Druk leventje ~
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Druk leventje ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tan Shi
Member
Tan Shi
Punten : 490
Age : -
Icon : Mudkip

Druk leventje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Druk leventje ~   Druk leventje ~ Emptyza aug 01, 2015 10:31 pm

Oké, ik denk dat het wel duidelijk is dat ik hier met vlagen zit.
Het is namelijk zo dat ik soms ineens héél veel moet werken, en dan heb ik het over een hele week iedere dag werken, tot dan een halve week en dan ineens maar één dag.
Omdat ik een contract heb van weinig uren kunnen ze me zo inplannen als ze willen. Echter hebben ze geen rekening gehouden met het feit dat ik ook ga studeren en als die gescheiss - dus dat zorgt waarschijnlijk weer voor problemen en als ik dat soort problemen heb heb ik gewoon geen zin om te posten. Eigenlijk wil ik ook héél graag weg daar, maar geld en zo.

Ik heb komende week wel vrij, maar ik ga dan eigenlijk dingen doen met vrienden. 10 tot 13 augustus loop ik mee met de UIT in Utrecht en 31 augustus begint de introductie van mijn nieuwe studie alweer.
Ik heb het druk en ik weet niet hoe het gaat lopen, maar dan weten jullie ten minste waarom ik soms ineens kan verdwijnen of een tijdje niet meer reageer. Ik wil gewoon in een goede mood zijn als ik post zodat de kwaliteit en kwantiteit er niet onder lijdt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tan Shi
Member
Tan Shi
Punten : 490
Age : -
Icon : Mudkip

Druk leventje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Druk leventje ~   Druk leventje ~ Emptyzo aug 09, 2015 3:22 pm

Oké, morgen begint de UIT. Maar er komt vanavond al iemand die daarom bij mij blijft slapen, dus kan het heel goed zijn dat ik helemaal niet meer post tijdens deze dagen omdat ik gewoon geen tijd ervoor heb.
Ik zal kijken of ik toch nog wat kan doen, maar ik beloof niks :>

Dit geldt ook voor ze Barry
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaynee l'Espar
Member
Jaynee l'Espar
Punten : 564
Gender : Female ♀
Age : 12 Jaar
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3737-jaynee-l-espar#78030 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3802-jaynee-s-pokedex#79414

Druk leventje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Druk leventje ~   Druk leventje ~ Emptydi sep 01, 2015 10:25 pm

Morgen ga ik op introkamp van mijn studie, dus is het niet echt mogelijk voor mij om nog te reageren haha
Het kamp is van 2 t/m 4 september en vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk wel op tijd weer thuis - maar dan ben ik waarschijnlijk te moe om nog iets te doen. Dus die dag neem ik ook 'vrij'.

xox Jaynee/Tan/Barry
Terug naar boven Ga naar beneden
Coraline Verdi
Member
Coraline Verdi
Punten : 537
Age : -
Icon : Mudkip

Druk leventje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Druk leventje ~   Druk leventje ~ Emptywo sep 09, 2015 2:09 pm

Aankomend weekend heb ik familieweekend. Ik weet niet of ik dan de kans krijg om te posten en als ik heel eerlijk ben wil ik ook gewoon sociaal doen omdat ik sommige mensen al heel lang niet meer heb gezien. O en ik doe een nieuwe studie dus mensen gaan dingen aan me vragen :U

Voor die tijd probeer ik nog even alle topics bij te werken die ik heb met Jaynee en Coraline - maar ik kan niks beloven met vol geplande dagen ^^'

xox
Terug naar boven Ga naar beneden
Coraline Verdi
Member
Coraline Verdi
Punten : 537
Age : -
Icon : Mudkip

Druk leventje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Druk leventje ~   Druk leventje ~ Emptyvr sep 25, 2015 10:37 am

Ze zijn hier allemaal shit aan het verbouwen, ik ga op kamp voor 't weekend en dan is het logisch dat ik niet kan posten. Daarbij heb ik iedere avond voor circa twee weken shit (+ nog een kamp volgend weekend o boy) met mijn vereniging en heb ik ook niet iedere woensdag drie deadlines.
Simpel gezegd: posten gaat moeilijk, dus verwacht maar niks :>

xox
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Druk leventje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Druk leventje ~   Druk leventje ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Druk leventje ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: