Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
"Same, maar... Agenten zijn dus push-overs. Heeft TR niet zat agenten om iets van een blokkade tegen de CIA dan te vormen? Als dat enigszins lukt kunnen we niet enkel Lumiose, maar ook de rest van Kalos overnemen."
Waarschijnlijk wek ja, maar bedenk, de overname van Lumiose was sloom gegaan en pas een tijd later was het echt te merken, op een goede manier voor ons. De rest van kalos gaat misschien nog langer duren,vmaar gezien het nu niet meer zo geheim is als eerder kan het natuurlijk ook zijn dat het heel snel gaat. Ach. Als het ooit gaan gebeuren zien we dat wel, niet veel waar bij aan kunnen doen.
"Klopt, een traag proces, maar dat was omdat het voor het eerst werd geprobeerd. Als we de wegen van-en naar Lumiose overnemen en langzaam per stad werken, dan zou het uiteindelijk wel uitwerken. Onze enige risico is dat ze een fout in de overname plan vinden en die... Rangers ons daarmee weet terug te dringen. Een nieuwe tactiek per gebied is dan wel zo handig."
Dat is waar, het is enkel dat er wel nog heel wat meer mensen tegenover Team Rocket staan behalve rangers, ik kan er zo nog een paar opnoemen. Het is niet hunzelf wat het probleem vormt, vooral hun Pokémon, gezien ze nou niet allemaal aan de zwakke kant zijn. Een ander tacktiek per gebied zou helpen, maar gezien sommige steden niet alleen via Lumiose met elkaar verbonden zijn, kan het op deze maniet helemaal fout gaan lopen als er zeker twee van de tatiecken worden doorzien.
"Natuurlijk zijn er meerdere partijen waar we rekening moeten houden, maar hun Pokémon vormen dus de dreiging? Wat als het volgende gedaan wordt: De hackers van onze organisatie schakelen de Pokémon Center's in de regio uit. We moeten nog iets voor Potion's en Revive's vinden, maar wat als we een hele groep Pokémon met status aanvallen die van hen laten aanvallen? Het zal ons veel tijd schelen, genoeg om verder in actie te komen. "
Alleen Revive's en potions zullen bij lange na niet genoeg zijn, in plaats van alle pokecentra uitschakelen, zou het veel handiger zijn om ze alleen in gebruik voor ons team rocket leden, te stellen. Dan hebben wij er nog steeds wat aan namelijk. Stel voor, bij hun raakt het niet op, maar uiteindelijk bij de tijd raken de potions, revive's en gelijke dingen wel op. Wat dan als de Pokémon, voornamelijk onze, gewond zijn? Dan heb je er niets meer aan, of ze gebruiken tot het einde en flauwvallen. De status aanvallen zouden nog wel eens kunnen werken. Maar onthou dat sommige Pokémon bepaalde ability's hebben welke dit soort dingen kunnen reflecteren, Synchronize bijvoorbeeld.
"Goed punt, ik denk dat het met dreigementen wel lukt. De medewerkers van een Center zijn meestal wel gehoorzaam en de beveiliging kan makkelijk uitgeschakeld worden. Da's één. Zolang daar rekening mee gehouden zou kunnen worden, moet het wel te doen zijn. Is dit echter wat onze baas zou interesseren, dat idee?"
Klopt, het zou niet echt zo snel gaan gebeuren dat trainers eet heel veel aan zullen doen, als hun eenmaal weten wie we zijn zal bijna niemand of geen mensen iets tegen ons doen. Misschien dat het hem zal aanstaan, maar was het doel van Team Rocket totale 'orde', al ia daar niet altijd even veel van te merken.
"Totale orde is maar een vaag begrip in dit geval. Alsof het binnen de organisatie logisch geregeld is. Ik vraag mij wel dan af wat ons ervan weerhoud om meerdere delen van Kalos over te nemen. Als wij zelfs met zo'n idee kunnen komen, dan hebben die hogere lui vast wel iets beters. Hoop ik."
Touche. Dat is wel een goede vraag ja, waarschijnlijk hebben we er gewoon nog niet echt genoeg kracht voor. Iets wat ergens natuurlijk gewoon onzin is, kleine stadjes zonder gymleaders bijvoorbeeld zijn makkelijk over te nemen. Hopelijk wel, of hun zitten de hele tijd op hun luie kon en laten het werk aan ons, grunts over.
"Nou... de kans dat we net té weinig personeel hebben daarvoor klinkt logisch, maar inderdaad.. die kleinere steden hebben we zo binnen. Of dat wordt niet gedaan, omdat er dan tijd voor de andere organisaties zijn om ons tegen te houden? Hun luiheid zou mij niet verbazen."