Soul
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Soul

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Soul Empty
BerichtOnderwerp: Soul   Soul Emptyzo nov 22, 2015 4:09 pm

Hallo c:

De activiteit van Connor & Kaito vervallen deze week een beetje omdat ik me op de Hoenn-Quest ga richten met Soul. Omdat ik weinig tijd heb 's avonds als ik thuis kom van school, kan het zijn dat ik heel de week nodig heb om de Quest af te maken. Connor & Kaito worden daardoor dus opgeschoven naar volgende week. Ook de andere topics van Soul die niks van doen hebben met 'n verhaallijn of 'n Quest worden even aan de kant geschoven. Met Kaito reageer ik z.s.m op z'n Quest c:

Bedankt iedereen voor het begrip!

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soul   Soul Emptyzo nov 22, 2015 7:50 pm

Excuseer voor de dubbelpost, maar wegens stijgende activiteit op mijn pas geopende site heb ik besloten dat ik 3 volledige avonden in de week op PJ aanwezig zal zijn. Dat zal maandagavond, woensdagavond en vrijdagavond zijn. Quests hebben voorrang op gewone topics, maar ik doe mijn best om alles zo goed mogelijk bij te houden. Bedankt voor het begrip!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Soul
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hey, Soul Sister
» Soul's Worklog
» Spraycan Soul
» Soul Storm
» Soul Storm

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: