|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 4:39 pm | |
| Errm, als mijn oma begint roddelt mijn opa even hard mee en vice versa. Zoals Linn al zei ligt het niet aan leeftijd of geslacht of seksualiteit. Roddelen zit gewoon in het karakter van de mens en iedereen doet het xd De één minder dan de ander, maar dat heeft eerder met principes te maken dan met de eerdere dingen die ik net genoemd heb xD |
| | | Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 4:40 pm | |
| Nee, dat begrijp ik, genoeg rare mensen op de wereld, maar het is niet fijn om te horen (hoe oud iemand ook is) dat ik maar van mijn paard moet flikkeren en dus een paar botten moet breken? aangezien meneer jaloers is en ik dan op mijn plek word gezet? wat ik sowieso niet snap, want ik heb niks gedaan, we hebben er alleen maar een beter paard bij :') daar ging het mij in eerste instantie om |
| | | Member Connor JacobPunten : 436
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 4:41 pm | |
| #Chanel: Ik zou er maar niet te hard van wakker liggen als ik jouw was. Als jij nu op hem gaat reageren en laat zien dat de reactie je iets doet, gaat hij er alleen maar plezier van hebben. Als je het negeert, is de pret - hopelijk - zo over en maakt hij in het vervolg niet van die rare opmerkingen meer c: |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 4:45 pm | |
| Naja het scheelt dat ik hem bijna nooit zie, vandaag zei die ook niks, dus tja dan zeg ik ook niks, als je zo kinderachtig doet :') |
| | | Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 4:46 pm | |
| Nee, dat ben ik ook met je eens Chanel! Het is erg kinderachtig en jaloezie slaat gewoon nergens op. Het is echt geen nuttige emotie om te hebben en het is al helemaal bullshit dat hij zich daardoor laat leiden. Zeker als het van een volwassene naar een jonger iemand is. Ik reageerde eigenlijk op het 'vrouwen en homo' gedeelte, omdat dat net iets is wat je meegemaakt moet hebben. Ik heb van elke groep inmiddels wel shit over mij gehoord, dus ja xD
In plaats van denken dat je van je paard af moet flikkeren, though, denk terug aan hem als je op je plekje zit en lach hem dan uit. Jij staat boven hem en verwezenlijkt je droom, unlike die vent ;D (Karma pakt hem trouwens wel terug, misschien flikkert ie zelf van zijn paard.) |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 4:55 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Nee, dat ben ik ook met je eens Chanel! Het is erg kinderachtig en jaloezie slaat gewoon nergens op. Het is echt geen nuttige emotie om te hebben en het is al helemaal bullshit dat hij zich daardoor laat leiden. Zeker als het van een volwassene naar een jonger iemand is. Ik reageerde eigenlijk op het 'vrouwen en homo' gedeelte, omdat dat net iets is wat je meegemaakt moet hebben. Ik heb van elke groep inmiddels wel shit over mij gehoord, dus ja xD
In plaats van denken dat je van je paard af moet flikkeren, though, denk terug aan hem als je op je plekje zit en lach hem dan uit. Jij staat boven hem en verwezenlijkt je droom, unlike die vent ;D (Karma pakt hem trouwens wel terug, misschien flikkert ie zelf van zijn paard.) Ja, ik snap waarom mensen jaloers zijn, en iedereen is dat wel eens, maar goed ik wens de mensen waarop 'ik' jaloers ben zoiets echt niet toe... zeker omdat ik vaak zat heb gezien hoe er mensen van hun paard zijn gevallen en dat toen niet goed afgelopen is (verlamming, zelfs dood). ja ik dacht dat hij niet zo was, maar aan de andere kant zijn het waarschijnlijk zijn frustraties. En wat het 'vrouwen en homo gedeelte', ik wil helemaal niet iedereen over een kam scheren, maar toch is het wel gedeeltelijk waar, ik ken daar ook genoeg mensen voor en ook zeker gewoon mannen die verschrikkelijk kunnen zijn, maar goed dat is weer een heel ander verhaal. Ja, als ik straks op IJsland zit en op Glói in de hoogste klasse wedstrijden rijd <3 haha, mag hij nog jaloerser worden :D ja, hij ging vanmiddag het bos in met zijn paard, ik had nog net niet gehoopt dat hij er zelf vanaf zou vallen, maar daar is zijn paard te braaf voor :') en daar ben ik te goed voor, maar dit soort dingen spreken mij veel te veel aan, ben ik veel te gevoelig voor, hij zal het waarschijnlijk allang weer vergeten zijn ofzo, maar ik vreet mijzelf van binnen op |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:02 pm | |
| #Chanel: Ik zou er gewoon niet al te veel aandacht aan besteden, aan heel zijn jaloerse gedoe niet. Houd gewoon in je hoofd dat jij hier de volwassene bent en hij het kleine jaloerse kind en dan heb je al genoeg om over te lachen x) |
| | | Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:05 pm | |
| De emotie zelf snap ik wel, maar ik snap het niet als mensen daar echt op in gaan. Dat loopt nooit goed af... Maar goed, er is gewoon geen verklaring voor xD En zoals ik al zei ligt dat aan je eigen ervaringen, ik zit nog altijd een beetje met die hele persoonlijke vragen over mijn relatie van die kerel xd (godzijdank is ook niet elke jongen zo, zeg, dan durfde ik daar geen vrienden meer mee te worden/zijn)
Kijk, zie je, en dan ga je ook nog eens winnen ;) Dat ken ik maar al te goed, maar zoals Freedje al zei, probeer er iig niet teveel aan te denken. Is ook nog eens ongezond en jij hebt zijn goedkeuring niet nodig om je eigen ding te doen. Jij verdient ook beter dan om zoiets van een ander te horen of recht in je gezicht, want het slaat idd gewoon nergens op :T |
| | | Member Layla AkiyoPunten : 406
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:17 pm | |
| @Freedje, haha nu krijg ik beelden XD Arceus hahaha
@Rolo, Ja, kijk als ik nou elke dag op Facebook zou zetten hoe geweldig mijn 6 jarige top IJslander hengst is.... maar dat doe ik niet, dus ja het slaat inderdaad nergens op :') en wat betreft die jongens die vragen naar je relatie... gewoon laten kletsen, zijn gewoon perverts, helaas doen dat soort mannen dat bij iedereen op welk geslacht of waar je ook op valt~ perverts everywhere! XD haha als ik dan ook nog ga winnen ga ik nog harder lachen, want dan lach ik ook even al die mensen uit die mij vertelde dat ik toch niks kan.... enz. maar goed, genoeg negatieve shit, het is een mooie dag vandaag en komende weken ga ik allemaal leuke dingen doen :) en ja hij mag van mij lekker door de stront zakken.... |
| | | Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:21 pm | |
| - Riddle Chaika schreef:
- Cecille Skarsgård schreef:
- Nee, dat ben ik ook met je eens Chanel! Het is erg kinderachtig en jaloezie slaat gewoon nergens op. Het is echt geen nuttige emotie om te hebben en het is al helemaal bullshit dat hij zich daardoor laat leiden. Zeker als het van een volwassene naar een jonger iemand is. Ik reageerde eigenlijk op het 'vrouwen en homo' gedeelte, omdat dat net iets is wat je meegemaakt moet hebben. Ik heb van elke groep inmiddels wel shit over mij gehoord, dus ja xD
In plaats van denken dat je van je paard af moet flikkeren, though, denk terug aan hem als je op je plekje zit en lach hem dan uit. Jij staat boven hem en verwezenlijkt je droom, unlike die vent ;D (Karma pakt hem trouwens wel terug, misschien flikkert ie zelf van zijn paard.) Ja, ik snap waarom mensen jaloers zijn, en iedereen is dat wel eens, maar goed ik wens de mensen waarop 'ik' jaloers ben zoiets echt niet toe... zeker omdat ik vaak zat heb gezien hoe er mensen van hun paard zijn gevallen en dat toen niet goed afgelopen is (verlamming, zelfs dood). ja ik dacht dat hij niet zo was, maar aan de andere kant zijn het waarschijnlijk zijn frustraties. Ik dacht er eerst over helemaal níet te reageren hierop, maar nu ik toch maar een lage zelfwaarde heb, zeg ik maar wat over. Ik kan mij prima plaatsen in die 40-jarige man, al wens ik niet 'altijd' erge dingen aan ze toe. Dat ligt vooral aan het persoon in kwestie en waarin ze 'beter' zijn, als het iets is waar ik toch slecht in ben en niets mee zal doen.... Dan boeit het mij amper. Anderzijds, ligt het dus aan de twee dingen. Je mag nu vinden van mij verder wat je wil, maar ja.. ik ben het jaloerse typje. Dit kan ik enkel goed praten door erbij te vermelden dat het voor maximaal een dagje is die pure jaloezie. |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:27 pm | |
| - Averill Stanwick schreef:
- Riddle Chaika schreef:
- Cecille Skarsgård schreef:
In plaats van denken dat je van je paard af moet flikkeren, though, denk terug aan hem als je op je plekje zit en lach hem dan uit. Jij staat boven hem en verwezenlijkt je droom, unlike die vent ;D (Karma pakt hem trouwens wel terug, misschien flikkert ie zelf van zijn paard.) Ja, ik snap waarom mensen jaloers zijn, en iedereen is dat wel eens, maar goed ik wens de mensen waarop 'ik' jaloers ben zoiets echt niet toe... zeker omdat ik vaak zat heb gezien hoe er mensen van hun paard zijn gevallen en dat toen niet goed afgelopen is (verlamming, zelfs dood). ja ik dacht dat hij niet zo was, maar aan de andere kant zijn het waarschijnlijk zijn frustraties. Ik dacht er eerst over helemaal níet te reageren hierop, maar nu ik toch maar een lage zelfwaarde heb, zeg ik maar wat over. Ik kan mij prima plaatsen in die 40-jarige man, al wens ik niet 'altijd' erge dingen aan ze toe. Dat ligt vooral aan het persoon in kwestie en waarin ze 'beter' zijn, als het iets is waar ik toch slecht in ben en niets mee zal doen.... Dan boeit het mij amper. Anderzijds, ligt het dus aan de twee dingen. Je mag nu vinden van mij verder wat je wil, maar ja.. ik ben het jaloerse typje. Dit kan ik enkel goed praten door erbij te vermelden dat het voor maximaal een dagje is die pure jaloezie.
Ja, maar wat jij nu beschrijft heeft bijna iedereen, jaloezie tot op zekere hoogte en bij mij bepaald de jaloezie ook inderdaad waar je goed in bent en over wie het gaat, ik ben bijvoorbeeld jaloers op een meisje van 15 die een dekhengst van haar ouders rijd en dit jaar naar het WK mag in Denemarken, je moet is weten hoe jaloers ik ben, ik ben echt stikjaloers!!! maar toch wens ik dat kind niet toe dat ze van die hengst af flikkert.... ik vind het gewoon vervelend dat ik dat dan via via moet horen... en dan ook nog is via mijn moeder, like wtf, zeg het dan gewoon in mijn gezicht...ik ben ook heel jaloers en ik vind iedereen aardig zolang diegene ook aardig is tegen mij~ |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:34 pm | |
| Ik vind ook dat er nog altijd grenzen zijn bij je jaloezie. Je hebt stille jaloezie, het type waarbij je jaloers bent, maar waar je verder niks mee doet. Je hebt ook jaloezie die je kan uiten met woorden, maar dan wel op een lichte manier. Bv: 'Oh, jij gaat naar Spanje? Ik blijf in Nederland. Ben nu zo jaloers op jou!' Of je hebt extreme jaloezie. Dat is het soort jaloezie waar je de hele tijd mee blijft zitten en waarbij je mensen dingen gaat toewensen. Dat je jaloers bent voor één dag op iemand of voor een langere periode, maar dat je hun nog niks toewenst of zo, dat is normaal. Ik denk dat elk persoon wel eens jaloers is geweest in z'n leven c:
#Emolga: Vind het nog steeds jammer dat je een lage zelfwaarde hebt, want je bent echt een uniek en leuk persoontje om mee om te gaan c: |
| | | Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:36 pm | |
| Het zeggen in het gezicht van het persoon in kwestie is gewoon té bruut en nogal moeilijk voor iemand die jaloers is. Soms is het gewoon een kortdurende jaloezie en als je dat doet kan je vriendschappen verbreken, omdat je haast een vulkaan was die flink aan het uitbarsten was. In andere gevallen zou ik het niet zeker weten, tho. Dan snap ik wel waarom het achter de rug verteld is en het was duidelijk niet de bedoeling dat het bij jou zou aankomen. Ik ben ook soms jaloers en laat alle frustraties uit tegen een vriendin om ervan af te zijn, maar ik wil dan ook niet dat de persoon in kwestie dat hoort.
#Butterfree: 'K heb teveel gebreken en in het dagelijks leven word ik er te vaak weer mee geconfronteerd om trots of in ieder geval blij te zijn met wie ik ben.
.... Moet er geen 'lucht je Luvdisc topic' komen voor zulke dingen? |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:48 pm | |
| #Emolga: Ik heb ook één groot gebrek waar ik, vooral nu mijn schoolcarrière ten einde begint te lopen, veel mee word geconfronteerd, maar je moet gewoon blijven volhouden. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar beter vol blijven houden dan dat je in 'n sleur belandt c: |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do jul 16, 2015 5:54 pm | |
| @Freedje, ben ik helemaal met je eens!
@Olga, Ja, maar hij verteld het wel aan een persoon die sowieso niet sterk in d'r schoenen staat en heel veel met ons om gaat en dat weet hij dondersgoed! De dame waar hij het aan verteld heeft is ook heel onzeker en alles, maar goed, ik snap het allemaal wel, maar ik vind het nou zo jammer dat het allemaal op deze manier moet! Wat betreft je zelfbeeld.... ik snap je helemaal, vind het zo jammer dat je dat allemaal mee moet maken, kan alleen maar zeggen dat naarmate je ouder word het steeds minder word... al blijft het moeilijk, scars for life helaas
helaas is niemand perfect en dat hoeft ook helemaal niet, maar goed, helaas zullen dit soort dingen altijd blijven.... en ja er zou wel zo'n topic moeten komen, kan wel een boel kwijt nu als het moet :') |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |