My Butter Half[+Jeanne Lézard]
Auteur Bericht Member
Jeanne Lézard Punten : 726
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] za aug 15, 2015 8:20 pm Text with prins Pyromaanfloeff <3
...En waarschijnlijk zou hij zelf meegaan, dus blijf van m'n broer af. Je verwart “onschuldig” met “niet crimineel”. Awh D: Hij heeft mooiere kleuren dan jij, hoor.
Member
Ciro Raedmund Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] za aug 15, 2015 8:24 pm new text from:Prinses Nerdfluff(Gf)
Hmm... Oké
Pff, voor mij is dat hetzelfde geworden.
Ja, sorry dat ik geen felgekleurde verenpak heb, maar als je daarop valt... Leeft die vogel niet lang meer.
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] za aug 15, 2015 8:26 pm Text with prins Pyromaanfloeff <3
Het is niet hetzelfde though :'D Trek gewoon iets aan dat meer kleur heeft, je hoeft niet meteen mijn Pokémon te vermoorden D: Je weet ondertussen wel waar ik op val.
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] za aug 15, 2015 8:29 pm new text from:Prinses Nerdfluff(Gf)
Ugh, ik blijf bij mijn standpunt
Blauwe vest, rode schoenen en een groene broek dan? Of nog een gele beanie?
... Ja
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] za aug 15, 2015 8:38 pm Text with prins Pyromaanfloeff <3
In dat geval ben je met een onschuldig meisje aan het daten. Bijvoorbeeld c: Love you too
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] za aug 15, 2015 8:43 pm new text from:Prinses Nerdfluff(Gf)
Dat wordt dus minder verwoesten...
Lijk ik dan niet op een shiny versie van mezelf? Of moet ik nog glitter op mijn kleren plakken?
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] za aug 15, 2015 8:48 pm Text with prins Pyromaanfloeff <3
Ik heb een goede invloed op jou, yay! Nah, dan lijk je op één of andere verwaande filmster.
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] za aug 15, 2015 10:33 pm new text from:Prinses Nerdfluff(Gf)
Pfff, enkel als jij er bent, dan.
Natuurlijk! Ik hoor écht in een actie film, zoals James Bond. Wie mag jij dan wel zijn, hmm?
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] zo aug 16, 2015 5:53 pm Text with prins Pyromaanfloeff <3
Hehe, het is iets~ Dan moet je wel zo'n tuxedo dragen, hoor! Verder weet ik niet veel van James Bond, eigenlijk.
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] zo aug 16, 2015 6:08 pm new text from:Prinses Nerdfluff(Gf)
Als het goed is, heb ik er nog één ergens rondslingeren. Vraag me niet waarom.
Me neither, hehe
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] zo aug 16, 2015 6:11 pm Text with prins Pyromaanfloeff <3
...Waarom? Just kidding, zolang je het maar eens aandoet. Ik vraag me af hoe het je staat c: Tot zover onze carrières als spionnen.
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] zo aug 16, 2015 6:13 pm new text from:Prinses Nerdfluff(Gf)
...... Niet geweldig.
Hé, bah! Wilde net als een geheim agent solliciteren. Daar gaat mijn droom!
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] zo aug 16, 2015 6:18 pm Text with prins Pyromaanfloeff <3
Awh, kom op. Tuxedo's zijn geweldig Maar ik ben je droom toch al? c; ...Dat is toch wat een vriendin tegen haar vriendje hoort te zeggen? Idk
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] zo aug 16, 2015 6:20 pm new text from:Prinses Nerdfluff(Gf)
Touché
... Denk't. Geen ervaring verder
Member
Icon : Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard] zo aug 16, 2015 6:23 pm Text with prins Pyromaanfloeff <3
Stijver dan mijn shorts? Ik weet het niet, het voelt zo cliché en klef om te zeggen. En ik ben niet graag cliché en klef.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: My Butter Half[+Jeanne Lézard]