|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Ragya AironPunten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:13 pm | |
| - Ciro Raedmund schreef:
- Ragya Airon schreef:
- Ciro Raedmund schreef:
- Ragya Airon schreef:
- Yup, heb een pas. :'3 Maar wees daar maar niet te zeker van (a) Rag is al standaard shaggie in Hoenn want het is er warm xD Maar Rag komt -denk ik?- binnenkort op vakantie naar Hoenn met Ciro en Jayde :3
Yeah, klopt. Denk dat ik Ciro over paar weekjes naar Hoenn stuur c': Nice, Dan kan Rag dr gym nog doen en even sparen voor puntjes :3 Kunnen ze daarna Hoenn tergeren xD
Het moment dat je buiten 'Anouk kom terug' hoort en je ineens een vreemde hond in de tuin hebt :'3 Yush :'D
Anouk.. een hondennaam? Why. People. Honden zijn geen mensen. Niet mijn hond xD De mijne heet Zelda (A) Maar indeed, al zijn ze hier in theike niet zo creatief x3 |
|
| |
Member Soul StormPunten : 324
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:14 pm | |
| #Jamie: Ik had vroeger een hond en die heette Philemeine. Verzonnen door m'n vader xD Ja, hoe komen ze erop. Maar ja, hij heeft mij Frederique genoemd, dus wat verwacht je... Waarom denken jullie dat ik overal 'Freedje' zet? XD |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:18 pm | |
| #Jolteon: Perfect name ever <3
#Butterfree: Hele interessante naam, maar mijn tweede naam is erger dan dát. Het past totaal niet bij mijn karakter en/of reputatie: Patricia. Zie je mensen al naar mij roepen van: Patries, kom eens even!. Brr, had mijn vader bedacht. Slechte smaak. |
|
| |
Member Austin DreamsPunten : 533
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:20 pm | |
| #Emolga: Sorry dat ik daar mee moet lachen. Nu mag jij weer lachen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn mijn extra namen: Maria, Jozefina en Wilhelmina. Die laatste twee weet ik niet honderd procent zeker, maar die eerste wel. Like... kom aan, zijn er echt geen betere namen? XD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:27 pm | |
| Indeed >3
Like, mijn roepnaam is niet eens mijn officiele naam dus ik ik officieel 'Adriana' Mijn doopnamen zijn Adriana Jacoba x3 Gelukkig ben ik wel tevreden met mn voornaam, al wil de gemeente en school nog altijd Adriana gebruiken XD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:30 pm | |
| #Jamie: Ja, of als je je naam moet invullen op officiële documenten. Uggggh. That's the worse. Of mensen die vertikken om je bijnaam te gebruiken. Like, nee, jij heet niet zo in het echt, dus ik ga je irriteren en je met je echte naam noemen xD
Even completely off topic, maar in de clip Lean On danst dat meisje echt raar xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:45 pm | |
| Ach, wij zijn RPG'ers en dus beter met namen aka Babybytes for the win. Op de officiële documenten valt het gelukkig weer mee, maar ik heb dan niet een officiële bijnaam. Het is al zo kort, en iedereen kan het uitspreken. Enige nadeel aan de naam is dat suffe 'Ai ai Olga, als jij niet van mij houdt, spring ik in de Wolga. Het kindje is zo koud," Echt... Nooit meer.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:47 pm | |
| #Emolga: Schijnbaar is er 'n liedje over mij die zo gaat: 'Frederieke, rieke, rieke.' Dat moeten ze toch ook niet zingen, want dan krijg ik een hartaanval xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:52 pm | |
| Mijn diploma uitreiking ging het gewoon zo; 'Adriana.. Jamie.' xD
Yush xD Mij korten ze niet af maar bijnamen galore. James en Jampot zijn nu gewoon namen waarop ik reageer xD En Jame :'3 Bij mij is het absolute ergste nog; 'Jamie is toch een jongensnaam?, Ik heb een vriendje die Jamie heet. Ik ken *insert aantal* jongens Jamie's' wat gepaard gaat met de spellingsoorlog. Jaymie, Jemie, Jaimie, Jamy, Jaimie, Jamey. x3 Zit ik daar heel onamused; 'Je hebt een engelse en een Amerikaanse manier van Jamie, ik heb de makkelijkste en heb mn naam van Jamie Lee Curter, een vrouw. Nee, niet van Jamie Oliver dus' XD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 1:56 pm | |
| #Butterfree: Ik ging mijn lied Google'en en vond direct een videoclip met dat lied, maar kan niets vinden over diens oorsprong... Nu maar hopen dat ik Ivan tegenkom in mijn leven.
#Jolteon: Tsja, ik dacht bijvoorbeeld mijn hele leven dat Robin' juist een jongensnaam was, maar toen ik twee meiden kende met die aam was ik écht van.. 'Wat?!' &Congrats, trouwens. *opende net FB* =3=
|
|
| |
Member Jeanne LézardPunten : 726
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 2:12 pm | |
| - Ciro Raedmund schreef:
- Enige nadeel aan de naam is dat suffe 'Ai ai Olga, als jij niet van mij houdt, spring ik in de Wolga. Het kindje is zo koud," Echt... Nooit meer.
...Dat lied heb ik op de basisschool moeten leren en nu zit het weer in mijn hoofd. Thanks :') Ik heet gewoon Femke. Verder geen rare tweede namen of zo xD |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 2:56 pm | |
| Ik heb ook maar 1 naam, vonden mn ouders wel genoeg xD |
|
| |
Member Arryn XiaoyuPunten : 500
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 3:20 pm | |
| Same, ik heb ook maar één naam. :'] Al vergeet ik soms even dat 'Juul' niet mijn echte naam is, haha. |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 3:23 pm | |
| Ik heb kinda 2 namen aangezien mijn naam eigenlijk Lisa Marie is, maar ik kort het zelf altijd af naar Lisa x] |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 27, 2015 3:29 pm | |
| Ik heb 1 naam, maar Quinty is basically alleen een roepnaam :') Officieel is het Quirine xD
Heb daarnaast wel 3 doopnamen ;w; |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|