Fully inactive
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Fully inactive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Fully inactive Empty
BerichtOnderwerp: Fully inactive   Fully inactive Emptyma nov 02, 2015 5:24 pm

Hey,

Zoals onderhand wel bekend, laten wij onze jonge honden niet alleen en zit ik daardoor vaak tot in de middag beneden. Wanneer ik eindelijk besluit naar boven te gaan, ben ik echter vaak moe door het nachtbraken, of gewoon bezig met andere dingen die ik zelf op het moment veel leuker vind dan posten, waardoor ik hier gewoon niet aan toe kom.

Allison gaat dus even op afwezig en is richting Hoenn vertrokken. De simpele taakjes als promoveren, toelaten en het uitdelen van Keystones, zullen nu compleet gaan naar de Elite Leider, Floyd Duncan. Mocht dit te veel worden, betekent het simpelweg dat er een Elite Scientist/Spy bij zal komen.
Let op dat dit niet betekent dat ik mijn taakjes achter de schermen laat liggen. De quests, promoties, verhaallijnen en andere TR-related zooi worden nog altijd door mij in de gaten gehouden.

Wat de algemene RPG verder betreft? Daar ga ik gewoon mee door. Karma en Allison zullen beiden wel in de RPG te zien blijven, enkel iets minder. Mijn andere accounts staan/gaan op een (tijdelijke) stop. c:

Ik hoop dat dit begrepen wordt,
Anita.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Fully inactive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fully inactive   Fully inactive Emptydo nov 05, 2015 11:47 am

Bij deze heb ik de topictitel gewijzigd en zal ik melden compleet uit de RPG te verdwijnen voor nu onbekende tijd. Aangezien posten voor mij eigenlijk niets anders werd dan een vervelende verplichting, wil ik even zien of ik de zin erin uit mijzelf terug ga krijgen, of dat dit permanent is. Om ervoor te zorgen dat Team Rocket werkend blijft, verricht ik achter de schermen nog kleine werkzaamheden, al zullen de meeste dingen geregeld worden door Floyd en Nathan. Dit zal prima moeten lukken.

Wat Karma en Stacey betreft, eventuele topics met hen mogen zonder hen worden afgerond. Desnoods mag je ze van mij nog even als NPC behandelen, zolang je 't n btj IC houdt en ze niet ineens naakt over het strand rennen, ben ik tevreden.

Het spijt me voor de topics die hierdoor stil komen te staan, maar dit werkt echt even niet. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fully inactive
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: