altijd awsome <'33 Krokodillen eigenlijk ook wel, en ik geef je gelijk -zat zelf de hele dag met een fossiel te knuffelen toen ze hem net had- xD Ik hou eigenlijk altijd al van stenen en schelpen, heb dus enkele zerf-henken en ook wat schelpjes, en een stukje Labradoriet <'3 Oehhhh, ik ga eens kijken dan >3 Het is toch bijna vakantie :'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 8:00 pm | |
| Heh, anders kan je het vast vinden in A'dam. Hier kan je alles vinden c': Ikr? Was een reptielengek rond mijn 10de en nou is het minder, maar nog steeds vind ik krokodillen en varanen geweldig! *reden dat ik Totodile een geweldige starter vind* En met schelpen kunnen we het dan goed met elkaar vinden. Moeten we eens naar het strand >:'D Moet je zeker doen, zit drama en mystery ook in. Altijd leuk, en... ik heb nú al vakantie~
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 8:09 pm | |
| Maar dat is zo ver weg D: *kijkt vanaf Brabant* Varanen zijn al helemaal awsome <'33 Ben komodovaraan fan, zijn zulke bad-ass dieren, het is mijn favoriete reptiel xD Zelf heb ik twee rivierschildpadjes en vandaar dat ik ook van die dieren hou, ze zijn verassend slim :') Yushhhh, Naar Renesse ofzo, daar heb ik eens een -mini- zeesterretje gevonden en die is nu gedroogd :3 Verder heel veel mooie schelden/oester resten, en een krabschildje~ Ik ben veel te snel blij met zulke dingen xD Niet normaal :') |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 8:17 pm | |
| Als ik dit zo hoor, hou ik 't wel bij m'n edelstenen en mineralen collectie xD |
|
| |
Member Karma LancePunten : 432
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 8:46 pm | |
| - Ragya Airon schreef:
- *stares* Waarom zijn fossielen zo duur en moeilijk te vinden? xD Ik wil gewoon een simpele winkel waar ik naar toe kan x3
Want natuurlijk. Fossielen worden gewoon gefabriceerd en in massa's aan de consument geleverd, natuurlijk. 100% legit info right here. *nods* Alsoooo, als het zo makkelijk te koop zou zijn zou 't geen waarde hebben en zou je 't absoluut niet interessant vinden, wss. (A) |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 8:47 pm | |
| Als ik die oude dingen zie vraag ik me toch altijd af hoe mensen eraan gekomen zijn. Sure je hebt wat dingen die meer voorkomen, maar er zal genoeg spul bij zitten (als je naar grote collecties kijkt) dat eigenlijk helemaal nie thuishoort op een markt. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 8:59 pm | |
| En toen kwam je erachter dat een oud basisschool vriendje van je maandag nacht een zwaar ongeluk op like 4 min van mn huis af heeft gehad en nu in, gelukkig, stabiele toestand in het ziekenhuis ligt ... :/ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do dec 17, 2015 9:02 pm | |
| Ofcourse, wie weet dat nu niet? xD
Het was een kraampje van een winkel en ze verkochten verschillende kristallen, maar ze hadden ook een hoop Ammonieten en haaientanden. Ook wat tanden/klauwen van dino's en stukjes kaak die nog in steen zaten. Best veel eigenlijk xD
Oh gosh Q, dat is ineens hard :/ |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|