I swear he's a wizard [& Ciro]
Auteur Bericht Member
Ciro Raedmund Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:08 pm new text from:Jeanne
... Wanneer was dat?
Lekker pittig zo. Stofwisseling's problemen, misschien.
© fleur
Member
Jeanne Lézard Punten : 726
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:12 pm Text with die andere Ciro
Toen ik “Tarzan” was tegengekomen. Ik heb voor de rest van mijn leven wel genoeg bloed gezien. Misschien. Zoals ik al zei weet ik het niet en de dokters weten het ook al niet.
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:16 pm new text from:Jeanne
Oeh, oké, nou mag ik "Tarzan" wel.
Tja, als je de enige bent met de aandoening kan het naar je vernoemd worden? Jeannius moeheidus
© fleur
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:20 pm Text with die andere Ciro
Mocht je hem eerst niet, dan? Misschien ben ik wel de enige, maar dat is nogal een akelige gedachte. Kan er niet gewoon een nieuw ontdekte soort Tyrantrum naar mij worden vernoemd of zo in plaats van een ziekte of aandoening?
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:23 pm new text from:Jeanne
Hmm, vond hem middelmaats. Nu hij daadwerkelijk bloed laat vallen...
Een dinosaurus die telkens flauwvalt?
© fleur
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:26 pm Text with die andere Ciro
Waarom denk je anders dat ik zijn wonden moest verzorgen? Hij was niet gewoon in een struik gevallen, hoor. “Telkens”? Dat is gemeen en dat weet je.
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:28 pm new text from:Jeanne
Je zei ook al iets over Zangoose? Maar wat lief, hij beschermde je dan waarschijnlijk?
Again; wie zegt dat ik "aardig" ben?
© fleur
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:32 pm Text with die andere Ciro
Hij had twee doorgedraaide Zangoose gedood, ja. En... tja, volgens mij was dat wel het geval, ja. Ik leer het waarschijnlijk nooit af.
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:38 pm new text from:Jeanne
Ik bespeur nu al liefde~
*snort* Tja, jouw naïviteit, huh?
© fleur
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:42 pm Text with die andere Ciro
Waarom heb ik het gevoel dat je dat de rest van mijn leven gaat volhouden? Nee, ik ben gewoon te hoopvol.
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] zo jun 28, 2015 8:55 pm new text from:Jeanne
De toekomstvoorspeller krachten zeggen dat tegen ons.
Same thing
© fleur
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] wo jul 01, 2015 9:15 pm Text with die andere Ciro
Pff. Ik weet tenminste dat je mij de komende 10 jaar niet gaat vermoorden <3 Hoezo?
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] wo jul 01, 2015 9:16 pm new text from:Jeanne
Natuurlijk niet, je moet 10 jaar wel pijn gaan lijden, anders verveel ik me.
Hoopvol en naïef zijn? Lijkt hetzelfde voor mij. Ik geloof niet in "hoop".
© fleur
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] wo jul 01, 2015 9:23 pm Text with die andere Ciro
Pijn lijden? Op welke manier? Wow, klinkt depri.
Member
Icon : Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro] wo jul 01, 2015 9:28 pm new text from:Jeanne
Geestelijk en fysiek, al prefereer ik dat tweede meer.
Ty, wil niet filosofisch doen, maar om iets te behalen moet je ervoor werken. Iets hopen is verloren tijd. Eraan werken is juist goed besteedde tijd.
© fleur
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I swear he's a wizard [& Ciro]