Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: This again? zo aug 09, 2015 2:00 pm
Unregistered Messenger
Unknown Number
Ehm, ja. Dat ben ik ja. Ik ben de persoon van dat 'ding' waar jij het over hebt ja. 100% zeker! Ahum.
En met spijt kom je hier niet sneller! Beter dat je de helft van je lichaamsgewicht eruit gezweet hebt als je hier aankomt, want ik ben een druk persoon en ik heb geen zin om mijn tijd hiervoor onnodig te verdoen. Ik verwacht professionaliteit! En wat krijg ik? Dít!
Wat ben je, een klein kind?
• • •
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: This again? wo aug 12, 2015 12:54 am
UnknownTexting...
Oh Arceus, het spijt me zo... Vermoord me alsjeblieft niet te hard als ik thuis kom, ik weet het, ik weet het ;___;
Onderwerp: Re: This again? wo aug 12, 2015 2:35 am
Unregistered Messenger
Unknown Number
Als je thuis komt? Wie zegt dat ik je überhaupt nog binnen ga laten?
Zo typisch hé, je biedt een keer je verontschuldigingen aan en je verwacht meteen dat het weer goed is, alsof er niks is gebeurt. Wat dacht je van je fouten onder ogen zien als een volwassen? Hoe oud ben je nou eigenlijk? Vier?
Ik ben niet eens boos, weetje?
Ik ben gewoon teleurgesteld.
• • •
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: This again? wo aug 12, 2015 2:39 am
UnknownTexting...
Maar mam... We kennen elkaar nog maar een paar weken... Ik heb me nog nooit moeten verontschuldigingen... En nee ik ben zestien... Het spijt me zo... Vergeef het me alsjeblieft, ik doe het nooit meer, ik sluit mezelf wel op in mijn kamer als het moet!
Onderwerp: Re: This again? wo aug 12, 2015 2:55 am
My Child
+31 6 • • • • • • • •
Dat is je excuus?
En natuurlijk sluit je jezelf op op je kamer, want dat is 'zo een ramp' voor jullie tieners. Die Holo Caster mag je als je thuis bent inleveren en alle stekkers worden uit het stopcontact getrokken. Je gaat maar bij kaarslicht een geschiedenisboek overschrijven of iets.
En daarnaast ook een formele brief aan mij schrijven met daarin je excuses vermeldt.
Mag ik ook nog de reden weten waarom je niet hier bent nu?
• • •
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: This again? wo aug 12, 2015 10:07 am
UnknownTexting...
Ik ben weg gelopen omdat ik boos was op Nathan en heb toen de eerste boot naar Hoenn genomen omdat ik Jason in de plaats wilde zien... En ja mam, komt allemaal goed, natuurlijk zal ik doen...
Onderwerp: Re: This again? wo aug 12, 2015 3:14 pm
My Child
+31 6 • • • • • • • •
Wow man, helemaal naar Hoenn? Das een eind hier vandaan.
Maar eh, ja dit spel begint me een beetje te vervelen, dus eh, ik drop de moederrol nu wel even. Maar ik wil wel de rol van supportive voor je even aannemen.
Dus, s'up? Die Nathan was een dick naar je?
Wil je erover praten?
• • •
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: This again? wo aug 12, 2015 3:20 pm
UnknownTexting...
Waaah... Jij bent mijn moeder dus niet? ...
Yeah, sure, ik wil er het wel over hebben. Kan mss opluchten... So Nathan is like mijn best friend, maar zijn karakter kan echt lastig zijn met momenten. Dus we hadden ruzie over mijn bf, waar hij duidelijk niet mee kan omgaan. Hij wilde iets niet toegeven en ik wilde gwn de waarheid, dat is het eigenlijk.
Onderwerp: Re: This again? do aug 13, 2015 4:23 pm
My Child
+31 6 • • • • • • • •
Nope, sorry man. Het was wel interessant om te zien waar het helemaal heen ging. Het plot werd steeds dikker. Maar als ik over een jaar oud genoeg ben wil ik je moeder wel weer zijn heur~
Anyway
Enig idee waarom die Nathan zo moeilijk erom deed? Misschien is ie jelly en plot hij dat je het uit gaat maken?
Misschien is het allemaal een groot complot, Illuminati shit.
Niet dat ik hem verder ken of whatever, maar jongens kunnen daarin soms wel echt a-holes zijn.
• • •
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: This again? do aug 13, 2015 5:52 pm
Fake momTexting...
Goed, das dan geregeld, moeder over een jaartje, klinkt me ok.
Hm, dat denk ik nog niet zo zeer. Hij heeft namelijk een relatie met mijn zus, die twee zijn heel schattig samen en shizz. Ik denk dat het gwn zijn rotkarakter is. Kan soms zo stom zijn, ugh...
Onderwerp: Re: This again? vr aug 14, 2015 2:19 am
My Child
+31 6 • • • • • • • •
Oh eh, naja, je weet wat ze zeggen, right?
Incest = Wincest
Wie weet heeft ie toch wel plannetjes voor jou. Maar laten we daar voor nu maar even niet vanuit gaan, want ik word hierdoor gewoon naar van mezelf.
Maar je bent weggelopen van huis, als ik dit alles goed begrijp, omdat Nathan niet kan dealen met je bf? How come? Is hij het overprotective big-bro type?
• • •
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: This again? ma aug 17, 2015 10:33 am
Fake momTexting...
WAAAAH, nee, nee, hij is geen biologische... 'Broer'... Arceus, pls nee ;^;
Geen idee, hij wil niet vertellen wrm ie mn bf nie kan uitstaan, ik snap er echt niks meer van hmpf...