Iceland~
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Iceland~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Iceland~ Empty
BerichtOnderwerp: Iceland~   Iceland~ Emptyzo aug 30, 2015 2:32 pm

Vanaf morgen begint mijn 'leven' in IJsland, want ik zal 's middags vliegen vanaf Schiphol naar IJsland dus. Ik zal daar opgepikt worden en naar de plek gaan waar ik ga werken! Ik heb er heel veel zin in, maar ik ben vrij moe en ik heb geen idee hoe goed de WiFi daar is, dus wanneer ik weer online kan komen? Geen idee. Verder zal het posten ook minder worden of zal ik misschien amper posten, vanwege mijn werk daar en het feit dat ik nog helemaal in een ritme moet komen. De kans is dus groot dat ik in IJsland niet zo heel actief kan zijn als dat ik eerst was, maar we zullen zien~ 

Dit geld voor de accounts van: Riddle Chaika, Layla Akiyo, Celestia Sayaka, Shanon Saga en Tsugumi Inori~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iceland~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: