Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
"Of amper familie om een oppervlakkig iets, zoals ha-Laat maar. Ik snap je wel, daar komt het op neer... Wat heb je trouwens in Hoenn te zoeken, buiten wat 'rust'?"
Member
Jayde Margrave
Punten : 457
Icon :
Onderwerp: Re: Planning a trip [& Jayce] zo aug 16, 2015 8:04 pm
Call with unknown
“Ik heb iemand die ik kan vertrouwen en daar gaat het om.”
“...Die persoon uit Unova waar ik het over had, zit nu ook in Kalos. Die wil ik voor geen goud ter wereld tegen het lijf lopen.”
"Je bent ten minste niet de enige. Er zijn zat mensen die ook alles hebben verloren en opnieuw moesten beginnen. Zolang je open staat voor hun verhaal, kan je misschien hén leren te vertrouwen? En tada, nieuw leven is begonnen met deze betere vrienden. "
"... Niet dat het leventje makkelijker wordt, maar wel wat aangenamer... Hehe"
Member
Jayde Margrave
Icon :
Onderwerp: Re: Planning a trip [& Jayce] zo aug 16, 2015 8:31 pm
Call with unknown
“Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik en mensen vertrouwen... Tja, de laatste keer dat ik dat deed liet men mij vallen. Die vriend niet meegerekend, natuurlijk.”
"Ik zou gewoon open blijven staan en niet ieder ander direct wantrouwen. Degene die je net de kans niet geeft zal uiteindelijk de vreselijkste dingen doen, en vice versa. Uhm, hoe zeg je dit.. Pff.. Geef iedereen gewoon een kans en dan zal er iemand tussen zitten die hetzelfde bij je zal doen. Zulke mensen zitten er 'altijd' tussen, geloof me. "
Member
Jayde Margrave
Icon :
Onderwerp: Re: Planning a trip [& Jayce] zo aug 16, 2015 8:39 pm
Call with unknown
“Zoal ik al zei, gaat dat niet zomaar. Ik wantrouw liever mensen zodat ik later er misschien achterkom dat ik ze wél kan vertrouwen, dan op iedereen vertrouwen en weer in de steek worden gelaten.”
"Heh, dat verschilt denk ik tussen ons. Ik van mening om altijd open te staan, hoe erg ik er ook aan pijn zal lijden, dan iemand de mist in zien te gaan met zijn leven. Een pijnloos leventje ben ik eerlijk gezegd ook niet gewend... Niet dat ik het fijn vindt, echter."
Member
Jayde Margrave
Icon :
Onderwerp: Re: Planning a trip [& Jayce] zo aug 16, 2015 8:46 pm
Call with unknown
“Tja... We hebben in elk geval niet op de één of andere creepy manier dezelfde achtergrond, blijkbaar.”