Pokéassists
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Pokéassists

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chipper Bagbie
Member
Chipper Bagbie
Punten : 397
Age : -
Icon : Mudkip

Pokéassists Empty
BerichtOnderwerp: Pokéassists   Pokéassists Emptyvr jul 24, 2015 3:45 pm

Haii,

Ik had nog wat vragen over de Pokéassist, omdat een paar dingetjes mij nog onduidelijk waren.

1. Zijn er nog voorwaarden voor Pokéassists, naast de evolutie en het aantal in een topic? Mag ik zelf bepalen of de Pokéassist gelukt is, of moet iemand anders dat goedkeuren?

2. Om in rang te stijgen, moeten Rangers een bepaald aantal Pokéassists gebruikt hebben. Kan ik gewoon in een post schrijven dat mijn karakter een succesvolle Pokéassist heeft en is het dan goed? Of zitten hier ook nog regeltjes aan vast?

3. Kan ik Pokéassists ook van topic 1 naar topic 2 meenemen, als het verhaal zo loopt? Of moet ik dan in topic 2 een nieuwe Pokémon met m'n tolletje vangen?

4. Wordt er hier vooral de anime of de game manier van Ranger zijn aangehouden?

En eentje die niet met Pokéassists te maken heeft, maar wel met het Ranger zijn:

- Uit het Handbook heb ik opgemaakt dat wanneer een karakter geslaagd is van de Ranger Academy, hij/zij zijn/haar team weer terug mag. Mag mijn karakter dus meerdere Pokémon in zijn team/als partnerPokémon? Heb ik dit juist begrepen?

Ik hoop dat mijn vragen te beantwoorden zijn en dat ik niet vol over het antwoord heen gelezen heb in het Handbook of in het Rangers-subfora xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Pokéassists Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokéassists   Pokéassists Emptyvr jul 24, 2015 5:02 pm

1. De enige voorwaarde naast de evolutie en het aantal in een topic is het realisme van de Pokéassist. Een kleine Torchic kan geen heel bos afbranden, om het even heel simpel te zeggen. Verder geven we je de vrijheid om zelf te bepalen of het gelukt is of niet c:

2. Om aan te geven dat je karakter inderdaad de Pokéassists succesvol heeft uitgevoerd, zet je een link naar de topics waarin dit is gebeurd bij de post waarin je aangeeft in rang te willen stijgen (dat geldt ook voor de andere verplichtingen). Zo kan het team zien dat je karakter inderdaad aan de verplichtingen heeft voldaan.

3. Zolang het realistisch blijft en de opeenvolgende topics niet mijlenver uit elkaar liggen, dan mag het inderdaad om een pokéassist mee te nemen naar een ander topic (zolang het maar samenhangt en het niet al teveel topics worden! Gelieve het dan bij 2 topics te houden, tenzij het echt niet anders kan).

4. Omdat het concept Rangers meer details heeft in de game, raad ik je aan die informatie erbij te houden. De anime en games verschillen echter niet veel van elkaar, dus je zou beide als voorbeeld kunnen nemen n_n

Als je karakter geslaagd is van de Ranger Academy, mag je karakter inderdaad meerdere partnerpokémon bij zich hebben. Net als alle andere trainersoorten ligt het limiet dan op 6. Heb je meer pokémon, dan zullen die gewoon geboxt worden en mag je ten alle tijden switchen van pokémon.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen beantwoord c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chipper Bagbie
Member
Chipper Bagbie
Punten : 397
Age : -
Icon : Mudkip

Pokéassists Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokéassists   Pokéassists Emptyvr jul 24, 2015 5:09 pm

Ja, ik begrijp het nu! Heel erg bedankt C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Pokéassists Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokéassists   Pokéassists Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pokéassists
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Helpdesk :: Questions-
Ga naar: