| Ringing bell [& Averill Stanwick] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Judah KanaPunten : 527
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:35 pm | |
| >Averill
“Weet ik, alleen heb ik er nog niet echt bij stilgestaan. Op welke Pokémon joeg je dan?”
|
|
|
| |
Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:37 pm | |
| "Zigzagoon, Electrike, Aipom, Ratata, Shinx en soms een Absol"
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:42 pm | |
| >Averill
“...Je valt toch geen getrainde Shinx aan, hoop ik?”
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:45 pm | |
| "Getrainde als in.. die van een Trainer? Nee. Hoezo?"
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:51 pm | |
| >Averill
“Dat bedoel ik, ja. Ik heb er namelijk een aantal, waaronder de Shinx die jou per ongeluk belde.”
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:58 pm | |
| "Aah, oké. En dat was een Shinx? Ik hoorde enkel gerinkel."
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 4:05 pm | |
| >Averill
“Ze draagt een Soothe Bell om haar nek, zodat ze zich wat beter gedraagt. Als kitten had ze me een aantal keer gekrabd, namelijk.”
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 8:59 pm | |
| "Een Soothe-wattes? En tja, begrijpelijk. Komt immers uit het wild en daar gaat het er ruw aan toe en de huid van de mens is niet altijd er goed tegenop gewassen."
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] wo jun 03, 2015 7:25 pm | |
| >Averill
“Een belletje dat ze om haar nek heeft hangen. Ze komt trouwens niet uit het wild, ik heb haar zelf gefokt.”
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] vr jun 05, 2015 7:38 pm | |
| "Schattig, denk ik? En.. hoe durf je?! Zomaar een Pokémon te fokken en niet iets van het wilde leven aan hem of haar te geven om zijn innerlijke zelf te vinden? Waarom?"
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] vr jun 05, 2015 8:11 pm | |
| >Averill Calling...
“Hé, rustig maar! Wat bedoel je precies?”
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] vr jun 05, 2015 8:15 pm | |
| "... Dat je een Pokémon fokt en daarmee als het ware temt. Laat ze geleidt worden door hun instinct dan ze te "breeden", enkel voor onzinnige zaken, zoals een extra aanval. Het overleven in het wild en het gevoel van vrijheid staan ver boven het leren van een of andere aanval!"
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] vr jun 05, 2015 8:18 pm | |
| >Averill Calling...
“Ik zie alsnog niet in wat er dan verkeerd is met breeden. De Pokémon waarmee worden gefokt zijn al van mij of van anderen. Wat maakt het zo verschillend van andere trainers, behalve dat het nageslacht sterker is en meer potentieel heeft dan de ouders?”
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] vr jun 05, 2015 8:33 pm | |
| "Omdat ze eens hun leven hebben doorgebracht in het wild en daadwerkelijk vrijheid geproefd hebben. Als een jonge Pokémon word je haast dan gedwongen om je Trainer te mogen. Zou jij het leuk vinden om als een jonge Pokémon te moeten opgroeien bij een wellicht sluwe en valse Trainer f wat hij/zij ook is?"
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] vr jun 05, 2015 8:38 pm | |
| >Averill Calling...
“Dat zou ik niet willen, nee, maar ik ben dan ook geen sluwe en valse trainer. En ik zweer dat geen enkele van mijn Pokémon zit opgesloten. Ze hebben een aantal weilanden waar ze kunnen doen en laten wat ze willen en ik zit ook nog eens dicht bij een bos. Ik kan ze toch niet zomaar loslaten, terwijl ze nooit hebben geleerd hoe ze in het wild moeten overleven? ”
|
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Ringing bell [& Averill Stanwick] | |
| |
|
| |
|