Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Die champ-to-be dude zal je de skates bijna aansmeren, als je hem toevallig *kuch* raakt, doe hem de groeten van me. Hij probeerde me immers roze skates aan te smeren
Onderwerp: Re: Charming as always za jul 25, 2015 4:40 pm
Ragya Airon,
Caling with Ciro
Erger, hartjes. Krijg je er blijkbaar van als je klein bent. En heel graag, doe een Flamethrower op mijn naam~
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Charming as always zo jul 26, 2015 1:31 pm
new text from: Ragya
"Brrr, ben benieuwd naar die van de jongens dan. Straks zitten daar auto's op of zelfs pootafdrukken. Dat zal trouwens prima gaan met mijn toekomstige Charizard!
Onderwerp: Re: Charming as always zo jul 26, 2015 4:52 pm
Ragya Airon,
Caling with Ciro
Ik zie je al helemaal skaten met een mooie hemelsblauwe skates met draakjes en ridders *grinnik* Dat zou pas passen bij je Charizard~ Nice trouwens, ik heb alleen saaie beesten zoals een eenhoorn *verontwaardigd gehinnik in de achtergrond*
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Charming as always zo jul 26, 2015 10:23 pm
"Volledig in stijl. Neem dan ten minste een aap, zoals Primeape of Infernape. Een leuke is ook Darmanitan."
Onderwerp: Re: Charming as always ma jul 27, 2015 11:58 am
Ragya Airon,
Caling with Ciro
Infernape is wel leuk, maar moeilijk te krijgen. Primeape word in dit team levend verbrand~ Darmanitan heb ik nog nooit in het echt gezien, dus ik weet het zo net nog niet. Wat heb jij dan allemaal in je team behalve die kip en kiezelsteen?
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Charming as always ma jul 27, 2015 12:25 pm
"Een verminkte lego draak, vuurspuwende hagedis, libelle die toevallig een Dragon type is en een vervloekte pop."
Onderwerp: Re: Charming as always ma jul 27, 2015 12:54 pm
Ragya Airon,
Caling with Ciro
Klinkt als een gezellige boel, ooit moeten we eens een battle houden, zodra mijn team afgericht is~ Hebben we ook een excuus de omgeving wat te verbouwen
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Charming as always ma jul 27, 2015 2:22 pm
"Klinkt als een geweldig plan! Maar... niet mijn schuld of de jouwe als iemand's Pokémon eindigt als voer, deal?"
Onderwerp: Re: Charming as always ma jul 27, 2015 2:47 pm
Ragya Airon,
Caling with Ciro
Deal, laten we het erop houden dat moeder natuur wreed is. Vooral voor beesten zoals kippen, eenden en andere boerderij wezens. Ook niet onze schuld als er iets of iemand in de fik komt te staan.
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Charming as always ma jul 27, 2015 11:13 pm