Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do okt 15, 2015 11:08 am
Ygor Khmel schreef:
Oké, ik ben compleet vergeten wie een topic wilde met deze oude knakker. Ik ga morgen alle topics maken mocht er interesse zijn, anders drop ik wel ergens een open topicje neer ^3^
Ik zou een topicje met je doen, maar ik ben vergeten een topicje aan te maken ^^' Misschien wil jij hem nog steeds aanmaken??
Member
Ygor Khmel
Punten : 415
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do okt 15, 2015 12:02 pm
Ah alrighties, enige voorkeur waar? c:
Member
Vivienne Williams
Punten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do okt 15, 2015 12:09 pm
Meh, mn telefoon laat de morning after niet :c
Ugh, laatste dagje school van deze week. Vier uur op school zitten, wachten op coaching en toetsinzage. Laat me lekker thuis zitten T^T
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do okt 15, 2015 7:24 pm
damn heb echt geen insp hier T-T
Member
Layla Akiyo
Punten : 406
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do okt 15, 2015 7:54 pm
Ygor Khmel schreef:
Ah alrighties, enige voorkeur waar? c:
Nee, helemaal niet ^^ Jij nog voorkeur met welk account ik post? Ik heb Layla hier, Riddle, Celestia, Tsugumi en Shanon :P Layla en Riddle zijn TR~ haha
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do okt 15, 2015 9:02 pm
Ik kap ermee met posten voor Kaito voor vandaag, het is mooi geweest c: Sorry voor diegenen die nog steeds wachten op hun reactie. Ik hoop de volgende keer dat ik met hem post wél alles te beantwoorden c: