Einde schooljaar
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Einde schooljaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Einde schooljaar Empty
BerichtOnderwerp: Einde schooljaar   Einde schooljaar Emptywo mei 20, 2015 7:26 pm

Jep, mijn laatste examens van dit schooljaar gaan binnen een paar weken van start~ Om precies te zijn begin ik volgende week woensdag met mijn voorexamens, wat dus betekend dat ik de dagen die komen vooral zal spenderen aan het leren van die dingen. Ik heb er meestal 1 of 2 per week, samen met nog wat kleinere toetsjes en nog een boel grote taken die ik nog moet afwerken. En ik moet ook nog de opendeurdag organiseren dit jaar, wat dus betekend dat ik de komende tijd vast zit in mijn labo :')
Over mijn inactiviteit van de laatste weken wil ik het liever niet zo hebben, aangezien het nogal persoonlijk is en ik nog steeds moeite heb met het te verwerken.

Het spijt me dus erg dat ik zo inactief ben en zal zijn de komende tijd. Ik zal het snel proberen op te halen, het was gwn een beetje m'n leven die even raar deed + schoolwerk. :')
Achter de examens zal ik wel weer volledig mijn activiteit oppikken ^^

Bo2x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Einde schooljaar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Badland's huh (Wist niet zeker door het einde of het hier of in Lumoise City moest)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: