Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Groot feest hier want kip is jarig. Gefeliciteerd allemaal! Toen we dit begonnen had ik nooit gedacht dat we zo ver zouden komen, maar we zijn nu toch echt een jaar verder. Ik ben super blij dat er nog zoveel leden zijn die het hier naar hun zin hebben en de site zo goed gaat. Even een speciaal bedankje naar het team hiervoor, omdat ze het allemaal draaiende houden. Want we waren anders nooit zo ver gekomen. <3
Om de verjaardag van PJ te vieren hebben we een aantal leuke dingetjes voor jullie georganiseerd. Wat is er allemaal te doen?
Iedereen krijgt 20 punten
Er is kermis tot 12 augustus
Kip deelt cadeautjes uit
Wat, cadeautjes? Open een topic met [poke fair] in de titel en je zult het snel genoeg merken. (A)
Iedereen nog een super fijne avond en even een toost op dat kip nog vele jaren zijn verjaardag mag vieren. ~
Mvg, Het team.
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Kip is jarig! wo jul 22, 2015 9:55 pm
BEDANKT EN GEFELICITEERD!
Eén heel jaar, een hele prestatie. Op dit moment is Pokémon Journey twee keer zo oud als de vorige keer dat jullie zo'n mooi berichtje kregen, toen met een speciaal achievement erbij. Dat hebben we dit jaar misschien niet, maar de hoeveelheid dankbaarheid is hetzelfde gebleven of zelfs meer geworden, en dat hopen wij jullie op deze manier toch weer duidelijk te maken.
We weten zeker dat we namens heel PJ spreken als we zeggen: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van dit geweldige forum, en bedankt voor alles. Omdat individuele dankbetuigingen niet in dit kleine stukje tekst, of simpelweg niet in tekst passen, heeft het team hieronder nog wat voor jullie te wachten staan. Geniet ervan!
Lisa:
Dank jullie, dank jullie en nog eens bedankt voor het bedenken van deze geweldige site die nu wel verdiend 1 jaar oud is geworden! Vanaf het begin, nog voor Pokémon Journey open was en er nog aan de skin gewerkt werd, heb ik de site zitten stalken (als de stalker dat ik ben >:3) and you guys did an awesome job! Het forum ging met sprongen vooruit en werd altijd maar beter. Dit is nu echt een forum waar ik vanaf het begin graag op heb gepost, zowel IC als OOC, en waar ik me altijd heb thuis gevoeld. Ik besef maar al te goed dat zonder jullie er geen Pokémon Journey zou zijn. Geen geweldig forum waar ik al een jaar lang met plezier op zit en geen geweldige ideeën voor eventuele accounts. Jullie zijn twee fantastische mensen die een fantastisch forum hebben gecreëerd en daar mogen jullie meer dan trots op zijn.
Gefeliciteerd met het 1 jarige jubileum van Pokémon Journey en dat er nog vele jaren bij mogen komen! :'D
Bo2:
Hm, 1 jaar... Wow... Het lijkt echt nog geen jaar tho :') Maar weet je wat het is, de tijd vliegt als je plezier hebt en dat is ook echt zo. Dat merk ik elke dag als ik hier ben hihi~ Ik ben jullie zo dankbaar, je kan het echt niet geloven. Bedankt om deze mooie site te maken. Echt waar. Bedankt om deze mensen bij elkaar te brengen, om deze sfeer als het ware helemaal op te zetten. Want hoe je het ook draait of keert, deze sfeer is pj eigen en gwn een van de beste dingen die er hier is, hihi~ Ik heb hier mensen leren kennen en zonder jullie zou ik ze nooit gekend hebben. Echt waar, allemaal dankzij Pokémon Journey. Ik denk dat ik voor de vele leden kan spreken als ik zeg dat wij jullie zo dankbaar zijn. Hier kan je met plezier RPGen, genieten van leuke events en gezelli doen met andere mensjes. En dat is allemaal dankzij jullie. Daarvoor ben ik jullie persoonlijk al heel erg dankbaar. Om na een lange dag toch nog met plezier hier kan kijken, zonder enige druk, stress... Maar gewoon met plezier en gwn met een lach. Yeah, super bedankt beide. Jullie zijn supermeiden en nogmaals gefeliciteerd met dit ene jaartje. Moge er nog vele volgen... Nog heel wat jaren <3
Doos:
Yo Linn & Maaike! Ontzettend bedankt voor jullie harde werk aan PJ en dat jullie dit alles mogelijk hebben gemaakt. Het is een topsite en ik kan me haast niet voorstellen dat ik ooit besloot om me niet aan te melden ‘omdat ik altijd inactief raak op trainer RPGs’. Anywho, omdat ik bij Arceus niet zou weten wat ik hier allemaal moet schrijven en ik waarschijnlijk toch alleen maar blijf vinden dat het niet genoeg is, heb ik een klein presentje voor jullie beide gemaakt, kijk maar op je profiel. c:
Van harte gefeliciteerd met PJ en moge de site nog vele jaren blijven bestaan!
Rolo:
Hey Maaike en Linn!
Ik wilde jullie ontzettend bedanken voor het opzetten van PJ en het verwelkomen van elk lid dat zich hier geregistreerd heeft, want man, wat heb ik elke dag plezier als ik hier online kom. Jullie verdienen elk greintje respect en elk bedankje die jullie hier krijgen door het oprichten van deze topsite. Ik kan me geen betere RPG voorstellen en ik werk ontzettend graag samen met de rest van het team. Daar wil ik jullie ook voor bedanken – dat ik mee mag helpen met de zaken hier en mijn eigen steentje kan bijdragen als ik die heb. Het is geweldig om te zien hoeveel moeite jullie in PJ steken en dat jullie daarnaast ook naar de inbreng van de leden luisteren. Ik ben blij dat ik me op deze site heb geregistreerd en dat ik deel mag uitmaken van het team – maar bovenal ben ik blij dat het al een jaar bestaat! Hopelijk komen er nog vele jaartjes bij en genieten jullie er nog even erg van als in het begin! Gefeliciteerd met de verjaardag, lieve admins (en Luca, jij mag ook op je profiel kijken) n_n
Luca:
Wanneer het eerste wat je doet als je telefoon na een lange periode van wifiloosheid ook maar het kleinste streepje netwerkverbinding aangeeft is dat je meteen naar die ene site genaamd ‘Pokémon Journey’ gaat om te kijken op welk topic je kan reageren, wat je mede-leden gezegd hebben in de tijd dat je weg was en wat je met plezier nog even kan regelen, besef je wel dat de personen die achter deze geweldige site zitten fantastisch werk hebben geleverd. Het feit dat PJ al een heel jaar – de volle driehonderdvijfenzestig dagen ofwel achtduizendzevenhonderdvijfenzestig uren – actief is, bevestigt dat alleen maar. Beste Linn en Maaike, ik hoop dat jullie deze kleine speeches nog niet zat zijn, want jullie verdienen ze en jullie verdienen ze in overvloede. En jullie zullen ze daarom krijgen ook, dammit. >:CC In ieder geval wilde ik even de tijd nemen om jullie nogmaals te bedanken, deze keer op de eerste echte verjaardag van PJ. Er is aardig wat veranderd in het afgelopen halve jaar – dat zijn honderdtweeëntachtig en een halve dag ofwel—ik stop al, ik stop al. Heel veel tijd, dat is wat ik probeer te zeggen –, maar wat niet veranderd is, is jullie geweldige inzet voor deze site en haar leden. Haast onafgebroken hebben jullie ernaar gestreefd om Pokémon Journey nog beter en interessanter te maken dan dat ze een half jaar geleden al was. Is het die tijd van het jaar waarin iedereen feestkriebels krijgt? Laten we een nieuw festival bedenken met cadeaus en spellen en eieren zoeken en dat ene ei dan zo sneaky verstoppen dat iedereen spontaan een rageaanval krijgt en jakfhKJSHGAEIL.. Is het weer tijd voor een nieuw en verfrissend trainertype? Rangers, en we pakken het uitdenken en uitleggen van de systemen die daarbij nodig zullen worden met beide handen aan. Een nieuwe regio? Tuurlijk, waarom niet, al is het veel werk. En terwijl dit alles achter de schermen aan de gang is, weten jullie het ‘normale’ werk dat het forum vereist ook nog gewoon draaiende te houden, zoals de Daycare en de Hordes. Ik weet niet van mezelf al niet hoeveel tijd ik in Pokémon Journey steek, maar wat ik wel weet is dat jullie er zoveel meer ingestoken moeten hebben en dat wij allemaal niet anders kunnen dan jullie hier dankbaar voor zijn. Zonder jullie zou PJ, met alles wat de site te bieden heeft, waaronder de gezellige, open sfeer waar jullie vast en zeker je steentje – of moet ik zeggen rotsblok – aan bijgedragen hebben, niet bestaan.
Daarom bedank ik jullie voor een jaar gezelligheid, hef ik mijn denkbeeldige glas appelsap (want, y’know, te jong voor alcohol) om te toasten op PJ en beveel ik jullie om deze bijzondere dag een mooie te maken en te genieten van wat jullie verdienen. Jullie zijn geweldig.